Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zefektivnění činností a služeb ve veřejné správě v Náchodě

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12286

Název zakázky: Zefektivnění činností a služeb ve veřejné správě v Náchodě

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 5. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Město Náchod

Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 40, 547 01 Náchod

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jan Birke
  • Telefon: +420491405211
  • E-mail: j.birke@mestonachod.cz

IČ zadavatele: 00272868

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Zuzana Součková
  • Telefon: +420491405247
  • E-mail: z.souckova@mestonachod.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 6. 2018 09:00

Místo pro podání nabídek:
Podatelna MěÚ Náchod, ul. Palachova 1303, 547 01 Náchod

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Klasifikace předmětu plnění veřejné zakázky odpovídá položce:

Kód CPV: 71240000-2 – Architektonické, technické a plánovací služby

 

Veřejná zakázka je v souladu s ust. § 35 zákona rozdělena na 3 samostatné části, účastníci se mohou přihlásit na každou dílčí část samostatně, více částí nebo všechny části veřejné zakázky současně, za předpokladu splnění kvalifikace stanovené ke konkrétní části veřejné zakázky. Každá nabídka musí splňovat požadavky stanovené k dané části.

 

Veřejná zakázka je rozdělena na následující samostatné části:

 

Část 1: Pasport komunikací, parkování a dopravního značení

Část 2: Pasport zeleně

Část 3: Pasport veřejného osvětlení a mobiliáře

 

Podává-li účastník nabídku na dvě či více částí veřejné zakázky, podává nabídku na každou část veřejné zakázky zvlášť, v samostatně uzavřené obálce, označené názvem veřejné zakázky a její části, identifikačními údaji účastník a nápisem NEOTVÍRAT – NABÍDKA.

Nabídky ke každé z částí této zakázky budou zadavatelem posuzovány a hodnoceny nezávisle na nabídkách podaných v jiné části veřejné zakázky a v souladu s tím bude každá z částí zakázky samostatně zadána.

 

Obecné vymezení předmětu veřejné zakázky

 

Část veřejné zakázky: „Pasport místních komunikací, účelových komunikací a dopravního značení“

Předmětem veřejné zakázky v rámci tohoto řízení je komplexní dodávka elektronického a tištěného pasportu místních komunikací, účelových komunikací a dopravního značení (dále jen  „PMK“), cyklostezek. Pasportizace se rozumí činnost směřující k získání komplexního souboru ověřených informací o aktuálním stavu PMK.

 

Podrobné požadavky jsou specifikovány v příloze tohoto dokumentu jako „Příloha č. 1 Technická specifikace – Pasport místních komunikací, účelových komunikací a dopravního značení“.

 

Část veřejné zakázky: „Pasport zeleně“

 

Předmětem plnění je zajištění podkladů pro efektivní správu a údržbu zeleně v řešeném území, konkrétně:

- vypracování digitálního pasportu zeleně v řešeném území,

- vypracování databáze vegetačních i technických prvků,

- členění ploch veřejné zeleně do intenzitních tříd,

- zpracování plánu údržby veřejné zeleně v řešeném území.

Řešeným územím jsou veškeré pozemky ve vlastnictví či spoluvlastnictví města Náchoda, které nejsou určeny k plnění funkcí lesa a nacházejí se v katastrálních územích Náchod, Staré Město nad Metují, Běloves, Lipí, Jizbice, Dobrošov, Babí, Pavlišov a Bražec.

 

(Prakticky se veřejná zeleň v řešeném území nachází především na pozemcích v intravilánu obce, jejichž výměra činí cca 150 ha.)

 

Podrobné požadavky jsou specifikovány v příloze tohoto dokumentu jako „Příloha č. 2 Technická specifikace – Pasport zeleně“.

Část veřejné zakázky: „Pasport veřejného osvětlení a mobiliáře“

Předmětem veřejné zakázky v rámci tohoto řízení je komplexní dodávka elektronického pasportu veřejného osvětlení, jeho příslušenství a mobiliáře města Náchoda (dále jen VO). Pasportizace se rozumí činnost směřující k získání komplexního souboru ověřených informací o aktuálním stavu veřejného osvětlení a městského mobiliáře.

 

Podrobné požadavky jsou specifikovány v příloze tohoto dokumentu jako „Příloha č. 3 Technická specifikace – Pasport veřejného osvětlení a mobiliáře“.

 

Pro všechny části veřejné zakázky platí:

Digitální výstupy pasportu musí být plně použitelné v geografickém informačním systému GRAMIS od firmy GEODÉZIE-TOPOS, a. s.  Pulická 377, 51801 Dobruška. Požaduje se, atributové propojení tabulkové části  s geografickou vektorovou mapou (požadujeme konzultaci s GEODÉZIÍ-TOPOS, a. s.). Město Náchod může dodat jako podklad (pouze pro účely tvorby pasportu) katastrální mapu ve formátech MICROSTATION 8 (*.DGN), nebo AUTOCAD (*.DWG, *.DXF), nebo ESRI (*.SHP).

