Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti LAUFEN CZ s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11800

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti LAUFEN CZ s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 11. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: LAUFEN CZ s.r.o.

Sídlo zadavatele: Praha 2, V Tůních 3/1637, PSČ 12000

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Miloslav Hambálek
  • Telefon: +420602294229
  • E-mail: miloslav.hambalek@cz.laufen.com

IČ zadavatele: 25758691

DIČ zadavatele: CZ25758691

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Martina Poláčková Kostelecká
  • Telefon: +420601588417
  • E-mail: martina.polackova@cz.laufen.com

Lhůta pro podání nabídek: 24. 11. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
LAUFEN CZ s.r.o., Průmyslová 14, 66902 Znojmo

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zadavatel předpokládá realizaci jednotlivých kurzů výhradně formou firemních kurzů připravených na míru ve skupinách o počtu maximálně 12 osob na jednom kurzu. Předpokládané počty osob, skupin, témata a rozsahy kurzů jsou specifikovány v příloze č. 3. Uváděné počty osob v rámci jednotlivých kurzů jsou předpokládané. Z důvodu aktuální situace v době realizace kurzů může dojít k mírným odchylkám z důvodu nepřítomnosti zapojených zaměstnanců (nemocenská, dovolená, pracovní cesta apod.).

Vzdělávání bude realizováno formou kurzů a seminářů, které budou zajištěny dodavatelem vzdělávacích služeb. Předmětem veřejné zakázky jsou také služby spočívající v  organizačním zajištění vzdělávacích programů a zajištění vzdělávání vybraných cílových skupin veřejné zakázky.

Požadujeme, aby jednotlivé kurzy, respektive jejich obsahová stránka, byly zaměřeny s ohledem na cílovou skupinu. Požadujeme zohlednění pracovní pozice zapojených zaměstnanců ve společnosti.

Obsahová stránka kurzů musí být stanovena tak, aby obsahovala uvedený minimální obsah kurzu a vedla ke splnění stanovených cílů kurzu, to znamená, že uvedené formy výuky jsou orientační. Konkrétní průběh a metody výuky budou upřesněny po dohodě s vybraným účastníkem, popřípadě zvoleným lektorem daného kurzu.

Kurzy musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815

Dodavatel zajistí realizaci všech školících aktivit. Zajištěním školících aktivit se rozumí:

  • příprava a realizace kurzů za účasti kompetentního lektora,
  • odborné proškolení účastníků kurzů kompetentním lektorem,
  • součinnost dodavatele při zajištění vhodných školících prostor zadavatelem (prostory bude zajišťovat na vlastní náklady zadavatel),
  • poskytnutí studijních materiálů účastníkům kurzů s nutností dodržení pravidel pro publicitu v souladu s požadavky Operačního programu Zaměstnanost, zadavatel si vyhrazuje právo zveřejnit studijní materiály na svých webových stránkách pro další využití,
  • tisk a distribuci materiálů pro účastníky (sylaby školení, tištěné prezentace), sylaby a prezentace lze tisknout černobíle,
  • zajištění prezenční listiny z každého kurzu, která bude podepsána všemi účastníky a lektorem a alespoň tří fotografií z každého kurzu,
  • zajištění hodnotících dotazníků z kurzů, které budou sloužit pro evaluaci vzdělávání a zajistí zpětnou vazbu o kvalitě pořádaného kurzu,
  • zajištění osvědčení či certifikátu o absolvování z každého kurzu pro jednotlivé účastníky, a to vždy ve dvou vyhotoveních,
  • veškeré náklady spojené se zajištěním lektora (cestovné, ubytování, stravné apod.),
  • zajištění potřebné techniky a pomůcek pro kvalitní vzdělávání.

 

Klasifikace předmětu veřejné zakázky

CPV    80000000-4    Vzdělávání a školení

Předmětem plnění jsou kurzy z oblasti měkkých a manažerských dovedností a jazykové kurzy.

