Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti Realsan Group, SE

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12158

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti Realsan Group, SE

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 3. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Realsan Group, SE

Sídlo zadavatele: Ruprechtická 732/8, Liberec I-Staré Město, 460 01 Liberec

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Čeliš
  • Telefon: +420485246501
  • E-mail: info@realsan.cz

IČ zadavatele: 28701062

DIČ zadavatele: CZ28701062

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jiří Havelka
  • Telefon: +420604208843
  • E-mail: havelka@dotacenamiru.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 3. 2018 10:00

Místo pro podání nabídek:
Realsan Group, SE; Ruprechtická 732/8, Liberec I-Staré Město, 460 01 Liberec

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace níže uvedených vzdělávacích aktivit v rámci projektu “ Vzdělávání zaměstnanců firmy Realsan Group, SE“ (registrační číslo: CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005161) specifikovaném v příloze č. 1

 

Zadavatel neumožnuje dílčí plnění zakázky.

 

Součástí dodávky vzdělávacích aktivit bude poskytnutí studijních materiálů, vztahujících se k uvedeným kurzům, všem účastníkům kurzů a zajištění technického zařízení, nezbytného k realizaci výuky (pokud nebude využito technické zařízení zadavatele).

 

Cílovou skupinou je 15 zaměstnanců společnosti.

 

Dodavatel zajistí na všech kurzech, školících materiálech a jím poskytovaných dokumentech (prezenční listiny, zprávy z kurzů atd.) dodržení pravidel pro publicitu v souladu s požadavky na publicitu Operačního programu zaměstnanost.

Dodavatel zajistí ke každému vzdělávacímu kurzu dokumentaci ke vzdělávacímu kurzu (anotaci), která obsahuje:

  • název vzdělávacího kurzu,
  • název vzdělávacího subjektu,
  • typ kurzu – otevřený nebo uzavřený kurz,
  • obsahovou strukturu vzdělávacího kurzu,
  • využívané formy vzdělávání a jejich časová dotace,
  • výčet případných školicích (výukových) materiálů a pomůcek,
  • seznam doporučené studijní literatury,
  • způsob ověření znalostí/dovedností,
  • časovou dotaci kurzu
  • vzor osvědčení/certifikátu/potvrzení o absolvování.

Dodavatel zajistí ke každému kurzu prezenční listinu z každého jím organizovaného kurzu, která bude podepsána všemi účastníky a lektorem. Originál prezenčních listin předá zadavateli.

Dodavatel zajistí hodnotící dotazník od účastníků kurzu a předá ho zadavateli.

Dodavatel zajistí poskytnutí zpětné vazby. Z každého kurzu zpracuje lektor zprávu

s vyhodnocením kurzu. Jednou za 3 měsíce proběhne osobní schůzka, na které poskytne dodavatel zpětnou vazbu manažerovi projektu a vedení společnosti.

Dodavatel vystaví každému absolventovi kurzu osvědčení či certifikát o absolvování kurzu, pokud splní alespoň 70% docházky.

 

Délka vyučovací hodiny činí 60 minut.

 

Rozsah CPV Kódu: Vzdělávání a školení – 80000000-4

80511000-9

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1400000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Vzdělávací kurzy začnou probíhat od ukončení výběrového řízení. Plnění by mělo být ukončeno do 30. 10. 2019. Vybraný dodavatel bude plně respektovat časový harmonogram sjednaný se zadavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Dle dohody a potřeb zadavatele (ČR)

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Kritériem hodnocení pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena bodovým systémem podle níže uvedených kritérií:
  • Celková nabídková cena bez DPH – váha 75%
  • Kvalifikace a zkušenosti osob, které se budou přímo podílet na plnění zakázky – váha 25%

Způsob hodnocení:

Kritérium č. 1 – Celková nabídková cena bez DPH

Pro hodnocení v rámci tohoto kritéria bude použita celková nabídková cena za jištění realizace vzdělávání v Kč bez DPH a to podle následujícího vzorce:

100 x (Nevýhodnější nabídka/hodnocená nabídka) x váha kritéria vyjádřená v %

 

Kritérium č. 2 – Kvalifikace a zkušenost osob, které se budou přímo podílet na plnění zakázky

Hodnocena bude kvalifikace a zkušenost osob, které se budou přímo podílet na plnění předmětné zakázky, a to jak ve vztahu k jejich vzdělání, tak i ve vztahu k jejich praxi. Nabídkám budou uděleny body od 1 do 30 bodů, přičemž výhodnější nabídka obdrží vyšší počet bodů.

