- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro UNEX a.s. II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10906
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro UNEX a.s. II
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 12. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: UNEX a.s.
Sídlo zadavatele: Brníčko 1032, Uničov 783 91
- Jméno: Ing. Hana Bartošová, Telefon: 585 072 001, E-mail: hana.bartosova@unex.cz
IČ zadavatele: 45192049
DIČ zadavatele: CZ45192049
- Jméno: Mgr. Dominika Pudlová
- Telefon: 585 072 014
- E-mail: dominika.pudlova@unex.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 12. 2016 14:00
Místo pro podání nabídek: Brníčko 1032, Uničov 783 91, recepce nebo kancelář č.38
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 996987,00 bez DPH
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz níže nebo výzva k podávání nabídek ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz níže nebo výzva k podávání nabídek ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: Viz níže nebo výzva k podávání nabídek ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz níže nebo výzva k podávání nabídek ke stažení
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek včetně příloh.zip (19. 12. 2016 12:09)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č.1.pdf (20. 12. 2016 12:51)
- Výzva k podání nabídek - oprava 20. 12. 2016.pdf (20. 12. 2016 12:51)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (12. 1. 2017 16:49)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 5.pdf (2. 2. 2017 10:31)
- Oznámení o zrušení zakázky - dílčí část 9.pdf (7. 2. 2017 15:25)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 10.pdf (10. 2. 2017 10:26)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 4.pdf (16. 2. 2017 14:57)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 7.pdf (21. 2. 2017 15:23)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 2.pdf (1. 3. 2017 16:52)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 3.pdf (1. 3. 2017 16:52)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 6.pdf (21. 3. 2017 14:33)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 8.pdf (21. 3. 2017 14:33)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem - dílčí část 1.pdf (27. 3. 2017 14:01)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 5: Silmaril s.r.o./Bedřicha Nikodéme 4481/ Ostava – Poruba, 708 00/41034945
Datum podpisu smlouvy: 27. 1. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 10: PhDr. František Bělohlávek – TRANSFORM/fyzická osoba/Fibichova 1141/2, 779 00, Olomouc – Hodolany/40316149
Datum podpisu smlouvy: 7. 2. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 4: Moravsko-slezská společnost pro racionalizaci a normování práce/z.s./Vlkova 2367/1/41603176
Datum podpisu smlouvy: 16. 2. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 7: Systémy jakosti s.r.o. / Bořivojova 35/878, 13000, Praha / 26102676 / Ing. Alena Fischerová
Datum podpisu smlouvy: 15. 2. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 2: DATA-INTER spol. s r.o. / U fortny 50/1, 746 01 Opava/ 14615754 / Ing. Karel Boženek
Datum podpisu smlouvy: 27. 2. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 3: DYTRON s.r.o. / Slovanská 928/8, 741 01 Nový Jičín / 46578455 / Ing. Jan Vokál
Datum podpisu smlouvy: 27. 2. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 6: Svaz sléváren České republiky/Odborová organizace a organizace zaměstnavatelů/Technická 2896/2, Královo Pole, 616 00 Brno/44990863
Datum podpisu smlouvy: 21. 3. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 8: Tomáš Solař/OSVČ/Trachtova 1128/4, 158 00 Praha 5 – Košíře/75344131
Datum podpisu smlouvy: 21. 3. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část 1: ATG s.r.o. (Advanced technology group)/Matějská 2416, 16000 Praha 6 – Dejvice/45314772
Datum podpisu smlouvy: 27. 3. 2017
Zrušené části zakázky: Dílčí část 9
Datum ukončení: 27. 3. 2017
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|||||||||||
Předmětem zakázky je: 1)Zajištění vzdělávacích aktivit pro společnost UNEX a.s., a to včetně realizace závěrečného přezkoušení.
2)Popis vzdělávacích aktivit, počet hodin vzdělávací aktivity, maximální jednotková cena pro jednoho účastníka a počet účastníků je uveden v Příloze č. 1 této výzvy.
