- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro CTS Czech Republic s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10798
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro CTS Czech Republic s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 8. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: CTS Czech Republic s.r.o.
Sídlo zadavatele: Praha 8, Karlín, Karolinská 661
- Jméno: Ing. Hana Slezáčková, Personální manažer, +420 595 707 003, hana.slezackova@ctscorp.com
IČ zadavatele: 27413365
DIČ zadavatele: CZ27413365
- Jméno: Ing. Hana Slezáčková, Personální manažer; Mgr. Agata Širocká, Specialista personalistiky
- Telefon: +420 595 707 003; +420 595 707 005
- E-mail: hana.slezackova@ctscorp.com; agata.sirocka@ctscorp.com
Lhůta pro podání nabídek: 23. 8. 2016 08:00
Místo pro podání nabídek: CTS Czech Republic s.r.o., Na Rovince 872, 720 00 Ostrava
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 750000,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podani nabidek.pdf (12. 8. 2016 09:11)
- Oznámení o výsledku hodnocení.pdf (25. 8. 2016 12:40)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče.pdf (25. 8. 2016 12:40)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: Neuron consulting, s.r.o., Jilemnického 1883/1, 748 01 Hlučín, IČ 27781518, Ing. Vlastimil Matýsek, jednatel
Datum ukončení: 30. 8. 2016
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Předmětem zakázky je vzdělávání a trénink pracovníků na pracovišti, zahrnující implementaci výstupů, a to včetně realizace závěrečného přezkoušení. Zakázka bude mít jednoho dodavatele.
Vzdělávací aktivita, dále jen VA 1: Supply chain – teoretická část Rozsah: 45 výukových hodin, dále jen VH - 44 VH výuka, 1 VH závěrečná zkouška (1 VH = 60 minut, vzdělávání bude probíhat 7,5 VH denně) Počet účastníků: 8 Místo realizace: CTS Czech Republic s.r.o., Na Rovince 872, 720 00 Ostrava Cíl: Cílem vzdělávací aktivity je další profesní vzdělávání vybraných zaměstnanců v neakreditovaném vzdělávacím programu, zaměřené na rozšíření, prohloubení a získání nových informací v oblasti logistiky - Supply chain. Hlavním cílem vzdělávání je rozšířit znalosti a dovednosti v oblasti logistiky s cílem zefektivnit logistické procesy v naší společnosti s kladným dopadem na zákazníka, zejména pak zefektivněním všech logistických procesů, vč. optimalizace a řízení skladových zásob.
Požadavek na obsah kurzu: - Řízení logistiky - Lean nástroje v logistice - Supply chain – master plán, denní, týdenní plány - Nákup a řízení zásob - Skladování, doprava, manipulace - Audit logistiky - Závěrečná zkouška
VA 2: Supply chain – praktická část Rozsah: 45 VH - 44 VH výuka, 1 VH závěrečná zkouška (1 VH = 60 minut, vzdělávání bude probíhat 7,5 VH denně) Počet účastníků: 14 Místo realizace: CTS Czech Republic s.r.o., Na Rovince 872, 720 00 Ostrava Cíl: Cílem vzdělávací aktivity je další profesní vzdělávání vybraných zaměstnanců v neakreditovaném vzdělávacím programu, zaměřené na provázání získaných dovedností a znalostí v oblasti logistiky - supply chain s výrobním tokem. Hlavním cílem je praktické implementování získaných znalostí a dovedností do výroby: oblast skladu a řízení zásob, plánu výroby, servis výroby, zásobování materiálu, zavedení auditů v praxi.
Požadavek na obsah kurzu: - Řízení logistiky - Lean nástroje v logistice - Supply chain (výroba) - Nákup a řízení zásob - Skladování, doprava, manipulace - Audit logistiky - Závěrečná zkouška
VA 3: Štíhlá údržba na pracovišti – teoretická část Rozsah: 30 VH – 29 VH výuka, 1 VH závěrečná zkouška (1 VH = 60 minut, vzdělávání bude probíhat 7,5 VH denně) Počet účastníků: 8 Cíl: Cílem vzdělávací aktivity je další profesní vzdělávání vybraných zaměstnanců, zaměřené na rozšíření, prohloubení a získání nových informací v systému štíhlé údržby. Hlavním cílem tréninku je zkvalitnit údržbu a proces údržby tak, aby byl viditelný dopad na efektivitu ve výrobním procesu.
Požadavek na obsah kurzu: - Úvod do problematiky údržby - Systém ukazatelů sledování údržby - Systém plánování údržby a kontroly práce - Závěrečná zkouška
VA 4: Štíhlá údržba na pracovišti – praktická část Rozsah: 30 VH – 29 VH výuka, 1 VH závěrečná zkouška (1 VH = 60 minut, vzdělávání bude probíhat 7,5 VH denně) Počet účastníků: 28 Cíl: Cílem vzdělávací aktivity je další profesní vzdělávání vybraných zaměstnanců, zaměřené na provázání získaných dovedností a znalostí v systému štíhlé údržby na pracovišti s výrobním tokem. Hlavním cílem tréninku je zkvalitnit údržbu a proces údržby tak, aby byl viditelný dopad na efektivitu výrobního procesu: zavedení metrik pro sledování efektivity údržby, TPM.
Požadavek na obsah kurzu: - Praktická část plánované údržby – implementace - Závěrečná zkouška
VA 5: Štíhlá výroba na pracovišti Rozsah: 60 VH – 59 VH výuka, 1 VH závěrečná zkouška (1 VH = 60 minut, vzdělávání bude probíhat 7,5 VH denně) Počet účastníků: 18 Cíl: Cílem vzdělávací aktivity je další profesní vzdělávání vybraných zaměstnanců, zaměřené na rozšíření, prohloubení a získání nových informací v systému štíhlé výroby na pracovišti. Hlavním cílem tréninku je zkvalitnit výrobní proces pomocí implementování poznatků do výroby. Snížit tzv. neproduktivní časy využití metodik štíhlé výroby v rámci tréninku na pracovišti.
