- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pasporty v Mikroregionu Odersko
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13375
Název zakázky: Pasporty v Mikroregionu Odersko
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 6. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/17_080/0010076 Efektivní veřejná správa v Mikroregionu Odersko příjemce: "Mikroregion Odersko"
Název/obchodní firma zadavatele: Mikroregion Odersko
Sídlo zadavatele: Masarykovo nám. 25, 742 35 Odry
- Jméno: Ing. Libor Helis
- Telefon: +420734256966
- E-mail: helis@odry.cz
IČ zadavatele: 70953201
- Jméno: Mgr. Elen Vahalíková
- Telefon: +420775859248
- E-mail: vahalikova@odersko.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 6. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování pasportů pro vybrané obce Mikroregionu Odersko.
Veřejná zakázka je rozdělná na 5 částí. Dodavatel může podat nabídku na jednu či více částí veřejné zakázky a není povinen podat nabídku do všech částí veřejné zakázky.
Část 1 - Pasporty - zeleň
Část 2 - Pasporty - veřejné osvětlení
Část 3 - Pasporty - kanalizace
Část 4 - Pasporty - studny
Část 5 - Pasporty - dopravní značení
Bližší rozsah je uveden v textové části zadávací dokumentace a jejích přílohách.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1830000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Název části: 1ZELEŇ: zahájení - Ihned po podpisu smlouvy, Ukončení 30.11.2020; 2 VEŘEJNÉ OSVĚTLENÍ: - Zahájení Ihned po podpisu smlouvy, Ukončení 30.11.2020; 3 KANALIZACE: Zahájení 1.2.2021, Ukončení 31.5.2021; 4 STUDNY: Zahájení 1.2.2021, Ukončení 31.5.2021; 5 DOPRAVNÍ ZNAČENÍ: Zahájení Ihned po podpisu smlouvy, Ukončení 30.11.2020
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel bude hodnotit každou část veřejné zakázky samostatně.
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena podle jediného hodnotícího kritéria, a to nejnižší nabídkové ceny v Kč bez DPH, uvedené ve smlouvě o dílo.
Hodnocení nabídek provede zadavatelem jmenovaná hodnotící komise. Hodnotící komise stanoví pořadí nabídek podle výše nabídkové ceny. Jako ekonomicky nejvýhodnější bude vybrána nabídka účastníka, který zadavateli nabídne nejnižší nabídkovou cenu v Kč bez DPH.Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
základní způsobilost
profesní způsobilost
technickou kvalifikaci
Blíže viz ZD.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Blíže viz ZD.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Blíže viz ZD.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Blíže viz ZD.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Blíže viz ZD.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku (do každé jednotlivé části).
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Blíže viz ZD.
Další požadavky na zpracování nabídky: Blíže viz ZD.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost, v platném znění (verze 12). Na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace_Pasporty_ke zveřejnění.pdf (8. 6. 2020 12:40)
- Přílohy zadávací dokumentace.zip (8. 6. 2020 12:40)
- Výzva_Pasporty v MO_ke zveřejnění.pdf-1 (8. 6. 2020 13:10)
- Oznámení o výsledku_část 1_zeleň.pdf (29. 6. 2020 21:23)
- Oznámení o výsledku_část 2_veřejné osvětlení.pdf (29. 6. 2020 21:23)
- Oznámení o výsledku_část 3_kanalizace.pdf (29. 6. 2020 21:23)
- Oznámení o výsledku_část 4_studny.pdf (29. 6. 2020 21:23)
- Oznámení o výsledku_část 5_dopravní značení.pdf (29. 6. 2020 21:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1024580.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1 - pasporty - zeleň: MDP GEO, s.r.o., Masarykova 202, 763 26 Luhačovice, IČ 25588303
Datum podpisu smlouvy: 3. 8. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 2 - pasporty - veřejné osvětlení: MDP GEO, s.r.o., Masarykova 202, 763 26 Luhačovice, IČ 25588303
Datum podpisu smlouvy: 3. 8. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 3 - pasporty - kanalizace: MDP GEO, s.r.o., Masarykova 202, 763 26 Luhačovice, IČ 25588303
Datum podpisu smlouvy: 3. 8. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 4 - pasporty - studny: MDP GEO, s.r.o., Masarykova 202, 763 26 Luhačovice, IČ 25588303
Datum podpisu smlouvy: 3. 8. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 5 - pasporty - dopravní značení: ENVIPARTNER, s.r.o., Vídeňská 546/55, Štýřice, 639 00 Brno, IČ 28358589
Datum podpisu smlouvy: 3. 8. 2020
Datum ukončení: 3. 8. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.