Dobrý den, a v případě blokové výjimky na vzdělávání je toto pole relevantní nebo irelevantní? Autor: DANECHOVA
|
Dobrý den, měl bych prosím dotaz ohledně povinných příloh projektu. Zajímala by mne příloha ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ O JEDINEČNOSTI DODAVATELE. Sice jsme specifická firma, ale v okruhu nemáme specifického dodavatele. Mohu tedy tuto přílohu brát jako nerelevantní? Dále bych měl prosím dotaz, zda nebude brána jako chyba, když budu mít v Benefitu7 ve scenu přílohy nepodepsané, ale originál podepsán bude. Děkuji moc za odpověď. Autor: SIMECEK_M
|
Dobrý den, posílám odkaz na zmíněnou příručku. 1.1. Zdroje financování Soukromé prostředky – uveďte případné soukromé financování. V případě, že toto pole bude pro váš projekt irelevantní, vepište do pole nula. Autor: KOHOUT_M
|
K mému dotazu se ve Vámi uvedené příručce uvádí pouze toto: Soukromé prostředky – uveďte případné soukromé financování. V případě, že toto pole bude pro váš projekt irelevantní, vepište do pole nula. V žádné z příruček desatera OP LZZ jsem nenalezla informaci, zda je v případě blokové výjimky na vzdělávání toto pole relevantní a je potřebné tu vyplnit částku soukromého spolufinancování, proto Vás žádám o přesnou odpověď, a ne odkaz na příručky. Pokud o tomto pojednává skutečně příručka, pak poprosím o odkaz na příslušnou kapitolu a stranu, kde se o tom píše. Děkuji. Autor: DANECHOVA
|
Dobrý den, odpovědi na vaše dotazy naleznete v D6_Průvodce vyplněním projektové žádosti verze 1.7 - je rovněž uvedena zde na ESF fóru Výzva č. 92 "Soubory" Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ráda bych si ověřila, jakým způsobem se uvádí do projektové žádosti v Benefitu skutečnost, že projekt požaduje dotaci v režimu blokové výjimky na vzdělávání. Postačí označit tento režim podpory u každé položky rozpočtu? Je nutné zadat na záložku Zdroje financování / Soukromé prostředky výpočet částky, kterou bude příjemce v režimu blokové výjimky spolufinancovat z vlastních zdrojů NEBO se zadává do políčka nulová hodnota a až při proplácení dotace MPO proplácí určené procento? Autor: DANECHOVA
|
Dobrý den, vzhledem k tomu, že podle informací z řídícího orgánu OP LZZ vyjde v srpnu 2012, novelizace D9 Metodického pokynu pro zadavani zakazek, doporučuji počkat na tuto novelizaci a projektovou žádost podle této novelizace upravit. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den. Naše společnost vlastní výrobní technologii, která je dodávaná dodavatelem ze zahraničí (Francie). Výrobní stroje jsou naší firmě programovány a přizpůsobeny na míru, každý stroj má navíc jedinečné ovládání, řídicí SW apod. Chceme proškolit interní lektory na tyto technologie. Z uvedeného plyne, že dodavatelem školení může být pouze náš dodavatel výrobní technologie. Jestli se domnívám správně, nebudeme muset v tomto případě realizovat výběrové řízení. Jen oslovíme dodavatele. Víme jistě, že na trhu v ČR neexistuje firma, schopná proškolit naše technologie. Vyplňuji Čestné prohlášení o jedinečnosti dodavatele. Můžete mi poradit v bodech, co by měl popis a zdůvodnění jedinečnosti dodavatele obsahovat? Děkuji za pochopení a předem za odpověď. Eva Komoňová Autor: KOMONOVA_E
|
Dobrý den, efektivnost a účenost vynaloženývh prostředků musí být součástí již při plánování finanční náročnosti každého projektu. U letecké dopravy bude akceptovatelná turistická třída a u ubytování potom hotely nižší až střední kategorie. Modelový příkald byl předán všem účastníkům seminářů k Výzvě č. 92 v červenci t.r. Tento materál je umístěn i zde na ESF Výzva č. 92 "Soubory". Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, mám na Vás dva dotazy: - ohledně vedlejších nákladů při specifickém vzdělávání v zahraniční - jaká je obvyklá částka pro ubytování a letenky do zahraničí (např. velká města v UK a Francii), resp. je nějaká maximální hranice? Terminologie "cena v místě a čase obvyklá" nejde moc použít - zpáteční letenku lze pořídit za někdy za 5000 Kč, někdy za 20 000 Kč; s ubytováním je to obdobné (40E - 250E) ...
