- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců - HILL Systems s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11463
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců - HILL Systems s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 8. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: HILL Systems s.r.o.
Sídlo zadavatele: Davídkova 675/76, Libeň, 182 00 Praha 8
- Jméno: RADEK SVOBODA
- Telefon: +420602617885
- E-mail: svoboda@hillsystems.cz
IČ zadavatele: 02315297
DIČ zadavatele: CZ02315297
- Jméno: RADEK SVOBODA
- Telefon: +420602617885
- E-mail: svoboda@hillsystems.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 8. 2017 14:00
Místo pro podání nabídek: Davídkova 675/76, Libeň, 182 00 Praha 8
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je vzdělávání zaměstnanců.
Účastníci projektu budou školeni ve 2 oblastech: v měkkých a manažerských dovednostech a dále v technických a jiných odborných dovednostech. Zadavatel požaduje realizaci kurzů jako celku, přičemž umožňuje využití subdodavatele.
Bližší specifikace předmětu zakázky:
Zadavatel požaduje realizaci celkem 10 kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností:
Prezentační dovednosti
Obsah:
Postup přípravy prezentace
Sběr materiálu vztahujícího se k tématu (myšlenkové mapy)
Členění a strukturování řeči
Rétorické figury
Verbální stránka prezentace - rétorické zásady
Neverbální stránka prezentace
Zásady prezentace v Power Pointu
Videotrénink
Počet účastníků: 9
Délka kurzu v hodinách: 16 (z toho 1 hodina zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Týmová spolupráce
Obsah:
Rozdíl mezi týmem a skupinou
Definice týmu a výhody týmové spolupráce
Týmová dynamika – fáze vývoje týmu
Týmové role podle dr. Mereditha Belbina
Určení primárních a sekundárních týmových rolí jednotlivých účastníků
Charakteristiky úspěšného týmu
Teorie hracího pole – rozdíl mezi diváky a hráči na střídačce
Důvěra v efektivním týmu
Počet účastníků: 9
Délka kurzu v hodinách: 16 (z toho 1 hodina zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Strategické řízení a rozhodování
Obsah:
Rámec strategického řízení
Rámec finančního řízení
Strategie společnosti a finanční strategie jako její součást
Standardizace investičního rozhodování ve firmě
Finanční plánování a controlling
Počet účastníků: 9
Délka kurzu v hodinách: 16 (z toho 1 hodina zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Efektivní komunikace
Obsah:
Komunikační proces
Jak vybudovat důvěru při vzájemné komunikaci
Pozitivní komunikací - zaujetí zákazníka
Pravidla aktivního naslouchání - zjištění potřeb zákazníka
Princip win-win ( zisk pro všechny ) při vzájemné komunikaci
Neverbální komunikace, základy techniky mluvy těla
Aktivní řešení obtížných komunikačních situací se zákazníkem
Zvládání námitek
Počet účastníků: 9
Délka kurzu v hodinách: 16 (z toho 1 hodina zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Vnitrofiremní komunikace
Obsah:
Komunikační dovednosti jako pracovní nástroj
Specifika vnitrofiremní komunikace
Rozvoj vnitrofiremní komunikace
Komunikace v rozdílných pracovních pozicích
Vliv vnitrofiremní komunikace na výsledky firmy
Jak nepřekrucovat význam informace v rámci vnitrofiremní komunikace
Počet účastníků: 9
Délka kurzu v hodinách: 16 (z toho 1 hodina zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Snižování nákladů
Obsah:
Vymezení nákladů v podniku
Kalkulace výkonů, jejich struktura a využití v řízení
Direct Costing
Activity Based Costing
Efektivita procesů
Metody a techniky řízení nákladů
Počet účastníků: 9
Délka kurzu v hodinách: 16 (z toho 1 hodina zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Marketingový a komunikační mix
Obsah:
Marketingové prostředí
Produktová strategie, cena, distribuce
Komunikace
Argumentace, rétorika – umění přesvědčit druhé
Internetový marketing
Marketing v médiích mimo oblast Internetu
Psychologie reklamy
Marketingový výzkum
Počet účastníků: 2
Délka kurzu v hodinách: 16 (z toho 1 hodina zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Asertivní jednání
Obsah:
Definice asertivity, možnosti použití, výhody a rizika
Základní pravidla asertivity
Asertivní práva
Asertivní techniky (naslouchání, vcítění aj.)
