Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Slévárna ANAH Prostějov, s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 11336

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Slévárna ANAH Prostějov, s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 7. 2017

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: SLÉVÁRNA ANAH Prostějov, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Vrahovická 4569/43, 796 01 Prostějov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Tomáš Pour
  • Telefon: +420582313752
  • E-mail: tomas.pour@slevarna-anah.cz

IČ zadavatele: 60701811

DIČ zadavatele: CZ60701811

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Gabriela Juráčková
  • Telefon: +420528313733
  • E-mail: gabriela.jurackova@slevarna-anah.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 7. 2017 12:00

Místo pro podání nabídek:
Vrahovická 4569/43, 796 01 Prostějov, kancelář „PRODEJE“

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost Slévárna ANAH Prostějov, s.r.o a to včetně realizace závěrečného přezkoušení. Vzdělávání, které je předmětem této veřejné zakázky, se týká zadavatelem používaného SW Helios.

Podrobné požadavky na předmět zakázky s vymezením rozsahu požadovaných školených hodin, počtu účastníků, témat apod. jsou uvedeny v Příloze č. 2 Podrobné vymezení předmětu zakázky. Stanovený rozsah nezahrnuje přestávky. Vyučovací hodinou se v případě všech dílčích částí rozumí 60 minut. Zadavatel stanovil počet účastníků vzdělávacích aktivit jako maximální.

Výstupem vzdělávacích aktivit uvedených v dílčích částech 1-3 bude doklad o absolvování školení

(certifikát, osvědčení apod.). Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění potřebných výukových studijních materiálů.

 

Předmět zakázky je rozdělen do tří částí dle druhu vzdělávací aktivity. Uchazeč je oprávněn podat nabídku na každou část samostatně nebo v plném rozsahu poptávaných vzdělávacích aktivit.

Žadatel prohlašuje, že případné názvy, obchodní značky, jména či příjmení, odkazy na konkrétní subjekty nebo předměty uvedené v této výzvě nebo jejich přílohách slouží pouze k vymezení standardu požadovaného plnění a pro plnění zakázky je akceptovatelné i použití jiných, kvalitativně a techniky obdobných řešení při dosažení poptávané vzdělávací aktivity.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 621100,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín realizace uvedených aktivit (srpen 2017 – březen 2018). Upřesnění předpokládaného data plnění u jednotlivých dílčích částí v příloze č. 2.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je sídlo firmy, Vrahovická 4569/43, 796 01 Prostějov

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávací aktivity (váha 40 %) – číselné kritérium

Pro hodnocení tohoto číselného kritéria je rozhodující nabídková cena za realizaci vzdělávací aktivity v Kč bez DPH. Za dílčí kritérium se přidělí hodnocení stanovené podle následujícího vzorce:

                                          Cena (nejvýhodnější nabídky)

Hodnocení  =   ---------------------------------------------------- x100  x váha vyjádřená

                                           Cena (hodnocené nabídky)               desetinným číslem

 

Nejvýhodnější (nejnižší nabídková cena) i „hodnocená nabídka“ je nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávací aktivity uvedená v Krycím listu nabídky. Váha v % je vyjádřena desetinným číslem a výsledné hodnocení vyjádřeno v bodech.

 

  • Metodika organizace kurzu (váha 60 %) – nečíselné kritérium

V tomto dílčím nečíselném kritériu bude hodnocen dokument, v rozsahu maximálně 10 stran, ve kterém uchazeč popíše postup k plnění předmětu zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, který uchazeč v metodice kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky.

Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů z hlediska:

  • Metodiky výuky (tj. do jaké míry jsou metody výuky přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky)- Uchazeč ve své nabídce popíše školící techniky a metody s důrazem na potřeby školených osob,počet posluchačů ve skupině a jejich aktivní zapojení.

 

  • Efektivity výukových metod (tj. výukové metody jsou nastavené tak, že účastník na konci bude schopen aplikovat získané poznatky, tedy prokáže zlepšení pracovního výkonu v návaznosti na zvýšení odbornosti a splní cíl vzdělávací aktivity) – uchazeč ve své nabídce popíše metody hodnocení efektivity výukových metod, hodnocení úrovně účastníků před a po poskytnutí školení.

 

  • Způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby (tj. jakým způsobem bude ověřována kvalita provedené výuky a získávána zpětná vazba od účastníků kurzu) – Uchazeč ve své nabídce popíše způsoby ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Uchazeč pro tyto účely může rovněž doložit např. vzorové dotazníky, formuláře.

Toto subjektivní kritérium, které nelze vyjádřit číselně, bude hodnoceno na základě bodové stupnice 1 až 100 bodů tzn. Hodnotící komise přiřadí nabídce takové bodové hodnocení, kterému odpovídá následující tabulka:

 

Hodnocení kritéria

Metodika organizace kurzu

Předmět hodnocení v rámci Metodika organizace kurzu

 

 

100 bodů

vynikající

Metody výuky jsou plně přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky.

Efektivita výukových metod plně odpovídá splnění cíle vzdělávací aktivity.

Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby plně odpovídá předpokladům zadavatele.

