Dobrý den, ano firma může podat i několik projektů v rámci výzvy č. 92 s podmínkou, že nepřekročí tyto žádosti v součtu limit de minimis. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, může podat žadatel do výzvy Educa více projektů ? Autor: MICHALICKOVA_P
|
Ještě související dotaz: I kdyby se dočasný rámec započítával jako de minimis, hraje roli, že jsme reálně vyčerpali jen cca polovinu přiznané podpory? Tj. měli bychom k dispozici ještě cca 2,5 mil. Kč na projekt v rámci EDUCA? Děkuji, V. Štěrbová Autor: STERBOVA_V
|
Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem ohledně čerpání podpory de minimis, resp. dočasného rámce podpory. V lednu 2010 (podpis Rozhodnutí) jsme získali veřejnou podporu v rámci dočasného rámce podpory pro realizaci projektu z výzvy Školení je šance. Přiznaná dotace dle Rozhodnutí činila 5,5 mil. Kč. Nyní je projekt úspěšně ukončen, přičemž reálně jsme vyčerpali 2,5 mil. Kč. Rádi bychom nyní požádali o dotaci ve výzvě EDUCA, ale nejsme si jistí, jestli můžeme využít režim de minimis. Počítá se podpora poskytnutá v režimu dočasného rámce podpory do limitu pro podporu de minimis? Pokud ano, vzhledem k tomu, že ještě neuplynuly tři účetní období (máme klasický kalendářní rok) od data poskytnutí podpory z dočasného rámce, nemohli bychom nyní žádat v režimu de minimis? Předem děkuji za odpověď. V. Štěrbová Autor: STERBOVA_V
|
Dobrý den, ano lze to řešit i takto t.z. že by IL část pracovní doby pracoval pro firmu a část "na projektu" (bude ošetřeno v jeho pracovní smlouvě) nebo může pro projekt pracovat nad rámec pracovního úvazku na základě dodatku PS případně jiné smlouvy. Příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ano zahrnuje i soc. a zdravotní poj. placené zaměstnavatel z tohoto důvodu se zde píše o mzdovém nákladu viz D5 bod. 3.7 a příloha č. 5 téže příručky - ROZPIS MZDOVÝCH NÁKLADŮ REALIZAČNÍHO TÝMU PROJEKTU. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Děkuji moc za radu. S přáním hezkého dne HS Autor: SUCHARDOVA_H
|
Dobrý den, pokud rozkliknete nahoře záložku "Soubory" naleznete : Seminář pro žadatele - pozvánka Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím o zodpovězení následujícího dotazu týkající se rozpočtu projektu, položka přímá podpora: zde mohou být uvedeny náklady do 3nás.min mzdy, tj. 144,30/hod – tato částka zahrnuje i SP a ZP hrazené zaměstnavatelem? Děkuji za odpověď. Autor: DUBSKA_I
|
Dobrý den, pro cílovou skupinu a jejich ubytování případně stravování je určena kapitola 06.02 Rozpočtu. Zda budete cenu ubytování nebo stravování soutěžit v rámci VŘ nebo řešit objednávkou/smlouvou se bude řídit finanční velkostí těchto služeb. Bližší naleznete v Metodickém pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ - Příručka D9. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ano organizační složka zahraniční firmy působící v ČR pokud má IČO případně je zapsána v OR může požádat o dotaci. Cílová skupina musí splňovat podmínky dané Výzvou č. 92. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, u školící firmy nebo jednotlivce - lektora není vyžadována akreditace. Minimální výše podpory je stanovena Výzvou č. 92 a tato činí 1 000 000,- Kč. Pokud by byla podána žádost s nižší podporou, byla by tato vyřazena. Příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, v Příručce D5 Metodika způsobilých výdajů OP LZZ pod bodem 3.7 Přímá podpora v bodě cestovné, ubytování a stravné v odkazu 82 najdete e cit "Stravné – lze hradit zabezpečené stravování v cenách místně obvyklých, nejvýše však do úrovně 300,00 Kč za celý den, výjimečně lze stravné přímo proplácet až do výše stanovené zákoníkem práce (zákon č.262/2006 Sb.). Pouze v odůvodněných případech (pouze pokud není možné zabezpečit stravování jiným způsobem) mohou být poskytnuty stravenky v odpovídající výši. O poskytnutí stravenek musí být předložen doklad podepsaný podpořenou osobou." Domnívám se, že nebude možné poskytnout zaměstnanci cílové skupiny v jednom dni zároveň stravenku dotovanou zaměstnavatelem a zároveň témuž zaměstnanci poskytnou např. oběd hrazený z projektu. Toto je už dotaz na vašeho daň. poradce nebo účetní. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, dotazy a odpovědi vztahující se k Výzvě č. 92 naleznete v Záložkách pod Výzvou č. 92. Není tedy důvod je barevně olišovat. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda máte někdo informace o případných školeních k programu EDUCA. Budou v nejbližší době nějaká probíhat? Předem děkuji za odpověď a jsem s pozdravem. Hana Suchardová Autor: SUCHARDOVA_H
