Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti SERVIND s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12105

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti SERVIND s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 2. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: SERVIND s.r.o.

Sídlo zadavatele: Ke Kopanině 488, 252 67 Tuchoměřice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. David Bártek
  • Telefon: +420220400401
  • E-mail: dbartek@servind.com

IČ zadavatele: 48024546

DIČ zadavatele: CZ48024546

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petra Demlová
  • Telefon: +420220400413
  • E-mail: pdemlova@servind.com

Lhůta pro podání nabídek: 26. 2. 2018 15:00

Místo pro podání nabídek:
SERVIND s.r.o., Ke Kopanině 488, 252 67 Tuchoměřice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Zadavatel předpokládá realizaci jednotlivých kurzů převážně formou firemních kurzů připravených na míru ve skupinách o počtu maximálně 12 osob na jednom kurzu. V případě některých kurzů, u kterých je plánován malý počet účastníků, umožňuje zadavatel plnění formou otevřeného (veřejného kurzu) za účasti osob z jiných firem.

 

Předpokládané počty osob, skupin, témata, formy a rozsahy kurzů jsou dále specifikovány v příloze č. 3.

 

Uváděné počty osob v rámci jednotlivých kurzů jsou předpokládané. Z důvodu aktuální situace v době realizace kurzů může dojít k mírným odchylkám z důvodu nepřítomnosti zapojených zaměstnanců (nemocenská, dovolená, pracovní cesta apod.).

 

Vzdělávání bude realizováno formou kurzů a seminářů, které budou zajištěny dodavatelem vzdělávacích služeb. Předmětem veřejné zakázky jsou také služby spočívající v  organizačním zajištění vzdělávacích programů a zajištění vzdělávání vybraných cílových skupin veřejné zakázky. 

 

Požadujeme, aby jednotlivé kurzy, respektive jejich obsahová stránka, byly zaměřeny s ohledem na cílovou skupinu, tj. požadujeme zohlednění pracovní pozice zapojených zaměstnanců ve společnosti.

Obsahová stránka kurzů musí být stanovena tak, aby obsahovala uvedený minimální obsah kurzu a vedla ke splnění stanovených cílů kurzu. Konkrétní průběh a metody výuky zpracované v nabídce budou dále upřesněny po dohodě s vybraným účastníkem, popřípadě zvoleným lektorem daného kurzu.

 

Kurzy musí být v souladu s Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání:

https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz/-/dokument/3342815

 

Dodavatel zajistí realizaci všech školících aktivit. Zajištěním školících aktivit se rozumí:

příprava a realizace kurzů za účasti kompetentního lektora,
odborné proškolení účastníků kurzů kompetentním lektorem,
součinnost dodavatele při zajištění vhodných školících prostor zadavatelem (prostory bude zajišťovat na vlastní náklady zadavatel),
poskytnutí studijních materiálů účastníkům kurzů s nutností dodržení pravidel pro publicitu v souladu s požadavky Operačního programu Zaměstnanost, zadavatel si vyhrazuje právo zveřejnit studijní materiály na svých webových stránkách pro další využití,
tisk a distribuci materiálů pro účastníky (sylaby školení, tištěné prezentace),
zajištění prezenční listiny z každého kurzu, která bude podepsána všemi účastníky a lektorem,
zajištění hodnotících dotazníků z kurzů, které budou sloužit pro evaluaci vzdělávání a zajistí zpětnou vazbu o kvalitě pořádaného kurzu,
zajištění osvědčení či certifikátu o absolvování z každého kurzu pro jednotlivé účastníky,
veškeré náklady spojené se zajištěním lektora (cestovné, ubytování, stravné apod.),
zajištění potřebné techniky a pomůcek pro kvalitní vzdělávání.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1024110,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30. 6. 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění budou školící prostory dle dohody s dodavatelem vzdělávacích služeb po celém území České republiky vyjma hl. město Praha, a to jednak v provozovnách zadavatele, tak v učebnách zajištěných dodavatelem (zejména pro otevřené kurzy), popř. v pronajatých prostorách (hotel). Místem pro předávání dokumentů k projektu budou prostory zadavatele na adrese: SERVIND s.r.o., Ke Kopanině 488, 252 67 Tuchoměřice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnocení nabídek všech částí veřejné zakázky bude provedeno v souladu s ust. § 114 zákona podle základního hodnotícího ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality. Zadavatel současně stanovil následující kritéria hodnocení:

 

Kritérium hodnocení                                                      Váha kritéria v %

Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH                                       40 %

Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů                                     60%

 

a/        Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH s váhou 40 %:

 

V rámci tohoto kritéria „nabídková cena“ bude hodnocena výše předložené celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH. Nabídková cena bude stanovena jako celková cena za kompletní realizaci zakázky. Nejvyšší počet bodů bude přidělen nabídce s nejnižší nabídkovou cenou.

