- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zvýšení kvalifikace a profesionality pracovníků MěÚ Šlapanice – kurz “Finanční řízení a jeho vazba na strategické a projektové řízení”
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12181
Název zakázky: Zvýšení kvalifikace a profesionality pracovníků MěÚ Šlapanice – kurz “Finanční řízení a jeho vazba na strategické a projektové řízení”
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 3. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: Město Šlapanice
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 100/7, 664 51 Šlapanice
- Jméno: Mgr. Michaela Trněná, starostka
- Telefon: +420533304310
- E-mail: trnena@slapanice.cz
IČ zadavatele: 00282651
DIČ zadavatele: CZ00282651
- Jméno: Ing. Tamara Mazlová, Ph.D.
- Telefon: +420533304223
- E-mail: mazlova@slapanice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 3. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: Městský úřad Šlapanice, Pracoviště Opuštěná 9/2, 656 70 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Veřejná zakázka bude obsahovat tři typy kurzů pro dílčí cílové podskupiny zaměstnanců úřadu.
Všechny tři kurzy jsou zaměřeny na finanční řízení, projektové a strategické řízení z pohledu dané školené skupiny pracovníků. Detailní popis je uveden níže v obsahovém vymezení daného kurzu.
Dílčí kurz C1 – kurz pro vedoucí pracovníky v počtu 22 osob
Dílčí kurz C2 – kurz pro pracovnice finančního odboru 6 osob
Dílčí kurz C3 – kurz pro vybrané pracovníky úřadu v počtu 65 osob.
Dílčí kurz C3 proběhne až v po ukončení kurzů C1 a C2.
Rozsah kurzu C1:
Počet účastníků: celkem 22 účastníků ve dvou skupinách
Časový rozsah: 56 hodin (7 dnů po 8 hodinách, 1 hodina = 45 min.) pro každou skupinu, celkem 112 hodin (14 dnů po 8 hodinách, 1 hodina = 45 min.)
Obsahové vymezení kurzu a jeho indikativní rozdělení do jednotlivých školících dnů: viz dokument Výzva k podání nabídky
Výuka proběhne v prostorách poskytnutých zadavatelem – školící místnost s kapacitou 11 osob, případně zasedací místnost s kapacitou 60 osob. MěÚ Šlapanice, pracoviště Opuštěná 9/2, 656 70 Brno.
Rozsah kurzu C2:
Počet účastníků: celkem 6 účastníků v jedné skupině
Časový rozsah: 48 hodin (6 dnů po 8 hodinách, 1 hodina = 45 min.) pro skupinu.
Obsahové vymezení kurzu a jeho indikativní rozdělení do jednotlivých školících dnů: viz dokument Výzva k podání nabídky
Výuka proběhne v prostorách poskytnutých zadavatelem – zasedací místnost s kapacitou 20 osob, MěÚ Šlapanice, Masarykovo náměstí 100/7, 664 51 Šlapanice.
Rozsah kurzu C3:
Počet účastníků: celkem 65 účastníků ve třech skupinách
Časový rozsah: 16 hodin (2 dny po 8 hodinách, 1 hodina = 45 min.) pro každou skupinu, celkem 48 hodin (6 dnů po 8 hodinách, 1 hodina = 45 min.)
Výuka proběhne v prostorách poskytnutých zadavatelem – zasedací místnost s kapacitou 60 osob. MěÚ Šlapanice, pracoviště Opuštěná 9/2, 656 70 Brno.
Tento kurz C3 nebude zakončen testem a pracovníkům nebude udělen certifikát.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 482000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz dokument Výzva k podání nabídky
Místo dodání / převzetí plnění: viz dokument Výzva k podání nabídky
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem veřejné zakázky je ekonomická výhodnost, konkrétně nejnižší nabídková cena.
Nabídky budou hodnoceny dle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH za plnění veřejné zakázky. Jako nejvýhodnější nabídka bude vyhodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou, ostatní nabídky budou seřazeny sestupně dle výše nabídkové ceny oproti nejvýhodnější nabídce.
V případě rovnosti nabídkových cen účastníků na prvních dvou místech, bude pořadí stanoveno náhodným výběrem losem. Za těchto podmínek, v rámci zachování transparentnosti VZ, budou přizváni zástupci účastníků výběrového řízení, jichž se losování týká.
Hodnoceny budou pouze nabídky, u kterých prokáže dodavatel kvalifikaci v plném rozsahu, a které splňují požadavky zadavatele na předmět zakázky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz dokument Výzva k podání nabídky
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz dokument Výzva k podání nabídky
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz dokument Výzva k podání nabídky
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz dokument Výzva k podání nabídky
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz dokument Výzva k podání nabídky
Požadavek na jednu nabídku: viz dokument Výzva k podání nabídky
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz dokument Výzva k podání nabídky
Další požadavky na zpracování nabídky: viz dokument Výzva k podání nabídky
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva_k_podani_nabidek_Slapanice_FR_podpis.pdf (9. 3. 2018 12:16)
- Priloha č. 1 Návrh smlouvy_final.docx (9. 3. 2018 12:16)
- Priloha č. 2 Čestné_prohlášení - základní způsobilost.docx (9. 3. 2018 12:16)
- Priloha č. 3 Čestné_prohlášení - seznam významných služeb.docx (9. 3. 2018 12:16)
- Priloha č. 4 Poddodavatelé_final.docx (9. 3. 2018 12:16)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_FŘ.doc (9. 4. 2018 15:57)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem SComp_sign.pdf (25. 4. 2018 15:03)
- Oznámení o výsledku hodnocení výběru-sign.pdf (25. 4. 2018 15:03)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 231400.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): S-COMP Centre CZ s.r.o., Karolinská 661/4, Praha Karlín 186 00, IČO 261 70 621Bc. Dana Fárková
Datum podpisu smlouvy: 18. 4. 2018
Datum ukončení: 18. 4. 2018
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.