Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zhodnocení podpory uživatelů vybraných poskytovatelů sociálních služeb v Královéhradeckém kraji směřující k sociálnímu začleňování

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 10939

Název zakázky: Zhodnocení podpory uživatelů vybraných poskytovatelů sociálních služeb v Královéhradeckém kraji směřující k sociálnímu začleňování

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 1. 2017

Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj

Sídlo zadavatele: Pivovarské nám. 1245, 500 03 Hradec Králové

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Mgr. Jiří Vitvar, vedoucí odboru sociálních věcí

IČ zadavatele: 70889546

DIČ zadavatele: CZ70889546

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Žaneta Ferdinandová
  • Telefon: +420495817342
  • E-mail: zferdinandova@kr-kralovehradecky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 6. 2. 2017 10:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Královéhradeckého kraje, Odbor sociálních věcí, Mgr. Žaneta Ferdinandová, Pivovarské náměstí 1245/2, 500 03 Hradec Králové

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Viz výzva k podání nabídky ke stažení

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 405000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení: únor 2017. Předpokládaný termín ukončení: 30. 6. 2017

Místo dodání / převzetí plnění:
Viz výzva k podání nabídky ke stažení

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Celková nabídková cena 60 %, popis návrhu realizace způsobu plnění veřejné zakázky 40 %

Více viz výzva k podání nabídky ke stažení

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Viz výzva k podání nabídky ke stažení

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Viz výzva k podání nabídky ke stažení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Viz výzva k podání nabídky ke stažení

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Viz výzva k podání nabídky ke stažení

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Viz výzva k podání nabídky ke stažení

Požadavek na jednu nabídku:
Viz výzva k podání nabídky ke stažení

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Viz výzva k podání nabídky ke stažení

Další požadavky na zpracování nabídky:

Viz výzva k podání nabídky ke stažení

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část A: BDO Advisory s.r.o., Sídlo: Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8, IČ: 27244784, Zastoupený: Ing, Radovanem Haukem, jednatelem

    Datum podpisu smlouvy: 30. 3. 2017

Zrušené části zakázky: B

Datum ukončení: 30. 3. 2017

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 1. 2017
 
Aktualizováno: 5. 4. 2017