 

b/        Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů s váhou 60%:

 

V rámci tohoto kritéria budou hodnoceny nabídky z pohledu kvality realizace kurzů. Účastník v rámci tohoto kritéria předloží nabídku obsahující dokument s následujícími obsahovými náležitostmi. 

 

Předložený dokument (navržený způsob realizace kurzů) bude rozdělen na tři části dle následujícího popisu:

 

1)Struktura a osnova: účastník navrhne a popíše strukturu a osnovu jednotlivých školení ve shodě s předmětem veřejné zakázky vymezeným v této výzvě a zejména v Tabulce, která je přílohou č. 3 této výzvy, přičemž zadavatel bude hodnotit zejména kvalitu struktury, osnovy a návrhu obsahu jednotlivých školení a míru relevance k názvu a k pracovnímu zařazení cílové skupiny. Jako nejvhodnější bude hodnocena taková nabídka, ve které bude nejvyšší míra relevance struktury, osnovy a návrhu jednotlivých školení k pracovnímu zařazení zástupců cílové skupiny školení a také k oblasti prodeje zadavatele (obor, produkty/služby – viz http://www.servind.cz)

 

2)Metodologie: účastník detailně popíše použití výukových metod, postupů a procesů, které bude třeba nastavit za účelem splnění předmětu a cíle zakázky, účastník předloží návrh použití školících pomůcek, podkladů a studijních materiálů, popis aplikace poznatků v praxi, vazbu výkladu na praxi a míru flexibility výukového programu s ohledem na případné měnící se potřeby zadavatele. Jako nejvhodnější bude hodnocena taková nabídka, která bude v nejvyšším rozsahu umožňovat interaktivní zapojení účastníků kurzů, tj. lépe bude hodnocena nabídka uchazeče, který navrhne vhodnější moderní interaktivní metody školení (např. reflexivní učení aj.), tzn., v co nejširší míře umožní aktivní zapojení účastníků školení do výuky. Dále bude jako nejvhodnější hodnocena taková nabídka, v rámci které uchazeč zohlední v největší míře práci s modelovými příklady z praxe, jež jsou zároveň upraveny potřebám cílové skupiny a specifickému předmětu školení. Z hlediska pomůcek bude nejvhodnější ta nabídka, kde budou popsány konkrétní pomůcky pro konkrétní cílové skupiny a/nebo témata, které účastníkům pomohou s využitím znalostí a dovedností z kurzů v praxi.

 

3)Přístup a komunikace: účastník popíše a vysvětlí způsob zjišťování požadavků cílové skupiny, postup při zpracování těchto požadavků a zapracování do studijních podkladů, potřebnou dobu pro případnou modifikaci podkladů dle požadavků cílové skupiny nebo zadavatele, účastník dále popíše použité přístupy k posluchačům, způsob komunikace s posluchači a zadavatelem při školení a mezi jednotlivými dny školení, způsob organizačního a technického zajištění školení, způsob koordinace se zadavatelem při zajištění školících prostor a jejich technického vybavení, účastník dále detailně popíše metodiku zjišťování a hodnocení zpětné vazby od účastníků školení, konkrétních výstupů ze školení a jejich zapracování do programu dalších kurzů a způsob předávání zpětné vazby účastníků školení zadavateli. Účastník také popíše, jak bude motivovat účastníky k aplikaci znalostí a dovedností z kurzu do praxe a jak bude podporovat praktické projekty účastníků, aby podpořil rentabilitu využití dotačních prostředků. Uvede též, jak bude hodnocen růst účastníka, který v rámci projektu projde několika moduly.  Jako nejvhodnější bude hodnocena taková nabídka, která nabídne nejvhodnější model přístupu a komunikace
z hlediska výše uvedených aspektů, včetně flexibility dodavatele vzhledem k potřebám zadavatele/účastníků (např. zohlednění vytížení klíčových pracovníků) a zohlednění business trendů v tržním oboru společnosti Servind s.r.o.

