Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti AmRest - Ostrava

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12660

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti AmRest - Ostrava

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 2. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: AmRest s.r.o.

Sídlo zadavatele: Walterovo náměstí 329/3, Jinonice, 158 00 Praha 5

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jana Halíček
  • Telefon: +420725066605
  • E-mail: Jana.Halicek@amrest.eu

IČ zadavatele: 26476215

DIČ zadavatele: CZ26476215

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Ladislav Hladný
  • Telefon: +420734273375
  • E-mail: ladislav.hladny@eufc.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 3. 2019 11:00

Místo pro podání nabídek:
EUFC CZ s.r.o., Popelova 399/75, 620 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zadavatel vyhlásil veřejnou zakázku na služby v režimu zjednodušené podlimitní řízení s názvem „Zabezpečení vzdělávání zaměstnanců“. Jedná se o vzdělávání manažerů poboček ve třech modulech:

Modul 1: Specifická obsluha hostů v oblasti rychlého občerstvení

  • rozsah školení: teorie 15,5 hod., test 0,5 hod. (1 hod. = 60 min.)

Modul 2: Metody řízení procesů stravovacího zařízení se zaměřením na rychlé občerstvení

  • rozsah školení: teorie 7,5 hod., test 0,5 hod. (1 hod. = 60 min.)

Modul 3: Pokročilá obsluha hostů v oblasti rychlého občerstvení

  • rozsah školení: teorie 23,5 hod., test 0,5 hod. (1 hod. = 60 min.)
Specifikace předmětu plnění je blíže popsána v příloze č. 1 – Specifikace předmětu plnění Zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 216000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Maximální termín zahájení realizace: 12. 6. 2019 Předpokládaný termín realizace: 1. 5. 2019 – 31. 8. 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Externě u dodavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotícím kritériem pro zadání Zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.

Účastník není oprávněn podmínit jím navrhované údaje, které jsou předmětem hodnocení, další podmínkou. Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot údajů, které jsou předmětem hodnocení, může být důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení Účastníka z výběrového řízení.

Základním hodnotícím kritériem pro zadání zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.

Hodnotícími kritérii jsou:

  1. Nabídková cena (v CZK bez DPH) – váha 40 %
  2. Zkušenosti členů realizačního týmu – váha 30 %
  3. Praxe členů realizačního týmu – váha 30 %

Účastník doloží údaje pro hodnotící kritéria a), b) a c) v rámci Krycího listu nabídky, který je přílohou č. 3 Zadávací dokumentace. Údaje uvedené v Krycím listu nabídky musejí být shodné s údaji uvedenými v čestném prohlášení, které je přílohou č. 5 Zadávací dokumentace.

a) Nabídková cena (v CZK bez DPH)

Hodnocena bude celková nabídková cena v CZK bez DPH. Zadavatel upozorňuje Účastníky, že údaj dílčího hodnotícího kritéria „Nabídková cena“ bude uveden v totožné hodnotě jak v Krycím listu nabídky, tak i v návrhu Smlouvy. Pro hodnocení nabídek v rámci dílčího kritéria nabídková cena použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude dle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která bude odrážet úspěšnost hodnocené nabídky v rámci dílčího kritéria. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvýhodnější nabídky k hodnocené nabídce (nejvýhodnější nabídkou se v rámci daného kritéria rozumí nabídka s nejnižší nabídkovou cenou) zaokrouhleno na dvě desetinná místa nahoru. Celková nabídková cena bude zpracována v souladu se Zadávacími podmínkami a musí obsahovat ocenění všech položek nutných k řádnému plnění Zakázky. Bodová hodnota v rámci uvedeného dílčího kritéria bude poté vynásobena vahou 40 %.

b) Zkušenosti členů realizačního týmu

V rámci tohoto kritéria bude hodnocen počet referenčních zakázek u 3 členů týmu (lektorů) v oblasti manažerských dovedností poskytovaných různým objednatelům v posledních 5 letech, které účastník uvede v rámci prokázání kvalifikačních předpokladů a kteří se budou podílet na zakázce. Minimální počet referencí na jednoho člena týmu jsou 3 reference, maximální počet referenčních zakázek na jednoho člena týmu, které zadavatel zohlední v rámci hodnocení je 10 referenčních zakázek, tzn. jedna referenční zakázka = 1 bod. Počet možných bodů, které může účastník získat za každého ze tří členů je uvedeno v tabulce níže. Hodnota každé jedné referenční zakázky musí být minimálně 100 000,- Kč bez DPH. Účastník doloží tyto údaje pro hodnotící kritéria v rámci Čestného prohlášení, které je přílohou č. 5 Zadávací dokumentace.

