- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců společnosti AutoCont CZ a.s. - opakované zadávací řízení
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11907
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti AutoCont CZ a.s. - opakované zadávací řízení
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 11. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: AutoCont CZ a.s.
Sídlo zadavatele: Hornopolní 3322, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
- Jméno: Ing. Jaroslav Biolek
- Telefon: +420910973348
- E-mail: daniela.sekaninova@autocont.cz
IČ zadavatele: 47676795
DIČ zadavatele: CZ47676795
- Jméno: Ing. Daniela Sekaninová Starůstková
- Telefon: +420910973348
- E-mail: daniela.sekaninova@autocont.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 12. 2017 12:00
Místo pro podání nabídek: https://nen.nipez.cz/profil/profil_AC
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je provedení díla sestávajícího z realizace požadovaných vzdělávacích aktivit v rámci projektu „Vzdělávání zaměstnanců společnosti AutoCont CZ a.s.”
Jedná se o opakované zadání se stejnými zadávacími podmínkami.
Konkrétní specifikace je uvedena v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2580000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: dle zadávací dokumentace
Místo dodání / převzetí plnění: dle zadávací dokumentace
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- dle zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- dle zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: dle zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: dle zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: dle zadávací dokumentace
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: dle zadávací dokumentace
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: dle zadávací dokumentace
Další požadavky na zpracování nabídky: dle zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- AC_povez.cer (24. 11. 2017 13:14)
- Příloha č.1 ZD_Přehled vzdělávacích aktivit_AC_POVEZ II.xlsx (24. 11. 2017 13:14)
- Příloha č.2 ZD_Specifikace vzdělávacích aktivit_AC_POVEZ II.pdf (24. 11. 2017 13:14)
- Příloha č.3 ZD_Vzor smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity_AC_POVEZ II.docx (24. 11. 2017 13:14)
- Příloha č.4 ZD_Krycí list nabídky_AC_POVEZ II.docx (24. 11. 2017 13:14)
- Výzva k podání nabídek__Vzdělávání zaměstnanců AutoCont CZ a.s._20141123....pdf (24. 11. 2017 13:14)
- Zadávací dokumentace_AutoCont CZ a.s._20171123.pdf (24. 11. 2017 13:14)
- Rozhodnutí zadavatele 20171215.pdf (21. 12. 2017 17:48)
- Písemná zpráva zadavatele dle §217 k ZŘ__Vzdělávání zaměstnanců AutoCont.._.pdf-1 (16. 1. 2018 14:31)
- Protokol o otevírání nabídek_20171213.pdf-1 (16. 1. 2018 14:31)
- Protokol o posouzení a hodnocení nabídek_20171215.pdf-1 (16. 1. 2018 14:31)
- Příloha č.1_Přehled vzdělávacích aktivit_AC_POVEZ II_CEN-2017-D047.pdf-1 (16. 1. 2018 14:31)
- Příloha č.2_Specifikace vzdělávacích aktivit_AC_POVEZ II_CEN-2017-D047.pdf-1 (16. 1. 2018 14:31)
- Rozhodnutí o výběru dodavatele 20171215.pdf (16. 1. 2018 14:31)
- Smlouva o realizaci vzdělávací aktivity_AC_POVEZ II_CEN-2017-D047.pdf-1 (16. 1. 2018 14:31)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.docx (16. 1. 2018 14:31)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 2578446.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GOPAS, a.s., Nové sady 996/25, 602 00 Brno, Ing. Tomáš Navrátil
Datum podpisu smlouvy: 22. 12. 2017
Datum ukončení: 22. 12. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.