- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zavedení strategického řízení MěÚ Kutná Hora
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11241
Název zakázky: Zavedení strategického řízení MěÚ Kutná Hora
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 6. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Město Kutná Hora
Sídlo zadavatele: Havlíčkovo náměstí 552/1, 284 01 Kutná Hora
- Jméno: Ing. Jakub Blaťák, Ph.D.
- Telefon: +420725781185
- E-mail: blatak@zakazkyverejne.cz
IČ zadavatele: 00236195
- Jméno: Ing. Jakub Blaťák, Ph.D.
- Telefon: +420725781185
- E-mail: blatak@zakazkyverejne.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 6. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Veřejné zakázky s.r.o., Revoluční 724/7, Praha 1 - Staré Město
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky malého rozsahu je poskytnutí odborných služeb v rozsahu stanoveném touto dokumentací a jejími přílohami. Předmětem projektu je vytvořit a zavést do praxe strategii rozvoje úřadu, jako účinný nástroj pro zefektivnění řízení organizace – MěÚ Kutná Hora. Hlavním cílem projektu je zajistit vhodné podmínky a předpoklady pro rozvoj, zkvalitnění a zefektivnění činností v rámci přenesené i samostatné působnosti městského úřadu, včetně snížení administrativní zátěže. Předmět plnění zakázky proběhne v českém jazyce.
Více viz. Podrobné podmínky zadávací dokumentacePředpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1000030,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: ETAPA 1: červenec 2017–prosinec 2017; ETAPA 2: leden 2018–duben 2018
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele, tj: Město Kutná Hora, Havlíčkovo náměstí 552/1, 284 01 Kutná Hora
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena bez DPH - 50%
- Kvalita projektového týmu - 20%
- Návrh postupu realizace zakázky - 30%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Seznam významných služeb
- Projektový tým
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Nabídky jsou dodavatelé povinni podat písemně v listinné podobě (1x originál, 1x kopie a 1x elektronicky kompletní nabídka na CD/DVD/USB). Nabídka dodavatele bude podána na adresu poradce – tj. Veřejné zakázky s.r.o., Revoluční 724/7, Praha 1 – Staré Město, v řádně uzavřené obálce, opatřené na přelepu razítkem a na přední straně označené názvem veřejné zakázky a nápisem „NEOTVÍRAT!“.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- Dodavatelé stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění zakázky v souladu se zadávací dokumentací, a to absolutní částkou v českých korunách. Nabídková cena musí být stanovena jako nejvýše přípustná.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Žádosti o poskytnutí vysvětlení zadávací dokumentace mohou dodavatelé v písemné formě zasílat prostřednictvím emailové adresy blatak@zakazkyverejne.cz k rukám poradce zadavatele – společnosti Veřejné zakázky s.r.o. zadavatel odešle vysvětlení výběrových podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.Více viz. Podrobné podmínky zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (12. 6. 2017 11:20)
- ZD - Podrobne_podminky_12.6.2017.docx (12. 6. 2017 11:20)
- Příloha č. 1_návrh smlouvy.docx (12. 6. 2017 11:20)
- rozhodnutí o vyloučení_BDO Advisory.pdf (20. 10. 2017 11:57)
- Zápis o posouzení a hodnocení nabídek s přílohami.pdf (20. 10. 2017 12:42)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (26. 1. 2018 10:40)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): M.C.TRITON, spol. s r. o., se sídlem Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6, IČO: 49622005osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:Ing. Luděk Pfeifer, CSc.
Datum podpisu smlouvy: 23. 1. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.