- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění poštovních služeb
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10836
Název zakázky: Zajištění poštovních služeb
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 9. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 876/7, 170 00 Praha 7
- Jméno: RNDr. Miroslav Procházka, CSc., ředitel
IČ zadavatele: 00405698
DIČ zadavatele: ---
- Jméno: Lenka Holubkovová
- Telefon: +420 773 784 137
- E-mail: lenka.holubkovova@fdv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 10. 2016 13:00
Místo pro podání nabídek: Zadavatel požaduje podání nabídek písemně v listinné podobě na adresu sídla zadavatele, a to osobně nebo prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. Nabídka musí být doručena v zapečetěné obálce s nápisem „Veřejná zakázka – Zajištění poštovních služeb – NEOTVÍRAT“
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1842319,00 bez DPH
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: EDM (Entre Direct Marketing), s.r.o., Chodovecké nám. 8, 141 00 Praha 4, IČO: 61057509, Ing. Zdeněk Kadlec, jednatel.
Datum ukončení: 1. 11. 2016
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek OPZ sken
- Výzva k podání nabídky
- Příloha č. 1 Specifikace předmětu plnění
- Příloha č. 2 Vzor prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů
- Oznámení o výsledku hodnocení/výběru
Název projektu |
Prohlubování kompetencí pro zvýšení zaměstnatelnosti I. Podpora začleňování cizích státních příslušníků na trh práce Cesta k uplatnění na trhu práce Vzdělávání praxí pro zvýšení zaměstnatelnosti |
Registrační číslo projektu |
CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002735 CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002746 CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002762 CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_123/0002761 |
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den následující po dni uzavření smlouvy na plnění veřejné zakázky s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto výběrového řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu do 31. 12. 2019, či na dobu, dokud úhrada odměn za plnění veřejné zakázky nedosáhne maximálně přípustné výše stanovené ve smlouvě (předpokládaná hodnota veřejné zakázky) podle toho, který z těchto okamžiků nastane dříve. |
Místo dodání / převzetí plnění |
Místo plnění: místem pro sběr poštovních zásilek, předávání dokumentů a komunikaci se zadavatelem je hlavní město Praha, sídlo zadavatele. |
Hodnotící kritéria |
|
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena. Jediným hodnotícím kritériem je celková nabídková cena v Kč včetně DPH za předpokládaný rozsah plnění veřejné zakázky uvedená v příloze č. 1 výzvy k podání nabídky - Specifikace předmětu plnění. Jako nejvhodnější bude vybrána nabídka uchazeče, jehož celková nabídková cena v Kč včetně DPH bude nejnižší |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele ve výběrovém řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí:
Blíže viz Výzva k podání nabídky.
|
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Uchazeč uvede v nabídce kontaktní osobu, a to včetně kontaktní e-mailové adresy a telefonu. Nabídka musí obsahovat identifikační údaje uchazeče a musí být podána v českém jazyce. Součástí nabídky musí být návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou uchazeče zastupovat. Návrh smlouvy bude respektovat všechny zadávací podmínky uvedené v této výzvě. Bude-li návrh smlouvy podepsán osobou zmocněnou k takovému jednání osobou oprávněnou uchazeče zastupovat, je uchazeč povinen doložit do nabídky plnou moc podepsanou osobou oprávněnou uchazeče zastupovat. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč ve své nabídce předloží nabídkovou cenu ve struktuře dle přílohy č. 1 Výzvy k podání nabídky - Specifikace předmětu plnění. Nabídková cena bude uvedená v korunách českých za celý předmět plnění požadovaný zadavatelem. Nabídková cena navržená uchazečem bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče nezbytné pro řádné plnění veřejné zakázky. Nabídková cena bude zpracována v souladu se zadávacími podmínkami a bude stanovena jako cena nejvýše přípustná. Zadavatel nepřipouští překročení nabídkové ceny vyjma změny sazeb DPH. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Zadavatel požaduje podání nabídek písemně v listinné podobě na adresu sídla zadavatele, a to osobně nebo prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb. Nabídka musí být doručena v zapečetěné obálce s nápisem „Veřejná zakázka – Zajištění poštovních služeb – NEOTVÍRAT“ |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele https://mpsv.ezak.cz/profile_display_12.html. a na www.esfcr.cz. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.