Vlastníkem zpracovaných dat bude výhradně zadavatel.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1424000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění předmětu této veřejné zakázky je červen 2018. Nejzazší termín ukončení předmětu veřejné zakázky je 28. února 2019.

Místo dodání / převzetí plnění:
Město Náchod, Masarykov náměstí 40, 547 01 Náchod, budova Radnice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Hodnotící kritéria – všechny části

 

 Hodnocení nabídek proběhne podle jejich ekonomické výhodnosti.

Stanovení pořadí nabídek bude provedeno podle výše celkových nabídkových cen v Kč včetně DPH s tím, že nejnižší nabídková cena v Kč včetně DPH určuje nejvýhodnější nabídku. Ostatní nabídky budou seřazeny podle výše celkových nabídkových cen v Kč včetně DPH vzestupně.

 

Každá dílčí část veřejné zakázky bude hodnocena samostatně.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost – PLATÍ SHODNĚ PRO VŠECHNY ČÁSTI VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

 

Způsobilým (analogicky podle § 74 odst. 1 zákona) je dodavatel, který

a)        nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

b)        nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek,

c)        nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d)        nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e)        není v likvidaci, proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

 

Splnění tohoto požadavku doloží účastník čestným prohlášením viz Příloha č. 5 Prokázání základních kvalifikačních předpokladů.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatelé jsou povinni do nabídky zapracovat všechny požadavky zadavatele vyplývající ze zadávacích podmínek a všechny skutečnosti vyplývající ze zákona.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Zadavatel nepřipouští variantní nabídky.
Nabídka bude předložena v listinné podobě v českém jazyce. Nabídka bude rovněž předložena v jednom vyhotovení v elektronické podobě na CD/DVD nebo USB flash disku, a to ve formátu *.pdf. Vyplněný návrh smlouvy bude ve formátu .doc(x).
Listinné vyhotovení nabídky bude zabezpečeno proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy provázáním provázkem, jehož volné konce budou zapečetěny nebo přelepeny nebo jinak ukončeny tak, aby bez násilného porušení provázání nebylo možné žádný list volně vyjmout.
Všechny listy nabídky budou číslovány vzestupnou nepřerušenou řadou.

 

Struktura nabídky

 

Zadavatel doporučuje dodavatelům strukturovat nabídku následujícím způsobem:

 

Krycí list nabídky
Obsah nabídky
Doklady k prokázání splnění kvalifikace
Doklad o oprávnění osoby, která podepsala návrh smlouvy, zastupovat dodavatele (pokud nelze vyčíst z výpisu v obchodním rejstříku)
Návrh smlouvy dle přílohy k příslušné části veřejné zakázky
Případné další dokumenty

 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník je povinen uvést celkovou nabídkovou cenu, a to v následujícím členění – cena v Kč bez DPH, sazba DPH a celková cena včetně DPH v Kč.

Účastník je povinen uvést tyto hodnoty v krycím listě.

Celková nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná cena včetně všech poplatků a veškerých dalších nákladů spojených s plněním zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají v listinné podobě a v řádně uzavřené obálce. Obálka musí být označena názvem „NEOTEVÍRAT – VZ: Část: Název pro kterou je nabídka podávána“. Uvedena kontaktní adresa účastníka. -Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. -Za čas podání nabídky odpovídá dodavatel. Zadavatel neuznává zdržení zaviněné poštou, kurýrní službou či jiným přepravcem nabídky. -Všechny doručené a přijaté nabídky budou opatřeny pořadovým číslem, datem a hodinou přijetí a budou zapsány do evidenčního archu podaných nabídek. -Nabídky, které budou doručeny po skončení lhůty pro podání nabídek, se nepovažují za nabídky podané a v průběhu zadávacího řízení se k nim nepřihlíží.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, a to včetně kontaktní adresy, telefonu a e-mailové adresy. Na e-mailovou adresu kontaktní osoby mohou být doručovány dokumenty související se zadávacím řízením (např. žádost o objasnění nebo doplnění údajů či doklad, žádost o zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny apod.).

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební podmínky jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy, která je součástí výzvy:

Příloha č. 6 Vzor smlouvy pro 1. část veřejné zakázky

Příloha č. 7 Vzor smlouvy pro 2. část veřejné zakázky

Příloha č. 8 Vzor smlouvy pro 3. část veřejné zakázky

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1279500.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MDP GEO, s.r.o., Masarykova 202, 763 26 Luhačovice, IČO 25588303 - část Pasport místních komunikací, účelových komunikací a dopravního značení

    Datum podpisu smlouvy: 2. 8. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): MK Consult, v.o.s., Drážďanská 493/40, 400 07 Ústí nad Labem, IČO 25472593, část Pasport veřejného osvětlení a mobiliáře

    Datum podpisu smlouvy: 5. 8. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SAFE TREES, s.r.o., Hlinky 162/92, 603 00 Brno, IČO 26935287 - část Pasport zeleně

    Datum podpisu smlouvy: 19. 9. 2018

Datum ukončení: 19. 9. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 7. 5. 2018
 
Aktualizováno: 2. 10. 2018