- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců společnosti BREBECK Composite s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11093
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti BREBECK Composite s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: BREBECK Composite s.r.o.
Sídlo zadavatele: Volenská 1718, Šenov 739 34
- Jméno: Bc. Marcel Benda
- Telefon: +420602729908
- E-mail: benda@exfebe.cz
IČ zadavatele: 29381657
DIČ zadavatele: CZ29381657
- Jméno: Miriama Harabinová
- Telefon: +420734567632
- E-mail: harabinova@brebeckcomposite.com
Lhůta pro podání nabídek: 2. 5. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: BREBECK Composite s.r.o., Volenská 1718, Šenov 739 34
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v rámci těchto aktivit:
- Obecné IT
- Specializované IT
- Měkké a manažerské dovednosti
- Technické a jiné odborné vzdělávání
- Účetní, ekonomické a právní kurzy
Přehled kurzů je uveden v příloze č. 2 Seznam školení, která je nedílnou součástí této výzvy.
Podmínky a požadavky zadavatele pro tuto zakázku:
Všechny vzdělávací kurzy jsou koncipovány jako uzavřená školení určená pouze pro cílovou skupinu.
Cílová skupina jsou zaměstnanci společnosti BREBECK Composite s.r.o., jedná se o pracovníky ve výrobě, vedoucí, teamleadery a administrativní pracovníky, nikdo jiný, kdo není zaměstnancem společnosti, se kurzů zúčastnit nemůže.
Jednoho školení se může zúčastnit maximálně 12 osob cílové skupiny. V příloze č. 2 Seznam školení jsou popsány i maximální počty osob, které jsou dány pro jednotlivé kurzy a počty skupin (např. max. počet osob je 34 a počet skupin 3 – to znamená, že školení bude pro 3 skupiny po 11, 11 a 12 lidech nebo 12, 12 a 10 lidech).
Vzdělávací kurzy budou uskutečněny v rozsahu uvedeném v příloze č. 2 Seznam školení. Pro jednodenní kurz platí hodinová dotace 8 vyučovacích hodin, pro dvoudenní kurz je časová dotace 16 vyučovacích hodin. 1 vyučovací hodina odpovídá délce 60 minut. Přestávky se nezapočítávají do vyučovacích hodin.
Vzdělávací kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele v rámci období realizace kurzů. Kurzy budou připraveny na míru cílové skupině zaměstnanců firmy tak, aby splňovaly veškeré požadavky a potřeby zadavatele.
Vzdělávací kurzy budou probíhat pod dohledem a vedením vhodného lektora s dostatečnou kvalifikací a praxí.
Součástí školení je dodání dokumentace ke všem vzdělávacím kurzům. Jedná se o prezenční listiny, školící materiály a případné pomůcky, dokumenty k ověření znalostí na konci kurzů, doklady o absolvování školení, obsahovou náplň jednotlivých kurzů. Všechny tyto materiály budou na jednotlivé kurzy dodány v tištěné podobě a v potřebném počtu. Prezenční listiny a potvrzení o absolvování bude zpracováno dle vzoru, který je k dispozici na portálu www.esfcr.cz.
Do nabídky uchazeč uvede a rozepíše využívané formy vzdělávání, časovou dotaci jednotlivých úseků školení a popíše jednotlivé kurzy.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1179000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Celková doba plnění všech aktivit je předpokládána v období Květen 2017 - září 2018. Začátek plnění je závislý na řádně ukončeném výběrovém řízení a podpisu smlouvy s dodavatelem a může se tudíž lišit od navrženého termínu zahájení. Všechny kurzy budou realizovány nejpozději do konce září 2018, což je zároveň konec projektu. Kurzy budou probíhat průběžně po celou dobu projektu. Termíny kurzů si bude domlouvat zadavatel s dodavatelem dle potřeb cílové skupiny zaměstnanců firmy a jejich možností. Závazné termíny budou upřesněny vždy nejpozději 5 pracovních dní před kurzem.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění všech vzdělávacích aktivit a školení bude Šenov.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Celková nabídková cena bez DPH – 80 %
- Zkušenosti lektorů – 20 %
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek a výzvy na základě písemné žádosti (e-mailem), která se podává výhradně na adresu kontaktní osoby harabinova@brebeckcomposite.cz. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Zadavatel vysvětlí daný bod ve výzvě nebo odpoví na dotaz a uveřejní ho na portále www.esfcr.cz.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek Brebeck Composite, s.r.o..zip (18. 4. 2017 08:55)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (25. 4. 2017 12:01)
- Vysvětlení zadávacích podmínek 2.pdf (25. 4. 2017 12:10)
- Oznámení o výsledku hodnocení.doc (23. 5. 2017 10:14)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o. Jaroslava Seiferta 1158/26, Polanka nad Odrou, Ostrava, 725 25, IČ 28641949
Datum podpisu smlouvy: 30. 5. 2017
Datum ukončení: 30. 5. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.