Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zkvalitnění komunikace obecních samospráv směrem k občanům ve svazku obcí Slavkovský les – nové zadání

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13941

Název zakázky: Zkvalitnění komunikace obecních samospráv směrem k občanům ve svazku obcí Slavkovský les – nové zadání

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 12. 2021

Název/obchodní firma zadavatele: Svazek obcí Slavkovský Les

Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 143, 364 61 Teplá

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Marie Šašková
  • Telefon: +420724196035
  • E-mail: soslpov@seznam.cz

IČ zadavatele: 63552841

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Ondřej Staněk
  • Telefon: +420731278401
  • E-mail: ondrej.stanek@jastaconsulting.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 12. 2021 11:00

Místo pro podání nabídek:
Městský úřad Bochov, Náměstí Míru 1, 364 71 Bochov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka elektronických úředních desek a služba zpracování funkčního portálu občana pro Svazek obcí Slavkovský les.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1267337,50 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 6 měsíců od zahájení plnění zakázky

Místo dodání / převzetí plnění:
jednotlivé obce svazku (vymezeno v příloze č. 4 ZD)

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Výpis z obchodního rejstříku
  • Doklad o oprávěnní k podnikání (živnostenský list apod.)
  • Seznam významných zakázek
  • Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci člena týmu na pozici IT specialista

Vše je podrobně uvedeno v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Uvedeno v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uvedeno v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Uvedeno v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uvedeno v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uvedeno v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Uvedeno v zadávací dokumentaci a jejich přílohách.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1519500.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): BSS Praha s.r.o., V Holešovičkách 1451/20, 1800 Praha 8, IČ 28207611

    Datum podpisu smlouvy: 16. 3. 2022

Datum ukončení: 16. 3. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 8. 12. 2021
 
Aktualizováno: 10. 11. 2022