Počet referenčních zakázek

Body

3

1

4

2

5

3

6

4

7

5

8

6

9

7

10

8

 

 

 

Všechny body za jednotlivé lektory budou sečteny a dle výsledku bude stanovené pořadí účastníků, nejvýhodnější nabídka obdrží nejvíce bodů. Kritérium bude dále hodnoceno dle následujícího vzorce:

[(součet bodů hodnocené nabídky/nejvýhodnější nabídka (tzn. nabídka s nejvyšším

počtem bodů)) *100] * váha kritéria

c) Praxe členů realizačního týmu

V rámci tohoto kritéria bude hodnocen počet měsíců praxe v oblasti vzdělávání manažerských dovedností u 3 členů týmu (lektorů), které uvede účastník v rámci prokázání kvalifikačních předpokladů a kteří se budou podílet na zakázce. Maximální počet měsíců praxe, které zadavatel zohlední u jednotlivých lektorů, bude 180 měsíců. Minimální počet měsíců praxe, které zadavatel zohlední u jednotlivých lektorů, bude 24 měsíců. Za každý měsíc nad 24 měsíců praxe v oblasti vzdělávání manažerských dovedností bude účastníkovi přidělen 1 bod, tzn. např. 25 měsíců praxe = 1 bod, 180 měsíců praxe = 156 bodů. U jednoho lektora je možné získat max. 156 bodů, celkově za všechny 3 lektory až 468 bodů. Jako měsíc praxe v oblasti vzdělávání manažerských dovedností je brán ukončený měsíc praxe před koncem lhůty pro podání nabídek.

 

Všechny body za jednotlivé lektory budou sečteny a dle výsledku bude stanovené pořadí účastníků, nejvýhodnější nabídka obdrží nejvíce bodů. Kritérium bude dále hodnoceno dle následujícího vzorce:

[(součet bodů hodnocené nabídky/nejvýhodnější nabídka (tzn. nabídka s nejvyšším

počtem bodů)) *100] * váha kritéria

Celkový počet dosažených bodů:

Každému Účastníkovi bude následně vypočítán celkový počet dosažených bodů, který bude součtem bodů získaných v rámci hodnocení jednotlivých dílčích hodnotících kritérií. Dle celkového počtu dosažených bodů bude stanoveno výsledné pořadí Účastníků.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Obecné informace

Zakázka je zadavatelem vyhlášená dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), účinností od 1. 11. 2018. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. 

Splněním kvalifikace se rozumí:

a) splnění základní způsobilosti dle kapitoly 6.2 Zadávací dokumentace,

b) splnění profesní způsobilosti dle kapitoly 6.3 Zadávací dokumentace,

c) splnění technické kvalifikace dle kapitoly 6.4 Zadávací dokumentace.

 

Pravost a stáří dokladů k prokázání splnění kvalifikace

Doklady prokazující základní způsobilost dle kap. 6.2 Zadávací dokumentace a profesní způsobilost dle kap. 6.3 Zadávací dokumentace (= výpis z obchodního rejstříku) musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení.

Je-li Zadavatelem vyžadováno čestné prohlášení, musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za Účastníka. V případě podpisu zmocněncem na základě plné moci musí být plná moc této osoby součástí dokladů (dostačující je prostá kopie, přičemž Zadavatel je oprávněn v rámci objasnění nebo doplnění údajů požadovat předložení originálu nebo ověřené kopie plné moci), kterými Dodavatel prokazuje splnění kvalifikace. Nesplnění těchto podmínek posoudí Zadavatel jako nesplnění kvalifikace s následkem vyloučení Účastníka z výběrového řízení.

Pokud Dodavatel prokáže kvalifikaci dokladem v jiném než českém nebo slovenském jazyce, musí k němu připojit překlad do českého jazyka, nestanoví-li mezinárodní smlouvy jinak. Výjimkou je předložení vysokoškolských diplomů, které lze předkládat i v latinském jazyce.

