- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců firmy HYDRA a.s. - Nové výrobky, nové technologie – ploché kondenzátory
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14187
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců firmy HYDRA a.s. - Nové výrobky, nové technologie – ploché kondenzátory
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 8. 2023
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: HYDRA a.s.
Sídlo zadavatele: Průmyslová 1110, 506 01 Jičín - Valdické Předměstí
- Jméno: Ing. Jana Myšková
- Telefon: +420737216203
- E-mail: jana.myskova@hydra-components.com
IČ zadavatele: 25610562
DIČ zadavatele: CZ25610562
- Jméno: Ing. Jana Myšková
- Telefon: +420737216203
- E-mail: jana.myskova@hydra-components.com
Lhůta pro podání nabídek: 16. 8. 2023 08:00
Místo pro podání nabídek: Průmyslová 1110, 506 01 Jičín - Valdické Předměstí
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace níže uvedeného odborného neakreditovaného školení pracovníků společnosti HYDRA a.s. k navýšení znalostí zaměstnanců v oblasti nové výroby – ploché kondenzátory v rámci projektu ,,Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (dále jen POVEZ II), reg. č. cz.03.1.5210.0/0.0/15_021/0000053.
Název vzdělávací aktivity: Nové výrobky, nové technologie – ploché kondenzátory
Náplň vzdělávací aktivity:
teorie plochých kondenzátorů
použití plochých kondenzátorů
zákazníci
výrobní postupy a předpisy
výrobní souvislosti
kvalita
závěrečná zkouška
Forma výuky: prezenční
Celkový rozsah hodin vzdělávací aktivity:
3x 55 hodin (1 hodina = 60 minut) – kurz je rozdělen na tři skupiny, z toho:
3x 22 hodin teorie (1 hodina = 60 minut)
3x 31 hodin praxe (1 hodina = 60 minut)
3x 2 hodiny závěrečná zkouška (1 hodina = 60 minut)
Počet hodin v rámci jednoho výukového dne: 7,5 hodin (1 hodina = 60 minut)
Způsob ověření získaných znalostí a dovedností: Závěrečná zkouška
Doklad, který bude vydán po úspěšném ukončení vzdělávací aktivity: Certifikát
Počet účastníků vzdělávací aktivity (celkem): 28 – účastníci budou rozděleni do 3 skupin
Místo konání vzdělávací aktivity: Průmyslová 1110, 506 01 Jičín - Valdické Předměstí
V případě překročení maximální ceny, bude dodavatel vyloučen.
Dodavatel musí účastníkům školení v potřebném počtu poskytnout výukové materiály ve standardu obecných a specifických pravidel OPZ a dané výzvy.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 297000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba realizace je od září 2023 do října 2023. Školení bude zahájeno bezprostředně po podepsání smlouvy s vybraným dodavatelem. Jednotlivé termíny školení mohou být upraveny dle potřeb zadavatele
Místo dodání / převzetí plnění: Průmyslová 1110, 506 01 Jičín - Valdické Předměstí
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídka bude vyhodnocena podle její ekonomické výhodnosti, kdy kritériem hodnocení bude cena. Nejvhodnější nabídkou bude ta, která nabídne nejnižší nabídkovou cenu.
Způsob hodnocení:
Nabídková cena v Kč bez DPH bude stanovena jako cena celková. Výsledné pořadí bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Splněním kvalifikace se rozumí prokázání:
a)Základní způsobilost - čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
základní způsobilost dokládá dodavatel v rozsahu, jak ji stanovuje Zákon o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb. ustanovením§ 74. Dodavatel prokazuje základní způsobilost formou originálu čestného prohlášení prokazujícího splnění základní způsobilosti. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem společnosti. Vzor čestného prohlášení je v příloze 1 Výzvy.
b)Profesní způsobilosti formou dokladů o oprávnění k podnikání (výpis ze živnostenského rejstříku a obchodního rejstříku)
profesní způsobilost dokládá dodavatel v rozsahu, jak ji stanovuje Zákon o zadávání veřejných zakázek č. 134/2016 Sb. ustanovením§ 77, a to: výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, či kopie výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky (zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci opravňující dodavatele k poskytování vzdělávací činnosti - je požadována živnost „Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti"). Dodavatel předloží požadované doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů v prosté kopii, přičemž tyto doklady nesmí být k poslednímu dni, ke kterému měla být kvalifikace prokázána, starší než 90 dnů.
Splnění kritérií technické kvalifikace formou seznamu lektorů, kteří se budou na plnění zakázky podílet. – doklad o nejvyšším ukončeném vzdělání a případné certifikáty, osvědčení, atd….Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídku podá účastník v listinné podobě v jednom vyhotovení dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě.
Zadavatel si vyhrazuje právo zadávacího řízení zrušit, a to za podmínek stanovených Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže dodavatel využije svá práva výše uvedená (např. na zrušení zakázky).
Nabídka bude podána v českém jazyce.
Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. přelepením volných konců a opatřen na přelepu stran razítkem. V případě podání nabídky kroužkovém pořadači, či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.
Zadavatel požaduje zpracovat nabídku v následující struktuře:
Krycí list nabídky (příloha č. 2)
Nabídka
Doklady k profesní způsobilosti
Doklad k základní způsobilosti (příloha č. 1)
Doklady k technické kvalifikaci
Případně další nepovinné přílohy, které považuje dodavatel za důležité
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Cena zakázky musí být v nabídce uvedena v členění bez DPH, částka DPH a s DPH. Nabídková cena musí být uvedena v Kč. Nabídková cena musí být konečná a odpovídající předmětu zakázky popsanému touto dokumentací. Pozdější navyšování nabídkové ceny není přípustné.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat" a dalšími náležitostmi uvedenými v Zadávací dokumentaci, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Další požadavky jsou uvedeny v jednotlivých částech této výzvy. Zadavatel neumožňuje elektronické předkládání nabídek.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Výuka musí probíhat v pracovní dny
- Uchazeč musí umožnit neohlášené kontroly zástupcem zadavatele v průběhu školení
- Volba termínů školení dle požadavků zadavatele (září - říjen 2023)
- Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
- Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 1-Příloha č. 1_Čestné prohlášení základní způsobilost.docx (1. 8. 2023 11:16)
- 1-Příloha č. 2_Krycí list.docx (1. 8. 2023 11:16)
- SDevelop+2523080108460.pdf (1. 8. 2023 11:16)
- oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (29. 8. 2023 08:26)
- Oznámení o výsledku.pdf (29. 8. 2023 08:26)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 297000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SVT Consulting s.r.o., Mikulůvka 345, 756 24, IČ: 27326217
Datum podpisu smlouvy: 29. 8. 2023
Datum ukončení: 29. 8. 2023
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.