Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců Possehl Electronics Czech Republic s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11776

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Possehl Electronics Czech Republic s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 10. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Possehl Electronics Czech Republic s.r.o.

Sídlo zadavatele: Č. p. 297, 330 02 Dýšina

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Peter Scholze
  • Telefon: +420727818230
  • E-mail: Peter.Scholze@possehlelectronics.com

IČ zadavatele: 27997804

DIČ zadavatele: CZ27997804

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Filipová Petra
  • Telefon: +420727818230
  • E-mail: Petra.Filipova@possehlelectronics.com

Lhůta pro podání nabídek: 13. 11. 2017 14:00

Místo pro podání nabídek:
Č. p. 297, 330 02 Dýšina

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky jsou vzdělávací služby, které zadavatel požaduje realizovat jako celek, přičemž umožňuje využití subdodavatele. Zadavatel konkrétně požaduje realizaci následujících kurzů:

 

1. Specifika nových výrobních technologií

Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka + počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností – 43 hodin teorie, 2 hodiny zkoušky (celkem 45 hodin)

Typ školení - Další profesní vzdělávání – neakreditované (délka 1 vyučovací hodiny je stanovena na 60 minut)

Forma předpokládaného způsobu ověření získaných znalostí a dovedností – závěrečný test

Maximální cena kurzu - 75 000 Kč (bez DPH)

Počet účastníků školení – 5

Náplň školení:

specifika nových technologií
druhy strojů používaných v rámci nových technologií, zařízení a suroviny
jednotlivé fáze nových výrobních technologií
zařizování preventivních prohlídek a oprav strojů a zařízení používaných v rámci nových technologií ve svěřeném úseku výroby
orientace v zásadách správné výrobní praxe a systému jakosti v rámci nových technologií
výrobní zařízení, kvalifikace a kalibrace v rámci nových technologií
provádění průběžných výrobních kontrol ve výrobě pomocí nových technologií
zpracování předpisové a záznamové dokumentace o průběhu výroby pomocí nových technologií
zajišťování procesů balení a skladování finálních produktů vyrobených pomocí nových technologií
kontrola dílčích kroků výrobního procesu využívajícího nové technologie
zajišťování pohybu materiálu mezi fázemi výrobního cyklu, ve kterém jsou použity nové technologie
zajištění materiálu pro výrobní šarži dle výrobního příkazu
spolupráce na řešení odchylek a nápravných a preventivních opatření v rámci výroby pomocí nových technologií
vyhodnocování efektivnosti výroby s využitím nových technologií
praktická cvičení
zkouška

 

2. Technologie vstřikování plastů

Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka + počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností – 20 hodin teorie, 26 hodin praxe, 2 hodiny zkoušky (celkem 48 hodin)

Typ školení - Další profesní vzdělávání – neakreditované (délka 1 vyučovací hodiny je stanovena na 60 minut)

Forma předpokládaného způsobu ověření získaných znalostí a dovedností – závěrečný test

Maximální cena kurzu - 150 000 Kč (bez DPH)

Počet účastníků školení – 5

Náplň školení:

materiály
základní a pokročilé zpracovatelské techniky
technologie vytlačování
výkresová dokumentace
úprava polymerů aditivy (přísadami a plnivy)
charakteristické teploty polymerů
smrštění termoplastů
polymerní směsi
mechanické, chemické, optické a elektrické vlastnosti polymerů
viskoelastické chování polymerů
detailní rozbor technologie vstřikování
postup optimalizace výroby
konstrukce a funkce vstřikovacích strojů a periferních zařízení, rychlá výměna forem
konstrukce vstřikovacích forem
nekonvenční technologie vstřikování plastů
metody rapid prototypingu
materiálové listy a inspekční certifikáty
hodnocení plastových dílů, vady a příčiny jejich vzniku (mechanické, termální, optické, elektrické vlastnosti, odolnost polymerů, rozpoznávání vad, příčiny vzniku a možnosti odstranění vad)
přípravné technologie a dokončovací technologie
zásady konstrukce plastových dílů, přesnost plastových dílů.
simulace procesu vstřikování
specifika obsluhy nového vstřikolisu
praxe v oblasti obsluhy vstřikolisu
zkouška

 