Rozlišování mezi pasivitou, agresivitou a asertivitou
Asertivní chování v pracovních vztazích
Počet účastníků: 2
Délka kurzu v hodinách: 16 (z toho 1 hodina zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Firemní kultura
Obsah:
Vymezení a význam firemní kultury
Projevy firemní kultury
Dopady a důsledky firemní kultury
Zdravá firemní kultura
Formování a změny firemní kultury
Etická kultura firmy a její projevy
Počet účastníků: 2
Délka kurzu v hodinách: 16 (z toho 1 hodina zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Hodnocení zaměstnanců
Obsah:
Proč hodnotit pracovní výkon - přínosy/užitky zavedení systému hodnocení
Jak získat pro systém hodnocení vedení i zaměstnance
Plánování a příprava hodnocení
Průběh hodnoticího rozhovoru
Definování hodnotících dotazníků
Počet účastníků: 2
Délka kurzu v hodinách: 16 (z toho 1 hodina zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Dále zadavatel požaduje realizaci celkem 5 kurzů v oblasti technického a jiného odborného vzdělávání:
Stavební truhlář
Obsah:
Volba materiálů, technologických postupů, nástrojů, strojů a zařízení, organizace práce pro zhotovení stavebně truhlářských výrobků
Rozměřování výpočty a rozkreslování stavebně-truhlářských prvků
Povrchová úprava výrobků mořením, voskováním, bělením aj. ruční, strojové, hydrotermické úpravy a ochrana dřeva
Montáž a osazování vestavěných stavebních prvků
Montáže a osazení oken a dveří, montáž a výměna kování u oken, dveří a nábytků
Sestavování podlah na bázi dřeva a obkladů na bázi dřeva a plastů
Počet účastníků: 26 rozdělených do 3 skupin
Délka kurzu v hodinách: 64 hodin na skupinu (z toho 3 hodiny zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Truhlář nábytkář
Obsah:
Rozměřování, počítání a rozkreslování nábytku
Specifika materiálu vhodných pro výrobu nábytku
Spojovací materiál
Obrábění, řezání a spojování materiálu ze dřeva
Zpracování dřeva dle dokumentace k nábytku
Hydrotermická úprava a ochrana nábytku
Montáž nábytku, jeho balení a expedice
Opravy a rekonstrukce nábytku
Počet účastníků: 26 rozdělených do 3 skupin
Délka kurzu v hodinách: 64 hodin na skupinu (z toho 3 hodiny zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Lakýrník natěrač
Obsah:
Příprava povrchu před lakováním
Lakování povrchu dle jeho typu
Technologie rozstřiku
Bodové opravy
Broušení a leštění
Koloristika
Kontrolní a měřící přístroje
Vady laků a jejich diagnostika
Zacházení s odpady vzniklými při lakování a natírání
Počet účastníků: 5
Délka kurzu v hodinách: 32 (z toho 3 hodiny zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Obrábění a spojování dřeva
Obsah:
Stroje využívání k obrábění dřeva (pila, soustruh, hoblovačka aj.)
Truhlářské spoje a jejich použití (lepidla, hřebíky, šrouby aj.)
Ruční obrábění dřeva (dělení materiálu pilou, vrtání otvorů, hoblování ploch, dlabání dláty, vyřezávání nožem, broušení)
Strojní obrábění (řezání pilou, hoblování na srovnávačce, vrtání a vykružování, soustružení dřeva, dlabání vrchní nebo spodní frézkou)
Počet účastníků: 26 rozdělených do 3 skupin
Délka kurzu v hodinách: 16 hodin na skupinu (z toho 1 hodina zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Obsluha CNC strojů
Obsah:
Orientace v normách a v technických podkladech pro provádění obráběcích operací na CNC strojích
Měření a kontrola délkových rozměrů, geometrických tvarů, vzájemné polohy prvků a jakosti povrchu
Modifikace programů pro CNC stroje
Upínání nástrojů, polotovarů a obrobků a ustavování jejich polohy na různých druzích CNC strojů
Obsluha číslicově řízených výrobních strojů, linek a průmyslových robotů
Seřizování, ošetřování a údržba CNC obráběcích strojů
Počet účastníků: 5
Délka kurzu v hodinách: 125 (z toho 8 hodin zkoušky; 1 hodina = 60 minut)
Kurzy musí probíhat prezenční formou. Školící agentura musí účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz poskytnout výukové materiály. U kurzů budou dodrženy minimální počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů. Získané znalosti budou ověřeny lektorem závěrečnou zkouškou. Součástí plnění je vydání potvrzení o úspěšném absolvování kurzu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1500000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: září 2017 - prosinec 2018
Místo dodání / převzetí plnění: Středočeský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH (60 %) – číselné kritérium
Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.
- Metodika organizace kurzů (40 %) – nečíselné kritérium
Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:
a) metodiky výuky,
b) efektivity výukových metod,
c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby;
d) systematičnost nabízených služeb;
e) efektivní způsob realizace zakázky.
Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Lépe bude hodnocen dodavatel, který bude reagovat na potřeby aktuální cílové skupiny. Dále bude lépe hodnocen dodavatel, který zajistí efektivnější proces zahrnující způsob organizace zakázky včetně akceptace plnění a komunikace se zadavatelem a účastníky vzdělávání.
Pro hodnocení budou využity následující metody:
hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota (Nabídková cena bez DPH)
100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %
hodnota (např. cena) z hodnocené nabídky
Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.
počet bodů, které hodnocená nabídka x váha kritéria vyjádřená v % v daném kritériu získala
Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.
Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby dodavatelé předložili:
Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku, a to minimálně v rozsahu oprávnění: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak.
Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.)
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy.
Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:
Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
Platební podmínky
Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky:
Úhrada bude prováděna na měsíční bázi podle již počtu realizovaných kurzů. Faktury budou vystavovány s min. 15 denní splatností.
Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)
Další obchodní podmínky:
Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Požadavky na formu nabídky:
Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podani nabidek.pdf (8. 8. 2017 15:57)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (28. 9. 2017 23:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (9. 10. 2017 22:39)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 774600.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Focus People s.r.o., se sídlem Prostřední Bludovice 781, 739 37 Horní Bludovice, IČ 02164469, jednatel Richard Wittek
Datum podpisu smlouvy: 3. 10. 2017
Datum ukončení: 3. 10. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.