- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro AIS AUTOMOTIVE INTERIOR SYSTEMS, s.r.o. II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12449
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro AIS AUTOMOTIVE INTERIOR SYSTEMS, s.r.o. II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 8. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: AIS AUTOMOTIVE INTERIOR SYSTEMS, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Prokopa Holého 780, 281 51 Velký Osek
- Jméno: Drahuše Foster
- Telefon: +420777466200
- E-mail: aisautomotive@seznam.cz
IČ zadavatele: 26707373
DIČ zadavatele: CZ26707373
- Jméno: Drahuše Foster
- Telefon: +420777466200
- E-mail: aisautomotive@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 8. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: viz Výzva
Popis (specifikace) předmětu zakázky: viz Výzva
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 607880,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz Výzva
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva
Zadávací řízení se řídí: viz Výzva
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (8. 8. 2018 08:36)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 3.pdf (27. 8. 2018 11:21)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 1.pdf (27. 8. 2018 11:21)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC 2.pdf (27. 8. 2018 11:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DČ1: Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521
Datum podpisu smlouvy: 26. 9. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DČ2: Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521
Datum podpisu smlouvy: 26. 9. 2018
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DČ3: Palatinum Campus s.r.o., Nepomuk 17, 262 42 okres Příbram, IČ: 290 23 521
Datum podpisu smlouvy: 26. 9. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.