3)Uchazeč může podat nabídku v rozsahu: a.Vzdělávací aktivitu uvedenou v Příloze č. 1 s pořadovým číslem 1 (Dílčí plnění č. 1) b.Vzdělávací aktivitou uvedenou v Příloze č. 1 s pořadovým číslem 2 (Dílčí plnění č. 2) c.Vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 3 - 4 (Dílčí plnění č. 3) d.Vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 5 - 6 (Dílčí plnění č. 4) e.Vzdělávací aktivitu uvedenou v Příloze č. 1 s pořadovým číslem 7 (Dílčí plnění č. 5) f.Vzdělávací aktivitu uvedenou v Příloze č. 1 s pořadovým číslem 8 - 15 (Dílčí plnění č. 6) g.Vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 16 - 17 (Dílčí plnění č. 7) h.Vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 18 - 20 (Dílčí plnění č. 8) i.Vzdělávacích aktivit uvedených v Příloze č. 1 s pořadovými čísly 21 - 22 (Dílčí plnění č. 9) j.Vzdělávací aktivitou uvedenou v Příloze č. 1 s pořadovým číslem 23 (Dílčí plnění č. 10)
4)Nebo v plném rozsahu poptávaných vzdělávacích aktivit v rozsahu Dílčího plnění č. 1, Dílčího plnění č. 2, Dílčího plnění č. 3, Dílčího plnění č. 4, Dílčího plnění č. 5, Dílčího plnění č. 6, Dílčího plnění č. 7, Dílčího plnění č. 8, Dílčího plnění č. 9, Dílčího plnění č. 10.
5)Zpracování dokumentace plnění zakázky v rozsahu: a. Evidence docházky školených zaměstnanců. b. Dokumentace průběhu vzdělávací aktivity. c. Vyhodnocení vzdělávací aktivity.
Zadavatel prohlašuje, že případné názvy, obchodní značky, jména či příjmení, odkazy na konkrétní subjekty nebo předměty uvedené v této ZD nebo jejích přílohách slouží pouze k přesnější specifikaci předmětu zakázky (vymezení požadovaného standardu) a pro plnění zakázky je akceptovatelné i použití jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení při dosažení poptávané vzdělávací aktivity. |
|||||||||||
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Dílčí plnění č. 1: 45 812 Kč Dílčí plnění č. 2: 32 000 Kč Dílčí plnění č. 3: 128 120 Kč Dílčí plnění č. 4: 138 350 Kč Dílčí plnění č. 5: 78 500 Kč Dílčí plnění č. 6: 182 000 Kč Dílčí plnění č. 7: 35 280 Kč Dílčí plnění č. 8: 57 000 Kč Dílčí plnění č. 9: 20 925 Kč Dílčí plnění č. 10: 279 000 Kč Stanovené ceny za jednotlivá dílčí plnění tj. plnění 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 jsou stanoveny zadavatelem jako ceny maximální, tzn. nepřekročitelné. V případě předložení nabídky s vyšší cenou za jednotlivá dílčí plnění bude tato nabídka vyřazena z procesu hodnocení. |
||||||||||
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Leden 2017 – červenec 2017 |
||||||||||
Místo dodání / převzetí plnění |
Hlavním místem plnění zakázky je sídlo zadavatele na adrese: UNEX a.s., Brníčko 1032, 783 91 Uničov; provozovna Olomouc, Řepčínská 35/86, 779 11 Olomouc či sídlo, provozovna, příp. prostory zajištěné vybraným uchazečem dle daného dílčího plnění. |
||||||||||
Pravidla pro hodnocení nabídek, která zahrnují i) kritéria hodnocení, ii) metodu vyhodnocení nabídek v jednotlivých kritériích a iii) váhu nebo jiný matematický vztah mezi kritérii |
|||||||||||
Při hodnocení tohoto číselného kritéria je rozhodující nabídková cena za realizaci vzdělávací aktivity v Kč bez DPH. Za dílčí kritérium se přidělí hodnocení stanovené podle následujícího vzorce:
Cena (nejvýhodnější nabídky) Hodnocení = ------------------------------------------ x 100 x váha vyjádřená desetinným číslem Cena (hodnocené nabídky)
Nejvýhodnější (nejnižší nabídková cena) i „hodnocená nabídka“ je nabídková cena bez DPH za realizaci vzdělávací aktivity uvedená v Krycím listu nabídky. Váha v % je vyjádřena desetinným číslem a výsledné hodnocení vyjádřeno v bodech.