Povinnost předložit doklad může dodavatel splnit odkazem na odpovídající informace vedené v informačním systému veřejné správy nebo v obdobném systému vedeném v jiném členském státu, který umožňuje neomezený dálkový přístup. Takový odkaz musí obsahovat internetovou adresu a údaje pro přihlášení a vyhledání požadované informace, jsou-li takové údaje nezbytné.

Změny v kvalifikaci

Pokud po předložení dokladů nebo prohlášení o kvalifikaci dojde v průběhu zadávacího řízení ke změně kvalifikace účastníka zadávacího řízení, je účastník zadávacího řízení povinen tuto změnu zadavateli do 5 pracovních dnů oznámit a do 10 pracovních dnů od oznámení této změny předložit nové doklady nebo prohlášení prokazující splnění kvalifikace. Zadavatel může tyto lhůty prodloužit nebo prominout jejich zmeškání. Povinnost podle věty první účastníku zadávacího řízení nevzniká, pokud je kvalifikace změněna takovým způsobem, že podmínky kvalifikace jsou nadále splněny a zároveň nedošlo k ovlivnění kritérií hodnocení nabídek.

Dozví-li se zadavatel, že dodavatel nesplnil povinnost uvedenou v předchozím odstavci, Zadavatel jej bezodkladně vyloučí ze zadávacího řízení.

Základní způsobilost

Způsobilým není dodavatel, který:

a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e) je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku způsobilosti podle bodu 6.2 písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle bodu 6.2 písm. a) splňovat

- tato právnická osoba, 

- každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a

- osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.

Účastní-li se výběrového řízení pobočka závodu zahraniční právnické osoby, musí podmínku podle bodu 6.2 písm. a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu,

Účastní-li se výběrového řízení pobočka závodu české právnické osoby, musí podmínku podle bodu 6.2 písm. a) splňovat:

- tato právnická osoba,

- každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a

- vedoucí pobočky závodu.

Je-li členem statutárního orgánu předmětné české právnické osoby, které je dodavatel pobočkou, právnická osoba, musí za dodavatele podmínku podle bodu 6.2 písm. a) splňovat

- tato právnická osoba,

- každý člen statutárního orgánu této právnické osoby,

- osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu předmětné české právnické osoby, které je dodavatel pobočkou,

- vedoucí pobočky závodu.

K prokázání splnění základní způsobilosti podle kapitoly 6.2 Zadávací dokumentace předloží Účastník čestné prohlášení. Účastník závazně použije vzor čestného prohlášení, který je Přílohou č. 4 Zadávací dokumentace. Doklad prokazující základní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za Účastníka Dodavatele (v případě podpisu zmocněnou osobou je nutné v nabídce doložit plnou moc – viz bod 6.1.1 Zadávací dokumentace).

Profesní způsobilost

Zadavatel požaduje splnění profesní způsobilosti. Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti předložením:

  • ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

Technická kvalifikace

Způsob prokázání technické kvalifikace:

Seznam členů lektorského týmu

Zadavatel požaduje, aby Služby, které jsou předmětem zakázky, byly skutečně poskytovány výhradně lektorským týmem osob (dále jen „lektorský tým“). Lektorský tým se bude skládat z:

min. 3 členů lektorského týmu, z nichž alespoň jeden člen lektorského týmu bude mít vysokoškolské vzdělání (alespoň bakalářské) v oboru psychologie.

Zadavatel v souvislosti s prokázáním splnění tohoto kritéria technické kvalifikace požaduje, aby dodavatel předložil seznam alespoň tří (3) osob (členů lektorského týmu), kteří budou poskytovat Služby, jež jsou předmětem této zakázky.

Zadavatel upozorňuje, že kvalita (zkušenost) členů lektorského týmu bude rovněž předmětem hodnocení. Pokud tedy dodavatel uvede ve své nabídce více členů, než stanovený počet tří (3) členů lektorského týmu, pak budou za realizační tým bráni pouze tři (3) z nich. Pokud dodavatel výslovně neoznačí odpovídající počet členů realizačního týmu určených k hodnocení, pak budou hodnoceny osoby splňující kvalifikační požadavky pro danou pozici v lektorském týmu a současně s nejmenší zkušeností (nejkratší délkou praxe). Ostatní osoby se mohou na plnění zakázky podílet v souladu s ujednáními smlouvy o obměně či doplnění lektorského týmu.