3. Metrologie a její využití při kontrole souladu výrobků

Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka + počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností – 38 hodin teorie, 2 hodiny zkoušky (celkem 40 hodin)

Typ školení - Další profesní vzdělávání – neakreditované (délka 1 vyučovací hodiny je stanovena na 60 minut)

Forma předpokládaného způsobu ověření získaných znalostí a dovedností – závěrečný test

Maximální cena kurzu - 108 000 Kč (bez DPH)

Počet účastníků školení – 9

Náplň školení:

obecná charakteristika výrobků zpracovaných pomocí nových výrobních technologií (co umí vyrábět)
měřitelné vlastnosti meziproduktů a finální výrobků vyrobených pomocí nových technologií
měřidla využívaná k měření vlastností meziproduktů a finálních výrobků vyrobených pomocí nových technologií a jejich použití
porovnávání získaných parametrů s požadovanými definovanými v konstrukčním návrh k danému produktu
provádění statistických výpočtů spjatých s měřícími systémy a požadavky na reprodukovatelnost a opakovatelnost měření či poznání nejistot měření
vedení protokolů o výsledcích zkoušek a měření výrobků
zpracování měřících a kalibračních postupů využitelných na pracovištích s nově instalovanými technologiemi
analýza a řešení neshod a nápravných opatření v případě zjištění nesouladu meziproduktu/finálního výrobku s požadovaný,
provádění kontroly a evidence měřidel
provádění kalibrace a uživatelské údržby měřidel
provádění zaškolování v používání měřidel
zpracování metrologických posudků a analýz
praktická cvičení
zkouška

 

4. Systém řízení kvality v rámci výroby pomocí nových technologií

Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka + počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností – 46 hodin teorie, 2 hodiny zkoušky (celkem 48 hodin)

Typ školení - Další profesní vzdělávání – neakreditované (délka 1 vyučovací hodiny je stanovena na 60 minut)

Forma předpokládaného způsobu ověření získaných znalostí a dovedností – závěrečný test

Maximální cena kurzu - 119 000 Kč (bez DPH)

Počet účastníků školení – 7

Náplň školení:

princip FMEA (Failure Mode and Effect Analysis)
stanovení cíle analýzy
analýza produktů a procesů pomocí modelu
určení konkrétních vad návrhu, produktu nebo procesu
hodnocení vad ve třech kritériích
vytvoření škál pro hodnocení kritérií
způsoby volby nápravných opatření
hodnocení možných důsledků nápravných opatření
formy realizace nápravných opatření.
hodnocení FMEA - analýzy samotné
metodika a nástroje 8D
vedení záznamů - 8D Report
řešení praktických otázek
hlavní zásady plánování kvality produktu a výrobního procesu
cíle kvality projektu při plánování kvality procesu a výrobku
nástroje a metody pro plánování kvality
etapy pokročilého plánování kvality výrobků (APQP-AIAG)
plánování kvality výrobku - odpovědnost za návrh, výstupy z navrhování výrobku
plánování kvality výrobního procesu - vstupy a výstupy z navrhování procesu
validace výrobku a procesu - souvislosti s PPAP / PPF
povinnosti dodavatele a požadavky na součinnost zákazníka při plánování a prokazování kvality výrobku a výrobního procesu
vedení příslušné dokumentace
praktická cvičení
zkouška

 

5. Logistické procesy v automobilovém průmyslu

Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka + počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností – 38 hodin teorie, 2 hodiny zkoušky (celkem 40 hodin)

Typ školení - Další profesní vzdělávání – neakreditované (délka 1 vyučovací hodiny je stanovena na 60 minut)

Forma předpokládaného způsobu ověření získaných znalostí a dovedností – závěrečný test

Maximální cena kurzu - 84 000 Kč (bez DPH)