 

U kurzu „Situační vedení lidí“ účastník doloží také kompletní školící materiály
(v tištěné podobě nebo na CD).

 

Kompletní školící materiály doložené k vybraným kurzům (viz výše) budou hodnoceny z hlediska komplexnosti dodaných materiálů, logičnosti a ucelenosti obsahu a skutečnosti zda obsah odpovídá navržené struktuře a osnově kurzu, originality materiálů, jejich grafických kvalit a přehlednosti.

 

Účastník má povinnost předložit navržený způsob realizace kurzů.

 

Zadavatel pro hodnocení subjektivního kritéria, resp. navrženého způsobu realizace kurzů klade důraz na srozumitelnost a jasnost navrženého způsobu realizace. Nabídky budou posuzovány
a hodnoceny pouze na základě informací a podkladů uvedených v nabídce a v navrženém způsobu realizace.  

 

Pro hodnocení nabídek použije hodnoticí komise bodovací stupnici v rozsahu 1 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky
v rámci dílčího kritéria. Pro kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky. Pro kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.

 

Pro subjektivně vyjádřitelná kritéria se použije bodová stupnice 1 až 100 bodů. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním budou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Hodnotící komise do zápisu dostatečně zdůvodní své hodnocení tak, aby bylo přezkoumatelné.

 

Podle této metody provede hodnotící komise hodnocení tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle dílčích kritérií vynásobí příslušnou váhou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví pořadí úspěšnosti jednotlivých nabídek tak, že jako nejúspěšnější je stanovena nabídka, která dosáhla nejvyšší hodnoty.

 

a/         Výše nabídkové ceny v Kč bez DPH s váhou 40 %:

Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu účastníka bodovací metodou. Nabídková cena účastníka bude hodnocena podle její absolutní výše v Kč bez DPH. Bodové hodnocení bude vypočteno podle tohoto vzorce:

 

nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH

------------------------------------------------------ X 100 (bodů)

hodnocená nabídková cena v Kč bez DPH

 

Takto vypočtené bodové hodnocení bude dále vynásobeno váhou tohoto kritéria a tak bude vypočteno výsledné bodové ohodnocení tohoto kritéria s přesností na 2 desetinná místa.

 

b/         Nejvyšší kvalita návrhu realizace kurzů s váhou 60 %:

U tohoto kritéria nelze hodnotu číselně vyjádřit, proto bude hodnoceno tak, že při hodnocení budou nabídky seřazeny dle celkové kvality dle stanovených požadavků v pořadí od nejlépe posouzené k nejhůře posouzené. Poté bude k nejlépe posouzené nabídce přiřazeno 100 bodů a každé další pak takové bodové hodnocení, které odpovídá míře splnění tohoto kritéria ve vztahu k nejlépe posouzené nabídce. Následně budou takto získaná bodová ohodnocení vynásobena vahou subjektivního kritéria. Hodnotící komise bude rozhodovat jako celek, subjektivní body budou nabídkám přiřazovány za celou komisi, nikoli jednotlivě za každého člena.

 

Pro hodnocení tohoto subjektivního kritéria bude použit následující vzorec, kdy nejvýhodnější nabídkou je ta, která získá nevyšší Výslednou bodovou hodnotu (tj. nejvyšší Výsledek):

 

subjektivní bodová hodnota hodnocené nabídky

------------------------------------------------------                 X 100 (bodů)

nejvyšší subjektivní bodová hodnota z nabídek

 

Takto stanovené bodové hodnocení bude dále vynásobeno váhou tohoto kritéria a tak bude vypočteno výsledné bodové ohodnocení tohoto kritéria s přesností na 2 desetinná místa.

 

Hodnotící komise oboduje věcný obsah nabídek účastníků dle následujících bodovacích kategorií. Nejlépe hodnocená nabídka (100 bodů) by pak měla splňovat tato kritéria nebo se jim případně nejvíce přibližovat:

plně vyhovující a vysoce profesionálně zpracovaný návrh realizace kurzů s porozuměním hlavní problematice zadání a aktivním proklientským přístupem;

