- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro ABB s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12168
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro ABB s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 3. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: ABB s.r.o.
Sídlo zadavatele: Vyskočilova 1561/4b, 140 00 Praha 4 - Michle
- Jméno: Ing. Karel Endlicher
- Telefon: +420518700355
- E-mail: karel.endlicher@cz.abb.com
IČ zadavatele: 49682563
DIČ zadavatele: CZ49682563
- Jméno: Kateřina Lipková
- Telefon: +420739552789
- E-mail: katerina.lipkova@cz.abb.com
Lhůta pro podání nabídek: 20. 3. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Tuřanka 1460/106a, 627 00 Brno - Slatina
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 550000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (6. 3. 2018 17:12)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.docx (24. 4. 2018 08:45)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DČ 1: Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521
Datum podpisu smlouvy: 12. 7. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DČ 2: Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521
Datum podpisu smlouvy: 28. 6. 2018
Datum ukončení: 12. 7. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.