Zadavatel požaduje, aby alespoň jeden člen lektorského týmu měl vysokoškolské vzdělání (alespoň bakalářské) v oboru psychologie, které doloží prostou kopií diplomu o dosaženém vzdělání. Zároveň musí člen lektorského týmu s vysokoškolským vzděláním v oboru psychologie mít alespoň 5 let lektorské praxe v oblasti manažerského rozvoje v rozsahu alespoň 10 školících dnů v každém roce, které doloží osobní referenční listinou s uvedením firem a počtu osobně odškolených dnů, kde u každé uvede reference v jednotlivých letech. Tento lektor osobně musí odškolit alespoň 20 % kurzů a to v modulu 1 popř. modulu 3. Zbylí 2 členové lektorského týmu musejí být aktivně zapojeni do projektu, tzn., musejí dohromady odučit alespoň 40 % kurzů v rámci tohoto projektu v kterémkoliv z modulů.

Doložený seznam referenčních zakázek bude předložen ve formě čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat za dodavatele a musí obsahovat údaje o ceně (bez DPH), době realizace (ukončení plnění referenční zakázky musí být maximálně 3 roky před zahájením Výběrového řízení), místu realizace, název referenční zakázky, předmět referenční zakázky, identifikace objednatele, kontaktní osobu objednatele. Účastník může použít vzor čestného prohlášení, který je přílohou č. 5 Zadávací dokumentace.

Členové lektorského týmu

Splnění tohoto technického kvalifikačního kritéria prokáže dodavatel, který doloží lektorský tým v počtu alespoň tří (3) osob v pozici členů lektorského týmu.

Dodavatel závazně uvede jména členů lektorského týmu, kteří budou odpovědni za poskytování Služeb, jež jsou předmětem této zakázky.

Zadavatel požaduje, aby osoby v pozici členů lektorského týmu, splňovaly tyto požadavky.

 

Osoby v pozici členů lektorského týmu musí splňovat následující:

 

(a) člen lektorského týmu musí mít ukončené vysokoškolské vzdělání alespoň v bakalářském studijním programu;

(b) člen lektorského týmu musí mít praxi v oblasti předmětu zakázky v délce trvání nejméně 24 ukončených měsíců v době před podáním nabídky v tomto výběrovém řízení;

(c) člen lektorského týmu s vysokoškolským vzděláním v oboru psychologie musí mít alespoň 5 let lektorské praxe v oblasti manažerského rozvoje v rozsahu alespoň 10 školících dnů v každém roce.

V souvislosti s výše uvedeným předloží dodavatel následující dokumenty, tj. způsob prokázání kvalifikace členů lektorského týmu:

  • Doložení kopie dokladu o nejvyšším ukončeném vzdělání.
  • Čestné prohlášení, které je přílohou č. 5 Zadávací dokumentace.

Zvláštní způsoby prokázání kvalifikace

Prokázání kvalifikace pomocí jiné osoby

Dodavatel může prokázat určitou část technické kvalifikace požadované Zadavatelem prostřednictvím jiných osob. Dodavatel je v takovém případě povinen Zadavateli předložit: 

  1. doklady prokazující splnění profesní způsobilosti podle kap. 6.3 Zadávací dokumentace jinou osobou (= výpis z obchodního rejstříku),
  2. doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,
  3. doklady o splnění základní způsobilosti podle kap. 6.2 Zadávací dokumentace jinou osobou a
  4. písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění Zakázky nebo k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude Dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění Zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za Dodavatele.

Má se za to, že požadavek podle písm. d) je splněn, pokud obsahem písemného závazku jiné osoby je společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění Zakázky společně s Dodavatelem (vztahuje se na profesní způsobilost dle kap. 6.3 Zadávací dokumentace. Prokazuje-li však Dodavatel prostřednictvím jiné osoby kvalifikaci a předkládá doklady podle kap. 6.4 Zadávací dokumentace vztahující se k takové osobě, musí dokument podle písm. d) obsahovat závazek, že jiná osoba bude vykonávat služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje.

Dodavatel není oprávněn prostřednictvím Poddodavatele prokázat splnění kvalifikace podle kap. 6.2 a 6.3 Zadávací dokumentace.

Účastník, který podal nabídku v tomto výběrovém řízení, nesmí být současně Poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný Účastník v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci.