Požadavek na obsah kurzu: - Výrobní systém - Principy a ukazatele štíhlé výroby - Štíhlá administrativa - Zavedení štíhlé výroby do praxe - Závěrečná zkouška
Požadavek na formu výuky vzdělávací aktivity: Popište metodiky, jaké využijete pro teoretickou část tréninků zaměstnanců. Popište metodiku tréninku na pracovišti, která zároveň zajistí úspěšnou implementaci dohodnutých částí vzdělávací aktivity do praxe. Teoretická a praktická část supply chain a štíhlé údržby na pracovišti bude vytrénována stejnými lektory, pokud ne, uchazeč doloží kvalifikační požadavky u všech lektorů, tedy i u VA 2 a VA 4.
Požadavek na úroveň vzdělávací aktivity: Popište metodiky a nástroje, kterými zhodnotíte a určíte úroveň vzdělávací aktivity. Jak provedete evaluaci vzdělávací aktivity a tréninku na pracovišti.
Stanovený rozsah VA nezahrnuje přestávky.
Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání písemného osvědčení. |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Předpokládaná cena zakázky je stanovena na 750 000 Kč bez DPH. Cena zakázky musí být v nabídce uvedena v členění bez DPH. Měna, ve které je cena uvedena je Kč (CZK).
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
|
Místo dodání / převzetí plnění |
CTS Czech Republic s.r.o., Na Rovince 872, 720 00 Ostrava |
Hodnotící kritéria |
|
Ekonomická výhodnost nabídky: 1.Nabídková cena váha 40% 2.Metodika tréninku a vzdělávání váha 60%
Hodnocení proběhne následujícím způsobem: 1.Hodnocení nabídkové ceny, váha 40% Počet bodů = 100 x hodnota nejvýhodnější nabídky/hodnota dané nabídky 2.Hodnocení metodiky tréninky a vzdělávání, váha 60% Při hodnocení se použije bodová stupnice 1 – 100, kdy nejlepší metodice bude přiřazena hodnota 100.
|
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Uchazeč je povinen v nabídce doložit stanoveným způsobem tyto kvalifikační požadavky:
Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče:
Reference musí obsahovat minimálně tyto údaje: identifikace Objednatele a jeho kontaktní osoby, včetně telefonického kontaktu, popis provedené služby – její předmět, datum realizace, finanční hodnota v Kč. Reference může mít následující formy:
c)Doložení kvalifikačních předpokladů trenéra/trenérů. Pro VA 1, VA 3, VA 5 musí být doloženy kvalifikační předpoklady lektorů trénujících jednotlivé oblasti. Podmínkou pro doložení kvalifikačních předpokladů pouze u VA 1, VA 3 a VA 5 je, že VA 2 bude trénována stejnými lektory jako VA 1 a VA 4 bude trénována stejnými lektory jako VA 3. V rámci doložení kvalifikačních předpokladů požadujeme doložit: 1.Vysokoškolské vzdělání nebo SŠ v oboru pro VA 1, VA 3, VA 5 2.VA 1 - Praxe u VŠ v oboru minimálně 3 roky, na pozici minimálně vedoucí výroby a logistiky nebo vedoucí logistiky; nebo SŠ s praxí v oboru minimálně 5 let na pozici minimálně vedoucí výroby a logistiky nebo vedoucí logistiky; nebo specialista pro zavádění lean ve firmě s praxí v řízení lean projektů a jejich implementaci a řízení lean týmu. 3.VA 3 - Praxe u VŠ v oboru minimálně 3 roky, na pozici minimálně vedoucí výroby a údržby nebo vedoucí údržby nebo SŠ s praxí v oboru minimálně 5 let na pozici minimálně vedoucí výroby a údržby nebo vedoucí údržby; nebo specialista pro zavádění lean ve firmě s praxí v řízení lean projektů a jejich implementaci a řízení lean týmu v oblasti . 4.VA 5 - Praxe u VŠ v oboru minimálně 3 roky, na pozici minimálně vedoucí výroby nebo SŠ s praxí o oboru minimálně 5 let na pozici minimálně vedoucí výroby; nebo specialista pro zavádění lean ve firmě s praxí v řízení lean projektů a jejich implementaci a řízení lean týmu. Dále také doložení praxe v lektorování a vedení tréninku na pracovišti – alespoň 2 reference ke každému trenérovi na vedení tréninku na pracovišti u zákazníka. (Reference budou v tabulce – zákazník, téma tréninku, forma tréninku, kontaktní osoba)
|
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Kapitoly v nabídce budou řazeny v následujícím pořadí:
Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat: - Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny; - Předmět plnění; - Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH); - Platební podmínky; - Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění; - Místo plnění smlouvy. - Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit, a to za podmínek stanovených Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky. Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže dodavatel využije svá práva výše uvedená (např. zrušení zakázky).
Nabídka bude podána v českém jazyce. Zadavatel připouští předložení dokumentů k prokázání kvalifikace uchazeče též v jiném jazyce.
Dle §2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatnou stranu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky (uvedena cena bez DPH). Dále uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na jednotlivé VA (1-5), k jednotlivým aktivitám také uvede cenu VA za 1 (jeden) den. Nabídková cena také musí být stanovena na osobu/VA. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v 1 (jednom) originálu, v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Zajištění vzdělávání pro CTS Czech Republic s.r.o.“ a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[2] Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
[2] Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.