Počet účastníků školení – 6

Náplň školení:

logistika a její postavení v organizaci, logistický audit
metody a postupy logistického řízení
typy skladů v návaznosti na velikost a množství skladovaného zboží a ve vztahu k jeho obrátkovosti
skladovací systémy a technologie
manipulace se zbožím
metody a systémy komisionování zboží
funkce a úkoly nákupu v logistice
funkce a klasifikace zásob
význam, obsah a cíl řízení zásob
vztah okamžité a průměrné zásoby
bod rozpojení a jeho úloha v logistickém řízení zásob
význam optimalizace a suboptimalizace
typy objednacích systémů, objednací metody a optimální objednací množství
řízení zásob a výroby, přiměřenost zásob, vliv sezónnosti a nejistoty na řízení zásob, prognózování při řízení zásob
doprava
plánování výroby a jeho význam z pohledu logistických procesů
manipulace se zbožím
provedení auditu stávajícího stavu logistických procesů ve firmě, definování nových systematicky vedených logistických procesů
praktická cvičení zaměřená především na odborný rozvoj v oblasti zavedení nových logistických procesů (zaškolení lidí, pořízení potřebného vybavení, sepsání příslušné dokumentace apod.)
zkouška

 

6. Mechatronika nového výrobního vybavení

Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka + počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností – 38 hodin teorie, 2 hodiny zkoušky (celkem 40 hodin)

Typ školení - Další profesní vzdělávání – neakreditované (délka 1 vyučovací hodiny je stanovena na 60 minut)

Forma předpokládaného způsobu ověření získaných znalostí a dovedností – závěrečný test

Maximální cena kurzu - 75 000 Kč (bez DPH)

Počet účastníků školení – 5

Náplň školení:

schémata nových strojů
schémata elektronických součástí nových strojů
elektrotechnické nových strojů
elektrotechnické materiály, vodiče a kabely nových strojů
měření elektrických veličin nových strojů
volba postupu práce, pomůcek a náhradních dílů pro provádění oprav a oživování elektronických součástí nových strojů
kontrola stavu a fungování elektronických součástí nových strojů
diagnostikování poruch elektronických součástí nových strojů
sestavování, montáž, zapojování a oživování elektronických součástí nových strojů
opravy elektronických elektronických součástí nových strojů
technická a programová podpora elektronických zařízení
praktická cvičení
zkouška

 

7. MS Excel ve výrobním prostředí

Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka + počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností – 18 hodin teorie, 20 hodin praxe, 2 hodiny zkoušky (celkem 40 hodin)

Typ školení - Další profesní vzdělávání – neakreditované (délka 1 vyučovací hodiny je stanovena na 60 minut)

Forma předpokládaného způsobu ověření získaných znalostí a dovedností – závěrečný test

Maximální cena kurzu - 56 000 Kč (bez DPH)

Počet účastníků školení – 7

Náplň školení:

automatizace v prostředí aplikace MS Excel
představení nástroje „rekordér maker“
koncepce
limity nástroje
příklady pro hluboké pochopení možností rekordéru maker
nalezení příkazů vhodných pro automatizaci – jak zajistit, aby makro bylo obecné
automatizované formátování dat
automatizování zpracování dat
generování vzorců
konverze dat do vhodného tvaru
analýza problémů účastníků
sféra VBA
editor jazyka VBA
orientace v kódu - jak ověřit, který z nahraných příkazů je v makru žádoucí a který ne
spuštění maker
správce maker
sdílení maker
problematika (ne)bezpečnosti maker
funkce pro vyhodnocování kvality produkce: kontingenční tabulky, podmíněné formátování, statistické funkce apod.
simulace výrobního procesu pomocí maker, její spuštění a monitoring, srovnávání počítačově získaných dat s reálnými
zkouška

 

8. Oprava a údržby nových strojů

Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka + počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností – 18 hodin teorie, 20 hodin praxe, 2 hodiny zkoušky (celkem 40 hodin)

Typ školení - Další profesní vzdělávání – neakreditované (délka 1 vyučovací hodiny je stanovena na 60 minut)

Forma předpokládaného způsobu ověření získaných znalostí a dovedností – závěrečný test

Maximální cena kurzu - 75 000 Kč (bez DPH)

Počet účastníků školení – 5

Náplň školení:

technická schémata nových strojů a jejich komponenty
technologie seřizování a údržby nových výrobních strojů a linek
volba postupu práce, pomůcek a náhradních dílů pro seřizování a údržbu nových výrobních strojů, zařízení a linek
typické poruchy nového strojního vybavení a odhalení jejich příčin
odstranění poruch nového strojního vybavení
možnosti částečného zprovoznění stroje
seřízení stroje a otestování správnosti
kontrola výsledků seřizování posuzováním chodu seřízených strojů, zařízení a linek a rozměrů a dalších parametrů na nich vyrobených produktů
praktická cvičení
zkouška

 

Kurzy musí probíhat prezenčně.

