- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Realizace kurzu komplexní krizové intervence
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10829
Název zakázky: Realizace kurzu komplexní krizové intervence
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 9. 2016
Název/obchodní firma zadavatele: Charita Olomouc
Sídlo zadavatele: Wurmova 5, 779 00 Olomouc
- Jméno: Ludmila Gottwaldová DiS. +420585221127, +420731418157, info@olomouc.charita.cz
IČ zadavatele: 44936427
DIČ zadavatele: CZ44936427
- Jméno: PhDr. Jana Haasová
- Telefon: +420739246035
- E-mail: jana.haasova@olomouc.charita.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 9. 2016 12:00
Místo pro podání nabídek: Charita Olomouc, Wurmova 5, 779 00 Olomouc, sekretariát
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 280000,00 bez DPH
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 3 - čestné prohlášení - Splnění základních kvalifikačních předpokladů.docx (16. 9. 2016 13:15)
- příloha č. 1 - Smlouva KKI.docx (16. 9. 2016 13:15)
- Příloha č. 2 - čestné prohlášení o bezúhonnosti.doc (16. 9. 2016 13:15)
- Výzva k podání nabídek (sken) aktualizace 23. 9. 2016.pdf (23. 9. 2016 11:03)
- Oprava formálního nedostatku ve výzvě k podání nabídek.pdf (23. 9. 2016 11:04)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (3. 10. 2016 11:22)
- Rozhodnutí o zrušení výběrového řízení.pdf (9. 11. 2016 14:37)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Na základě kontroly postupu zadavatele byla zjištěna pochybení týkající se prokazování kvalifikace. Podrobnosti viz soubor Rozhodnutí o zrušení výběrového řízení.
Datum ukončení: 8. 11. 2016
UPOZORNĚNÍ: z důvodu opravy formálního nedostatku ve výzvě k podání nabídek (podrobnosti viz soubor Oprava formálního nedostatku ve výzvě k podání nabídek) byla posunuta lhůta pro podání nabídek na 30. září do 12:00.
Lhůta pro podání nabídek |
Termín pro podání nabídek: 30. září 2016, 12:00 hod Termín otevírání obálek: 30. září 2016, 13:00 hod Místo otevírání obálek: Charita Olomouc, Wurmova 5, 779 00 Olomouc Všichni uchazeči jsou oprávněni účastnit se otevírání obálek (jedna osoba za uchazeče). Uchazeči se musí prokázat plnou mocí či pověřením, nejde-li o statutární orgán či jeho člena, kteří podali nabídku. Podmínkou je, aby nabídka byla podaná ve lhůtě pro podání nabídek. |
Místo pro podání nabídek |
Charita Olomouc, Wurmova 5, 779 00 Olomouc, sekretariát |
Popis (specifikace) předmětu zakázky |
|
|
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH) |
Předpokládaná hodnota zakázky bez DPH je stanovena na základě provedeného průzkumu trhu a odpovídá aktuální situaci na trhu a činí 280 000 Kč. |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky |
Kurz bude probíhat v následujících měsících: v říjnu a listopadu 2016 a každém měsíci od ledna do června 2017. Termíny: 21. – 23. 10. 2016, 25. – 27. 11. 2016, 13. – 15. 1. 2017, 10. – 12. 2. 2017, 10. – 12. 3. 2017, 21. – 23. 4. 2017, 26. – 28. 5. 2017, 23. – 25. 6. 2017. |
Místo dodání / převzetí plnění |
Olomouc |
Hodnotící kritéria |
|
Jediným hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH za celý předmět plnění zakázky. Nabídky budou seřazeny podle absolutní výše celkové nabídkové ceny v Kč bez DPH od nejnižší po nejvyšší s tím, že nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH. V případě rovnosti cen bude vybrána vítězná nabídka losováním. |
|
Základní požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele |
|
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je uchazeč, který v nabídce předloží:
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona o veřejných zakázkách).
Další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče:
Uchazeč, který nesplní kvalifikaci v požadovaném rozsahu, bude zadavatelem vyloučen z účasti ve výběrovém řízení. |
|
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky |
|
Každá nabídka musí obsahovat:
|
|
|
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny |
Nabídková cena bude stanovena jako cena nejvýše přípustná a konečná v Kč bez DPH. Tato cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací předmětu plnění této veřejné zakázky. Cena za odvedení práce je souhrnem částek: - lektorné za odvedené vyučovací hodiny - odborné přípravné a hodnotící práce odborných garantů a lektorů - zpracování a vyhotovení studijních materiálů - provozní a organizační náklady uchazeče |
Požadavek na písemnou formu nabídky |
Nabídka musí být předána či zaslána v listinné podobě na adresu zadavatele: Charita Olomouc, Wurmova 5, 779 00 Olomouc a to v uzavřené obálce viditelně označené nápisem „NEOTEVÍRAT: Výběrové řízení na realizaci projektu Společně to zvládneme – Kurz komplexní krizové intervence“ a doplněna o kontaktní údaje uchazeče (název/jméno, sídlo, IČ). Nabídky musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou zastupovat uchazeče. V případě doručení nabídky po lhůtě pro podání nabídek bude neotevřená obálka uložena u zadavatele k archivaci. Zadavatel bezodkladně vyrozumí uchazeče o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele |
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. |
Požadavek na jednu nabídku |
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku. |
Informace o poskytování dodatečných informací |
|
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace (odpovědi na dotazy) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace spolu se zněním dotazu nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti a tyto informace současně uveřejní na všech místech, kde byla tato zakázka uveřejněna, tj. např. na portálu www.esfcr.cz. |
|
Další požadavky na zpracování nabídky |
|
|
|
Zadávací řízení se řídí |
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 4), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky. |
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.