|
Může se této výzvy zůčastnit "organizační složka", zřízená zahraničí s.r.o.? Organizační složka je zapsána v OR a má přidělené IČO. Děkuji Autor: REZKOVA_M
|
Dobrý den, v rámci položky rozpočtu "Přímá podpora" budeme mít ubytování a občerstvení pro účastníky vzdělávacích kurzů (dle povolených limitů). Chtěla bych se zeptat, zda je možné toto ubytování a občerstvení zajistit prostřednictvím objednávky, případně veřejné zakázky. Jednalo by se o dodavatelský vztah. Lze to takto v rozpočtu uvést nebo musím uvdené zařadit do položky "Nákup služeb"? Velmi děkuji za odpověď. Autor: HLAVACKOVA_J
|
Dobrý den, v případě proškolení zaměstnanců firmy - musí být zaměstnanci proškoleni akreditovaným školícím střediskem nebo může být i neakreditované? Ve výzvě jsem tuto informaci nenalezla, proto si chci jen pro jistotu ověřit, že může být i neakreditované školící středisko. Projekty, u kterých budou celkové náklady projektu nižší než Kč 1.000.000,-, což je minimální výše podpory, nemohou být v rámci výzvy podány? Opět pro ověření. Děkuji za odpověď. Autor: KONKOLSKA_E
|
Dobrý den, jak je to se stravným pro zaměstnance - je možné jim zaplatit např. menu za 65 Kč pokud v ten den mají školení z projektu, i když jim firma dává stravenky? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, bylo by možné, aby odpovědi z MPSV byly barevně odlišné, tak jak to je např. u výzvy č. 88? Určitě by to bylo přehlednější. Předem děkuji, Hujová. Autor: HUJOVA_A
|
Dobrý den, Změnit režim možné je, ale pouze z de minimis na blokovku, v případech, kdy příjemce před podpisem Rozhodnutí předloží info, že už má de minimis vyčerpanou a že je schopen akceptovat přechod projektu do blokovky, a tím i nutnost určitého spolufinancování projektu. Žadatel do projektu uvádí pravdivé údaje, takže by měl uvést tu skutečnost, že předkládá více projektů, že mu tedy na všechny de minimis nevyjde a že bude muset případně v dalším schváleném projektu měnit režim podpory. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, stručně: OBCHODNÍ KURZY = obecné vzdělávání - jé též uvedeno v „Obecné x specifické vzdělávání – podpůrný materiál“. TECHNICKÉ KURZY a SERVISNÍ KURZY= zde bude záležet na obsahu školicích aktivit, vzhledem k obecnému dotazu se nelze jednoznačně vyjádřit. Jako pomůcku pro vaše rozhodnutí opět využijte „Obecné x specifické vzdělávání – podpůrný materiál“. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Ano, samozřejmě, partnerství v educe není podporováno, omlouvám se, je to jasné. Vzdělávání by se týkalo zaměstnanců jedné společnosti (žadatele), působící v oblasti výpočetní techniky – prodej, technická podpora, servisní podpora. Po proškolení se stanou kvalifikovanými prodejci produktů Epson a budou autorizováni ke konzultacím, prodeji a podpoře napříč všemi produkty a řešeními společnosti Epson.1. OBCHODNÍ KURZY (Sales Training) – určeny pro zaměstnance, kteří získají odbornou kvalifikaci a znalost o vývoji a trendu na trhu IT, prodejních strategiích, posílení prodeje Epson zařízení (tiskárny a multifunkční zařízení, skenery, roboty a projektory) a služeb.2. TECHNICKÉ KURZY (Technical/pre-sales Training) – určeny pro technický personál, kteří se proškolí v nových technologiích a jejich implementaci v Epson produktech3. SERVISNÍ KURZY (Service Training) – určeny pro zaměstnance (tzv. servisáky), kteří poskytují servis a podporu zákazníkům, kteří si pořídili produkty firmy EpsonVyškolený zaměstnanec získá specifické znalosti technické a servisní podpory a produktů značky (Epson). Získané znalosti jsou přenositelné pouze pro omezený počet zaměstnavatelů/subjektů (v ČR je zatím cca 30 společností), které jsou partnerem společnosti Epson.Je to takto lépe popsáno abyste mi poradil, zda se jedná o specifické či obecné vzdělávání? Děkuji, AM Autor: MATOUSKOVA_A