Nabízené plnění zcela splňuje požadavky zadavatele uvedené ve výzvě a jejich přílohách.

 

99 – 66 bodů

velmi dobré

Poskytnuté informace nesplňují požadavky zadavatele v plném rozsahu.

Metody výuky jsou dostatečněpřizpůsobeny  potřebám cílové skupiny a tématu výuky.

Efektivita výukových metod dostatečně odpovídá splnění cíle vzdělávací aktivity.

Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby dostatečně odpovídá předpokladům zadavatele.

Zadavatel má k nabízenému plnění drobné připomínky.

 

65 – 32

uspokojivé

Navrhované plnění v některých bodech částečně nesplňuje požadavky zadavatele.

Metody výuky nejsou částečněpřizpůsobeny  potřebám cílové skupiny a tématu výuky.

Efektivita výukových metod částečně  neodpovídá splnění cíle vzdělávací aktivity.

Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby částečněneodpovídá předpokladům zadavatele.

Zadavatel má k nabízenému plnění méně zásadní připomínky.

 

31 – 1 bod

neuspokojivé

Navrhované plnění jen v některých bodech splňuje požadavky zadavatele.

Metody výuky  nejsouvůbec přizpůsobeny  (popřípadě jen minimálně) potřebám cílové skupiny a tématu výuky.

Efektivita výukových metod vůbec  neodpovídá splnění cíle vzdělávací aktivity.

Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby vůbec (nebo jen minimálně)  odpovídá předpokladům zadavatele.

Zadavatel má k nabízenému plnění zásadní připomínky.

 

 

Pouze nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, body přiděluje komise jako celek.

Za dílčí kritérium se přidělí hodnocení stanovené podle následujícího vzorce:

 

Hodnocení = počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená desetinným číslem

 

Součet všech bodových hodnot jednotlivých nabídek ze všech dílčích kritérií (tj. Nabídková cena za realizaci vzdělávací aktivity v Kč bez DPH a Metodika organizace kurzů) určí výslednou bodovou hodnotu nabídky. Celkové pořadí nabídek bude dáno absolutní hodnotou bodové nabídky tak, že nejvýhodnější je nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů v rámci součtu všech hodnotících kritérií. V případě rovnosti celkového počtu bodů, bude za výhodnější nabídku považována ta s nižší cenou.

 

Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek. 

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Uchazeč v rámci prokázání kvalifikace dodavatele předloží:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) – v prosté kopii
  • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán – v prosté kopii
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti – toto čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za dodavatele (vzor čestného prohlášení je Přílohou č. 4 výzvy)

 

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).

 

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě a nabídka bude podepsána osobou oprávněnou za uchazeče jednat a podepisovat podle výpisu z obchodního rejstříku, popř. statutárním orgánem zmocněnou osobou, jejíž plná moc musí být součástí nabídky.

Nabídka bude obsahovat Krycí list ( Příloha č.1) s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.

Součástí nabídky bude vyplněný Návrh smlouvy zadavatele (příloha č. 3),který bude obsahovat obchodní a platební podmínky podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.

 

Nabídka bude obsahovat dokumenty popisující metodiku organizace kurzů – Metodika organizace kurzů.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na Krycím listu

(Příloha č. 1), uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a a cena včetně DPH. Uvede informaci, do které části se hlásí.

 

Celková nabídková cena pro rozsah předmětu plnění zakázky bude stanovena pro každou aktivitu jako konečná a není přípustné ji během realizace zakázky navyšovat.

Nabídková cena může být měněna pouze se změnou sazby DPH.

Uchazeč je povinen zpracovat svou nabídkovou cenu do návrhu smlouvy. 

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude podána v listinné podobě v jednom originálu. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (na základě plné moci od statutárního orgánu). Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Listy nabídky budou číslovány.Nabídka bude doručena v řádně uzavřené obálce, která bude výrazně označena - „Nabídka - Vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Slévárna ANAH Prostějov, s.r.o.“„Neotvírat“„Obálka musí obsahovat adresu pro odpověď. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:•Krycí list (Příloha č.1.) s uvedením nabídkové ceny jednotlivých vzdělávacích aktivit v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. •Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče•Návrh smlouvy ( Příloha č. 3) obsahující obchodní a platební podmínky•Dokumenty popisující metodiku organizace kurzu•Případné přílohy

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku na každou vzdělávací aktivitu (nebo více vzdělávacích aktivit)

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Platební podmínky:splatnost faktur 30 kalendářních dnů od data vystavení.
  • V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. 

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 618100.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 1 - SM-DATA, a.s., Praha 1 – Nové Město, Hybernská 1009/24, 110 00, IČ: 277 54 600

    Datum podpisu smlouvy: 2. 8. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 2- SM-DATA, a.s., Praha 1 – Nové Město, Hybernská 1009/24, 110 00, IČ: 277 54 600

    Datum podpisu smlouvy: 2. 8. 2017

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část č. 3 - SM-DATA, a.s., Praha 1 – Nové Město, Hybernská 1009/24, 110 00, IČ: 277 54 600

    Datum podpisu smlouvy: 2. 8. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 7. 2017
 
Aktualizováno: 3. 8. 2017