- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávacích kurzů pro pracovníky Magdaléna, o.p.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10830
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích kurzů pro pracovníky Magdaléna, o.p.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 9. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Magdaléna, o.p.s.
Sídlo zadavatele: Včelník 1070, 252 10 Mníšek pod Brdy
- Jméno: MUDr. Petr Nevšímal, +420603867385, nevsimal@magdalena-ops.cz
IČ zadavatele: 25617401
DIČ zadavatele: --
Lhůta pro podání nabídek: 3. 10. 2016 12:00
Místo pro podání nabídek: Včelník 1070, 252 10 Mníšek pod Brdy
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 595297,60 bez DPH
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel neobdržel žádnou nabídku.
Datum ukončení: 3. 10. 2016
Registrační číslo projektu |
CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0000988 |
|
Název projektu |
Mainstreaming duševního zdraví při optimalizaci intervencí u klientů s duální diagnózou |
|
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
||
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je zajištění vzdělávacích kurzů pro pracovníky Magdalény o.p.s. dle specifikace blíže definované v příloze č. 1 Smlouvy o poskytování služeb. Zajištěním se rozumí realizace 17 akreditovaných vzdělávacích kurzů (rozpis, viz příloha č.1 smlouvy), včetně dodání monitorovacích dokumentů objednateli (prezenční listina, kopie osvědčení, program vzdělávacího kurzu, monitorovací list). Zadavatel požaduje zajištění všech kurzů a nepřipouští dílčí plnění zakázky. Tato veřejná zakázka je realizována v rámci projektu „Mainstreaming duševního zdraví při optimalizaci intervencí u klientů s duální diagnózou“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_023/0000988, spolufinancovaného z Operačního programu Zaměstnanost. |
||
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Viz část „hodnotící kritéria“ |
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Od účinnosti smlouvy nejpozději do 31.7.2018 |
|
Místo dodání / převzetí plnění |
Území Středočeského kraje, Praha, Brno nebo Olomouc
|
|
Hodnotící kritéria |
||
Základním hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena v Kč včetně DPH. Hodnocení bude provedeno členy hodnotící komise jmenované zadavatelem. Jako nejvýhodnější pak bude vyhodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou včetně DPH.
S ohledem na spolufinancování této zakázky z evropských fondů a na zdroje vyčleněné v rozpočtu projektu nepřipouští zadavatel překročení celkové částky 720.310,- Kč včetně DPH za plnění zakázky (pokud bude DPH relevantní). Uchazeč, který v nabídce jako cenu za plnění zakázky včetně DPH uvede částku vyšší než uvedený limit, bude z hodnocení vyloučen.
Způsob hodnocení nabídkové ceny Hodnotící kritérium “Nabídková cena v Kč včetně DPH“ musí obsahovat všechny náklady spojené se splněním zakázky, s tím že u plátců DPH bude hodnocena nabídková cena včetně DPH a u neplátců DPH bude hodnocena jediná navržená konečná nabídková cena, přičemž platí, že 720.310,- Kč včetně DPH je cena nejvýše přípustná. Nabídková cena uchazeče bude zahrnovat zajištění kurzů, včetně nákladů na lektora (strava, doprava apod.), zajištění fotodokumentace (el. výstup) a vč. pronájmu místností. Kurzy s počtem 5 a více účastníků budou probíhat v prostorách zadavatele nebo v prostorách uchazeče, pokud jsou vhodné na školení. Kurzy s počtem 4 a méně účastníků budou probíhat v prostorách uchazeče anebo na jiném místě zajištěném uchazečem. Bude zpracována za jednotlivé části zakázky podle nabídkového rozpočtu (viz příloha č. 2 Smlouvy o poskytování služeb). Hodnocení nabídek bude provedeno členy hodnotící komise jmenované zadavatelem. |
||
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
||
- Uchazeč předloží doklady o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky (např. prostou kopii živnostenského listu) a rovněž prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku (nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky), pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, je-li v ní zapsán. Nevztahuje-li se oprávnění k podnikání uchazeče na celý rozsah zakázky, může uchazeč v chybějícím rozsahu prokázat oprávnění k podnikání prostřednictvím subdodavatele. - Uchazeč, který není zapsán do obchodního rejstříku, doloží prostou kopii oprávnění k podnikání či jiného dokumentu, z něhož bude zřejmé, že je oprávněn jednat za smluvní stranu (např. zřizovací listina, stanovy, doklad o přidělení IČ apod.). Nevyplývá-li toto oprávnění přímo z výše uvedených dokladů, doloží doklady, ze kterých toto oprávnění bude zřejmé (např. plná moc, jmenovací dekret, podpisový