- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění vzdělávání pro zaměstnance Poličských strojíren a.s. - MAX
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10827
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro zaměstnance Poličských strojíren a.s. - MAX
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 9. 2016
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Poličské strojírny a.s.
Sídlo zadavatele: Bořiny 1145, Horní Předměstí, 572 01 Polička
- Jméno: Bc. Pavel Svatoň, tel.: +420 733 673 802, e-mail: svaton@pos.cz
IČ zadavatele: 46504851
DIČ zadavatele: CZ46504851
- Jméno: Bc. Pavel Svatoň
- Telefon: +420 733 673 802
- E-mail: svaton@pos.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 9. 2016 00:00
Místo pro podání nabídek: Bořiny 1145, Horní Předměstí, 572 01 Polička
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 0,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Výzva_MAX_Poličské_strojírny.pdf (16. 9. 2016 11:18)
- Oznámení výsledku hodnocení.pdf (14. 10. 2016 14:14)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek: Identifikační údaje dodavatele: S&T CZ s. r. o., se sídlem Praha 4, Na Strži 1702/65, PSČ 14000, IČ: 44846029, osoba oprávněná za dodavatele jednat: Miroslav Bečka, Ing. Václav Kraus
Datum ukončení: 6. 10. 2016
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
Zajištění vzdělávacích aktivit za účelem zvýšení kvalifikace v oblasti využití podnikového informačního systému MAX pro společnost Poličské strojírny a.s., a to včetně realizace závěrečného přezkoušení. Jedná se celkem o 7 tematických okruhů školení dle níže uvedené specifikace, všechny níže uvedená školení mají návaznost na hlavní obory činnosti zaměstnavatele. Zakázka je dělena na dílčí části s následujícím rozsahem:
Rozsah: Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka je 38 h. a počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností jsou 2h. Celkem tedy 40 hodin, přičemž délka jedné hodiny je 60 min. Počet účastníků a počet skupin: 10 zaměstnanců v jedné skupině.
Rozsah: Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka je 38 h. a počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností jsou 2h. Celkem tedy 40 hodin, přičemž délka jedné hodiny je 60 min. Počet účastníků a počet skupin: 5 zaměstnanců v jedné skupině.
Rozsah: Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka je 38 h. a počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností jsou 2h. Celkem tedy 40 hodin, přičemž délka jedné hodiny je 60 min. Počet účastníků a počet skupin: 10 zaměstnanců v jedné skupině.
Rozsah: Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka je 38 h. a počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností jsou 2h. Celkem tedy 40 hodin, přičemž délka jedné hodiny je 60 min. Počet účastníků a počet skupin: 10 zaměstnanců v jedné skupině.
Rozsah: Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka je 54 h. a počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností jsou 2h. Celkem tedy 56 hodin, přičemž délka jedné hodiny je 60 min. Počet účastníků a počet skupin: 23 zaměstnanců v jedné skupině.
Rozsah: Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka je 102 h. a počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností jsou 2h. Celkem tedy 104 hodin, přičemž délka jedné hodiny je 60 min. Počet účastníků a počet skupin: 5 zaměstnanců v jedné skupině.
Rozsah: Počet hodin vzdělávací aktivity pro jednoho účastníka je 102 h. a počet hodin závěrečného ověření znalostí a dovedností jsou 2h. Celkem tedy 104 hodin, přičemž délka jedné hodiny je 60 min. Počet účastníků a počet skupin: 8 zaměstnanců v jedné skupině.
Společné pro všechny části:
Obsah školení:
Účetní oblast:
Neúčetní oblast:
Oblast manažerského reportingu:
Školení - Práce s hotovými reporty MS SQL Report Server a úpravy reportů pomocí nástroje Report Builder Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky. Výstupem školení bude Osvědčení o absolvování školení. Výuka bude probíhat presenční formou u zadavatele Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace všech výše uvedených školení ve stanoveném rozsahu, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a vydání písemného osvědčení o absolvování školení zaměstnancům. Cíl: Cílem výše uvedených vzdělávacích aktivit je zvýšení kvalifikace v oblasti využití podnikového informačního systému MAX. Po absolvovaném školení budou zaměstnanci schopni efektivně využívat informační systém v účetní i neúčetní oblasti a v oblasti manažerského reportingu. Cílem je zejména zefektivnění spolupráce mezi jednotlivými pracovníky, zlepšení komunikace uvnitř firmy, předcházení případným chybám a možnost rozšíření výrobních kapacit. |
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
|
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
10/2016 – 5/2017 |
Místo dodání / převzetí plnění |
Bořiny 1145, Horní Předměstí, 572 01 Polička |
Hodnotící kritéria |
|
Nabídková cena bez DPH (100%) – jako jediné kritérium Jako nejvýhodnější bude stanovena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Uchazeč je povinen v nabídce v rámci prokázání kvalifikace předložit:
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií. Doklady nesmějí být starší 90 dnů Uchazeč dále doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou za uchazeče jednat. Zadavatel dále požaduje předložení seznamu školitelů a níže uvedených dokumentů dokládající jejich kvalifikaci: · Doložení kvalifikace školitele např.: praxe v oboru Předložení těchto dokladů postačuje v prosté kopii |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce. Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. |
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Uchazeč zpracuje celkovou nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu v Kč za realizaci předmětu zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Dále uchazeč rozpracuje nabídkovou cenu na jednotlivé dílčí okruhy školení, k jednotlivým školením také uvede cenu za 1 (jeden) den. Tato cena musí zahrnovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu veřejné zakázky. Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH.
|
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“ a název zakázky, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
Platební a obchodní podmínky: Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu (faktury) se splatností min. 14 dnů. Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Dodavatel bude ve smlouvě zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Zadavatel si vyhrazuje právo zadávací řízení zrušit, a to za podmínek stanovených Pravidly pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost. Uchazeč je vázán svoji nabídkou po celou dobu plnění předmětu nabídky Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky. Uchazeč nemá nárok na náhradu škody, včetně ušlého zisku, jestliže dodavatel využije svá práva výše uvedená (např. zrušení zakázky). |
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.