 

Přehled kurzů měkkých dovedností:

  • Time Management (1 ze skupin v AJ)
  • Budování a vedení týmu, leadership
  • Motivace a hodnocení zpětná vazba, zpětná vazba
  • Emoční inteligence a Řešení konfliktů
  • Vnitrofiremní komunikace
  • Vedení porad
  • Change Management
  • Kreativní a týmové řešení problémů
  • Strategické myšlení (1 ze skupin v AJ)
  • Projektové řízení - kurz v AJ

Jazykový kurz: skupinová výuka anglického jazyka

Podrobná tabulka poptávaných kurzů včetně uvedení dalších náležitostí je přílohou č. 3 zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1159740,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od podpisu smlouvy (zadavatel předpokládá prosinec 2017) do 30. 6. 2019.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění budou školící prostory dle dohody s dodavatelem vzdělávacích služeb po celém území České republiky vyjma hl. město Praha, a to jednak v provozovnách zadavatele, tak v učebnách zajištěných dodavatelem (zejména pro otevřené kurzy), popř. v pronajatých prostorách (hotel). Místem pro předávání dokumentů k projektu budou prostory zadavatele na adrese: LAUFEN CZ s.r.o., Průmyslová 14, 66902 Znojmo.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek všech částí veřejné zakázky bude provedeno v souladu s ust. § 114 zákona podle základního hodnotícího ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality. Zadavatel současně stanovil následující kritéria hodnocení:

Kritérium hodnocení                                                      Váha kritéria v %

Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH                                       40 %

Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů                                    60%

 

a/        Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH s váhou 40 %:

V rámci tohoto kritéria „nabídková cena“ bude hodnocena výše předložené celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH. Nabídková cena bude stanovena jako celková cena za kompletní realizaci zakázky. Nejvyšší počet bodů bude přidělen nabídce s nejnižší nabídkovou cenou.

 

b/        Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů s váhou 60%:

V rámci tohoto kritéria budou hodnoceny nabídky z pohledu kvality realizace kurzů. Účastník v rámci tohoto kritéria předloží nabídku obsahující dokument s následujícími obsahovými náležitostmi. 

 

Předložený dokument (navržený způsob realizace kurzů) bude rozdělen na tři části dle následujícího popisu:

  1. Struktura a osnova: účastník navrhne a popíše strukturu a osnovu jednotlivých školení ve shodě s předmětem veřejné zakázky vymezeným v této výzvě a zejména v Tabulce, která je přílohou č. 3 této výzvy, přičemž zadavatel bude hodnotit zejména kvalitu struktury, osnovy a návrhu obsahu jednotlivých školení a míru relevance k názvu a k pracovnímu zařazení cílové skupiny. Jako nejvhodnější bude hodnocena taková nabídka, ve které bude nejvyšší míra relevance struktury, osnovy a návrhu jednotlivých školení k pracovnímu zařazení zástupců cílové skupiny školení.
  2. Metodologie: účastník detailně popíše použití výukových metod, postupů a procesů, které bude třeba nastavit za účelem splnění předmětu a cíle zakázky, účastník předloží návrh použití školících pomůcek, podkladů a studijních materiálů, popis aplikace poznatků v praxi, vazbu výkladu na praxi a míru flexibility výukového programu s ohledem na případné měnící se potřeby zadavatele. Jako nejvhodnější bude hodnocena taková nabídka, která bude v nejvyšším rozsahu umožňovat interaktivní zapojení účastníků kurzů, tj. lépe bude hodnocena nabídka uchazeče, který navrhne vhodnější interaktivní metody školení, tzn., v co nejširší míře umožní aktivní zapojení účastníků školení do výuky. Dále bude jako nejvhodnější hodnocena taková nabídka, v rámci které uchazeč zohlední v největší míře práci s modelovými příklady z praxe, jež jsou zároveň upraveny potřebám cílové skupiny a specifickému předmětu školení.
  3. Přístup a komunikace: účastník popíše a vysvětlí způsob zjišťování požadavků cílové skupiny, postup při zpracování těchto požadavků a zapracování do studijních podkladů, potřebnou dobu pro případnou modifikaci podkladů dle požadavků cílové skupiny nebo zadavatele, účastník dále popíše použité přístupy k posluchačům, způsob komunikace s posluchači a zadavatelem při školení a mezi jednotlivými dny školení, způsob organizačního a technického zajištění školení, způsob koordinace se zadavatelem při zajištění školících prostor a jejich technického vybavení, účastník dále detailně popíše metodiku zjišťování a hodnocení zpětné vazby od účastníků školení, konkrétních výstupů ze školení a jejich zapracování do programu dalších kurzů a způsob předávání zpětné vazby účastníků školení zadavateli. Jako nejvhodnější bude hodnocena taková nabídka, která nabídne nejvhodnější model přístupu a komunikace z hlediska výše uvedených aspektů.

