Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění školení CREO Parametric pro zaměstnance společnosti Litostroj Engineering a.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14126

Název zakázky: Zajištění školení CREO Parametric pro zaměstnance společnosti Litostroj Engineering a.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 11. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Litostroj Engineering a.s.

Sídlo zadavatele: Čapkova 2357/5, 678 01 Blansko

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Bc. Kristýna Rohlederová
  • Telefon: +420515554601
  • E-mail: k.rohlederova@energo-pro.com

IČ zadavatele: 25305034

DIČ zadavatele: CZ25305034

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Karel Novák
  • Telefon: +420728673860
  • E-mail: novak.karel.ing@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 28. 11. 2022 09:00

Místo pro podání nabídek:
Litostroj Engineering a.s. k rukám: Bc. Kristýna Rohlederová Čapkova 2357/5 678 01 Blansko

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Jedná se o zakázku na služby.

Předmětem zakázky je zajištění školení CREO Parametric pro zaměstnance společnosti Litostroj Engineering a.s. v rozsahu dle přiložené specifikace plnění zakázky v příloze č. 2 Oznámení o zahájení výběrového řízení - zadávacích podmínek.

Veřejná zakázka sestává ze 3 dotačních projektů. Každý dotační projekt řeší zajištění určitého typu školení pro určitou skupinu zaměstnanců zadavatele (podrobně specifikováno v příloze č. 2 Oznámení).

Dodavatel musí zajistit všechny 3 typy školení, přičemž v Cenové kalkulaci zakázky bude každý typ školení naceněný zvlášť a pro každý typ školení bude uzavřena samostatná smlouva vzhledem k tomu, že na každý typ školení je zadavateli přiznána samostatná dotační podpora.

CPV:   80511000-9 Školení zaměstnanců

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1500000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění zakázky: 01/2023 Nejzazší termín dokončení plnění zakázky: do 31.3.2023

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo nebo provozovna dodavatele na území ČR. V případě objektivních důvodů na straně dodavatele může být školení přesunuto po oboustranné dohodě smluvních stran do prostor a na vybavení Litostroj Engineering v Blansku.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Podané nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti nabídky.

Hodnotícím kritériem je nabídková cena v Kč bez DPH s váhou 100% v souhrnné hodnotě za všechny 3 typy školení dohromady.

Nejvýhodnější nabídkou bude nabídka s nejnižší souhrnnou cenou v Kč bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje prokázání splnění kvalifikace účastníka v souladu s ustanovením § 53 odst. 4 zákona. Doklady o kvalifikaci předkládají účastníci v nabídkách v kopiích a mohou je nahradit čestným prohlášením nebo jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky podle § 87 zákona.

V souladu s ustanovení § 53 odst. 4 zákona, si zadavatel ve výjimečných a odůvodněných případech, kdy má pochybnosti ohledně pravosti předložených dokladů či pochybnosti o pravdivosti předložených čestných prohlášení, může v průběhu výběrového řízení vyžádat po účastníku výběrového řízení předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů o kvalifikaci.

Předpokladem hodnocení nabídek v tomto výběrovém řízení je prokázání základní a profesní způsobilosti, prokázání technických kvalifikačních předpokladů a prokázání finanční a ekonomické způsobilosti splnit zakázku.

Kvalifikaci nesplňuje dodavatel, který neposkytl údaje a informace o kvalifikaci v rozsahu stanoveném zadavatelem nebo poskytl údaje neúplné nebo nepravdivé.

Účastník, který nesplní kvalifikaci v požadovaném rozsahu, může být zadavatelem vyloučen z účasti ve výběrovém řízení. 

1. Základní způsobilost

Účastník prokáže základní způsobilost předložením čestného prohlášení o základní způsobilosti ve smyslu § 74 zákona. Závazný vzor čestného prohlášení k vyplnění je přílohou č. 4 tohoto Oznámení.

 

2. Profesní způsobilost

Účastník je povinen předložit kopii oprávnění k podnikání, obsahující předmět podnikání v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění této zakázky tj.:

  • výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, je-li v ní účastník zapsán dle § 77 odst. 1 zákona a/nebo
  • doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. V tomto konkrétním případě dodavatel předloží oprávnění k poskytování vzdělávání za úplatu - např. živnostenské oprávnění „Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti“ nebo obsahově obdobné
 

Doklady prokazující základní způsobilost podle § 74 a profesní způsobilost podle § 77 odst. 1 zákona musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.

