- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro HOBES, spol. s r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10901
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro HOBES, spol. s r.o.
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 12. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: HOBES, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: K luhům 151, Luhy, 793 12 Horní Benešov
- Jméno: Ing.Vlastimil Střílka, Telefon: 554 748 320, E mail: vlastimil.strilka@hobes.cz, Tomáš Střílka, Telefon: 554 748 320, E mail: tomas.strilka@hobes.cz
IČ zadavatele: 45195277
DIČ zadavatele: CZ45195277
- Jméno: Bc. Lucie Chlupová
- Telefon: 554 748 320
- E-mail: lucie.chlupova@hobes.cz
Lhůta pro podání nabídek: 23. 12. 2016 10:00
Místo pro podání nabídek: K luhům 151, Luhy, 793 12 Horní Benešov
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1062144,00 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz níže nebo Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz níže nebo Výzva k podání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz níže nebo Výzva k podání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz níže nebo Výzva k podání nabídek ke stažení
Soubory ke stažení:
- HOBES_Výzva_podepsaná.pdf (12. 12. 2016 18:23)
- Oznámení o výsledku hodnocení_Hobes.docx (27. 12. 2016 10:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1: Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521
Datum podpisu smlouvy: 31. 1. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2: Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521
Datum podpisu smlouvy: 25. 1. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 3: Palatinum Campus s.r.o.; Nepomuk 17, 262 42, Nepomuk; IČ: 29023521
Datum podpisu smlouvy: 31. 1. 2017
Datum ukončení: 31. 1. 2017
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Zajištění vzdělávacích aktivit (VA) pro společnost HOBES, spol. s r.o. a to včetně realizace závěrečného přezkoušení. Zakázka je dělena na dílčí části:
Dodavatelé jsou oprávněni podat nabídky do jedné nebo více dílčích částí. V případě podání nabídek na více dílčí části podá dodavatel samostatnou nabídku na každou dílčí část.
Dílčí část 1: VA1: Výroba kotelních dílů a její řízení
Cíl: Vyškolit výrobně-vedoucí pracovníky v oblasti výroby kotelních dílů a naučit je tuto výrobu řídit
Rozsah: 7 účastníků na 7 dní (52,5 hodiny)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA2: Sestavování, montáž a instalace strojů, provádění údržby jejich pneumatických a hydraulických systémů
Cíl: Naučit naše zaměstnance sestavovat, montovat a instalovat stroje a provádět údržbu jejich pneumatických a hydraulických systémů a nahradit tak práci externích dodavatelů těchto služeb.
Rozsah: 7 účastníků na 9 dní (67,5 hodiny)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA3: Konstrukce přípravků
Cíl: Naučit vybrané zaměstnance konstruovat přípravky ke kotelním komponentům (něco jako „šablony“, díky kterým není potřeba měřit plochu svařovaného materiálu = vyšší rychlost výroby).
Rozsah: 5 účastníků na 2 dny (15 hodin)
Obsah kurzu:
zapracování způsobu upínání/oddělování přípravků dle typu materiálu
Cílová skupina:
VA4: Problematika svařování pomocí robotického pracoviště
Cíl: Naučit vybrané zaměstnance svařovat pomocí automatizovaného robotického pracoviště a zajistit tak dostatek pracovníků pro výkon této činnosti na 3 směnách, na které přecházíme
Rozsah: 6 lidí na 3 dny (22,5 hodiny)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA5: Technologie antikorozní ochrany kotelních dílů
Cíl: Seznámit zaměstnance z oddělení galvanovny se specifiky antikorozní ochrany kotelních dílů mj. prostřednictvím galvanického zinkování.
Rozsah: 14 lidí na 4 dny (30 hodin) ve 2 skupinách
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA6: Technologie tepelného zpracování materiálů nitridací a kalením
Cíl: Seznámit zaměstnance konstrukčního a technologického oddělení s technologií nitridace a kalení a naučit je určit, který z těchto způsobů tepelného opracování materiálu je vhodný z hlediska jeho použití v rámci komponentů kotle.
Rozsah: 8 lidí na 4 dny (30 hodin)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA7: Obrábění kotelních dílů
Cíl: Naučit dělníky nástrojárny obrábět kotelních díly.
Rozsah: 6 lidí na 2 dny (15 hodin)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA 8: Technologie tmelení komponentů kotlů
Cíl: Naučit vybrané zaměstnance tmelit komponenty kotlů, které mají speciální požadavky na provedení této činnosti a použité materiály.
Rozsah: 4 lidé na 2 dny (15 hodin)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA 9: Specializované způsoby lakování
Cíl: Vyškolit pracovníky z oddělení lakovny, které jsme nastartovali v roce 2015, ve specializovaných způsobech lakování vhodných za účelem povrchové úpravy kovových komponentů strojírenské výroby (mj. komponentů kotlů, který musí odolávat vysokým teplotám).
Rozsah: 12 lidí na 6 dní (45 hodin) ve 2 skupinách
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
Dílčí část 2:
VA 10: Programování CNC s řídícím systémem Heidenhain k výrobě přípravků ke svařování
Cíl: Naučit dělníky nástrojárny programovat CNC s řídícím systémem Heidenhain za účelem výroby přípravků („šablon“) ke svařování .