účastník zcela správně identifikoval veškeré nutné kroky, postupy a procesy, které bude třeba nastavit za účelem splnění předmětu a cíle zakázky, struktura a osnova jednotlivých školení zcela pokrývají potřeby zadavatele, a je zřejmé, že předmět zakázky bude plněn řádně a včas;
účastník správně identifikoval potřeby účastníků kurzů s ohledem na obor podnikání zadavatele a jejich pracovní zařazení;
účastník splňuje požadavky zadavatele, co do předmětu veřejné zakázky, struktury
a osnovy, metodologie, přístupu a komunikace;
účastník využívá moderní, interaktivní metody výuky a techniky práce s účastníky kurzů před i po samotném kurzu;
účastník podává precizní výčet kroků, postupů, procesů a metod, a k tomu podává podrobný výklad v čem konkrétní krok, postup či proces spočívá, odůvodňuje jejich použití;
jednotlivé navržené kroky, postupy a procesy na sebe logicky navazují a tvoří celek, navržený postup je jasný a přehledný;
způsob nastavení komunikace se zadavatelem a posluchači je vysoce profesionální
a zaručuje, že potřebné informace se vždy dostanou k relevantním osobám, je maximálně efektivní, plynulý a flexibilní, bez zbytečných průtahů a přizpůsoben a otevřen konkrétním potřebám posluchačů a zadavatele a používá moderní metody komunikace
a různé styly komunikace za účelem maximálního zajištění potřeb zadavatele
a posluchačů;
propracovaný, adekvátní a proveditelný navrhovaný způsob získávání zpětné vazby, nadstandardní výstupy ze školení;
promyšlený systém podpory účastníků kurzů k využití znalostí a dovedností v praxi – nabídka obsahuje konkrétní postupy práce s účastníky, podpory jejich projektů a motivace;

dodané školící materiály k vybraným kurzům jsou vysoce profesionálně zpracované, komplexní a originální, obsah odpovídá navržené struktuře daného kurzu, obsah materiálů na sebe logicky navazuje a tvoří celek, jsou přehledné a profesionálně graficky zpracované;
navržený způsob řešení je srozumitelný, hodnotící komise je schopna posoudit, že uchazeč bude plnit předmět zakázky v souladu s požadavky zadavatele, řádně a včas;
navržený způsob řešení obsahuje drobné a/nebo nevýznamné nedostatky, popř. nesrovnalosti (např. v ohledu srozumitelnosti, nejasností, atd.), které nemohou ovlivnit kvalitu plnění ani řádné a včasné plnění předmětu veřejné zakázky.

 

Každá další nabídka pak obdrží takové bodové hodnocení, které odpovídá míře splnění tohoto kritéria ve vztahu k nejlépe posouzené nabídce, přičemž vodítka pro hodnotící komisi pro přidělení subjektivních bodů jsou následující:

 

Vyhovující a profesionálně zpracovaný návrh realizace kurzů s porozuměním hlavní problematice zadání:

navržený způsob řešení zcela splňuje veškeré požadavky zadavatele z pohledu předmětu veřejné zakázky i z pohledu požadavků zadavatele, co do Struktury a osnovy, Metodologie, Přístupu a komunikace, avšak mírou zpracování jde o mírně rutinní nabídku a/nebo nabídku bez aktivního proklientského přístupu, která zcela splňuje požadavky zadavatele;
dodané školící materiály k vybraným kurzům jsou profesionálně zpracované, obsah odpovídá navržené struktuře daného kurzu, obsah materiálů na sebe logicky navazuje
a tvoří celek, avšak obsah materiálů je rutinní, ne příliš originální, grafické zpracování je přehledné;
navržený způsob řešení je srozumitelný, hodnoticí komise je v obecné rovině schopna posoudit, že předmět zakázky bude plněn řádně a včas;
navržený způsob řešení obsahuje méně významné nedostatky, nesrovnalosti, které však nemohou ovlivnit kvalitu plnění ani řádné a včasné plnění předmětu veřejné zakázky.

 

Návrh realizace kurzů vyhovující avšak s výhradami:

navržený způsob řešení obecně splňuje veškeré požadavky zadavatele z pohledu předmětu veřejné zakázky i z pohledu požadavků zadavatele, co do Struktury a osnovy, Metodologie, Přístupu a komunikace;
dodané školící materiály k vybraným kurzům jsou zpracované tak, že sice naplňují navrženou strukturu kurzu, avšak obsah materiálů na sebe příliš logicky nenavazuje a jako celek působí méně srozumitelně, obsah materiálů je příliš obecný a schematický, grafické zpracování je méně přehledné;
navržený způsob řešení je méně srozumitelný, ale lze z něj obecně dovodit, že bude předmět zakázky plněn řádně a včas;
navržený způsob řešení obsahuje nedostatky, nesrovnalosti, popř. trpí určitou obecností a schematičností.