Účastník zadávacího řízení předloží seznam 3 školitelů. Tento počet je stanoven jako minimální pro plnění zakázky. Předložení seznamu více jak 3 školitelů nemá vliv na bodové hodnocení.

Změnu školitele upravuje smlouva.

Bodové hodnocení daného kritéria je stanoveno následovně:

 

Hodnocené subkritérium;   Počet bodů celkem

a)   Vzdělání školitelů;   3 - 15 bodů

b)  Předchozí zkušenosti školitelů;  1 - 15 bodů

CELKEM;         4 - 30 bodů

 

a) Vzdělání školitelů

Zadavatel bude hodnotit vstupní vzdělání školitelů, a to následujícím způsobem:

  • Vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání: 5 bodů/osobu, tj. max. 15 bodů
  • Jiné vzdělání (např. střední s maturitou): 1 bod/ osoba, tj. max. 3 body

 

b) Předchozí zkušenosti školitelů

Zadavatel bude hodnotit předchozí zkušenosti školitelů, a to následujícím způsobem:

  • Školitelé, kteří se budou podílet na realizaci zakázky a mají alespoň 6 letou praxi v oblasti požadovaného vzdělávání (měkké a manažerské dovednosti): 5 bodů/osobu, tj. max. 15
  • Školitelé, kteří se budou podílet na realizaci zakázky a mají 2-5 letou praxi v oblasti požadovaného vzdělávání (měkké a manažerské dovednosti): 3 body/osobu, tj. max. 9
  • Školitelé, kteří se budou podílet na realizaci zakázky a mají 1 letou praxi v oblasti požadovaného vzdělávání (měkké a manažerské dovednosti): 1 bod/osobu, tj. max. 1 (na realizaci se může podílet maximálně 1 osoba s 1 rokem praxe)

 Doklady požadované zadavatelem pro řádné a transparentní hodnocení kritéria č. 2:

  • Seznam školitelů (viz výše)
  • Strukturovaný a vlastnoručním podpisem potvrzený životopis za každého jednotlivého školitele s doložením kopií dokladů o vzdělání. V životopisu budou uvedeny typy kurzů, které školitel provádí nebo prováděl, a to včetně časového období. Dále bude uveden kontakt (subjekt + kontaktní osoba), u kterého lze uvedenou informaci ověřit.

Hodnotícím kritériem bude vždy součet bodů, získaných v jednotlivých subkritériích (minimálně může uchazeč získat 4 bodů a maximálně může získat 30 bodů). Nabídka, která takto získá v součtu nejvíce bodů (umístí se podle součtu jako první v pořadí), obdrží pro potřeby hodnocení 100 bodů. Další uchazeči v pořadí obdrží taký počet bodů, který odpovídá aritmetickému srovnání s nejvýhodnější nabídkou.

Vzorec pro hodnocení kritéria č. 2:

100 x (Hodnocená nabídka/nejvýhodnější nabídka) x váha kritéria vyjádřená v %

 

Celkové hodnocení nabídek:

Nejvýhodnější nabídka bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.

 

Doplňující informace:

Dodavatel není oprávněn podmínit jím navrhované podmínky, které jsou předmětem hodnocení, další podmínkou. Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot podmínek, které jsou předmětem hodnocení, je důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele ze zadávacího řízení. Obdobně bude zadavatel postupovat v případě, že dojde k uvedení hodnoty podmínky, která je předmětem hodnocení, v jiné veličině či formě, než zadavatel požaduje.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

  • Osoby prostřednictvím kterých je prokazována kvalifikace, může být nahrazena pouze osobou s minimálně shodnou kvalifikací

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka musí být jednoznačná a nesmí o ní panovat žádné pochybnosti. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Účastník podá nabídku na celý předmět zakázky. Částečné plnění zadavatel neumožňuje. Za početní nesrovnalosti a vzájemně si odporující údaje je zodpovědný účastník. Nabídky s odporujícími si údaji budou vyloučeny.

