Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zpracování marketingové strategie Dobříše

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12033

Název zakázky: Zpracování marketingové strategie Dobříše

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 1. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Město Dobříš

Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 119, 26301 Dobříš

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Stanislav Vacek, MPA
  • Telefon: +420318533301
  • E-mail: vacek@mestodobris.cz

IČ zadavatele: 00242098

DIČ zadavatele: CZ00242098

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petr Oplíštil
  • Telefon: +420736623386
  • E-mail: petr.oplistil@mestodobris.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 1. 2018 13:30

Místo pro podání nabídek:
sídlo - Mírové náměstí 119, Dobříš, 26301

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zpracování Marketingové komunikační strategie pro město Dobříš. Základním obsahem dokumentu bude: 1. Analýza současné situace (zmapování současného stavu v oblasti propagace města, komunikační aktivity, určení dosavadních materiálů města, na něž bude strategie navazovat, odhad budoucího vývoje) 2. Analýza zákazníků a hlavních cílů města (určení jednotlivých cílových skupin = příjemců komunikačního sdělení, hlavních cílů sdělení a dalších marketingových cílů města) 3. Tvorba sdělení (definování jednotlivých sdělení města, jejich rozdělení a tvorba) 4. Vypracování rozpočtu (návrh organizace marketingu města s rozpočtem, včetně doporučení na personální zabezpečení) 5. Akční plán marketingové komunikace (vytvoření taktiky a opatření komunikace města, určení jednotlivých skupin, nástrojů komunikace, definování aktivit jednotlivých záměrů a nastavení jednotlivých časových os) 6. Komunikační mix (vytvoření komunikačního mixu pro praktické využití města) 7. Měření výsledků (stanovení měření efektu jednotlivých záměrů, definování výstupů) strategie. Marketingové strategie se bud skládat minimálně z ….. vypsat Cíle, výstupy, měření apod.

Mimo obecné části výchozího stavu (určení cílových skupin, rozdělení komunikace na vnitřní a vnější a podobné základní rysy marketingové koncepce) bude dokument řešit zejména konkrétní postupy včetně časové osy a konkrétních úkolů pro stanovené odpovědné osoby. Cílem koncepce je stanovit postupy pro správnou propagaci konkrétních typů akcí, např. setkávání v rámci iniciativy místní agendy 21, tvorba strategických dokumentů za účasti veřejnosti, tematické setkání s občany (Den Země, Týden zdraví a další.), stanovit vhodnou komunikaci na webu a sociálních sítí – jak propojit komunikaci jednotlivých úředníků, představitelů, zadávání článků a zároveň on-line zprávy tak, aby na sebe navazovaly a nebyly pouze duplicitní. Dále stanovit postup pro řešení dotazů/podnětů vyžadujících zpracování odpovědi více odbory/odděleními, tedy jak vyřizovat efektivně dotazy/podněty, ke kterým se musí vyjádřit více lidí (předávání informací napříč úřadem). Zvláštní pozornost věnovat mediálnímu zvládnutí nejvýznamnějších akcí města, jako jsou Dobříšské májové slavnosti a jiné tematické akce (slavnosti piva, vína, tradiční oslavy folklóru apod.). Příklad: uspořádání veřejného fóra s občany na téma údržby zeleně – nastavit časovou osu (kdy se má sejít organizační tým, kdy zadat do výroby podklady, navrhnout vhodný formát, kdy podklady distribuovat cílovým skupinám a jakým způsobem, to samé definovat pro pozvánky, dále v jakém mediu a kdy vydat tiskové zprávy, pozvánky, vyhodnocení akce či další související úkony. Složení realizačního týmu z hlediska počtu členů, je na zvážení dodavatele, tak aby řádně splnil předmět veřejné zakázky.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 246250,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
66 dní od podpisu smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
sídlo - Mírové náměstí 119, Dobříš 26301

