Zpět

Školení soft skills

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 4785

Název zakázky: Školení soft skills

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 5. 2010

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: SCHENKER, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: K Vypichu 1087, 252 19 Rudná

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Tomáš Holomoucký 485 210 110 tomas.holomoucky@schenker.cz

IČ zadavatele: 61500780

DIČ zadavatele: CZ61500780

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Vendula Koubková
  • Telefon: 739340754
  • E-mail: vendula.koubkova@schenker.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 6. 2010 00:00

Místo pro podání nabídek:
K Vypichu 1087, 252 19 Rudná

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Viz příloha Zadávací dokumentace

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1848000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
A/ 6 - 12/2010 Obecné školení pro obchodníky B/ 6/2010 – 2/2011 -Specifické školení a tréninky pro obchodníky C/ 6/2010 – 2/2012 -školení soft skills pro TOP management, střední management, nižší management a administrativní pracovníky v rámci systematického vzdělávání zaměstnanců,

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění zakázky jsou vybavené školicí prostory zajištěné zadavatelem na území ČR.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
V souladu s postupy danými metodickým pokynem pro zadávání veřejných zakázek OP LZZ budou hodnoceny pouze nabídky podané uchazeči, kteří splnili kvalifikaci. Nabídky, které nebudou úplné, budou vyřazeny a nebudou hodnoceny. Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou, budou hodnoceny dle nejvyšší ekonomické výhodnosti. Nejvyšší ekonomická výhodnost je sumarizace kritérií: • Nabídková cena 30 % Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. • Kvalita a komplexnost nabízených služeb 25 % Zadavatel bude hodnotit rozpracované osnovy školení se zaměřením na podmínky zadavatele, rozsah doplňujících služeb (materiály, hodnocení) a flexibilitu uchazeče (ochotu přizpůsobit se časovým termínům zadavatele) V rámci kritéria se nabídky řadí od nejvhodnější po nejméně vhodnou. Nejvhodnější nabídka získá 100 bodů, ostatní podle vzorce 100 bodů mínus ((pořadí nabídky -1) : počtem hodnocených nabídek x 100) • Inovativní přístup v metodice přípravy a realizace školení 45 % Zadavatel bude hodnotit použité prostředky, individuální přístup a moderní a efektivní metody školení s prokazatelným výstupním účinkem. V rámci kritéria se nabídky řadí od nejvhodnější po nejméně vhodnou. Nejvhodnější nabídka získá 100 bodů, ostatní podle vzorce 100 bodů mínus ((pořadí nabídky -1) : počtem hodnocených nabídek x 100) Celkové bodové ohodnocení jednotlivých nabídek vznikne součtem převážených bodových hodnot dosažených v jednotlivých dílčích hodnotících kritériích, tj. součtem bodových ohodnocení v daných dílčích hodnotících kritériích převážených vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria. V případě, že uchazeč podá nabídku jen na dílčí plnění na část A,B,C, bude zadavatel aplikovat tato kritéria i na vyhodnocení jednotlivých částí nabídek. Vítěznou nabídkou bude nabídka, která získá nejvyšší počet bodů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele (je možné využít přiložený vzor); 2. Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele (je možné využít přiložený vzor); 3. Originál/úředně ověřená kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; 4. Úředně ověřená kopie dokladu o oprávnění k poskytování služeb dle předmětu zakázky (živnostenský list). 5. Seznam významných služeb obdobného charakteru za poslední 3 roky (minimálně 3) s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí; Uchazeč předloží seznam s uvedením těchto služeb a ke každé z nich uvede jméno kontaktní osoby a telefonní/e-mailové spojení pro možnost ověření těchto údajů. 6. Uchazeč předloží kopie CV svých konzultantů (min. 3), ze kterých bude vyplývat, že mají • alespoň 3 letou praxi v oboru předmětu zakázky: část A) školení v obchodních a vyjednávacích dovednostech část B) v praktické realizaci péče o zákazníka, prokazatelnou praxi v implementaci zákaznických center část C) v tréninku soft skills manažerů, specialistů a referentů

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě, a to 1x originál, jednak na elektronickém nosiči CD, který bude součástí nabídky. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka bude podána na adresu zadavatele (tj. K Vypichu 1087, 252 19 Rudná) v uzavřené obálce s nápisem NEOTVÍRAT a odkazem na název výběrového řízení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, verze 3 ze dne 15.10.2009, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka bude seřazena dle požadavků této výzvy a bude obsahovat: 1. krycí list obsahující identifikaci dodavatele-název firmy, sídlo, IČ, DIČ, cenu za zakázku celkem bez DPH, včetně DPH, garant dodávky (jméno, telefon, e-mail); 2. doklady o prokázání kvalifikace dodavatele; 3. kompletní specifikace nabízené realizace zakázky včetně uvedení informací o inovativním přístupu. 4. cenová kalkulace - uchazeč stanoví nabídkovou cenu v členění dle bodů A – C a za celé plnění zakázky s přihlédnutím ke skutečnosti, jak velkou část předmětu zakázky obsáhne. Současně uchazeč uvede cenu za 1 den školení. 5. podepsaný návrh smlouvy včetně harmonogramu. Smlouva bude obsahovat následující platební a smluvní podmínky: - Povinnost dodavatele spolupracovat s objednatelem při zajištění zakázky - Ve smlouvě bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (kontrolní orgán) provést kontrolu dokladů ve smyslu právních předpisů ČR o archivaci zákon č. 563/1991 Sb.; - Ustanovení, že cena uvedená ve smlouvě je cenou maximální a nemůže být v průběhu realizace zakázky navýšena. - Závazek mlčenlivosti obou smluvních stran, tj. informaci, že veškeré údaje, které od sebe smluvní strany v průběhu realizace zakázky navzájem získají, budou použity výhradně pro potřeby plnění uzavřené smlouvy a považují se za důvěrné ve smyslu § 17 Obchodního zákoníku. - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti řádného daňového dokladu ve smyslu příslušných daňových předpisů, dále musí obsahovat odkaz na registrační číslo a název projektu. V případě že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat ji ve lhůtě splatnosti zpět dodavateli k doplnění či úpravě, aniž se dostane do prodlení se splatností – lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněného či opraveného dokladu. - Splatnost faktur činí 45 kalendářních dnů ode dne jejich vystavení. - Přílohou faktury bude protokol o realizovaných dnech školení, potvrzený zadavatelem. - Návrh smlouvy bude podepsaný oprávněnou osobou.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1 (A)

