Dobrý den, prosím o radu, zda spadají navržená školení do obecného či specifického vzdělávání. Cílovou skupinou jsou zaměstnanci několika společností, působící v oblasti výpočetní techniky. Tyto společnosti jsou partnery (velkoobchody, maloobchody, drobní prodejci, autorizované servisy) společnosti Epson a jejich zaměstnanci působí v oblasti:
1. Prodeje
2. Technické podpory
3. Servisní podpory
Předpokládá se realizaci těchto kurzů:
1. OBCHODNÍ KURZY (Sales Training)
Jsou určeny obchodnímu personálu partnerů Epson. Poskytují informace o vývoji a trendech na trhu IT, o prodejních strategiích a definují argumenty pro posílení prodeje Epson zařízení (tiskárny a multifunkční zařízení, skenery, roboty a projektory) a služeb.
2. TECHNICKÉ KURZY
(Technical/pre-sales Training)
Jsou zaměřeny na technický personál partnerů Epson. Obsahují detailní informace o nových technologiích a jejich implementaci v Epson produktech.
3. SERVISNÍ KURZY (Service Training)
Jsou vhodné především pro odborný personál servisních partnerů Epson, kteří poskytují servis a podporu produktům Epson. Jsou určeny pouze autorizovaných servisním partnerům
V rámci plánovaného projektu by bylo vytvořeno partnerství několika firem, které se stanou kvalifikovanými prodejci produktů Epson v oboru výpočetní techniky, a kteří budou autorizováni ke konzultacím, prodeji a podpoře napříč všemi produkty a řešeními společnosti Epson.
Bohužel si nejsme jisti, zda se jedná o obecné či specifické vzdělávání. Obecně platí, že vyškolený zaměstnanec získá specifické znalosti technické a servisní podpory a produktů značky (Epson). Získané znalosti jsou přenositelné pouze pro omezený počet zaměstnavatelů/subjektů (v ČR je zatím cca 30 společností), které jsou partnerem společnosti Epson.
Je toto školení realizovatelné v rámci výzvy 92 EDUCA (partnertsví tam však není podporováno) nebo plánované výzvy 94 Školení je šance II?
Díky za odpověď,
Andrea Matoušková
Autor: MATOUSKOVA_A