Rozsah: 4 lidé na 2 dny (15 hodin)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA 11: Seřizování, ošetřování, údržba a testování nového CNC stroje - hrubovací frézka FTU 1500
Cíl: Naučit dělníky seřizovat, ošetřovat, udržovat a testovat nový CNC stroj – hrubovací frézku FTU 1500 – který jsme pořídili za účelem výroby kotelních dílů
Rozsah: 10 lidí na 3 dny (22,5 hodiny) ve 2 skupinách
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
Dílčí část 3:
VA 12: Parametry komponentů kotlů a jejich měření
Cíl: Seznámit zaměstnance odpovědné za kvalitu výroby s parametry komponentů kotlů a naučit je je měřit.
Rozsah: 5 lidí na 3 dny (22,5 hodiny)
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
VA 13: Výroba komponentů kotlů dle technických výkresů
Cíl: Naučit pracovníky výroby pracovat s technickou dokumentací ke komponentům kotlů a vyrábět podle ní. Vzhledem k tomu, že kotelní díly budeme vyrábět úplně nově, musí se naši zaměstnanci naučit vyčíst z technické dokumentace veškeré parametry výroby (rozměry výrobky, technologie jeho výroby apod.).
Rozsah: 26 lidí na 4 dny (30 hodin) ve 3 skupinách
Obsah kurzu:
Cílová skupina:
|
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Dílčí část 1: Celkem 726.157 Kč (bez DPH)
Dílčí část 2: Celkem 115.080 Kč (bez DPH)
Dílčí část 3: Celkem 220.907 Kč (bez DPH)
Zadavatel stanoví cenu jako maximální a nepřekročitelnou. Toto omezení platí také pro ceny jednotlivých aktivit. Překročení jakékoliv z určených předpokládaných cen povede k vyřazení nabídky. |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Dílčí část 1: VA 1: leden 2017 – březen 2017 VA 2: leden 2017 – březen 2017 VA 3: únor 2017 VA 4: únor 2017 VA 5: leden 2017 – duben 2017 VA 6: únor 2017 – březen 2017 VA 7: únor 2017 VA 8: únor 2017 VA 9: leden 2017 – duben 2017
Dílčí část 2: VA 10: březen 2017 VA 11: únor 2017 – březen 2017
Dílčí část 3: VA 12: březen 2017 – duben 2017 VA 13: leden 2017 – duben 2017
|
Místo dodání / převzetí plnění |
K luhům 151, Luhy, 793 12 Horní Benešov |
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|
Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivity.
Hodnota z nabídky, která je v daném kritériu nejvýhodnější tzn. nejnižší hodnota 100 x ------------------------------------------------- x váha kritéria vyjádřená v % hodnota z hodnocené nabídky
Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 ž 100. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.
Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnoticích kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Dodavatel musí prokázat splnění základní způsobilosti stanovené analogicky s § 74 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Splnění základních způsobilosti prokáže dodavatel předložením dokumentů stanovených v § 75 zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a to v prosté kopii.
Dodavatel musí dále v rámci prokázání profesní způsobilosti předložit:
Doklady prokazující splnění základní způsobilosti a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení výběrového řízení. Dodavatel je oprávněn prokázat způsobilost také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů.
Dodavatel předloží seznam významných služeb (ve formě čestného prohlášení) poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele, ze kterého bude vyplývat, že řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých. Každá ze služeb musí mít hodnotu min. 350.000 Kč bez DPH (pro Dílčí část 1), 55.000 Kč bez DPH (Dílčí část 2) a 110.000 Kč bez DPH (Dílčí část 3).
Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů: Za jednotlivé školitele uchazeč doloží:
Dílčí část 1: VA1: Výroba kotelních dílů a její řízení:
VA 2: Sestavování, montáž a instalace strojů, provádění údržby jejich pneumatických a hydraulických systémů a VA 3: Konstrukce přípravků:
VA 4: Problematika svařování pomocí robotického pracoviště:
VA 5: Technologie antikorozní ochrany kotelních dílů a VA 6: Technologie tepelného zpracování materiálů nitridací a kalením a VA 7: Obrábění kotelních dílů a VA 8: Technologie tmelení komponentů kotlů
VA 9: Specializované způsoby lakování
Dílčí část 2: VA 10: Programování CNC s řídícím systémem Heidenhain k výrobě přípravků ke svařování a VA 11: Seřizování, ošetřování, údržba a testování nového CNC stroje - hrubovací frézka FTU 1500
Dílčí část 3: VA 12: Parametry komponentů kotlů a jejich měření a VA 13: Výroba komponentů kotlů dle technických výkresů
Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. V případě doložení dokumentů v cizím jazyce, dodavatel předloží překlad dokumentu společně s vlastním dokumentem.
Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená dodavatelem bude obsahovat:
Zadavatel stanovuje, že návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivy. |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, označením dílčí části a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.
Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).
Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:
|
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Toto ustanovení se nevztahuje na podání nabídky do více dílčích částí. |
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Platební a obchodní podmínky:
Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Dodavatel proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím poddodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, dodavatelé jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
orgánu.
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.