Prokázání kvalifikace pokud podává nabídku více osob společně

Má-li být předmět Zakázky plněn několika Dodavateli společně a za tímto účelem hodlají podat společnou nabídku, je každý z Dodavatelů povinen prokázat splnění základní způsobilosti dle kap. 6.2 a 6.3 Zadávací dokumentace. Splnění technické kvalifikace pak musí prokázat všichni Dodavatelé společně.

V případě, že má být předmět Zakázky plněn společně několika Dodavateli, jsou Zadavateli povinni předložit současně s doklady prokazujícími splnění kvalifikačních požadavků dle Zadávací dokumentace smlouvu, ve které je obsažen závazek, že všichni tito Dodavatelé budou vůči Zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti se Zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění Zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících ze Zakázky. Požadavek na závazek podle věty první tohoto odstavce, aby Dodavatelé byli zavázáni společně a nerozdílně, platí, pokud zvláštní právní předpis nebo Zadavatel nestanoví jinak.

Prokazování kvalifikace získané v zahraničí

V případě, že byla kvalifikace získána v zahraničí, prokazuje se doklady vydanými podle právního řádu země, ve které byla získána, a to v rozsahu požadovaném Zadavatelem.

Pokud se podle právního řádu platného v zemi sídla, místa podnikání nebo bydliště zahraničního Dodavatele určitý doklad nevydává, je zahraniční Dodavatel povinen prokázat splnění takové části kvalifikace čestným prohlášením. Není-li povinnost, jejíž splnění má být v rámci kvalifikace prokázáno, v zemi sídla, místa podnikání nebo bydliště zahraničního Dodavatele stanovena, učiní o této skutečnosti Dodavatel čestné prohlášení.

Doklady prokazující splnění kvalifikace předkládá zahraniční Dodavatel v původním jazyce s připojením jejich překladu do českého jazyka, pokud mezinárodní smlouva, kterou je Česká republika vázána, nestanoví jinak; to platí i v případě, prokazuje-li splnění kvalifikace doklady v jiném než českém jazyce Účastník se sídlem, místem podnikání nebo místem trvalého pobytu na území České republiky. Povinnost připojit k čestnému prohlášení překlad do českého jazyka se nevztahuje na doklady ve slovenském jazyce a na vysokoškolské diplomy, které lze předkládat i v latinském jazyce.

Prokazování kvalifikace pomocí výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů

Dodavatel je oprávněn při prokazování své kvalifikace předložit Zadavateli výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, a to ve lhůtě pro prokázání splnění kvalifikace, přičemž tento výpis nahrazuje prokázání splnění:

  • základní způsobilosti předpokladů (dle kapitoly 6.2 Zadávací dokumentace) a
  • profesní způsobilosti (dle kapitoly 6.3 Zadávací dokumentace) v tom rozsahu, v jakém doklady prokazující splnění této profesní způsobilosti pokrývají požadavky Zadavatele na prokázání splnění profesní způsobilosti pro plnění Zakázky.

Zadavatel přijme výpis ze seznamu, pokud k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, není výpis ze seznamu starší než 3 měsíce.

Zadavatel nemusí přijmout výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, na kterém je vyznačeno zahájení řízení podle § 231 odst. 4 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Stejně jako výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů může Dodavatel prokázat kvalifikaci osvědčením, které pochází z jiného členského státu, v němž má Dodavatel sídlo, a které je obdobou výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

Prokazování kvalifikace pomocí osvědčení ze systému certifikovaných dodavatelů

Dodavatel může při prokazování své kvalifikace předložit Zadavateli certifikát vydaný v rámci systému certifikovaných dodavatelů, který obsahuje náležitosti stanovené v § 233 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Nejdelší přípustná platnost certifikátu je jeden rok od jeho vydání.

Certifikát za shora uvedených podmínek prokazuje, v rozsahu v něm uvedených údajů, splnění kvalifikace Dodavatelem. Zadavatel k této věci stanoví, že neuzná kvalifikaci za prokázanou, pokud z předloženého certifikátu nebude vyplývat jasný a úplný rozsah splnění kvalifikace stanovené Zadavatelem.

Zadavatel dále stanoví, že pokud z předloženého certifikátu nebude zcela vyplývat úplné splnění všech jednotlivých kvalifikačních předpokladů stanovených Zadavatelem, Účastník je povinen k certifikátu připojit další listiny, které jednoznačně prokazují, že předpokladem certifikace bylo právě splnění všech jednotlivých kvalifikačních předpokladů stanovených Zadavatelem.