U kurzu „Kreativní a týmové řešení problémů“ účastník doloží také kompletní školící materiály
(v tištěné podobě nebo na CD).

Kompletní školící materiály doložené k vybraným kurzům (viz výše) budou hodnoceny z hlediska komplexnosti dodaných materiálů, logičnosti a ucelenosti obsahu a skutečnosti zda obsah odpovídá navržené struktuře a osnově kurzu, originality materiálů, jejich grafických kvalit a přehlednosti.

Účastník má povinnost předložit navržený způsob realizace kurzů.

Zadavatel pro hodnocení subjektivního kritéria, resp. navrženého způsobu realizace kurzů klade důraz na srozumitelnost a jasnost navrženého způsobu realizace. Nabídky budou posuzovány
a hodnoceny pouze na základě informací a podkladů uvedených v nabídce a v navrženém způsobu realizace. 

Detailní popis hodnocení nabídek je uveden v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Dodavatel je povinen nejpozději do lhůty pro podání nabídky prokázat svoji kvalifikaci. Splněním kvalifikace se rozumí:

a/ splnění základní způsobilosti podle § 74,

b/ splnění profesní způsobilosti podle § 77, 

c/ splnění ekonomické kvalifikace podle §78,

d/ splnění technických kvalifikačních předpokladů podle § 79.

 

Doklady o kvalifikaci předkládají dodavatelé v nabídkách v kopiích a mohou je nahradit čestným prohlášením nebo jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky. Zadavatel si může
v průběhu zadávacího řízení vyžádat předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů
o kvalifikaci.

Doklady prokazující základní způsobilost podle § 74 a profesní způsobilost podle § 77 odst. 1 musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

V případě, že byla kvalifikace získána v zahraničí, prokazuje se doklady vydanými podle právního řádu země, ve které byla získána, a to v rozsahu požadovaném zadavatelem.

Jednotné evropské osvědčení pro veřejné zakázky

Jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky se rozumí písemné čestné prohlášení účastníka zadávacího řízení o prokázání jeho kvalifikace, a to i prostřednictvím jiné osoby, nahrazující doklady vydané orgány veřejné správy nebo třetími stranami na formuláři zpřístupněném
v informačním systému e-Certis.

V případě změn v kvalifikaci účastníka zadávacího řízení postupuje účastník dle §88 zákona.

Dodavatel může rovněž splnit kvalifikaci předložením výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů v souladu s §226 a násl. zákona případně výpisem ze systému certifikovaných dodavatelů v souladu s §233 a následujícími.

 

ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOST

 

Způsobilým není dodavatel, který dle §74 odst. 1 zákona:

a/         byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

b/         má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c/         má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d/         má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e/         je v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

Je-li dodavatelem právnická osoba nebo účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu, musí podmínku podle písm. a/ splňovat v souladu s §74 odst. 2 a 3 zákona.

 

Dodavatel prokazuje splnění podmínek základní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením

a/         výpisu z evidence Rejstříku trestů ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. a),

b/         potvrzení příslušného finančního úřadu ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b),

c/         písemného čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. b)

d/         písemného čestného prohlášení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. c),

e/         potvrzení příslušné okresní správy sociálního zabezpečení ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. d)

f/          výpisu z obchodního rejstříku, nebo předložením písemného čestného prohlášení v
              případě, že není v obchodním rejstříku zapsán, ve vztahu k § 74 odst. 1 písm. e).

 

Zadavatel poskytuje pro prokázání podmínek základní způsobilosti k ust. § 74 odst. 1 písm. b) a c) čestné prohlášení, které je přílohou č. 4 této zadávací dokumentace. Toto čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

 

PROFESNÍ ZPŮSOBILOST

 

Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice následujícími doklady:

a/         podle §77 odst. 1 předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje.

b/         podle §77 odst. 2 písm. a) předložením oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují.

Zadavatel požaduje předložení dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění pro činnost Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti.