  • Vítězný dodavatel
    SKILLS, spol. s r.o.,  Klánova 28/492, 147 00 Praha 4, IČ 25105337
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Jana Šlapáková

  • 2.     QED GROUP a.s., Haštalská 760/27, 110 00 Praha 1, IČ 63080117

    3.     AZ – DIALOG s.r.o., Pražákova 39, 619 00 Brno, IČ 262800094

    4.     T&CC s.r.o., Vinohradská 184/2396, 130 52 Praha 3, IČ 25726943

    5.     EXPERTIS PRAHA, spol. s r.o., Kafkova 16, 160 00 Praha 6, IČ 25069845

    6.     Gradua – CEGOS, Karlovo nám. 7, 128 01, Praha 2, IČ 25605381

    7.     OneWorld, s.r.o., Březovská 494, 252 45 Zvole, IČ 27435768

    8.     Profit management ČR s.r.o., Skřivanova 334/4, 602 00 Brno, IČ 25589067

    9.     Top vision s.r.o., Vltavská 24, 150 00, Praha 5, IČ 26468727

    10.     Centrum andragogiky, s.r.o., Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, IČ 27489698

    11.  EMPIRIA consulting, Smetanova 8a/993, 602 00 Brno – střed, IČ 26978571

    12.  GALILEO TRAINING s.r.o., Příčná 8/663, 110 00 Praha 1, IČ 27910661

    13.  Assessment Systems, s.r.o., Sokolovská 100/94, 186 00 Praha 8, IČ 26702690

    14.  MC. TRITON, spol. s r.o., Evropská 423/178, 160 00 Praha 6, IČ 49622005

ČÁST 2 (B)

  • Vítězný dodavatel

    Rostislav Levíček, Slunečná 1753, 266 01 Beroun, IČ 69756571

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Rostislav Levíček
  •   

    2.      Gradua – CEGOS, s.r.o., Karlovo nám. 7, 128 01, Praha 2, IČ 25605381

    3.      Top vision s.r.o., Vltavská 24, 150 00, Praha 5, IČ 26468727

    4.      Profit management ČR s.r.o., Skřivanova 334/4, 602 00 Brno, IČ 25589067

    5.      OneWorld, s.r.o., Březovská 494, 252 45 Zvole, IČ 27435768

    6.      EMPIRIA consulting s.r.o., Smetanova 8a/993, 602 00 Brno – střed, IČ 26978571

    7.      MC. TRITON, spol. s r.o., Evropská 423/178, 160 00 Praha 6, IČ 49622005

    8.      T&CC s.r.o., Vinohradská 184/2396, 130 52 Praha 3, IČ 25726943

    9.      AZ – DIALOG s.r.o., Pražákova 39, 619 00 Brno, IČ 262800094

    10.   SKILLS, spo. s r.o.,  Klánova 28/492, 147 00 Praha 4, IČ 25105337

    11.   Centrum andragogiky, s.r.o., Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, IČ 27489698

    12.   Assessment Systems, s.r.o., Sokolovská 100/94, 186 00 Praha 8, IČ 26702690

    13.   QED GROUP a.s., Haštalská 760/27, 110 00 Praha 1, IČ 63080117

    14.   GALILEO TRAINING s.r.o., Příčná 8/663, 110 00 Praha 1, IČ 27910661

     

 

Část 3 (C)

  • Vítězný dodavatel
    Saiwala s.r.o., Nové Sedlo – Sedčice 22, 438 01, Žatec, IČ 28716621
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: JUDr. Alena Stejskalová, PCC

     

  

2.    EXPERTIS PRAHA, spol. s r.o., Kafkova 16, 160 00 Praha 6, IČ 25069845

3.    AZ – DIALOG s.r.o., Pražákova 39, 619 00 Brno, IČ 262800094

4.    QED GROUP a.s., Haštalská 760/27, 110 00 Praha 1, IČ 63080117

5.    MC. TRITON, spol. s r.o., Evropská 423/178, 160 00 Praha 6, IČ 49622005

6.    Gradua – CEGOS, s.r.o., Karlovo nám. 7, 128 01, Praha 2, IČ 25605381

7.    SKILLS, spo. s r.o., Klánova 28/492, 147 00 Praha 4, IČ 25105337

8.    OneWorld, s.r.o., Březovská 494, 252 45 Zvole, IČ 27435768

9.    Centrum andragogiky, s.r.o., Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, IČ 27489698

10.  Assessment Systems, s.r.o., Sokolovská 100/94, 186 00 Praha 8, IČ 26702690

 

Datum ukončení: 8. 7. 2010


 
Uveřejněno: 14. 5. 2010
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016