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Cena je pevná a hodnotí se pouze úroveň kvality uchazeče definovaná následujícími kritérii s maximálním možným počtem dosažených bodů 97. Uchazeč s nejvyšším počtem bodů vítězí. Při shodě bodů bude rozhodovat reálná délka praxe v letech (vyšší praxe je lepší). viz příloha "výzva"

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku)  Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti další požadavky na doložení kvalifikace uchazeče: Alespoň 1 potvrzené osvědčení od zadavatele na obdobné plnění za poslední 3 roky pro obdobně velký veřejný subjekt, tzn. minimální počet obyvatel 8 tisíc a marketingovou koncepci daného zaměření. Žádný kvalifikační doklad nesmí být ke dni podání nabídky starší 3 měsíců přede dnem zahájení. Doklady prokazující vzdělání a praxi pro možnost hodnocení, k tomuto dodá účastník strukturovanou tabulku ze které bude zřejmé dosažení požadovaných kvalit viz hodnocení. K této tabulce budou podkladem všechny dokumenty dokazující hodnoty uvedené v tabulce.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí obsahovat: a) Název a přesnou adresu uchazeče s doložením oprávněného zástupce, včetně uvedení telefonického a e-mailového spojení. V nabídce musí být dále uvedena kontaktní osoba, e-mail a telefonní číslo. – použít přílohu č. 1 – Krycí list b) Cena díla bez DPH a s DPH (příloha č. 1 – Krycí list) c) Podepsaný a doplněný návrh smlouvy o dílo respektující obchodní a zvláštní podmínky – viz příloha č. 2 d) Požadované doklady o prokázání kvalifikace dodavatele (příloha č. 4 – čestné prohlášení) e) Lhůta plnění (uvedená v kalendářních dnech s harmonogramem) f) Písemné prohlášení uchazeče o provedení veřejné zakázky zcela ve své režii. V případě, že bude uchazeč využívat poddodavatele, oznámí je vyplněnou přílohou č. 3. g) Přílohu č. 4 – čestné prohlášení

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Jedna celková cena zahrnující veškeré náklady, cestovné a jiné výdaje. Tato částka je konečná a nepřekročitelná, vyjma zákonné úpravy DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě v jednom originále a jednom datovém nosiči, kde bude, mimo ostatní doklady nabídky, minimálně vyplněný návrh smlouvy v editovatelném formátu (word a podobné) ostatní podkady nabídky mohou být v jakémkoliv běžně dostupném formátu.. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka předložena v zalepené neprůhledné obálce v termínu pro podání nabídek a je podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče vč. uvedení zpětné adresy a identifikačních údajů uchazeče. Všechny listy nabídky včetně příloh budou pevně spojeny a očíslovány vzestupnou číselnou řadou.Obálky je nutné výrazně označit heslem „Zpracování marketingové strategie Dobříše – NEOTEVÍRAT“Nabídka musí obsahovat v tomto pořadí:1) Název a přesnou adresu uchazeče s doložením oprávněného zástupce, včetně uvedení telefonického a e-mailového spojení. V nabídce musí být dále uvedena kontaktní osoba ve věci veřejné zakázky, její adresa, e-mail a telefonní číslo. – použít Příloha č.1 - Krycí list2) Cena díla bez DPH a s DPH (příloha č. 1 – Krycí list),3) Podepsaný návrh smlouvy o dílo – příloha č. 2Poddodavatelé - příloha č. 3 nebo Písemné prohlášení uchazeče o provedení veřejné zakázky zcela ve své režii.4) Příloha č. 4 – čestné prohlášeníPřílohy jsou v elektronické podobě ke stažení na http://www.mestodobris.cz ) anebo na www.esfcr.cz

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do dvou pracovních dnů po doručení žádosti všem účastníkům, kteří byli k podání nabídky vyzváni či projevili zájem podat nabídku, a současně bude uveřejněno na portálu www.esfcr.cz. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 1. 2018
 
Aktualizováno: 12. 4. 2018