- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávacích aktivit zaměstnanců společnosti ARAMARK, s.r.o. v Moravskoslezském kraji
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11364
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit zaměstnanců společnosti ARAMARK, s.r.o. v Moravskoslezském kraji
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 7. 2017
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: ARAMARK, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Pekařská 628/14, Praha 5
- Jméno: Bc. Vladimír Staněk, generální ředitel, Ing. Michal Hašek, jednatel
- Telefon: +420286014111
- E-mail: info@aramark.cz
IČ zadavatele: 45794707
- Jméno: Lucie Kahounová
- Telefon: +420286014233
- E-mail: kahounova-lucie@aramark.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 7. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: ARAMARK, s.r.o., Pekařská 628/14, 155 00 Praha 5
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je zajištění vzdělávacích aktivit zaměstnanců společnosti ARAMARK v oblasti gastronomie.
Jedná se o tři tematické celky:
• Kurz přípravy mexické kuchyně pro zaměstnance firmy Aramark
• Speciální koncepty studené kuchyně pro firmu Aramark
• Kurz zpracování masa pro zaměstnance firmy Aramark
Vzdělávací aktivity budou realizovány v Moravskoslezském kraji, a to podle specifikace uvedené u jednotlivých kurzů.
Počet zaměstnanců navržených k účasti na vzdělávací aktivitě a počet hodin pro jednoho účastníka je specifikován u jednotlivých kurzů.
Konkrétní specifikace je uvedena v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 130000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Do 31. 10. 2017
Místo dodání / převzetí plnění: Volba místa realizace kurzu je na dodavateli. Dodavatel musí zvolit místo realizace kurzu tak, aby byla zajištěna jeho dostupnost v rámci regionu. Bližší informace k místu realizace veřejné zakázky je uvedena v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této výzvy.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny na základě ekonomické výhodnosti nabídek, přičemž zadavatel stanoví následující dílčí hodnotící kritéria, jejich váhu:
• Nabídková cena bez DPH (40 %) – číselné kritérium
• Metodika organizace kurzů (30 %) – nečíselné kritérium
• Kvalita a zkušenosti osob podílejících se na organizaci kurzu (30 %) – číselné kritérium
Způsob hodnocení je detailně popsán v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této výzvy.Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:
Základní kvalifikační předpoklady,
Profesní kvalifikační předpoklady,
Technické kvalifikační předpoklady.
Konkrétní požadavky včetně způsobu jejich prokázání jsou specifikovány v Zadávací dokumentaci, která je přílohou č. 1 této výzvy.
Nabídka uchazeče nesplňujícího kvalifikační předpoklady bude vyřazena a uchazeč vyloučen.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Nabídka bude podána v českém jazyce. Jako součást nabídky dodavatelé předloží
Metodiky organizace jednotlivých kurzů zpracované dle požadavků zadavatele
Harmonogram veřejné zakázky (harmonogram může být před podpisem smlouvy upraven dle požadavků zadavatele)
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu absolutní částkou v českých korunách v členění dle jednotlivých vzdělávacích aktivit bez DPH. Dodavatel uvede cenu za osobu v Kč bez DPH, celkovou cenu v Kč bez DPH za každou vzdělávací aktivitu a celkovou cenu zakázky v Kč bez DPH.
Dodavatel doplní nabídkovou cenu v tomto členění do tabulky uvedené na návrhu smlouvy, který je přílohou č. 2 této výzvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Dodavatelé mohou nabídky předkládat v listinné formě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele). Nabídka musí být odevzdána v následující struktuře:a)Identifikační údaje uchazeče.b)Prokázání splnění kvalifikačních požadavků.c)Nabídková cena v členění dle Požadavku na způsob zpracování nabídkové cenyd)Návrh smlouvy, který bude v souladu s popisem předmětu zakázky vymezeném v této výzvě.e)Metodiky organizace jednotlivých kurzů zpracované dle požadavků zadavatelef)Harmonogram veřejné zakázky (harmonogram může být před podpisem smlouvy upraven dle požadavků zadavatele).
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.
- Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (18. 7. 2017 10:18)
- Příloha č. 1 Zadávací dokumentace_Aramark.docx (18. 7. 2017 10:18)
- Příloha č. 2 Návrh smlouvy.docx (18. 7. 2017 10:18)
- Zápis o posouzení a hodnocení nabídek.pdf (8. 8. 2017 15:43)
- Oznámení o podpisu smlouvy.pdf (8. 8. 2017 15:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): bit cz training, s.r.o., Vinohradská 29/93, 120 00 Praha 2 – Vinohrady, IČO 27371891
Datum podpisu smlouvy: 8. 8. 2017
Datum ukončení: 8. 8. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.