Stejně jako certifikátem může Dodavatel prokázat kvalifikaci osvědčením, které pochází z jiného členského státu, v němž má Dodavatel sídlo, a které je obdobou certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude podána na adresu pro podání nabídek uvedené Zadavatelem v kapitole 14.1 Zadávací dokumentace.

Nabídky musí být předloženy písemně (1 originál + 1 prostá kopie) dle formálních, obchodních a technických požadavků Zadavatele.

V nabídce (ve vyhotovení nazvaném „Originál“) musí být dále vložen CD nosič s elektronickou podobou kompletní nabídky ve formátu pdf.

Nabídka, včetně veškerých požadovaných dokladů, bude předložena v uzavřené obálce do termínu a na místo uvedené v kapitole 14.1 Zadávací dokumentace.

Nabídka bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy.

Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Posledním listem nabídky bude prohlášení Účastníka s uvedením celkového počtu listů nabídky.

Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly Zadavatele uvést v omyl.

Nabídka a všechny její části budou v českém jazyce.

Uzavřená obálka s nabídkou (tzn. 1 originál nabídky a 1 prostá kopie nabídky + CD s el. podobou nabídky ve formátu pdf) musí být opatřena adresou Zadavatele Zakázky, adresou Účastníka, zapečetěna razítkem a podpisem osoby oprávněné jednat jménem či za Účastníka a nápisem: „Výběrové řízení: Zabezpečení vzdělávání zaměstnanců společnosti AmRest s.r.o. - NEOTVÍRAT“.

Na obálce bude uvedena adresa, na niž je možné zaslat Oznámení o výsledku výběrového řízení.

Všechna čestná prohlášení, Krycí list nabídky a návrh Smlouvy musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za Účastníka. V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží Účastník v nabídce příslušnou plnou moc či jiný platný pověřovací dokument (dostačující je prostá kopie dokladu).

Nabídka bude obsahovat následující dokumenty a údaje v doporučeném pořadí:

1) Obsah nabídky

2) Krycí list nabídky – s uvedením údajů dle vzoru - viz Příloha č. 3 tohoto dokumentu.

3) Plná moc – pokud jedná jménem či za účastníka zmocněnec na základě plné moci.

4) Doklady prokazující splnění základní způsobilosti – viz Příloha č. 4 tohoto dokumentu.

5) Doklady prokazující splnění technické kvalifikace – viz Příloha č. 5 tohoto dokumentu.

6) Návrh Smlouvy, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka dle kapitoly 9. tohoto dokumentu. – viz příloha č. 2 tohoto dokumentu.

7) Technická specifikace nabízeného předmětu plnění (Harmonogram plnění, plán výuky s rozpisem výuky jednotlivých lektorů, popis náplně kurzů)

8) Ostatní údaje, které tvoří nabídku – zde účastník může uvést další materiály, jako např. referenční listy, dopisy, obrazovou dokumentaci apod.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídkovou cenou se pro účely tohoto zadávacího řízení rozumí cena za zabezpečení vzdělávání manažerů poboček ve všech třech modulech výuky dle kapitoly 4 Zadávací dokumentace bez daně z přidané hodnoty.

Nabídková cena bude uvedena v CZK v následujícím členění:

Nabídková cena bude uvedena v členění:

  • Nabídková cena celkem bez DPH.
  • Samostatně DPH.
  • Nabídková cena celkem včetně DPH.

 

Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná. Nabídková cena bude v tomto členění uvedena v Krycím listu Nabídky a v návrhu Smlouvy. V případě rozporu je rozhodující údaj uvedený v návrhu Smlouvy.