řád, organizační řád, stanovy apod.). - Uchazeč předloží analogicky dle § 53 odst. 1 zákona splnění základních kvalifikačních předpokladů formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel požadované základní kvalifikační předpoklady splňuje. Vzor čestného prohlášení je přílohou této výzvy – čestné prohlášení nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky. - Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem výše je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci prostou kopii výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon“) nebo prostou kopii certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona). - Uchazeč v nabídce předloží seznam významných realizovaných zakázek obdobného charakteru k této veřejné zakázce, plněných uchazečem v posledních 5 letech. V tomto seznamu bude uvedena minimálně 1 dokončená zakázka, jejímž předmětem bylo zajištění vzdělávacích kurzů zaměřených na téma obdobného charakteru (dle specifikace v příloze 1 návrhu smlouvy) ve finančním objemu alespoň 100.000,- Kč bez DPH. V seznamu musí být uveden zákazník, místo realizace, datum a celková hodnota zakázky (bez DPH). Seznam bude přiložen formou čestného prohlášení a podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče. Vzor čestného prohlášení je přílohou této výzvy - Čestné prohlášení o splnění technických kvalifikačních předpokladů. - V případě, že dílčí část zakázky je realizována formou subdodávky, pak k prokázání kvalifikace subdodavatele je postačující doložení smluvního vztahu mezi dodavatelem a subdodavatelem (například formou smlouvy o dílo, smlouvy o smlouvě budoucí, nebo čestným prohlášením). Subdodavatel nemůže plnit za dodavatele základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona č. 137/2006 Sb., a profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona č. 137/2006 a) výpis z OR nebo jiné obdobné evidence. Pokud nabídka nesplní všechny požadavky stanovené ve výzvě k podání nabídek, nepostoupí do fáze hodnocení nabídek a ze zadávacího řízení bude vyřazena. |
||
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
||
Nabídku musí uchazeč podat na celý rozsah plnění zakázky. Nabídka musí obsahovat: 1, Krycí list podle přílohy č. 1 - Krycí list nabídky. 2, Vlastní text nabídky podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče včetně obsahu , cílů a náplně jednotlivých kurzů, návrhu harmonogramu kurzů, seznam lektorů pro jednotlivé kurzy, podmínek k získání osvědčení, způsob náhrady kurzů z důvodu nepřítomnosti lektora. 3, Nabídku ceny v požadované struktuře viz příloha č. 2 návrhu smlouvy 4, Kontaktní osoby, a to včetně kontaktní adresy, e-mailové adresy a telefonu 5, Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních kritérii (viz příloha č. 2 ČP-základní kvalifikační kriteria) 6, Kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán anebo kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky ne starší 90-ti dnů (viz předchozí odsek – Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele) 7, Seznam realizovaných zakázek formou čestného prohlášení o splnění technických kvalifikačních předpokladů uchazeče (viz příloha č. 3 ČP-technické kvalifikační předpoklady) 8, Seznam případných subdodavatelů včetně finančního rozsahu služeb, které budou zajišťovat (je-li relevantní) 9, Návrh smlouvy o dílo podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče ve dvou vyhotoveních (viz příloha č. 4 Smlouva o poskytování služeb) |
||
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Zpracovatel neumožňuje dílčí plnění zakázky. Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná, uvedena v české měně bez DPH i s DPH (pokud relevantní) a to v členění uvedeném ve Smlouvě o poskytování služeb v čl. IV. odst. 1 a v příloze č. 2. smlouvy. Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky, tedy:
|
|
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče.
Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Nabídku je možné doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídek poštou na adresu: Magdaléna, o.p.s. Včelník 1070 252 10 Mníšek pod Brdy Nebo osobně v pracovních dnech v době od 9:00 do 16:00 (po tel. domluvě s kontaktní osobou) Rozhodující je datum přijetí nabídky, nikoliv datum odeslání. |
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
|
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
|
Informace o poskytování dodatečných informací |
||
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám veřejné zakázky. Písemná žádost (e-mail) musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
||
Další požadavky na zpracování nabídky |
||
|
||
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
|
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.