 

Návrh struktury nabídky

Zadavatel požaduje, aby jednotlivé listy nabídky byly pevně spojeny nerozebíratelným způsobem a řádně očíslovány a nabídka byla strukturována v následujícím pořadí:

Krycí list nabídky

  • Titulní strana svazku
  •       Identifikační údaje uchazeče v rozsahu:
  •       obchodní firma/název uchazeče,
  •       sídlo/místo podnikání, případně místo trvalého pobytu,
  •       právní forma,
  •       IČ, bylo-li přiděleno,
  •       jméno a příjmení osob/y oprávněných/é jednat jménem nebo za uchazeče,
  •       telefon, a e-mail osob/y oprávněných/é jednat jménem nebo za uchazeče,
  •       jméno, příjmení, telefon a e-mail kontaktní osoby realizátora.
  •       Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele
  •       Kompletní specifikace nabízené realizace zakázky (návrh obsahu a struktury kurzů, návrh metod výuky, návrh studijních materiálů, popis jakým způsobem budou vyhodnocovány výsledky a poskytována zpětná vazba účastníkům a zadavateli)
  •       Návrh smlouvy o dílo, podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče
  •       Další dokumenty, které tvoří nabídku (čestná prohlášení aj.)
  •       Elektronická verze nabídky na CD–R nebo DVD-R

Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy o dílo, který bude podepsán oprávněnou osobou. Návrh smlouvy nesmí vyloučit či žádným způsobem omezovat oprávnění či požadavky zadavatele, uvedené v této zadávací dokumentaci, v opačném případě bude nabídka účastníka zadávacího řízení vyloučena.

V návrhu smlouvy o dílo bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících

s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena bude stanovena v české měně (CZK). Nabídková cena bude zpracována v členění na:

  • nabídkovou cenu bez DPH,
  • výše DPH,
  • nabídkovou cenu včetně DPH.

Způsob výpočtu ceny:

  • z rozpisu musí být jasná cena za každý jednotlivý kurz zakázky s DPH i bez DPH.
  • celková cenová nabídka se musí rovnat součtu cen za nabízené kurzy

Nejvyšší možná přípustná cena za služby, tj. za všechny uváděné kurzy činí 1.400.000,- Kč bez DPH.

Nabídka, která bude obsahovat celkovou nabídkovou cenu převyšující limitní částku, bude zadavatelem vyloučena.

Nabídková cena musí být stanovena jako „cena nejvýše přípustná“ a musí obsahovat veškeré náklady nutné a uznatelné k realizaci předmětu zakázky.

Platnost nabídkové ceny bude stanovena do konce realizace zakázky a musí obsahovat veškeré náklady na splnění zakázky (jakékoliv další náklady v průběhu realizace nebudou ze strany zadavatele akceptovány).

 

Cena zahrnuje:

  • přípravu a realizaci výuky;
  • školící materiály pro účastníky;
  • elektronickou verzi školících materiálů
  • náklady na lektora (mzda, doprava, ubytování, aj.);
  • technické pomůcky pro školení;
  • zajištění školicích prostor u zadavatele (náklady se zajištěním školících prostor mimo prostory zadavatele nebudou zahrnuty v ceně hradí zadavatel);
  • výstupy a zpětnou vazbu pro zadavatele;
  • osvědčení/certifikát o absolvování kurzu;
  • Nabídkovou cenu lze překročit pouze v následujících případech: v případě, že dojde v průběhu realizace ke změnám daňových předpisů, mající vliv na výši nabídkové ceny.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě 1x v originále a 1x v kopii na CD/DVD. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídka, včetně dokladů a informací k prokázání splnění kvalifikace musí být předložena v českém jazyce.Každý účastník může podat pouze 1 nabídku.Nabídka, včetně dokladů a informací k prokázání splnění kvalifikace musí být, včetně požadovaných příloh, svázány do jednoho svazku. Všechny listy nabídky včetně příloh musí být očíslovány nepřetržitou vzestupnou číselnou řadou.Nabídku je možné předat pouze v písemné formě v řádně uzavřené obálce. Obálka musí být opatřena těmito náležitostmi:a)názvem zakázky a registračním číslem projektub)nápisem „ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ OPZ - NEOTVÍRAT“c)názvem/obchodní firmou uchazečed)sídlem uchazečee) názvem/obchodní firmou příjemce/zadavatele