Možnost překročení nabídkové ceny

Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb daně z přidané hodnoty.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána na adresu pro podání nabídek uvedené Zadavatelem v kapitole 14.1 Zadávací dokumentace.Nabídky musí být předloženy písemně (1 originál + 1 prostá kopie) dle formálních, obchodních a technických požadavků Zadavatele.V nabídce (ve vyhotovení nazvaném „Originál“) musí být dále vložen CD nosič s elektronickou podobou kompletní nabídky ve formátu pdf.Nabídka, včetně veškerých požadovaných dokladů, bude předložena v uzavřené obálce do termínu a na místo uvedené v kapitole 14.1. Zadávací dokumentace.Nabídka bude svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy.Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Posledním listem nabídky bude prohlášení Účastníka s uvedením celkového počtu listů nabídky.Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly Zadavatele uvést v omyl. Nabídka a všechny její části budou v českém jazyce. Uzavřená obálka s nabídkou (tzn. 1 originál nabídky a 1 prostá kopie nabídky + CD s el. podobou nabídky ve formátu pdf) musí být opatřena adresou Zadavatele Zakázky, adresou Účastníka, zapečetěna razítkem a podpisem osoby oprávněné jednat jménem či za Účastníka a nápisem: „Výběrové řízení: Zabezpečení vzdělávání zaměstnanců společnosti AmRest s.r.o. - NEOTVÍRAT“.Na obálce bude uvedena adresa, na niž je možné zaslat Oznámení o výsledku výběrového řízení. Všechna čestná prohlášení, Krycí list nabídky a návrh Smlouvy musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za Účastníka. V případě podpisu nabídky pověřenou osobou doloží Účastník v nabídce příslušnou plnou moc či jiný platný pověřovací dokument (dostačující je prostá kopie dokladu).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý Účastník smí podat pouze jednu nabídku. Pokud podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími Účastníky, Zadavatel všechny tyto nabídky vyřadí.Účastník, který podal nabídku v tomto výběrovém řízení, nesmí být současně Poddodavatelem, jehož prostřednictvím jiný Účastník v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po Zadavateli písemně požadovat vysvětlení Zadávací dokumentace. Písemná žádost musí být doručena na adresu: EUFC CZ s.r.o., Popelova 75, 620 00 Brno, kontaktní osoba Bc. Ladislav Hladný nebo na e-mailovou adresu ladislav.hladny@eufc.cz. Písemná žádost musí být Zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení Zadávací dokumentace může Zadavatel poskytnout i bez předchozích žádostí. Zadavatel odešle e-mailem vysvětlení Zadávací dokumentace, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti Účastníka. Vysvětlení Zadávací dokumentace včetně přesného znění požadavku bude poté odeslána e-mailem také všem známým Účastníkům, kterým byla Zadávací dokumentace poskytnuta (tzn. všem známým Účastníkům) a rovněž bude uveřejněna na portálu www.esfcr.cz

Další požadavky na zpracování nabídky:

Veškeré obchodní podmínky jsou vymezeny v návrhu Smlouvy, který je součástí tohoto dokumentu jako Příloha č. 2 Výzvy k podání nabídek.

Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb daně z přidané hodnoty.

Nabídka a všechny její části budou v českém jazyce.

Uzavřená obálka s nabídkou (tzn. 1 originál nabídky a 1 prostá kopie nabídky + CD s el. podobou nabídky ve formátu pdf) musí být opatřena adresou Zadavatele Zakázky, adresou Účastníka, zapečetěna razítkem a podpisem osoby oprávněné jednat jménem či za Účastníka a nápisem: „Výběrové řízení: Zabezpečení vzdělávání zaměstnanců společnosti AmRest s.r.o. - NEOTVÍRAT“.

Zadavatel varianty nabídek nepřipouští.

Zadavatel požaduje, aby Účastník ve své nabídce specifikoval části Veřejné zakázky, které má v úmyslu zadat jednomu či více Poddodavatelům a aby uvedl identifikační a kontaktní údaje každého Poddodavatele. Účastník tak učiní prohlášením (v listu Poddodavatelů – tzv. vendor list), ve kterém také uvede, jakou část Veřejné zakázky bude konkrétní Poddodavatel realizovat – s uvedením druhu prací, dodávek nebo služeb včetně věcného podílu na Veřejné zakázce. Případná změna Poddodavatele uvedeného v rámci vendor listu v průběhu realizace musí být odsouhlasena Zadavatelem.

Toto čestné prohlášení bude předloženo v kopii a bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za Účastníka.

V případě, že Účastník nemá v úmyslu zadat část Veřejné zakázky jiné osobě (Poddodavateli), doloží ve své nabídce písemné prohlášení, ve kterém tuto skutečnost uvede.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), účinností od 1. 11. 2018. Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 202800.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): INC Consulting spol. s r.o., Tř. Kpt. Jaroše 32, 602 00 Brno, 63486261

    Datum podpisu smlouvy: 12. 4. 2019

Datum ukončení: 12. 4. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 2. 2019
 
Aktualizováno: 30. 4. 2019