- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zhodnocení podpory uživatelů vybraných poskytovatelů sociálních služeb v Královéhradeckém kraji směřující k sociálnímu začleňování
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 10939
Název zakázky: Zhodnocení podpory uživatelů vybraných poskytovatelů sociálních služeb v Královéhradeckém kraji směřující k sociálnímu začleňování
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 1. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj
Sídlo zadavatele: Pivovarské nám. 1245, 500 03 Hradec Králové
- Jméno: Ing. Mgr. Jiří Vitvar, vedoucí odboru sociálních věcí
IČ zadavatele: 70889546
DIČ zadavatele: CZ70889546
- Jméno: Mgr. Žaneta Ferdinandová
- Telefon: +420495817342
- E-mail: zferdinandova@kr-kralovehradecky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 2. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: Krajský úřad Královéhradeckého kraje, Odbor sociálních věcí, Mgr. Žaneta Ferdinandová, Pivovarské náměstí 1245/2, 500 03 Hradec Králové
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Viz výzva k podání nabídky ke stažení
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 405000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení: únor 2017. Předpokládaný termín ukončení: 30. 6. 2017
Místo dodání / převzetí plnění: Viz výzva k podání nabídky ke stažení
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Celková nabídková cena 60 %, popis návrhu realizace způsobu plnění veřejné zakázky 40 %
Více viz výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz výzva k podání nabídky ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Viz výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Viz výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: Viz výzva k podání nabídky ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz výzva k podání nabídky ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky:
Viz výzva k podání nabídky ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 5), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Priloha_c_1_kryci list.doc (19. 1. 2017 11:57)
- Priloha_c_2_cestne prohlaseni.doc (19. 1. 2017 11:57)
- Priloha_c_3_smlouva_profesni audit.docx (19. 1. 2017 11:57)
- Priloha_c_4_smlouva_klientsky audit.docx (19. 1. 2017 11:57)
- Zhodnocení podpory uživatelů vybraných poskytovatelů SS_01_17_výzva.pdf (19. 1. 2017 11:57)
- Dodatečné informace.pdf (26. 1. 2017 13:30)
- Dodatečné informace 2.pdf (2. 2. 2017 12:07)
- Oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (17. 2. 2017 10:12)
- Rozhodnutí o zrušení dílčí části B.PDF (17. 2. 2017 10:12)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče 1.pdf (17. 2. 2017 10:12)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče 3.pdf (17. 2. 2017 10:12)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí část A: BDO Advisory s.r.o., Sídlo: Karolinská 661/4, 186 00 Praha 8, IČ: 27244784, Zastoupený: Ing, Radovanem Haukem, jednatelem
Datum podpisu smlouvy: 30. 3. 2017
Zrušené části zakázky: B
Datum ukončení: 30. 3. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.