V tomto dílčím nečíselném kritériu bude hodnocen dokument, který v rozsahu maximálně 10 stran, ve kterém uchazeč popíše postup k plnění předmětu zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Lépe bude ohodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů z hlediska: Metodiky výuky (tj. do jaké míry jsou metody výuky přizpůsobeny potřebám cílové skupiny a tématu výuky) Efektivity výukových metod (tj. výukové metody jsou nastavené tak, že účastník na konci kurzu bude schopen, popř. bude umět, tedy prokáže zlepšení pracovního výkonu v návaznosti na zvýšení odbornost a splní cíl vzdělávací aktivity) Způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby (tj. jakým způsobem bude ověřována kvalita provedené výuky a získávána zpětná vazba od účastníků kurzu) Toto subjektivní kritérium, které nelze vyjádřit číselně, bude hodnoceno na základě bodové stupnice 1 až 100 bodů tzn. hodnotící komise přiřadí nabídce takové bodové hodnocení, kterému odpovídá následující tabulka:
Pouze nejvýhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, body přiděluje komise jako celek. Za dílčí kritérium se přidělí hodnocení stanovené podle následujícího vzorce: Hodnocení = počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená desetinným číslem Součet všech bodových hodnot jednotlivých nabídek ze všech dílčích kritérií (tj. Nabídková cena za realizaci vzdělávací aktivity v Kč bez DPH a Metodika organizace kurzu) určí výslednou bodovou hodnotu nabídky. Celkové pořadí nabídek bude dáno absolutní hodnotou bodové nabídky tak, že nejvýhodnější je nabídka, která získá nejvyšší celkový počet bodů v rámci součtu všech hodnotících kritérií. V případě rovnosti celkového počtu bodů, bude za výhodnější nabídku považována ta s nižší cenou. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek. |
|||||||||||
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|||||||||||
Uchazeč musí v rámci prokázání kvalifikace dodavatele předložit:
|
|||||||||||
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|||||||||||
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude obsahovat Krycí list (Příloha č. 3) s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. Součástí nabídky bude vyplněný Návrh smlouvy zadavatele (Příloha č. 2), který bude obsahovat platební a obchodní podmínky. Popis plnění zakázky – metodika organizace kurzů. Rozsah vzdělávací aktivity bude stanoven ve vyučovacích hodinách (45 min). Zadavatel stanovil počet účastníků vzdělávacích aktivit jako maximální. Zadavatel si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s uchazečem, jehož nabídnutá cena překročí stanovenou předpokládanou hodnotu výběrového řízení v korunách českých (bez DPH). |
|||||||||||
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu na Krycím listu nabídky (Příloha č. 3), uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Uvede informaci, do které DP se hlásí. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede uchazeč v nabídce ceny za jednotlivé aktivity. Nabídková cena může být měněna pouze se změnou sazby DPH. |
||||||||||
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka bude jedenkrát na CD ve formátu pdf. Nabídka bude podána v listinné podobě v jednom originálu. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (na základě plné moci od statutárního orgánu). Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy nabídky. Listy nabídky budou číslovány. Nabídka bude zadavateli doručena v řádně uzavřené obálce, která bude výrazně označena - ,,Nabídka – Zajištění vzdělávání pro UNEX a.s. II Dílčí část č. 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10 - Neotevírat“. Obálka bude obsahovat adresu pro odpověď. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:
Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. |
||||||||||
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
||||||||||
Požadavek na jednu nabídku |
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. |
||||||||||
Vysvětlení zadávacích podmínek |
|||||||||||
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|||||||||||
Další požadavky na zpracování nabídky |
|||||||||||
V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřipouští podání variantního řešení nabídek. Pravidla této výzvy se vztahují na všechny dílčí části této veřejné zakázky, kromě informací v nichž je explicitně stanoven požadavek pro konkrétní dílčí část této veřejné zakázky. |
|||||||||||
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. |
||||||||||
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.