Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti KR OSTRAVA a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11886

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti KR OSTRAVA a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: KR OSTRAVA a.s.

Sídlo zadavatele: Slívova 1946/7, Slezská Ostrava, 710 00 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Štefan Polák
  • Telefon: +420737245440
  • E-mail: polak@krostrava.cz

IČ zadavatele: 25890981

DIČ zadavatele: CZ25890981

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Petra Janůj
  • Telefon: +420737245442
  • E-mail: januj@pila-budisovice.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 12. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Slívova 1946/7, Slezská Ostrava, 710 00 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích kurzů pro zaměstnance společnosti KR OSTRAVA a.s. Jedná se o měkké a manažerské dovednosti a technické vzdělávání zaměstnanců společnosti.

Předmět veřejné zakázky je rozdělen na 2 části:

ČÁST 1: Měkké a manažerské dovednosti

ČÁST 2: Technické vzdělávání

Dodavatelé mohou podávat nabídky na jednu až dvě části předmětu veřejné zakázky. V případě, kdy se dodavatel chce přihlásit do více než jedné části veřejné zakázky, vypracuje a podá samostatnou nabídku ke každému předmětu veřejné zakázky, do níž se hlásí.

Osnovy kurzů jsou uvedeny v samostatné příloze č. 1 výzvy – Obsahy kurzů.

Kompletní přehled kurzů s uvedením časové dotace je uveden v příloze č. 2 výzvy – Rozpočet zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1079080,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
ČÁST 1 veřejné zakázky: leden 2018 – leden 2019 ČÁST 2 veřejné zakázky: leden 2018 – leden 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
V sídle zadavatele, ul. Slívova 1946/7, Slezská Ostrava, případně v prostorách zajištěných dodavatelem vzdělávání v Moravskoslezském kraji.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Kritérium hodnocení: Nabídková cena – váha 100 %

Bližší popis hodnotícího kritéria: hodnocena bude celková nabídková za jednotlivé části předmětu zakázky (1 - 2). Nejvýhodnější nabídka bude ta, která nabídne nejnižší cenu za nabízenou část.

Pořadí nabídek bude stanoveno tak, že budou seřazeny od nejlevnější po nejdražší.

Vítěznou nabídkou, tj. umístí se na prvním místě, se stane ta, která nabídne nejnižší celkovou nabídkovou cenu bez DPH za daný předmět zakázky. Jako poslední se umístí nabídka s nejvyšší nabídkovou cenou za daný předmět zakázky. V případě plátců DPH se bude hodnotit nabídková cena bez DPH, v případě neplátců DPH se bude hodnotit celková nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel doloží:

Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán (prostá kopie),
Výpis z živnostenského rejstříku dokládající oprávnění k předmětu plnění zakázky (prostá kopie),
Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (viz příloha č. 3 – Krycí list, prohlášení),
Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace – dodavatel doloží minimálně 3 reference na obdobné zakázky, které v minulosti realizoval (v posledních 3 letech před podáním nabídky) včetně uvedení ceny, doby poskytnutí služby a identifikace objednatele včetně uvedení kontaktu pro ověření reference).

Jedna z poskytnutých referencí musí být alespoň:

pro ČÁST 1 v minimální hodnotě 300 000 Kč bez DPH

pro ČÁST 2 v minimální hodnotě 200 000 Kč bez DPH

Splnění technické kvalifikace - seznam osob (lektorů), kteří budou realizovat předmět zakázky včetně jejich strukturovaného životopisu dokládající lektorskou praxi v oblasti vzdělávání dospělých pro danou oblast vzdělávání v délce nejméně 3 roky, lektorská praxe bude uvedena na začátku strukturovaného životopisu a životopis bude podepsán lektorem. Dodavatel doloží oprávnění pro výkon školení – vyplývá z odbornosti technických kurzů.

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 234 zákona č. 134/2016 Sb.). 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Nabídka bude čitelná, bez škrtů a přepisů. Nabídka bude pevně spojena způsobem, aby z ní nebylo možné vyjmout listy. Nabídka uchazeče musí plně respektovat podmínky stanovené ve výzvě k podání nabídek.

