- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců Krajského úřadu Ústí nad Labem - rozvojový program pro vedoucí pracovníky
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12078
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Krajského úřadu Ústí nad Labem - rozvojový program pro vedoucí pracovníky
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 1. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_033/0002853 Vzdělávání zaměstnanců Krajského úřadu Ústí nad Labem příjemce: Ústecký kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Ústecký kraj
Sídlo zadavatele: Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem
- Jméno: Ing. Jana Nedrdová
- Telefon: +420745657944
- E-mail: nedrdova.j@kr-ustecky.cz
IČ zadavatele: 70892156
DIČ zadavatele: CZ70892156
- Jméno: Ing. Martina Sedláková
- Telefon: +420475657191
- E-mail: sedlakova.m@kr-ustecky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 3. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Ústecký kraj, Krajský úřad - odbor SPRP, Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění je realizace vzdělávacího programu pro zaměstnance Krajského úřadu Ústeckého kraje ve vedoucích funkcích včetně souvisejících činností, jako je zpracování studijních materiálů a dalších zadavatelem požadovaných výstupů (certifikáty/osvědčení o absolvování vzdělávacího programu každého účastníka, s uvedením obsahu a rozsahu (počtu hodin) kurzu a vyhodnocené závěrečné testy). Obsahová náplň programu je postavena s cílem zdokonalit řídící a další schopnosti osob v klíčových funkcích. Jedná se o zajištění kvalitního manažerského vzdělávání vedoucí k rozvoji kompetencí vedoucích pracovníků, které jsou důležitým aspektem pro výkon jejich funkce. Vzdělávací program bude realizován jako výjezdní mimo sídlo zadavatele. Bude se jednat o akreditované vzdělávací kurzy MV ČR dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 825000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.4.2018 - 30.6.2019
Místo dodání / převzetí plnění: Ústecký kraj, dle výběru zadavatele, mimo sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídku podá účastník v listinné podobě v jednom vyhotovení a v jednom vyhotovení na CD dle formálních a technických podmínek zadavatele uvedených v této výzvě. Elektronické podání není možné. Zadavatel nedisponuje vhodným elektronickým nástrojem. Varianty nabídek se nepřipouští. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude u fyzických osob podepsána účastníkem a u právnických osob bude podepsána statutárním orgánem účastníka, nebo osobou pověřenou zastupováním statutárního orgánu. V případě potvrzení nabídky pověřenou osobou doloží účastník v nabídce plnou moc, případně platný pověřovací dokument. Uvedené doklady účastník předloží v originálním vyhotovení nebo v jejich úředně ověřené kopii. Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh bude zpracována v českém nebo slovenském jazyce. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Nabídku doporučujeme včetně veškerých požadovaných dokladů a příloh řádně svázat do jednoho svazku a dostatečným způsobem zajistit proti manipulaci s jednotlivými listy (pomocí provázku a pečetě nebo nálepkami opatřenými podpisem, případně nezaměnitelným razítkem). Všechny listy nabídky i příloh doporučujeme v pravém dolním rohu řádně očíslovat nepřerušovanou řadou počínaje číslem 1.
Zadavatel doporučuje následující strukturu nabídky:
- krycí list,
- obsah nabídky,
- doklady k prokázání kvalifikačních předpokladů,
- vlastní nabídka účastníka, včetně cenové nabídky.
Účastník výběrového řízení může podat ve výběrovém řízení jen jednu nabídku. Účastník, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou (poddodavatelem), jejímž prostřednictvím jiný účastník v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel vyloučí účastníka výběrového řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník výběrového řízení v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník je povinen uvést nabídkovou cenu bez DPH za 1 kurz a celkovou nabídkovou cenu, která vznikne: cena za 1 kurz vynásobená koeficientem 24 – tj. nejvyšším možným počtem kurzů. Celková nabídková cena bude uvedena v následujícím členění – částka v Kč bez DPH, sazba DPH v % a celková nabídková cena včetně DPH v Kč. Účastník tyto hodnoty uvede do Krycího listu nabídky (příloha č. 1).
Účastník stanoví nabídkovou cenu za provedení předmětu plnění absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná včetně všech poplatků a veškerých dalších nákladů spojených s plněním veřejné zakázky.
Cenu je možné překročit pouze v souvislosti se změnou daňových předpisů týkající se DPH.
Pokud dodavatel nabídne cenu veřejné zakázky vyšší, než je maximální předpokládaná hodnota části veřejné zakázky v Kč (bez DPH) této výzvy, bude tato skutečnost důvodem k vyřazení nabídky ze zadávacího řízení.