|
Dobrý den, chci se zeptat, jak by se řešila situace, kdy by žadatel podal žádost v režimu de minimis a v okamžiku jejího schválení, například, pokud by šlo došlo ke schválení jiných žádostí o dotaci na školení, by již měl de minimis vyčerpáno. Lze v tomto případě přesunout žádost po schválení (před podpisem grantové smlouvy) do režimu blokové výjimky - samozřejmě i s procentuálním pokrácením dotace? Děkuji za odpověď. Autor: HALVA_JAKUB
|
Dobrý den, pokud uvažujete, že cílovou skupinu by byli zaměstnanci partnerů nebude váš projek přijat viz má předcházející odpověď. Potom je zcela irelevantní, zda se bude či nebude jednat o specifické nebo obecné vzdělávání. Doporučuji vám si prostudovat řádně celou Výzvu č. 92. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, cílovou skupinou by byli zamozřejmě zaměstnanci žadatele a partnerů žadatele, nikoli zaměstnanci naší společnosti. Táži se však na to, zda se podle Vašeho názoru jedná o obecné či specifické vzdělávání. Děkuji za odpověď, AM Autor: MATOUSKOVA_A
|
Dobrý den, cílovou skupinou musí být, tak je uvedeno ve Výzvě č. 92 bod 3.2, cit. "Cílovou skupinou jsou výhradně zaměstnanci žadatele, tj. fyzické osoby závislé na příjmu na základě pracovního poměru nebo obdobného vztahu (pracovní smlouva, DPČ, DPP). atd. Tedy pro nikoliv pro partnery vaší firmy. Pokud jde o Výzvu 93, tato není v naší gesci a proto případné dotazy směřujte prosím na MPSV v jejichž gesci tato výzva je. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím o radu, zda spadají navržená školení do obecného či specifického vzdělávání. Cílovou skupinou jsou zaměstnanci několika společností, působící v oblasti výpočetní techniky. Tyto společnosti jsou partnery (velkoobchody, maloobchody, drobní prodejci, autorizované servisy) společnosti Epson a jejich zaměstnanci působí v oblasti: 1. Prodeje 2. Technické podpory 3. Servisní podpory Předpokládá se realizaci těchto kurzů: 1. OBCHODNÍ KURZY (Sales Training) Jsou určeny obchodnímu personálu partnerů Epson. Poskytují informace o vývoji a trendech na trhu IT, o prodejních strategiích a definují argumenty pro posílení prodeje Epson zařízení (tiskárny a multifunkční zařízení, skenery, roboty a projektory) a služeb. 2. TECHNICKÉ KURZY (Technical/pre-sales Training) Jsou zaměřeny na technický personál partnerů Epson. Obsahují detailní informace o nových technologiích a jejich implementaci v Epson produktech. 3. SERVISNÍ KURZY (Service Training) Jsou vhodné především pro odborný personál servisních partnerů Epson, kteří poskytují servis a podporu produktům Epson. Jsou určeny pouze autorizovaných servisním partnerům V rámci plánovaného projektu by bylo vytvořeno partnerství několika firem, které se stanou kvalifikovanými prodejci produktů Epson v oboru výpočetní techniky, a kteří budou autorizováni ke konzultacím, prodeji a podpoře napříč všemi produkty a řešeními společnosti Epson. Bohužel si nejsme jisti, zda se jedná o obecné či specifické vzdělávání. Obecně platí, že vyškolený zaměstnanec získá specifické znalosti technické a servisní podpory a produktů značky (Epson). Získané znalosti jsou přenositelné pouze pro omezený počet zaměstnavatelů/subjektů (v ČR je zatím cca 30 společností), které jsou partnerem společnosti Epson. Je toto školení realizovatelné v rámci výzvy 92 EDUCA (partnertsví tam však není podporováno) nebo plánované výzvy 94 Školení je šance II? Díky za odpověď, Andrea Matoušková Autor: MATOUSKOVA_A
|
Dobrý den, V rámci záložky „Nová žádost“ vyberte v sekci sektorové operační programy program „Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost“, kde v sekci „grantové projekty“ zvolte „OPLZZ - Výzva pro předkládání GP 1.1 - EDUCA (III.)“ Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, kterou konkrétní záložku použít k založení projektu v BENEFITu (pokud je již založena v OP Lidské zdroje a zaměstnanost). 1,04 není (EDUCA výzva 92). Děkuji J. červík Autor: CERVIK_J
|
|