Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění vzdělávání pro CTS Czech Republic s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10798

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro CTS Czech Republic s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 8. 2016

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: CTS Czech Republic s.r.o.

Sídlo zadavatele: Praha 8, Karlín, Karolinská 661

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Hana Slezáčková, Personální manažer, +420 595 707 003, hana.slezackova@ctscorp.com

IČ zadavatele: 27413365

DIČ zadavatele: CZ27413365

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Hana Slezáčková, Personální manažer; Mgr. Agata Širocká, Specialista personalistiky
  • Telefon: +420 595 707 003; +420 595 707 005
  • E-mail: hana.slezackova@ctscorp.com; agata.sirocka@ctscorp.com

Lhůta pro podání nabídek: 23. 8. 2016 08:00

Místo pro podání nabídek:
CTS Czech Republic s.r.o., Na Rovince 872, 720 00 Ostrava

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 750000,00 bez DPH

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: Neuron consulting, s.r.o., Jilemnického 1883/1, 748 01 Hlučín, IČ 27781518, Ing. Vlastimil Matýsek, jednatel

Datum ukončení: 30. 8. 2016

Popis (specifikace) předmětu zakázky

Předmětem zakázky je vzdělávání a trénink pracovníků na pracovišti, zahrnující implementaci výstupů, a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.

Zakázka bude mít jednoho dodavatele.

 

Vzdělávací aktivita, dále jen VA 1: Supply chain – teoretická část

Rozsah: 45 výukových hodin, dále jen VH - 44 VH výuka, 1 VH závěrečná zkouška (1 VH = 60 minut, vzdělávání bude probíhat 7,5 VH denně)

Počet účastníků: 8

Místo realizace: CTS Czech Republic s.r.o., Na Rovince 872, 720 00 Ostrava

Cíl: Cílem vzdělávací aktivity je další profesní vzdělávání vybraných zaměstnanců v neakreditovaném vzdělávacím programu, zaměřené na rozšíření, prohloubení a získání nových informací v oblasti logistiky - Supply chain. Hlavním cílem vzdělávání je rozšířit znalosti a dovednosti v oblasti logistiky s cílem zefektivnit logistické procesy v naší společnosti s kladným dopadem na zákazníka, zejména pak zefektivněním všech logistických procesů, vč. optimalizace a řízení skladových zásob.

 

Požadavek na obsah kurzu:

- Řízení logistiky

- Lean nástroje v logistice

- Supply chain – master plán, denní, týdenní plány

- Nákup a řízení zásob

- Skladování, doprava, manipulace

- Audit logistiky

- Závěrečná zkouška

 

VA 2: Supply chain – praktická část

Rozsah: 45 VH - 44 VH výuka, 1 VH závěrečná zkouška (1 VH = 60 minut, vzdělávání bude probíhat 7,5 VH denně)

Počet účastníků: 14

Místo realizace: CTS Czech Republic s.r.o., Na Rovince 872, 720 00 Ostrava

Cíl: Cílem vzdělávací aktivity je další profesní vzdělávání vybraných zaměstnanců v neakreditovaném vzdělávacím programu, zaměřené na provázání získaných dovedností a znalostí v oblasti logistiky - supply chain s výrobním tokem. Hlavním cílem je praktické implementování získaných znalostí a dovedností do výroby: oblast skladu a řízení zásob, plánu výroby, servis výroby, zásobování materiálu, zavedení auditů v praxi.

 

Požadavek na obsah kurzu:

- Řízení logistiky

- Lean nástroje v logistice

- Supply chain (výroba)

- Nákup a řízení zásob

- Skladování, doprava, manipulace

- Audit logistiky

- Závěrečná zkouška

 

VA 3: Štíhlá údržba na pracovišti – teoretická část

Rozsah: 30 VH – 29 VH výuka, 1 VH závěrečná zkouška (1 VH = 60 minut, vzdělávání bude probíhat 7,5 VH denně)

Počet účastníků: 8

Cíl: Cílem vzdělávací aktivity je další profesní vzdělávání vybraných zaměstnanců, zaměřené na rozšíření, prohloubení a získání nových informací v systému štíhlé údržby. Hlavním cílem tréninku je zkvalitnit údržbu a proces údržby tak, aby byl viditelný dopad na efektivitu ve výrobním procesu.

 

Požadavek na obsah kurzu:

- Úvod do problematiky údržby

- Systém ukazatelů sledování údržby

- Systém plánování údržby a kontroly práce

- Závěrečná zkouška

 

VA 4: Štíhlá údržba na pracovišti – praktická část

Rozsah: 30 VH – 29 VH výuka, 1 VH závěrečná zkouška (1 VH = 60 minut, vzdělávání bude probíhat 7,5 VH denně)

Počet účastníků: 28

Cíl: Cílem vzdělávací aktivity je další profesní vzdělávání vybraných zaměstnanců, zaměřené na provázání získaných dovedností a znalostí v systému štíhlé údržby na pracovišti s výrobním tokem. Hlavním cílem tréninku je zkvalitnit údržbu a proces údržby tak, aby byl viditelný dopad na efektivitu výrobního procesu: zavedení metrik pro sledování efektivity údržby, TPM.

