- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců SUNIX SAFE LIFE
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11068
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců SUNIX SAFE LIFE
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 4. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: SUNIX SAFE LIFE s.r.o.
Sídlo zadavatele: Závodní 540/51, Nové Město, Karviná, 735 06
- Jméno: Ing. Radana Rohmová
- Telefon: +420605483883
- E-mail: radana.rohmova@sunixgroup.cz
IČ zadavatele: 03535240
DIČ zadavatele: CZ03535240
- Jméno: Ing. Radana Rohmová
- Telefon: +420605483883
- E-mail: radana.rohmova@sunixgroup.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 4. 2017 08:00
Místo pro podání nabídek: Sokolská třída 244/27, 702 00 Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zakázka na dodavatele vzdělávání vychází z projektu naší společnosti, který je zaměřen na vzdělávání zaměstnanců. Cílem projektu je podpora zaměstnanosti a adaptability pracovní síly vedoucí ke zvýšení odbornostní úrovně znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků a soulad kvalifikační úrovně pracovní síly s požadavky trhu práce.
Výuka bude probíhat ve skupinách formou prezenčních uzavřených školení, určených pouze pro cílovou skupinu tohoto projektu. Důraz bude kladen na maximální efektivitu předávaných informací a maximální přizpůsobení náplně, metod a tempa výuky účastníkům. Dodavatel zajistí lektory a vzdělávací materiály pro účastníky vzdělávání.
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 700000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: květen 2017 – říjen 2018 Školení budou probíhat během celé doby dle harmonogramu a možností zadavatele. Přesné termíny jednotlivých školení budou vždy upřesněny nejpozději 10 dní před daným seminářem.
Místo dodání / převzetí plnění: Ostrava
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena 85%
- Kvalita nabízených služeb 15 %
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace mohou být doručeny elektronicky e-mailem na adresu radana.rohmova@sunixgroup.cz. Zadavatel odešle vysvětlení nejpozději do 2 pracovních dní od doručení dotazu a zároveň ho vyvěsí a zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel může dodatečné informace poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5 s účinností od 1. 10. 2016), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek a krycí list SSL.zip (5. 4. 2017 14:03)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_č.1 SSL.pdf (10. 4. 2017 08:20)
- Kryci list AKTUALIZOVANÝ.docx (10. 4. 2017 08:20)
- Vysvětlení zadávacích podmínek_č.2 SSL .pdf (13. 4. 2017 09:33)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (5. 6. 2017 09:24)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): PRISCO s.r.o., IČ: 286 41 949, Jaroslava Seiferta 1158/26, 725 25 Ostrava-Polanka nad Odrou
Datum podpisu smlouvy: 7. 6. 2017
Datum ukončení: 7. 6. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.