 

3. Technické kvalifikační předpoklady

  • Zadavatel požaduje, aby účastník v souladu s ust. § 79 odst. 2 písm. b) prokázal splnění technických kvalifikačních předpokladů čestným prohlášením, že realizoval v posledních 3 letech alespoň 1 zakázku obdobného charakteru. Zakázkou obdobného charakteru se rozumí zajištění školení CREO Parametric ve finančním objemu minimálně 1 mil. Kč bez DPH. Čestné prohlášení bude obsahovat:

         - název a charakteristiku zakázky
         - identifikačních údaje odběratele včetně spojení na kontaktní osobu
         - termínu realizace zakázky ve formátu od mm/rrrr do mm/rrrr
         - finančního objemu zakázky v Kč bez DPH

         Závazný vzor čestného prohlášení k vyplnění je přílohou č. 5 Oznámení.

  • Zadavatel požaduje, aby účastník v souladu s ust. § 79 odst. 2 písm. d) prokázal splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám – školení CREO Parametric ve vztahu k fyzickým osobám, které budou školení provádět. Zadavatel umožňuje nahrazení osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci čestným prohlášením s uvedením názvu této veřejné zakázky a všech relevantních informací.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka bude zpracována v písemné formě výhradně v českém nebo slovenském jazyce, to se týká i dokumentů zadavatelem nevyžádaných. Nabídka bude zpracována v souladu s požadavky zadavatele. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů bude podepsána statutárním orgánem účastníka, nebo osobou pověřenou jeho zastupováním.

Varianty nabídky zadavatel nepřipouští!

Každý účastník může podat pouze jednu nabídku zahrnující všechny 3 typy školení dle specifikace v příloze č.2 tohoto Oznámení a doloží vyplněné a podepsané všechny 3 návrhy Smluv o realizaci vzdělávací aktivity dle přílohy č. 3 tohoto Oznámení. Účastník, který podal nabídku ve výběrovém řízení, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci.

Zadavatel vyloučí účastníka výběrového řízení, který podal více nabídek samostatně nebo společně s jinými dodavateli, nebo podal nabídku a současně je osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník výběrového řízení v tomtéž výběrovém řízení prokazuje kvalifikaci.

Obsah nabídky

Účastník sestaví nabídku a doklady ke splnění kvalifikace v níže vymezeném pořadí:

  1. krycí list nabídky – závazný vzor uveden v příloze č. 1 Oznámení
  2. čestné prohlášení o základní způsobilosti - závazný vzor uveden v příloze č. 4 Oznámení
  3. doklady o profesní způsobilosti
  4. čestné prohlášení o splnění technických kvalifikačních předpokladů - závazný vzor uveden v příloze č. 5 Oznámení
  5. osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám – školení CREO Parametric
  6. podepsaná cenová kalkulace zakázky dle závazného vzoru, který je součástí přílohy č. 2 Oznámení
  7. tři podepsané návrhy smluv o realizaci vzdělávací aktivity (pro každý typ školení samostatný návrh smlouvy) – závazný vzor je uveden v příloze č. 3 Oznámení.
  8. datový nosič s naskenovaným kompletním originálem celé nabídky včetně podepsaných návrhů smluv do jednoho souboru ve formátu pdf a dále s vyplněnou elektronickou podobou cenové kalkulace zakázky ve formátu xls
  9. další doklady dle zvážení účastníka.

 

Forma nabídky

Nabídka bude zpracována v jednom originálním vyhotovení v listinné podobě. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná, včetně příloh svázána či jinak zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy či jiné nesrovnalosti, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Dále bude kompletní originál celé nabídky včetně podepsaných návrhů smluv předložen naskenovaný na datovém nosiči v jednom souboru ve formátu pdf spolu s vyplněnou elektronickou podobou cenové kalkulace zakázky ve formátu xls.

Datový nosič je možné v nabídce nahradit vložením listu s uvedením odkazu na veřejně a bezplatně přístupné datové uložiště, kde bude elektronická verze nabídky nahrána a zpřístupněna ke stažení.

V žádném případě nelze nabídku v elektronické podobě zasílat mailem či jiným způsobem umožňujícím nahlížet do nabídky před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

 

Zadávací lhůta

Zadávací lhůtou je lhůta, po kterou jsou účastníci svými nabídkami vázáni, a je stanovena na 90 kalendářních dnů od skončení lhůty pro podání nabídek.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídková cena musí být v české měně a musí být doložena za celý předmět dílčí části zakázky a součtové ceny za všechny 3 části zakázky dle Cenové kalkulace zakázky. Cena bude uvedena ve skladbě celková cena bez DPH v Kč, sazba DPH v procentech a výše DPH v Kč, celková cena včetně DPH.

Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná, nepřekročitelná a aktuální pro realizaci předmětu zakázky v daném místě a čase. Nabídková cena musí obsahovat všechny náklady související s předmětem plnění, vedlejší náklady související s předmětem plnění a také ostatní náklady související s plněním podmínek tohoto Oznámení.

Tato cena může být zvýšena v případě zvýšení sazby DPH, avšak pouze o takovou částku odpovídající zvýšení sazby DPH.

Účastník je povinen ocenit veškeré položky uvedené Cenové kalkulaci zakázky. Cenová kalkulace zakázky podepsaná osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka bude součástí nabídky účastníka. Jednotkové ceny uvedené v Cenové kalkulaci zakázky jsou cenami pevnými po celou dobu plnění zakázky.

Celkový součet ceny každého typu školení a celkové ceny všech tří typů školení dohromady musí odpovídat cenám uvedeným v příslušném návrhu Smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity a v Krycím listu nabídky.  V případě rozdílu takových číselných údajů bude za závazný údaj považován údaj uvedený v návrhu každé Smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity.

Jinou formu zpracování nabídkové ceny zadavatel nepřipouští.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude zadavateli doručena v uzavřené a neporušené obálce, opatřené na uzavření razítky, podpisy. Na obálce bude uvedena adresa účastníka, adresa zadavatele a text:„NEOTVÍRAT“ Nabídka na zakázku „Zajištění školení CREO Parametric pro zaměstnance společnosti Litostroj Engineering a.s.“

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Varianty nabídky se nepřipouští.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, včetně přesného znění požadavku dodavatele nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení písemné žádosti o vysvětlení zadávacích podmínek, a to všem dodavatelům, které vyzval k podání nabídky, případně i jiným dodavatelům, kteří projevili zájem podat nabídku.Zadavatel uveřejní vysvětlení zadávacích podmínek včetně přesného znění požadavku dodavatele stejným způsobem, jakým uveřejnil Oznámení.Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky jsou vymezeny v tomto Oznámení a zejména v závazných vzorech smluv o realizaci vzdělávací aktivity, které souhrnně tvoří přílohu č. 3 tohoto Oznámení a jsou samostatnými vzory pro každý typ školení dle příslušné žádosti o dotaci. Účastník povinně použije přiložené vzory pro každou část zakázky. Účastník doplní údaje v položkách modře vyznačených ve vzorech smluv o dílo v souladu s nabídkou účastníka.                 

Účastník do nabídky doloží takovéto návrhy smluv, které budou datovány, orazítkovány a podepsány osobou vykonávající funkci statutárního orgánu účastníka nebo jinou osobou k tomu oprávněnou.

Zadavatel se v obchodních podmínkách označuje jako zadavatel, účastník se označuje jako dodavatel.

Práva zadavatele

  1. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace obsažené v nabídce účastníka u třetích osob.
  2. Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu, upřesnění, doplnění podmínek Oznámení před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel takovéto změny nebo doplnění zadávacích podmínek uveřejní nebo oznámí dodavatelům stejným způsobem jako zadávací podmínku, která byla změněna nebo doplněna.
  3. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení, nejpozději do uzavření smlouvy.
  4. Zadavatel si vyhrazuje, že oznámení o výsledku výběrového řízení a případné oznámení o vyloučení účastníka výběrového řízení nebo rozhodnutí o zrušení výběrového řízení uveřejní stejným způsobem, jakým uveřejnil výběrové řízení, tedy uveřejněním informace na portálu www.esfcr.cz. V takovém případě se oznámení o výsledku výběrového řízení a případné oznámení o vyloučení účastníka výběrového řízení nebo rozhodnutí o zrušení považuje za doručené všem dotčeným účastníkům okamžikem uveřejnění.
  5. Účastník je seznámen s tím, že účastí ve výběrovém řízení mu nevzniká právo na jakoukoliv úhradu výdajů spojených s touto účastí
  6. Účastník podáním nabídky souhlasí se zveřejněním hodnocení nabídek vč. smlouvy
  7. Dle § 2e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, je dodavatel povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1430016.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AV ENGINEERING, a.s., Kvítková 668, 760 01 Zlín, IČ: 48908142

    Datum podpisu smlouvy: 9. 12. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AV ENGINEERING, a.s., Kvítková 668, 760 01 Zlín, IČ: 48908142

    Datum podpisu smlouvy: 9. 12. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AV ENGINEERING, a.s., Kvítková 668, 760 01 Zlín, IČ: 48908142

    Datum podpisu smlouvy: 9. 12. 2022

Zrušené části zakázky: nerelevantní

Datum ukončení: 9. 12. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 14. 11. 2022
 
Aktualizováno: 20. 12. 2022