 

Požadavek na obsah kurzu:

- Praktická část plánované údržby – implementace

- Závěrečná zkouška

 

VA 5: Štíhlá výroba na pracovišti

Rozsah: 60 VH – 59 VH výuka, 1 VH závěrečná zkouška (1 VH = 60 minut, vzdělávání bude probíhat 7,5 VH denně)

Počet účastníků: 18

Cíl: Cílem vzdělávací aktivity je další profesní vzdělávání vybraných zaměstnanců, zaměřené na rozšíření, prohloubení a získání nových informací v systému štíhlé výroby na pracovišti. Hlavním cílem tréninku je zkvalitnit výrobní proces pomocí implementování poznatků do výroby. Snížit tzv. neproduktivní časy využití metodik štíhlé výroby v rámci tréninku na pracovišti.

 

Požadavek na obsah kurzu:

- Výrobní systém

- Principy a ukazatele štíhlé výroby

- Štíhlá administrativa

- Zavedení štíhlé výroby do praxe

- Závěrečná zkouška

 

Požadavek na formu výuky vzdělávací aktivity:

Popište metodiky, jaké využijete pro teoretickou část tréninků zaměstnanců.

Popište metodiku tréninku na pracovišti, která zároveň zajistí úspěšnou implementaci dohodnutých částí vzdělávací aktivity do praxe.

Teoretická a praktická část supply chain a štíhlé údržby na pracovišti bude vytrénována stejnými lektory, pokud ne, uchazeč doloží kvalifikační požadavky u všech lektorů, tedy i u VA 2 a VA 4.

 

Požadavek na úroveň vzdělávací aktivity:

Popište metodiky a nástroje, kterými zhodnotíte a určíte úroveň vzdělávací aktivity. Jak provedete evaluaci vzdělávací aktivity a tréninku na pracovišti.

 

Stanovený rozsah VA nezahrnuje přestávky.

 

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedených kurzů, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání písemného osvědčení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH)

Předpokládaná cena zakázky je stanovena na 750 000 Kč bez DPH. Cena zakázky musí být v nabídce uvedena v členění bez DPH. Měna, ve které je cena uvedena je Kč (CZK).

  • VA 1 – 90 000 Kč bez DPH
  • VA 2 – 180 000 Kč bez DPH
  • VA 3 – 60 000 Kč bez DPH
  • VA 4 – 180 000 Kč bez DPH
  • VA 5 – 240 000 Kč bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky

  • VA 1: 1. 9. 2016 – 30. 4. 2017
  • VA 2: 1. 9. 2016 – 30. 4. 2017
  • VA 3: 1. 9. 2016 – 30. 6. 2017
  • VA 4: 1. 9. 2016 – 30. 6. 2017
  • VA 5: 1. 9. 2016 – 30. 6. 2017

Místo dodání / převzetí plnění

CTS Czech Republic s.r.o., Na Rovince 872, 720 00 Ostrava

Hodnotící kritéria

Ekonomická výhodnost nabídky:

1.Nabídková cena váha 40%

2.Metodika tréninku a vzdělávání váha 60%

 

Hodnocení proběhne následujícím způsobem:

1.Hodnocení nabídkové ceny, váha 40%

Počet bodů = 100 x hodnota nejvýhodnější nabídky/hodnota dané nabídky

2.Hodnocení metodiky tréninky a vzdělávání, váha 60%

Při hodnocení se použije bodová stupnice 1 – 100, kdy nejlepší metodice bude přiřazena hodnota 100.

 

Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele

Uchazeč je povinen v nabídce doložit stanoveným způsobem tyto kvalifikační požadavky:

  1. Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak i v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele.
  2. Čestné prohlášení dodavatele, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejném zdravotním pojištění nebo sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a to jak v České republice, tak i v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele.
  3. Originál nebo ověřenou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán.
  4. Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání.
  5. Čestné prohlášení uchazeče nebo jeho statutárního zástupce o bezúhonnosti.

Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.

 

 

Další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče:

  1. Seznam referencí na odborné zakázky realizované Dodavatelem v posledních třech letech a současně

 

  1. Minimálně 3 reference týkající se tréninku na pracovišti v oblasti výroby.

 

Reference musí obsahovat minimálně tyto údaje: identifikace Objednatele a jeho kontaktní osoby, včetně telefonického kontaktu, popis provedené služby – její předmět, datum realizace, finanční hodnota v Kč.