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Vysvětlení zadávací dokumentace je možno doručit písemně (e-mail, pošta) nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Kontaktní osoba: Jiří Havelka, tel.:+420 604 208 843, e-mail: havelka@dotacenamiru.cz.Vysvětlení zadávací dokumentace včetně přesného znění požadavku bude odesláno nejpozději do 2 pracovních dnů.Vysvětlení zadávací dokumentace včetně přesného znění požadavku bude uveřejněno stejným způsobem, jakým byla uveřejněna zadávací dokumentace.Zadavatel může vysvětlit zadávací dokumentaci i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky:

  • Odměna za poskytování služeb bude uhrazena zadavatelem dle skutečného plnění po realizaci kurzu a doložení všech výstupů z kurzu, dle prohlášení o nabídkové ceně, zpracovaného v souladu s předmětem veřejné zakázky a na základě faktur vystavených dodavatelem za uskutečněné aktivity
  • Splatnost faktur bude 30 dní od data jejich vystavení. Na faktuře bude vždy uveden název projektu a registrační číslo projektu, název kurzu, počet účastníků a počet dní realizace. Pokud faktura nebude mít veškeré náležitosti daňového dokladu a další požadované údaje, je zadavatel oprávněn je vrátit dodavateli k doplnění. Tím bude ukončen termín splatnosti a bude běžet znovu od začátku. Platby budou probíhat výhradně v CZK a rovněž veškeré cenové údaje budou v této měně.

Nabídkovou cenu lze překročit pouze v následujících případech:

  • v případě, že dojde v průběhu realizace ke změnám daňových předpisů, mající vliv na výši nabídkové ceny.

Zadavatel připouští možnost zajištění zakázky prostřednictvím poddodavatelů, dle možností dodavatele, aby byla zajištěna kvalita kurzů. Pokud bude zakázka realizována prostřednictvím poddodavatelů, je účastník povinen tyto části zakázky specifikovat a uvést identifikační údaje každého poddodavatele, včetně informace o tom, jaké části budou tomuto poddodavateli předány a to nejpozději před zahájením realizace řešené části zakázky.

Dodavatel navrhne znění smlouvy o zajištění vzdělávacích kurzů podle stanovených požadavků. Návrh smlouvy bude součástí podané nabídky a bude podepsán oprávněnou osobou.

 Dodavatel bude respektovat časový harmonogram zadavatele a plně se přizpůsobí jeho potřebám.

Dodavatel zajistí realizaci jednotlivých kurzů v souladu s nabídkou a smlouvou. Zajistí studijní materiály pro všechny studenty a předá je zadavateli také v elektronické podobě. Zadavatel provede výběr a rozdělení zaměstnanců do jednotlivých vzdělávacích kurzů. Po dohodě

s vybraným dodavatelem stanoví zadavatel termíny jednotlivých školení.

Vybraný dodavatel umožní osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Vybraný dodavatel poskytne zadavateli veškeré doklady související s realizací projektu a plněním monitorovacích ukazatelů, které si vyžádají kontrolní orgány, řádně a včas.

 

Dodavatel bude povinen označovat veškeré materiály, související s dodávkou, dle Manuálu pro publicitu OPZ - dostupné na www.esfcr.cz.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 337440.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): STREGONE s.r.o. (IČ: 284 98 283) Brno - Židenice, Na lukách 2576/2, PSČ 61500 Oprávněná osoba: Ilona Voráčová, jednatelka společnosti

    Datum podpisu smlouvy: 21. 3. 2018

Datum ukončení: 21. 3. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 5. 3. 2018
 
Aktualizováno: 22. 3. 2018