 

TECHNICKÁ KVALIFIKACE

 

Dodavatel prokáže splnění kritérií technické kvalifikace předložením alespoň v prosté kopii:

a/         dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele;

Způsob prokázání splnění těchto kvalifikačních předpokladů:

Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů poskytnutých dodavatelem a řádně dokončených (účastník může mít např. uzavřenou rámcovou smlouvu, případně jinou smlouvu, předmětem které je realizace několika vzdělávacích kurzů, přičemž tato smlouva ještě nebyla ukončena a zasahuje do budoucna. V takovém případě může účastník předložit osvědčení k dílčímu plnění, tj. významné službě, jejímž předmětem je již ukončený vzdělávací kurz), přičemž ze seznamu musí vyplývat následující:

Z uvedeného seznamu musí být jednoznačně patrné, že dodavatel realizoval nejméně 5 služeb realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností v minimální hodnotě alespoň 500.000 Kč bez DPH, za každou z nich;

Z uvedeného seznamu významných služeb musí být patrné, že dodavatel úspěšně realizoval nejméně 2 služby v oblasti jazykového vzdělávání v minimální hodnotě alespoň 25.000 Kč bez DPH, za každou z nich.

Seznam významných služeb je dodavatel povinen předložit ve formě čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele v následující struktuře:

  • název objednatele,
  • název významné služby,
  • podrobný popis poskytovaných služeb,
  • celkový rozsah plnění (ve finančním vyjádření v Kč): u plnění zasahujících do budoucnosti uvede dodavatel rozsah plnění ve finančním vyjádření v Kč vztahujícím se ke dni podání nabídky, budoucí plnění nebudou uznána,
  • doba realizace služeb,

 

b/   dle §79 odst. 2 písm. d) zákona osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům.

Způsob prokázání splnění tohoto kvalifikačního předpokladu:

Dodavatel splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud realizační tým dodavatele, bude splňovat níže uvedené kvalifikační požadavky:

  • alespoň 5 lektorů prokáže min. SŠ vzdělání a 5 let profesní praxe v oblasti vzdělávání měkkých a manažerských dovedností; přičemž:
  1. minimálně 2 lektoři budou disponovat buď Vysokoškolským vzděláním ekonomického nebo manažerského směru, nebo v oblasti řízení lidských zdrojů a vzdělávání (psychologie, andragogika, personální řízení, pedagogika aj.)
  2. minimálně 1 lektor bude mít dostatečné znalosti anglického jazyka pro výuku kurzu měkkých a manažerských dovedností v tomto jazyce, což splňuje např. doložením certifikátu na úroveň C1 nebo C2 podle SERR v anglickém jazyce, doložením diplomu o studiu VŠ v angličtině nebo o vystudování angličtiny na VŠ, případně doloží seznam tréninků, které realizoval v anglickém jazyce v minimálním množství 20 tréninkových dní za poslední 3 roky. (stačí splnit jednu z podmínek uvedených v tomto odstavci),
  3. všichni lektoři současně uvedou seznam alespoň pěti realizovaných zakázek obdobného charakteru, tedy vzdělávání v oblasti měkkých a manažerských dovedností, na kterých se osobně podíleli.
  • alespoň 1 lektor prokáže min. SŠ vzdělání a 3 roky profesní praxe v oblasti jazykového vzdělávání; přičemž bude disponovat buď vysokoškolským vzděláním (obor angličtina, výuka angličtiny nebo podobný) nebe certifikátem na úrovní alespoň C1 podle SERR. Současně uvede seznam alespoň tří zakázek v oblasti jazykového vzdělávání, na kterých se osobně podílel.

V souvislosti s těmito kvalifikačními požadavky předloží dodavatel za každého požadovaného člena realizačního týmu následující dokumenty alespoň v prosté kopii:

  • Osvědčení o nejvyšším dosaženém vzdělání a odborné kvalifikaci (maturitní vysvědčení, VŠ diplom, certifikát aj.);
  • Zpracovaný profesní životopis, který musí obsahovat u každé uváděné osoby:
  1. jméno a příjmení,
  2. nejvyšší dosažené vzdělání
  3. přehled a dobu profesní praxe vztahující se k předmětu veřejné zakázky,
  4. realizované zakázky obdobného charakteru,
  5. čestné prohlášení, že údaje uvedené v životopise jsou pravdivé a že lektor se bude osobně podílet na plnění veřejné zakázky
  6. podpis lektora

 

PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE U SPOLEČNÉ ÚČASTI VÍCE DODAVATELŮ

V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost a profesní způsobilost podle § 77 odst. 1 každý dodavatel samostatně.

 

PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE PROSTŘEDNICTVÍM JINÝCH OSOB

Dodavatel může prokázat určitou část ekonomické kvalifikace, technické kvalifikace nebo profesní způsobilosti s výjimkou kritéria podle § 77 odst. 1 zákona požadované zadavatelem prostřednictvím jiných osob. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit:

a) doklady prokazující splnění profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 jinou osobou,

b) doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,

c) doklady o splnění základní způsobilosti podle § 74 jinou osobou a

d) písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo
k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.