Není-li účastník registrovaným plátcem DPH, potom tuto daň nevyčíslí a skutečnost, že není jejím plátcem, výslovně uvede v nabídce (v části, kde je vyčíslena nabídková cena).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Účastníci podají nabídku v písemné formě v uzavřené neporušené obálce či jiném obalu s uvedením názvu, adresy a IČO účastníka a výrazným označením „NABÍDKA ev.č. VZ-SPRP-16/INV/2018„Vzdělávání zaměstnanců Krajského úřadu Ústí nad Labem - rozvojový program pro vedoucí pracovníky“ a výzvou „NEOTVÍRAT“. Doporučujeme, aby obálka, či jiný obal, byly odpovídajícím způsobem zajištěny proti manipulaci.Nabídky je možno podávat na adresu zadavatele v pracovních dnech, a to: pondělí a středa od 7.30 do 17.00 hod., úterý a čtvrtek od 7.30 do 16.00 hod. a pátek od 7.30 do 14.00 hod. do podatelny na níže uvedené adrese.Účastníci mohou podat nabídku osobně, poštou, prostřednictvím osoby, která provádí přepravu zásilek (kurýrní služba), nebo prostřednictvím držitele poštovní licence podle zvláštního předpisu, na adresu zadavatele:Ústecký krajKrajský úřad – odbor strategie, přípravy a realizace projektůVelká Hradební 3118/48400 02 Ústí nad Labem
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý účastník může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení podmínek (odpovědi na dotaz) výzvy. Žádosti o poskytnutí dodatečných informací k výzvě budou adresovány písemně případně elektronickou formou prostřednictvím e-mailu kontaktní osobě této výzvy. Zadavatel zajistí poskytnutí dodatečné informace přímo žadateli a dále zajistí zpřístupnění dodatečných informací. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení podmínek výzvy může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení podmínek výzvy, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedená změna bude uveřejněna i na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Platební podmínky jsou uvedeny v závazném textu návrhu smlouvy, která je součástí výzvy (příloha č. 6). Návrh smlouvy nemusí účastník vkládat do nabídky. Návrh smlouvy slouží k seznámení účastníka s platebními a obchodními podmínkami, které budou součástí smluvního vztahu mezi zadavatelem a vítězem výběrového řízení. Podáním nabídky účastník vyjadřuje souhlas se zněním textu návrhu smlouvy. Účastník není oprávněn text smlouvy měnit či upravovat bez pokynu zadavatele.
Práva zadavatele:
Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit účastníka, jehož nabídka nesplnila požadavky zadavatele uvedené v zadávacích podmínkách, nebo jehož nabídka obsahuje mimořádně nízkou nabídkovou cenu ve vztahu k předmětu veřejné zakázky analogicky dle § 113 zákona.
Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru ekonomicky nejvhodnější nabídky ověřit informace uváděné účastníkem v nabídce.
Zadavatel si vyhrazuje právo výběrové řízení do doby uzavření smlouvy zrušit. Podmínky pro zrušení výběrového řízení jsou stanoveny taxativně v kapitole 20. 10 Pravidel OPZ.
Výzva včetně příloh je uveřejněna rovněž na portálu www.esfcr.cz.
Dokumentace k veřejné zakázce bude před podpisem smlouvy dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ postoupena kontrole ŘO.
Uchazeči budou rovněž vyrozumíváni o výsledku, resp. zrušení výběrového řízení, a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_30_01_2018.pdf (30. 1. 2018 10:00)
- Priloha č. 1 - Kryci list.docx (30. 1. 2018 10:00)
- Příloha č. 2 - ČP zakladni způsobilost.doc (30. 1. 2018 10:00)
- Příloha č. 3 - Seznam významných služeb.docx (30. 1. 2018 10:00)
- Příloha č. 4 - Seznam realizačního týmu.docx (30. 1. 2018 10:00)
- Příloha č. 5 - ČP člena realizačního týmu.docx (30. 1. 2018 10:00)
- Příloha č. 6_Inominátní_Smlouva - 22_01_2017.DOC (30. 1. 2018 10:00)
- Příloha č. 2 SoD - Specifikace předmětu plnění.docx (30. 1. 2018 10:00)
- Doplnění Výzvy k podání nabídek č. 1_02_2018.pdf (1. 2. 2018 09:39)
- Doplnění Výzvy k podání nabídky č.2.pdf (6. 2. 2018 11:09)
- Doplnění Výzvy č.3.pdf (12. 2. 2018 12:36)
- 15. Accon human resources.pdf (11. 2. 2019 07:29)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 576000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ACCON human resources management s.r.o., Šmeralova 170/31, 17000 Praha 7,IČ: 27208371, DIČ: CZ27208371
Datum podpisu smlouvy: 3. 5. 2018
Datum ukončení: 3. 5. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.