 

 

 

Návrh realizace kurzů nevyhovující:

účastník neporozuměl hlavní problematice zadání a neidentifikoval minimum nutných kroků, postupů a procesů, které bude třeba v rámci uchazeče nastavit za účelem splnění předmětu a cíle zakázky, struktura a osnova jednotlivých školení nepokrývají potřeby zadavatele, a je zřejmé, že předmět zakázky nebude plněn řádně a včas;
účastník nepodává výčet kroků, postupů, procesů a metod, a k tomu podává podrobný výklad v čem konkrétní krok, postup či proces spočívá, neodůvodňuje jejich použití, jednotlivé navržené kroky, postupy a procesy na sebe logicky nenavazují, netvoří celek, navržené postupy jsou nejasné, popř. nepřehledné;
dodané školící materiály k vybraným kurzům nenaplňují navrženou strukturu kurzu, obsah materiálů na sebe logicky nenavazuje a netvoří celek, jsou nesrozumitelné nebo zmatečné, nesplňují cíl daného kurzu, nejsou přizpůsobeny potřebám posluchačů a zadavatele, grafické zpracování je nepřehledné;
způsob nastavení komunikace se zadavatelem a uchazeči je zmatečný, nezaručuje, že potřebné informace se vždy dostanou k relevantním osobám, je neefektivní, neflexibilní, není přizpůsoben a otevřen konkrétním potřebám posluchačů a zadavatele;
navržený způsob řešení je jinak nesrozumitelný nebo neúplný a nesplňuje formální požadavky zadavatele, co do Struktury a osnovy, Metodologie, Přístupu a komunikace, jak jsou vyžadovány výše, popř. je s nimi v rozporu a/nebo hodnotící komise není schopna dovodit, že uchazeč bude plnit předmět zakázky v souladu s požadavky zadavatele, řádně a včas. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

 

Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti  
Doklad o právní subjektivitě, např, výpis z obchodního nebo živnostenského rejstříku
Technickou kvalifikaci

 

Dodavatel prokáže splnění kritérií technické kvalifikace předložením alespoň v prosté kopii:

 

a/         dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele;

 

Způsob prokázání splnění těchto kvalifikačních předpokladů:

Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů poskytnutých dodavatelem a řádně dokončených (účastník může mít např. uzavřenou rámcovou smlouvu, případně jinou smlouvu, předmětem které je realizace několika vzdělávacích kurzů, přičemž tato smlouva ještě nebyla ukončena a zasahuje do budoucna. V takovém případě může účastník předložit osvědčení k dílčímu plnění, tj. významné službě, jejímž předmětem je již ukončený vzdělávací kurz), přičemž ze seznamu musí vyplývat následující:

 

Z uvedeného seznamu musí být jednoznačně patrné, že dodavatel realizoval nejméně 3 služby realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností v minimální hodnotě alespoň 400.000 Kč bez DPH, za každou z nich; současně alespoň jedna z uvedených referenčních zakázek musí být pro klienta z oblasti automotive.

 

Z uvedeného seznamu významných služeb musí být patrné, že dodavatel úspěšně realizoval nejméně 2 služby v oblasti vzdělávání v oblasti právních, ekonomických a účetních kurzů v minimální hodnotě alespoň 10.000 Kč bez DPH, za každou z nich.

 

Z uvedeného seznamu významných služeb musí být patrné, že dodavatel úspěšně realizoval nejméně 2 služby v oblasti vzdělávání v oblasti IT kurzů v minimální hodnotě alespoň 40.000 Kč bez DPH, za každou z nich.

 

 

Seznam významných služeb je dodavatel povinen předložit ve formě čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele v následující struktuře:

název objednatele,
název významné služby,
podrobný popis poskytovaných služeb,
celkový rozsah plnění (ve finančním vyjádření v Kč): u plnění zasahujících do budoucnosti uvede dodavatel rozsah plnění ve finančním vyjádření v Kč vztahujícím se ke dni podání nabídky, budoucí plnění nebudou uznána,
doba realizace služeb,

 

b/   dle §79 odst. 2 písm. d) zákona osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám, a to jak ve vztahu k fyzickým osobám, které mohou služby poskytovat, tak ve vztahu k jejich vedoucím pracovníkům.