Má se za to, že požadavek podle písm. d) je splněn, pokud obsahem písemného závazku jiné osoby je společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem.

Prokazuje-li však dodavatel prostřednictvím jiné osoby kvalifikaci a předkládá doklady podle § 79 odst. 2 písm. a), b) nebo d) zákona, vztahující se k takové osobě, musí dokument podle písm. d) obsahovat závazek, že jiná osoba bude vykonávat stavební práce či služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastník je povinen podrobně prostudovat zadávací dokumentaci včetně všech jejich příloh a ve  lhůtě stanovené zákonem pro vysvětlení zadávací dokumentace si vyjasnit se zadavatelem případné nejasnosti v zadávacích podmínkách.

Dodavatel je oprávněn předložit pouze jedinou nabídku ke každé části veřejné zakázky. Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky – nabídka obsahující více variant bude zadavatelem vyloučena ze zadávacího řízení.

Zadavatel požaduje v souladu s §105 zákona předložit v nabídce seznam poddodavatelů a uvést, kterou část veřejné zakázky bude každý z poddodavatelů plnit.

Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

Nabídka musí být zpracována a podána v českém jazyce.

V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje dodavatele, zejména: obchodní firma, sídlo, místo podnikání, identifikační číslo, osoba oprávněná jednat jménem či za účastníka, kontaktní adresa pro písemný styk mezi dodavatelem a zadavatelem.

Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka, případně musí být přiložena plná moc osoby oprávněné nabídku podepsat v originále nebo ověřené kopii. Závazný návrh smlouvy je přílohou č. 2 zadávací dokumentace. Účastník není oprávněn jej jakkoli měnit, pouze vyplní pole k tomu určená (identifikace dodavatele a cena).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Podkladem pro stanovení nabídkové ceny je cena za dodávku kalkulovaná na základě specifikace zadavatele stanovené ve výzvě, zadávací dokumentaci a v příloze č. 3 zadávací dokumentace. Účastník do přílohy č. 3 vyplní tabulku s náklady na jeden školicí den v případě kurzů měkkých dovedností nebo za jednu lekci jazykových kurzů a do krycího listu (příloha č. 1 této zadávací dokumentace) uvede pouze celkovou nabídkovou cenu za služby.

V celkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady účastníka nezbytné k realizaci služeb a tato cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, nezměnitelná a nepřekročitelná, ledaže tato zadávací dokumentace stanoví jinak. Cena zahrnuje předpokládaný vývoj cen i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám.

Celková nabídková cena bude uvedena absolutní částkou
v Kč, a to v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH s příslušnou sazbou a nabídková cena včetně DPH. Celková nabídková cena v tomto členění bude uvedena na krycím listu nabídky (Příloha č. 1 k  zadávací dokumentaci) a zejména pak v návrhu smlouvy (Příloha č. 2 k  zadávací dokumentaci).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně a v řádně uzavřené obálce opatřené na uzávěrách označením obchodní firmy/názvu dodavatele. Na obálce bude uvedena adresa zadavatele i dodavatele.Obálka musí být označena nápisem: „NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA: VZDĚLÁVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ SPOLEČNOSTI LAUFEN CZ S.R.O. A PARTNERŮ “.Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Všechny listy nabídky budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Nabídky budou řádně čitelné, bez škrtu a přepisů. Účastník předloží nabídku v originále a v jedné kopii v písemné podobě a dále v elektronické podobě na CD, a to ve formátu MS Office nebo kompatibilním, případně ve formátu pdf.

Pokud podává nabídku více účastníků společně (společná nabídka), uvedou v nabídce také osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto účastníky při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.

Další požadavky na podobu a zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Zadávací řízení se řídí:
Pravidly pro zjednodušené podlimitní řízení v souladu s ustanovením §3 písm. a) a §53 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění (dále jen „zákon“)

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 820400.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Everesta s.r.o.Mimoňská 3223, 47001 Česká LípaIČ 25014650oprávněná osoba: Mgr. Ladislav Buček, jednatel

    Datum podpisu smlouvy: 5. 3. 2018

Datum ukončení: 5. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 11. 2017
 
Aktualizováno: 9. 3. 2018