Ano, samozřejmě, partnerství v educe není podporováno, omlouvám se, je to jasné. Vzdělávání by se týkalo zaměstnanců jedné společnosti (žadatele), působící v oblasti výpočetní techniky – prodej, technická podpora, servisní podpora. Po proškolení se stanou kvalifikovanými prodejci produktů Epson a budou autorizováni ke konzultacím, prodeji a podpoře napříč všemi produkty a řešeními společnosti Epson.1. OBCHODNÍ KURZY (Sales Training) – určeny pro zaměstnance, kteří získají odbornou kvalifikaci a znalost o vývoji a trendu na trhu IT, prodejních strategiích, posílení prodeje Epson zařízení (tiskárny a multifunkční zařízení, skenery, roboty a projektory) a služeb.2. TECHNICKÉ KURZY (Technical/pre-sales Training) – určeny pro technický personál, kteří se proškolí v nových technologiích a jejich implementaci v Epson produktech3. SERVISNÍ KURZY (Service Training) – určeny pro zaměstnance (tzv. servisáky), kteří poskytují servis a podporu zákazníkům, kteří si pořídili produkty firmy EpsonVyškolený zaměstnanec získá specifické znalosti technické a servisní podpory a produktů značky (Epson). Získané znalosti jsou přenositelné pouze pro omezený počet zaměstnavatelů/subjektů (v ČR je zatím cca 30 společností), které jsou partnerem společnosti Epson.Je to takto lépe popsáno abyste mi poradil, zda se jedná o specifické či obecné vzdělávání?
Děkuji, AM
Autor: MATOUSKOVA_A