- při telefonických konzultacích bylo opakovaně slíbeno, že do konce června bude vytvořeno modelové vyplnění dokumentu Podrobný popis klíčové aktivity (tedy na nějakém konkrétním modelovém případu, což by žadatelům výrazně pomohlo při vyplňování žádosti projektu) - takový dokument ale stále není - kdy je plánováno jeho zveřejnění?
Děkuji za Vaše odpovědi. Mlýnek Autor: MLYNEK_D
|
Dobrý den, děkuji za odpověď, nicméně prosím přesto o konkrétnější odpověď zda do kategorie CZ NACE 62 Činnosti v oblasti informačních technologií lze proškolit zaměstnance v části specifického vzdělávání pouze v oblasti HARDWARE nebo i v oblasti software s tím spojeným ? Děkuji za odpověď Autor: JANECKO_K
|
Dobrý den, základním pricipem je, že minimálně 80% nákladů celého projektu musí být realizováno v oblaśti specifického vzdělávání přičemž specifické vzdělávání zaměstnanců subjektů podnikajících v následujících kategoriích CZ-NACE (vzdělávací aktivity/školení se musí vztahovat k podporovanému CZ NACE bez ohledu na to, zda se jedná o hlavní nebo vedlejší činnost žadatele). Max 20% nákladů celého projektu může být realizováno v tzv obecném vzdělávání tj. vzdělávání , které je na rozdíl od specifického přenositelné do jiné společnosti - firmy. Autor: KOHOUT_M
|
Dotaz: je možné v rámci CZ NACE 62 Činnosti v oblasti informačních technologií proškolit zaměstnance pouze v oblasti HW nebo i SW a jiné (obecné vzdělání) ? Jsme společnost zabývající se bezpečností a zálohováním elektronických dat, serverové virtualizace a optimalizace licencí Microsoft, nástrojů hromadné správy a automatizace sítí. Dále realizujeme vzdělávací programy v oblasti IT, soft skills, jazyků a poskytujeme psychologické a osobnostní poradenství. Součástí společnosti je personální agentura obsahují kompletní agendu v oblasti lidských zdrojů (HR). Děkuji za odpověď Autor: JANECKO_K
|
Dobrý den, ano je to ta jak je uvdeno ve výzvě č. 92 "Čestné prohlášení k „Motivačnímu účinku“ – formulář této přílohy je součástí žádosti o finanční podporu z OP LZZ (Benefit7) - povinně předkládají pouze velké podniky žádající v režimu blokové výjimky na vzdělávání". Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ve výzvě č. 92 je uvedena CZ NACE 62 - Činnosti v oblasti informačních technologií, kam spadá i podskupina 62020. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chtěla by jsem se zeptat zda je naše společnost oprávněným žadatelem v rámci výzvy č. 92, když má zaregistrovanou CZ NACE 62020 Sekce J Informační a komunikační činnosti a to jen v těchto kategoriích: - 62 Činnosti v oblasti informačních technologií
Předem děkuji za Vaši odpověď. KJ Autor: JANECKO_K
|
Dobrý den, ve Výzvě č. 92 je uvedeno cit: "3.2 Cílové skupiny Cílovou skupinou jsou výhradně zaměstnanci žadatele, tj. fyzické osoby závislé na příjmu na základě pracovního poměru nebo obdobného vztahu (pracovní smlouva, DPČ, DPP)[1]. Cílová skupina pro projekty podpořené v rámci této výzvy musí pocházet z území Cíle Konvergence, tzn. z území celé ČR kromě hlavního města Prahy. Za rozhodující z hlediska územního určení se považuje převažující místo výkonu práce zaměstnance zařazeného do vzdělávacích aktivit. [1] Za zaměstnance žadatele nejsou považováni agenturní zaměstnanci, tzn. osoby, které mají uzavřený pracovně právní vztah s agenturou práce a vlastní pracovní činnost provádějí ve prospěch jiného subjektu; a dále osoby samostatně výdělečné činné, které pro žadatele vykonávají pracovní činnost." Z výše uvedeného vyplývá, že tato firma může oprávněně z pohledu uplatnění par. 209 ZP žádat o dotaci s tím, že při náhradach cílové skupiny musí být tato skutečnost vzata v úvahu. Minimální mzda byla stanovena na 8 hodinovou pracovní dobu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ano tyto kurzy lze zařadit jako obecné vzdělávání. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, obvyklé mzdy/platy pro Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost vycházejí z náročnosti činností členů projektového týmu. Současné platy vyplývající z pracovních náplní v daných pozicích ve firmě nesouvisejí s čiností členů projektového týmu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ve výzvě č. 92 je uvedeno CZ NACE "Sekce E Zásobování vodou; činnosti související s odpadními vodami, odpady a sanacemi". Pokud vaše firma má v obchodním rejstříku zapsánu tuto činnost, potom budete z pohledu CZ NACE oprávněným žadatelem. Autor: KOHOUT_M
|
|