 

Způsob prokázání splnění tohoto kvalifikačního předpokladu:

 

Dodavatel splňuje tento technický kvalifikační předpoklad, pokud realizační tým dodavatele, bude splňovat níže uvedené kvalifikační požadavky:

 

alespoň 5 lektorů prokáže min. SŠ vzdělání a 5 let profesní praxe v oblasti vzdělávání měkkých a manažerských dovedností; přičemž:

minimálně 2 lektoři budou disponovat Vysokoškolským vzděláním buď ekonomického nebo manažerského směru, nebo v oblasti řízení lidských zdrojů a vzdělávání (psychologie, andragogika, personální řízení, pedagogika aj.)
všichni lektoři současně uvedou seznam alespoň pěti realizovaných zakázek obdobného charakteru, tedy vzdělávání v oblasti měkkých a manažerských dovedností, na kterých se osobně podíleli.

 

alespoň 1 lektor prokáže min. SŠ vzdělání a 3 roky profesní praxe v oblasti právního, ekonomického a účetního vzdělávání. Současně uvede seznam alespoň tří zakázek v oblasti právního, ekonomického a účetního vzdělávání, na kterých se osobně podílel.
alespoň 1 lektor prokáže min. SŠ vzdělání a 3 roky profesní praxe v oblasti IT vzdělávání. Současně uvede seznam alespoň tří zakázek v oblasti IT vzdělávání, na kterých se osobně podílel.

 

V souvislosti s těmito kvalifikačními požadavky předloží dodavatel za každého požadovaného člena realizačního týmu následující dokumenty alespoň v prosté kopii:

Osvědčení o nejvyšším dosaženém vzdělání a odborné kvalifikaci (maturitní vysvědčení, VŠ diplom, certifikát aj.);
Zpracovaný profesní životopis, který musí obsahovat u každé uváděné osoby:

jméno a příjmení,
nejvyšší dosažené vzdělání
přehled a dobu profesní praxe vztahující se k předmětu veřejné zakázky,
realizované zakázky obdobného charakteru,
čestné prohlášení, že údaje uvedené v životopise jsou pravdivé a že lektor se bude osobně podílet na plnění veřejné zakázky

 

PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE U SPOLEČNÉ ÚČASTI VÍCE DODAVATELŮ

 

V případě společné účasti dodavatelů prokazuje základní způsobilost a profesní způsobilost podle
§ 77 odst. 1 každý dodavatel samostatně.

 

PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE PROSTŘEDNICTVÍM JINÝCH OSOB

 

Dodavatel může prokázat určitou část ekonomické kvalifikace, technické kvalifikace nebo profesní způsobilosti s výjimkou kritéria podle § 77 odst. 1 zákona požadované zadavatelem prostřednictvím jiných osob. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit:

a) doklady prokazující splnění profesní způsobilosti podle § 77 odst. 1 jinou osobou,

b) doklady prokazující splnění chybějící části kvalifikace prostřednictvím jiné osoby,

c) doklady o splnění základní způsobilosti podle § 74 jinou osobou a

d) písemný závazek jiné osoby k poskytnutí plnění určeného k plnění veřejné zakázky nebo
k poskytnutí věcí nebo práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém jiná osoba prokázala kvalifikaci za dodavatele.

 

Má se za to, že požadavek podle písm. d) je splněn, pokud obsahem písemného závazku jiné osoby je společná a nerozdílná odpovědnost této osoby za plnění veřejné zakázky společně s dodavatelem.

Prokazuje-li však dodavatel prostřednictvím jiné osoby kvalifikaci a předkládá doklady podle § 79 odst. 2 písm. a), b) nebo d) zákona, vztahující se k takové osobě, musí dokument podle písm. d) obsahovat závazek, že jiná osoba bude vykonávat stavební práce či služby, ke kterým se prokazované kritérium kvalifikace vztahuje.

 

Doklady o kvalifikaci předkládají dodavatelé v nabídkách v prostých kopiích a mohou je nahradit čestným prohlášením nebo jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky. Zadavatel si může v průběhu zadávacího řízení vyžádat předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů o kvalifikaci.

 

Čestná prohlášení budou doložena v originálech podepsaných osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Součástí nabídky bude doklad o oprávnění této osoby podepisovat nabídku (např. výpis z obchodního rejstříku, plná moc apod.)