Dokumenty v nabídce budou seřazeny následujícím způsobem:

-Krycí list nabídky (Příloha č. 3 – Krycí list, prohlášení) podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem účastníka1,

-Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti (Příloha č. 3 – Krycí list, prohlášení),

-Čestné prohlášení o splnění technické kvalifikace (Příloha č. 3 – Krycí list, prohlášení),

-Doložení seznamu osob podílejících se na zakázce, včetně jejich životopisů,

-Výpis z obchodního rejstříku, je-li v něm uchazeč zapsán,

-Výpis z živnostenského rejstříku anebo Výpis ze seznamu kvalifikovaných/certifikovaných dodavatelů,

-Návrh smlouvy,

-Předmět zakázky (obsahy kurzů),

Ostatní náležitosti nabídky.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídkovou cenou se pro účely zadávacího řízení rozumí celková cena bez DPH, částka DPH a celková cena včetně DPH u plátců DPH a celková nabídková cena u neplátců DPH za služby v požadovaném rozsahu dle kapitoly Popis (specifikace) předmětu zakázky.

Nedodržení stanovené limitní ceny za veřejnou zakázku znamená nesplnění podmínek stanovených zadavatelem.

Struktura podrobné cenové kalkulace je přílohou č. 2 Výzvy k podání nabídek – Rozpočet zakázky a uchazeč je povinen tuto strukturu dodržet. Cenová kalkulace je sestavena položkově pro jednotlivé vzdělávací kurzy – uchazeč vyčíslí nabídkovou cenu za každý kurz samostatně a následně jako celek.

Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. Cena bez DPH je však konečná a neměnná za daný předmět zakázky. Nabídková cena bez DPH bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu potřebné na zajištění školení (zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, stravu, školící materiály, apod.).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, uvedením předmětu zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče a kontaktní e-mail. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Jeden dodavatel může podat pouze jednu nabídku na veřejnou zakázku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může uchazečům poskytnout vysvětlení zadávacích podmínek i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Vybraný dodavatel si musí být vědom, že dle § 2 písm. E) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny subdodavatele, pomocí kterých bude uchazeč plnit určitou část zakázky.

Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavateli bude probíhat pouze písemnou formou (e-mailem) prostřednictvím kontaktní osoby pro výběrové řízení, a to pouze v českém jazyce.

V případě zrušení výběrového řízení nevzniká žádnému z uchazečů nárok na náhradu škody ani úhradu jakýchkoliv nákladů souvisejících s účastí ve výběrovém řízení. Náklady účasti ve výběrovém řízení nese uchazeč.

Dodavatel předkládá jeden originál nabídky v listinné podobě.

Dodavatel předloží se svou nabídkou také písemný návrh smlouvy, kdy tento návrh musí být podepsán dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupovaní dodavatele).

Ostatní podmínky

-Dodavatel školení poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.

-V případě, že účastník školení absolvuje alespoň 70 % docházky, obdrží potvrzení o absolvování vzdělávacího kurzu, které bude splňovat požadavky poskytovatele dotace (vzor potvrzení na www.esfcr.cz)

-Dodavatel školení z každého kurzu doručí zadavateli prezenční listinu, která bude splňovat požadavky poskytovatele dotace (vzor prezenční listiny na www.esfcr.cz).

-Dodavatel školení poskytne zadavateli ke každému kurzu dokumentaci k obsahu vzdělávacího kurzu dle podmínek poskytovatele dotace (viz Specifická část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání, kapitola 5 Pravidla pro realizaci projektů)

-Jednoho uzavřeného kurzu se může zúčastnit maximálně 12 osob. U otevřených kurzů není počet osob omezen, platí ale, že jednoho kurzu se může zúčastnit max. 12 osob z cílové skupiny zadavatele.

-U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů, viz příloha č. 1 a 3 Výzvy k podání nabídek.

Jedna hodina výuky znamená 60 minut.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 252720.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): POE EDUCO, spol. s r.o.Divadelní 946/9, 741 01 Nový JičínIČO 64089398

    Datum podpisu smlouvy: 11. 12. 2017

Zrušené části zakázky: Část 2 veřejné zakázky - technické vzdělávání - byla zrušena. Nebyla doručena žádná nabídka.

Datum ukončení: 11. 12. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 11. 2017
 
Aktualizováno: 19. 12. 2017