Reference může mít následující formy:

  1. Osvědčení vydané či podepsané veřejným Zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému Zadavateli, nebo
  2. Osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému Zadavateli, nebo
  3. Čestné prohlášení vyhotovené Uchazečem, není-li současně možné osvědčení dle předešlého bodu od této osoby získat z důvodu spočívající na její straně. Čestné prohlášení bude obsahovat minimálně tyto údaje: identifikace Objednavatele a jeho kontaktní osoby, včetně telefonického kontaktu, popis provedené služby – její předmět, datum realizace, finanční hodnotu v Kč.

 

c)Doložení kvalifikačních předpokladů trenéra/trenérů.

Pro VA 1, VA 3, VA 5 musí být doloženy kvalifikační předpoklady lektorů trénujících jednotlivé oblasti.

Podmínkou pro doložení kvalifikačních předpokladů pouze u VA 1, VA 3 a VA 5 je, že VA 2 bude trénována stejnými lektory jako VA 1 a VA 4 bude trénována stejnými lektory jako VA 3.

V rámci doložení kvalifikačních předpokladů požadujeme doložit:

1.Vysokoškolské vzdělání nebo SŠ v oboru pro VA 1, VA 3, VA 5

2.VA 1 - Praxe u VŠ v oboru minimálně 3 roky, na pozici minimálně vedoucí výroby a logistiky nebo vedoucí logistiky; nebo SŠ s praxí v oboru minimálně 5 let na pozici minimálně vedoucí výroby a logistiky nebo vedoucí logistiky; nebo specialista pro zavádění lean ve firmě s praxí v řízení lean projektů a jejich implementaci a řízení lean týmu.

3.VA 3 - Praxe u VŠ v oboru minimálně 3 roky, na pozici minimálně vedoucí výroby a údržby nebo vedoucí údržby nebo SŠ s praxí v oboru minimálně 5 let na pozici minimálně vedoucí výroby a údržby nebo vedoucí údržby; nebo specialista pro zavádění lean ve firmě s praxí v řízení lean projektů a jejich implementaci a řízení lean týmu v oblasti .

4.VA 5 - Praxe u VŠ v oboru minimálně 3 roky, na pozici minimálně vedoucí výroby nebo SŠ s praxí o oboru minimálně 5 let na pozici minimálně vedoucí výroby; nebo specialista pro zavádění lean ve firmě s praxí v řízení lean projektů a jejich implementaci a řízení lean týmu.

Dále také doložení praxe v lektorování a vedení tréninku na pracovišti – alespoň 2 reference ke každému trenérovi na vedení tréninku na pracovišti u zákazníka.

(Reference budou v tabulce – zákazník, téma tréninku, forma tréninku, kontaktní osoba)

 

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky

Kapitoly v nabídce budou řazeny v následujícím pořadí:

  1. Identifikační údaje, případně představení společnosti.
  2. Specifikace předmětu zakázky (musí obsahovat seznam jednotlivých bloků, návrh obsahu, termíny, metodologii tréninku na pracovišti a implementace).
  3. Doklady prokazující splnění kvalifikačních požadavků.
  4. Cenová kalkulace.
  5. Podepsaný písemný návrh smlouvy jako součást nabídky.

 

Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená uchazečem bude obsahovat:

- Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;

- Předmět plnění;

- Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);

- Platební podmínky;

- Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;

- Místo plnění smlouvy.

- Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za

uchazeče.

 

Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit, a to za podmínek stanovených Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost.

 

Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky.

Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže dodavatel využije svá práva výše uvedená (např. zrušení zakázky).

 

Nabídka bude podána v českém jazyce. Zadavatel připouští předložení dokumentů k prokázání kvalifikace uchazeče též v jiném jazyce.

 

Dle §2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

 

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny

Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na samostatnou stranu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky (uvedena cena bez DPH).

Dále uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na jednotlivé VA (1-5), k jednotlivým aktivitám také uvede cenu VA za 1 (jeden) den.

Nabídková cena také musí být stanovena na osobu/VA.

Požadavek na písemnou formu nabídky

Nabídka musí být zadavateli podána v 1 (jednom) originálu, v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky „Zajištění vzdělávání pro CTS Czech Republic s.r.o.“ a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.[2]

Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.

 

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele

Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku

Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Informace o poskytování dodatečných informací

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky.

Další požadavky na zpracování nabídky

  • Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk.
  • Není přípustné plnit zakázku prostřednictvím subdodavatelů.
  • Není přípustné variantní řešení nabídek.

Zadávací řízení se řídí

Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.

 

[2] Osobou oprávněnou jednat za dodavatele se rozumí osoba jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.  

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 12. 8. 2016
 
Aktualizováno: 30. 8. 2016