 

V případě, že byla kvalifikace získána v zahraničí, prokazuje se doklady vydanými podle právního řádu země, ve které byla získána, a to v rozsahu požadovaném zadavatelem.

 

Jednotné evropské osvědčení pro veřejné zakázky

Jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky se rozumí písemné čestné prohlášení účastníka zadávacího řízení o prokázání jeho kvalifikace, a to i prostřednictvím jiné osoby, nahrazující doklady vydané orgány veřejné správy nebo třetími stranami na formuláři zpřístupněném
v informačním systému e-Certis.

 

V případě změn v kvalifikaci účastníka zadávacího řízení postupuje účastník dle §88 zákona.

 

Dodavatel může rovněž splnit kvalifikaci předložením výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů v souladu s §226 a násl. zákona případně výpisem ze systému certifikovaných dodavatelů v souladu s §233 a následujícími.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastník je povinen podrobně prostudovat tuto výzvu včetně všech jejich příloh a ve lhůtě stanovené zákonem pro vysvětlení zadávací dokumentace si vyjasnit se zadavatelem případné nejasnosti v zadávacích podmínkách.

 

Dodavatel je oprávněn předložit pouze jedinou nabídku. Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky – nabídka obsahující více variant bude zadavatelem vyloučena ze zadávacího řízení.

 

Dodavatel, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný dodavatel v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník zadávacího řízení v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci.

 

Nabídka musí být zpracována a podána v českém jazyce.

 

V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje dodavatele, zejména: obchodní firma, sídlo, místo podnikání, identifikační číslo, osoba oprávněná jednat jménem či za účastníka, kontaktní adresa pro písemný styk mezi dodavatelem a zadavatelem. Uchazeč může využít přílohu č. 1 „Krycí list“.

 

Nabídka musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka, případně musí být přiložena plná moc osoby oprávněné nabídku podepsat v originále nebo ověřené kopii. Závazný návrh smlouvy je přílohou č. 2 zadávací dokumentace. Účastník není oprávněn jej jakkoli měnit, pouze vyplní pole k tomu určená (identifikace dodavatele a cena).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Podkladem pro stanovení nabídkové ceny je cena za dodávku kalkulovaná na základě specifikace zadavatele stanovené ve výzvě, zadávací dokumentaci a v příloze č. 3 zadávací dokumentace. Účastník do přílohy č. 3 vyplní tabulku s náklady na jeden školicí den v případě firemních kurzů nebo za osobu a kurz v případě otevřených kurzů a do krycího listu (příloha č. 1 této zadávací dokumentace) uvede pouze celkovou nabídkovou cenu za služby.

 

V celkové ceně musí být zahrnuty veškeré náklady účastníka nezbytné k realizaci služeb a tato cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná, nezměnitelná a nepřekročitelná, ledaže tato zadávací dokumentace stanoví jinak. Cena zahrnuje předpokládaný vývoj cen i předpokládaný vývoj kurzů české koruny k zahraničním měnám.

 

Celková nabídková cena bude uvedena absolutní částkou
v Kč, a to v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH s příslušnou sazbou a nabídková cena včetně DPH. Celková nabídková cena v tomto členění bude uvedena na krycím listu nabídky (Příloha č. 1 k zadávací dokumentaci) a zejména pak v návrhu smlouvy (Příloha č. 2 k zadávací dokumentaci).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Všechny listy nabídky budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou a navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Nabídky budou řádně čitelné, bez škrtu a přepisů. Účastník předloží nabídku v originále a v jedné kopii v písemné podobě a dále v elektronické podobě na CD, a to ve formátu MS Office nebo kompatibilním, případně ve formátu pdf.

 

Pokud podává nabídku více účastníků společně (společná nabídka), uvedou v nabídce také osobu, která bude zmocněna zastupovat tyto účastníky při styku se zadavatelem v průběhu zadávacího řízení.

 

Platební podmínky, Výše smluvní pokuty, která bude uložena v případě nesplnění nebo porušení povinnosti vyplývající ze smlouvy a možnost změny ceny v případě změny sazby DPH jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy (příloha 2).

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1023000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): LIŠKA SOLUTIONS S.R.O., Lipová 1611/1 České Budějovice 370 05, 26082900

    Datum podpisu smlouvy: 4. 6. 2018

Datum ukončení: 4. 6. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 2. 2018
 
Aktualizováno: 4. 6. 2018