Školící agentura musí účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz poskytnout výukové materiály.

U kurzů budou dodrženy minimální počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů.

Získané znalosti budou ověřeny lektorem závěrečnou zkouškou.

Součástí plnění je mj. vydání osvědčení o úspěšném absolvování kurzu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 742000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Prosinec 2017 - říjen 2018

Místo dodání / převzetí plnění:
Dýšina

Pravidla pro hodnocení nabídek:

    Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium

    Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.

    Metodika organizace kurzů (60 %) – nečíselné kritérium

    Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:

    a) metodiky výuky,

    b) efektivity výukových metod,

    c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby;

    d) systematičnost nabízených služeb;

    e) efektivní způsob realizace zakázky.

    Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Lépe bude hodnocen dodavatel, který bude reagovat na potřeby aktuální cílové skupiny. Dále bude lépe hodnocen dodavatel, který zajistí efektivnější proces zahrnující způsob organizace zakázky včetně akceptace plnění a komunikace se zadavatelem a účastníky vzdělávání.

     

    Pro hodnocení budou využity následující metody:

    hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota (Nabídková cena bez DPH )

    100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v %

    hodnota (např. cena) z hodnocené nabídky

     

    Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu.

     

    počet bodů, které hodnocená nabídka x váha kritéria vyjádřená v % v daném kritériu získala

     

    Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.

    • Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek.

    Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

    • Základní způsobilost:

      Uchazeč musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zákona o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 75 zákona o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.

      Profesní způsobilost:

      Způsobilý je uchazeč, který předloží:

      výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
      doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, a to v minimálně:

      Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.

      Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

      Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

       

      Dodavatel předloží seznam lektorů a k jednotlivým uvedeným kurzům následující dokumenty jednotlivých lektorů:

      diplom prokazující VŠ vzdělání se zaměřením na zpracování plastických hmot
      osvědčení o odborné způsobilosti v oblasti metrologie
      certifikát APQP
      certifikát PPAP
      certifikát FMEA
      diplom prokazující VŠ vzdělání se zaměřením na logistiku
      ECDL certifikát

      Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií, nestanoví-li zadavatel ve výzvě k podání nabídek jinak.

    Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

    Dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy.

    Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.

    Smlouva musí mít písemnou formu a musí obsahovat alespoň tyto náležitosti:

    Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ, pokud jsou přiděleny
    Předmět plnění (konkretizovaný kvantitativně a kvalitativně)
    Cenu bez DPH a informaci, zda dodavatel je či není plátcem DPH
    Platební podmínky
    Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění
    Místo dodání/převzetí zboží nebo výstupu plnění (není-li výslovně sjednáno, rozumí se jím sídlo zadavatele)
    Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu
    Zapracování údajů z nabídky, které byly předmětem posouzení/hodnocení kvalifikace (tj. v okamžiku uzavření smlouvy i během realizace zakázky musí obsah smluvního vztahu odpovídat alespoň těm parametrům nabídky, které zadavatel posuzoval nebo hodnotil).

    Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka.

    Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
    Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivy.

    Požadavek na písemnou formu nabídky:
    Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

    Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
    Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

    Požadavek na jednu nabídku:
    Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

    Vysvětlení zadávacích podmínek:
    Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

    Další požadavky na zpracování nabídky:

    Platební podmínky:

    Úhrada bude prováděna na měsíční bázi podle již počtu realizovaných kurzů. Faktury budou vystavovány s min. 30 denní splatností.
    Možnost navýšení ceny v objektivně daných případech (pouze změna ceny v závislosti na případné změně výše DPH)

    Další obchodní podmínky:

    Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

    Požadavky na formu nabídky:

    Zadavatel požaduje předložení nabídky v 1 originálním vyhotovení.

    Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.

    Zadávací řízení se řídí:
    Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

    Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

    Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 729700.00

    Dodavatelé:
    • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Focus People s.r.o., se sídlem Prostřední Bludovice 781, 739 37 Horní Bludovice, IČ 02164469, jednatel: Richard Wittek

      Datum podpisu smlouvy: 5. 2. 2018

    Datum ukončení: 5. 2. 2018

    Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


     
    Uveřejněno: 31. 10. 2017
     
    Aktualizováno: 10. 3. 2018