Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců - Specializované IT

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11805

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců - Specializované IT

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: STYRAX, a.s.

Sídlo zadavatele: Zelený pruh 95/97, 140 00 Praha 4

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Ulč
  • Telefon: +420739201850
  • E-mail: petr.ulc@styrax.cz

IČ zadavatele: 27416712

DIČ zadavatele: CZ27416712

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Nikola Linhartová
  • Telefon: +420775853055
  • E-mail: n.linhartova@edupro.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 11. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
EDU-PRO Consulting, a.s., Vladislavova 250, 397 01 Písek

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Specifikace předmětu plnění:

Předmětem tohoto zadávacího řízení je zajištění realizace vzdělávacích aktivit pro společnost STYRAX, a.s. v oblasti Specializovaného IT.

V rámci této oblasti budou realizovány následující kurzy:

Testování bezpečnosti webových aplikací.
Správa Exchange Serveru 2016.
Windows server 2012 – správa Active Directory, AD LS, AD FS a AD RMS.
Monitorování, optimalizace a ladění výkonu databázového systému MY SQL Server.
Java persistence API (JPA) a Hibernate.
EJB Advanced Concepts.

 

Podrobná specifikace jednotlivých kurzů je uvedena v příloze č. 3 této výzvy.

 

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz vhodného lektora,
Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály,
U jednotlivých kurzů budou dodrženy počty hodin výuky,
Platí, že jedna výuková hodina je myšlena v rozsahu 60 min.,
Uchazeč je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.

 

Kurzy, kde je počet účastníků vyšší než 2, budou probíhat formou uzavřených kurzů v místě specifikovaném v příloze č. 3 této výzvy. U kurzů, kde je přihlášen pouze 1 nebo 2 účastníci, je možnost účasti těchto osob na otevřeném kurzu v místě specifikovaném v příloze č. 3 této výzvy.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 248000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení: předpoklad leden 2018. Předpokládaný časový harmonogram plnění: leden 2018 – prosinec 2018. Předpokládaný harmonogram plnění je uveden v příloze č. 3 této výzvy. Konkrétní termíny kurzů budou dohodnuty a schváleny oběma smluvními stranami vždy ve lhůtě max. 14 dnů před požadovaným termínem školení.

Místo dodání / převzetí plnění:
Písek, Strakonice, Brno či jiné místo po vzájemné dohodě s vybranými Dodavateli

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Zadavatel provede hodnocení nabídek podle jejich ekonomické výhodnosti - podle nejnižší nabídkové ceny v Kč včetně DPH.


Výběr dodavatele

Zadavatel vybere k uzavření smlouvy uchazeče zadávacího řízení, jehož nabídka bude vyhodnocena jako ekonomicky nejvýhodnější podle výsledku hodnocení nabídek. Pokud
je v zadávacím řízení jediný uchazeč zadávacího řízení, může být zadavatelem vybrán, bez provedení hodnocení.

Hodnocení nabídek proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kapitole Pravidla pro zadávání zakázek. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Rozsah kvalifikace

 

Podmínkou účasti v tomto zadávacím řízení je prokázání kvalifikace dodavatelem ve lhůtě pro podání nabídek. Podmínky kvalifikace stanovené zadavatelem řádně splní dodavatel, který prokáže:

 

Základní způsobilost a způsob jejího prokázání:

Účastník prokáže splnění základní způsobilosti (Příloha č. 2 této výzvy):

doložením originálu čestného prohlášení Účastníka o tom, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to v České republice,
doložením originálu čestného prohlášení Účastníka o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to v České republice,
doložením originálu čestného prohlášení Účastníka o tom, že nebyl pravomocně odsouzen a že není v likvidaci.

 

2) Profesní způsobilost a způsob jejího prokázání:

a) profesní způsobilost ve smyslu § 77 odst. 1 zákona:

Tuto část profesní způsobilosti k účasti v tomto zadávacím řízení prokáže uchazeč
ve smyslu ustanovení § 77 od st. 1 zákona předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje

 

b) profesní způsobilost ve smyslu § 77 odst. 2 písm. b) zákona

Tuto část profesní způsobilosti k účasti v tomto zadávacím řízení prokáže uchazeč
ve smyslu ustanovení § 77 odst. 2 zákona předložením kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo kopii živnostenského listu či koncese.

 

 

Společná ustanovení ke způsobilosti

Předpokladem pro posouzení a hodnocení nabídky uchazeče je splnění způsobilosti.
V případě nesplnění kteréhokoliv kritéria nebo nesplnění povinnosti oznámení změn
v kvalifikaci bude uchazeč vyloučen ze zadávacího řízení. Zadavatel má právo vyžádat
si písemné objasnění předložených informací či dokladů nebo předložení dalších dodatečných informací či dokladů a/nebo písemného vysvětlení nabídky.

 

Zadavatel může před uzavřením smlouvy požadovat od vybraného uchazeče předložení originálů nebo ověřených kopií dokladů prokazujících splnění způsobilosti.

Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit údaje a informace uvedené v nabídce uchazeče
u třetích osob, uchazeč je povinen zadavateli v tomto poskytnout potřebnou součinnost.

 

Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění způsobilosti, starší 3 měsíců.

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Závazné požadavky zadavatele:

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky.

Tyto požadavky je uchazeč povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě a v jejích přílohách či změny obchodních podmínek budou považovány
za nesplnění výzvy s následkem vyloučení uchazeče z další účasti na zadávacím řízení.

Předmět zakázky musí být proveden plně v souladu s platnými právními předpisy
a technickými normami.

 

Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů,
Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené v této výzvě.

 

Uchazeč, jehož nabídka byla vyřazena, zadavatel bezodkladně vyloučí z účasti
v zadávacím řízení. Vyloučení uchazeče včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí uchazečovi.

 

Obchodní a smluvní podmínky

Přílohou této výzvy je vzorová podoba smlouvy, která bude sloužit k uzavření smluvního vztahu s vítězem zadávacího řízení a je pro Účastníka závazná. Účastník doplní ve smlouvě pouze a vždy ta ustanovení, která jsou doplněna o komentář ,,doplní účastník“ podbarvený žlutou barvou. Komentář po doplnění svých údajů Účastník vymaže.

 

Součástí nabídky musí být návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za Dodavatele. Pokud za Dodavatele jedná zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále, nebo v úředně ověřené kopii.

 

Zadavatel požaduje, aby nabídka uchazeče byla předložena v následující struktuře:

- Krycí list nabídky s uvedením nabídkové ceny za plnění.

- Dokumenty prokazující splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti.

- 2x Návrh smlouvy (2 podepsané návrhy smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče).

-Ostatní (zde Účastník uvede informace související s plněním veřejné zakázky, které považuje za nezbytné).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč stanoví celkovou nabídkovou cenu
za příslušnou část této veřejné zakázky v souladu s touto výzvou. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.

 

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče zadávacího řízení spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora a ubytování lektora, školící pomůcky, materiály apod.

 

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu
do návrhu smlouvy.

 

Pro zpracování nabídkové ceny použije uchazeč přílohu č. 3 – Detailní vymezení předmětu zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat – Vzdělávání zaměstnanců – Specializované IT v rámci projektu Vzdělávání ve společnosti STYRAX, a.s. reg. číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004831“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce.Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Uchazečem podepsaný návrh smlouvy budou přiloženy zvlášť (nebudou sešity s nabídkou).Zadavatel jako součást výzvy předkládá návrh smlouvy. Uchazeč doplní do návrhu smlouvy o realizaci projektu identifikační a kontaktní údaje v požadovaném rozsahu a další údaje stanovené zadavatelem (údaje v textu vyznačené údajem „DOPLNIT“).Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány statutárním zástupcem uchazeče oprávněným jednat za uchazeče dle obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Pokud bude uchazeče zastupovat zmocněnec na základě plné moci, musí být v nabídce předložena plná moc v originále, nebo v úředně ověřené kopii.Uchazeč dodá celou nabídku také na CD ve formátu„.pdf“ a to tak, že obsahem CD budou skeny všech listů nabídky tak, jak je podávána (tj. naskenovaná kopie nabídky a návrhu smlouvy i s podpisy).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout Účastníkům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti Vysvětlení zadávacích podmínek anebo dodatečné informace Zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě.

Zadavatel prohlašuje, že toto zadávací řízení není veřejnou soutěží o nejvhodnější nabídku ani veřejným příslibem.

Vybraný uchazeč si musí být vědom, že dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny subdodavatele, pomocí kterých bude vybraný uchazeč plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému uchazeči k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným uchazečem.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro zadávací řízení,
a to pouze v českém jazyce.

Zadávací lhůta (lhůta, pro kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek. Po skončení lhůty pro podání nabídek až do uplynutí zadávací lhůty, jsou nabídky podané uchazeči ve lhůtě pro podání nabídek, ve smyslu ustanovení § 1736 občanského zákoníku, neodvolatelnými.

Předložení nabídky v tomto zadávacím řízení berou uchazeči bez výhrad na vědomí,
že v případě zrušení zadávacího řízení, či neuzavření smlouvy s vybraným uchazečem, nevzniká žádnému z uchazečů nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí uchazečů v tomto zadávacím řízení a ustanovení § 1729 občanského zákoníku se tak, v souladu s ustanovením § 1 odst. 2 občanského zákoníku, na toto zadávací řízení neaplikuje.

Náklady účasti v zadávacím řízení nese uchazeč.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 247930.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GOPAS, a.s., Kodaňská 1441/46, 110 00 Praha 10 - Vršovice, IČ 63911035

    Datum podpisu smlouvy: 28. 11. 2017

Datum ukončení: 28. 11. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 11. 2017
 
Aktualizováno: 11. 12. 2017