Dobrý den, ano může podat žádost do obou Výzev, je limitován pouze celkovou výší limitu de minimis. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, může žadatel podat žádost do výzvy č. 94 (obecné školení) a stejně tak podat žádost i do Educy? Autor: MUSILTOM
|
Počítání tříletého období u podpor de minimis po 1.1. 2012 Dobrý den, v příloze naleznete informaci o počítání tříletého období u podpor de minimis po 1.1.2012. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím Vás o informaci k výpočtu (součtu) podpor de minimis za tříleté účetní období. Počítá se podpora v běžícím účetním období + ve 2 předcházejících uzavřených účetních obdobích? Např. v rámci výzvy EDUCA bychom chtěli využít v roce 2012 podporu de minimis 100 tis. EUR, v roce 2011 jsme využili 50 tis. EUR a v roce 2010 jsme využili také 50 tis. EUR. Započítávají se tedy podpory udělené od 1. 1. 2010? Velmi děkuji za informaci. Autor: HLAVACKOVA_J
|
Dobrý den, ano lze takto postupovat (DPP - dohoda o provedení práce), stejně jako lze se zaměstnancem uzavřít dohodu o pracovní činnosti - DPČ, oba dva způsoby jsou možné. Stejně tak je možné i uzavřít se zaměstnancem dodatek pracovní smlouvy, kde bude vykonávat lektorskou činnost nad rámec současně platné pracovní smlouvy ale i jako podíl v rámci stávající pracovní smlouvy - oba případy budou řešeny dodatkem prac. smlouvy. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, máme svého interního specialistu, který je u nás zaměstnán. Pokud bude v projektu interní lektor, tak s ním uzavřeme DPP, tím ale de facto bude tuto práci v projektu vynonávat místo svého pracovního poměru, mimo pracovní dobu, protože nemůže dostat 2x zaplaceno za stejnou práci... Je to tak? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den. Ukončení projektu dříve než je uvedeno v Rozhodnutí lze pouze v případě schválení podstatné změny projektu, tedy pokud je k takovéto změně projektu řádný důvod. Udržitelnost v projektech OP LZZ není stanovena. Příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, je možné projekt ukončit i dříve, než je stanoveno v Rozhodnutí, je dána nějaká doba udržitelnosti projektu - nebo stačí, když se proškolí vše viz klíčové aktivity, splní indikátory a tím projekt automaticky končí a firma se může třeba za týden přestěhovat na Ukrajinu? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, rozpočty, které budou obsahovat pouze částky za jednotlivé kapitoly nebude možno akceptovat. Příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, počítá se s tím, že v rozpočtu budou závazné všechny řádky (tj. všechny podpoložky) nebo pouze částky připadající na jednotlivé kapitoly (jako to bylo u některých projektů schválených v minulosti). Děkuji za odpověď :) Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, reálné je to, že příjem projektů bude zahájen od 3.9.2012. Výběrové komise budou zasedat průběžně tak, jak jí budou projekty předkládány k projednání. Příjemce bude mít možnost zvolit si začátek projektu s ohledem na termín schválení veř. podpory. Přeji příjemný den. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, je reálné, že bude přijímání žádostí v rámci výzvy 92 ukončeno dříve, než je plánováno (např. z důvodu několikanásobného překročení plánované alokace) nebo je jisté, že žádosti bude možné podávat od 3.9 do 14.11.2012? Jak často budou probíhat hodnotící komise a kdy očekáváte že je reálné, že budou vydávána rozhodnutí pro úspěšné projekty, resp. kdy je podle Vás reálné aby mohla začít realizace jednotlivých klíčových aktivit. Děkuji za odpovědi a přeji příjemný den. Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, Váš projektový záměr je realizovatelný v programu EDUCA, ovšem pouze jako 20-ti procentní podíl v rámci celého projektu. 80% zamýšleného projektu by muselo být realizováno v oblasti specifického vzdělávání. Pokud byste uvažovali předložit projekt, který by obsahoval pouze popsané aktivity, potom doporučuji realizovat tento projekt v rámci výzvy, která bude vyhlášena MPSV v průběhu tohoto roku. Vámi popsaný záměr obsahuje výhradně obecné vzdělávání - vztaženo k parametrům Výzvy EDUCA. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, Zvažujeme podání žádosti o dotaci v programu Educa. V současné době plánujeme vytvořit ve firmě vzdělávací program zaměřený na hodnocení a sebehodnocení zaměstnanců včetně vytváření individuálních kariérových plánů, plánu vzdělávání a posouzení míry kvalifikace (pře nebo nedokvalifikování) návrh na přesun na optimální pracovní pozici. Tento vzdělávací systém by učil manažery na různých úrovních jak pracovat s podřízenými. Byl by tedy vytvořen podnikový vzdělávací program a následně byl proškolen tým interních lektorů. Již mimo program EDUCA by došlo k proškolení manažerů na různých úrovních. Chci se zeptat, zda by byl tento záměr přijatelný. Nevím zda v rámci tvorby podnikových vzdělávacích programů pro zaměstnance a přípravy podnikových lektorů také platí podmínka specifického vzdělávání. Děkuji Vám za odpověď. Autor: RUBACOVA_V
|
Dobrý den, šanci na podporu budou mít kvalitní projekty a nikoliv režim podpory. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím o zodpovězení následujícího dotazu: ve výzvě je uvedeno, že bude přihlédnuto při vydání Rozhodnutí k tomu, zda bude žadatel čerpat podporu v režimu de minimis či podle blokové vyjímky. Mám tomu rozumět tak, že větší šanci získat dotaci budou mít projekty, které zvolí blokovou vyjímku, tzn. i větší vlastní spolufinacování? Děkuji za odpověď. Autor: DUBSKA_I
|
|