- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Měkké manažerské dovednosti IPH Servis Morava s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13452
Název zakázky: Měkké manažerské dovednosti IPH Servis Morava s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 6. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: IPH Servis Morava s.r.o.
Sídlo zadavatele: Baška 455, 739 01, Baška
- Jméno: Mgr. Radmila Liďáková
- Telefon: +420775900055
- E-mail: radmila.lidakova@iph.cz
IČ zadavatele: 28657071
DIČ zadavatele: CZ28657071
- Jméno: Lukáš Soudek
- Telefon: +420775556070
- E-mail: soudek@grantum.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 6. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Baška 455, 739 01 Baška
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je školení měkkých manažerských dovedností dle níže uvedených aktivit pro 41 zaměstnanců společnosti
Komunikace v obtížných situacích – skupina 7 zaměstnanců 8 vyučovacích hodin na osobu po 60 minutách
Obchodní jednání – skupina 4 zaměstnanců lidí, 8 vyučovacích hodin na osobu po 60 ti minutách
Mistr, mistrová II, pokračování – skupina 6 zaměstnanců, 90 vyučovacích hodin na osobu po 60 minutách
Vedení a koučink zaměstnanců – Skupina 6 zaměstnanců, 16 vyučovacích hodin na osobu po 60 minutách
Projektové řízení - Skupina 10 zaměstnanců, 24 vyučovacích hodin na osobu po 60 minutách
Štíhlá výroba - Skupina 8 zaměstnanců, 16 vyučovacích hodin na osobu po 60 minutách
Obsahy kurzu:
Komunikace v obtížných situacích
Prevence konfliktů
Pravidla řízeného konfliktu
Zvládání nepřiměřených a nežádoucích emocí v konfliktu
Trénink konstruktivní komunikační strategie
Trénink slovní pohotovosti
Vybalancování emoční nerovnováhy při jednání
Posílení sebejistoty v obtížných rozhovorech
Obchodní jednání
Role obchodníka a jeho klíčové kompetence (ve smyslu schopností)
Příprava na obchodní jednání
Definování cílů jednání a přijatelných výsledků
Cílené kladení otázek s cílem ovlivnit zákaznické potřeby
Typy otázek a jejich cíl v komunikaci s cílem využití v analýze prodeje
Prezentace řešení zákazníkovi vedoucí k rozhodnutí
Zdolání námitek v obchodním jednání
Argumentace výhod pro rozhodnutí zákazníka
Motivace zákazníka ke spolupráci – budování vztahu se zákazníkem
Mistr, mistrová – pokračování
Role mistra v I4.0
(Sebe)motivace
Dynamická změna
(Multi)komunikace + typologie lidí v komunikaci
Konfliktní komunikace
Motivační vedení lidí – kladení otázek, naslouchání, …
Vedení lidí a koučink
Kdo je lídr, jeho role a očekávání od něj
Budování atmosféry důvěry
Styl vedení a jeho aplikace na lidi s odlišným potenciálem
Ověření vlastního stylu a definování budoucího stavu
Základní nástroje vedení lidí
Práce s potenciálem s cílem zvyšování výkonu
Koučovací přístup
Koučink jako nástroj vedení lidí
Projektové řízení
Úvod do projektového řízení
Definice projektu
Plánování projektu
Analýza rizik, WBD – work breakdown structure, Gantt a Pert diagam, Kritická cesta
Řízení projektu
Tvorba a vedení projektového týmu, Projektové řízení, Projektová dokumentace
Ukončení a vyhodnocení projektu
Agilní řízení
Štíhlá výroba
Co je štíhlá výroba (lean manufacturing)
Znaky štíhlých procesů
Přidaná hodnota
Standardizace procesů
Přehled nástrojů štíhlé výroby
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 504000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení školících aktivit – Červenec 2020 Předpokládané ukončení školících aktivit – Listopad 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Baška 455, 739 01 Baška
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH (60%) – číselné kritérium
Při hodnocení nabídek v rámci dílčím hodnotícího kritéria nabídková cena použije hodnotící komise bodovací stupnici 1 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce bude přidělena bodová hodnota, která bude odrážet úspěšnost hodnocené nabídky v rámci dílčího kritéria. Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu (zaokrouhleno na dvě desetinná místa nahoru), která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce. Bodová hodnota poté bude vynásobena vahou dílčího kritéria.
Při hodnocení nabídek u zadavatele, který je plátcem daně z přidané hodnoty bude hodnocena cena bez daně z přidané hodnoty.
Vzorec pro hodnocení dílčího kritéria cena:
Nejnižší předložená nabídková cena
100 x -------------------------------------------------------- x váha 60%
Nabídková cena hodnocené nabídky
Metodika a kvalita organizace kurzů – Váha 40%
Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu max. 12 stran popíše postup dodavatele k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které dodavatel v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis:
Metodiky výuky
Efektivity výukových metod
Způsob ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazbyLépe bude hodnocen dodavatel, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů
Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100 bodů. Nejvhodnější nabídce je vždy přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním jsou přiřazeny body odpovídající výsledku jejich porovnání s touto nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Počet získaných bodů bude vynásoben vahou daného kritéria.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání profesní způsobilosti dle §77 ZZVZ – Účastník doloží doklad o oprávnění k podnikání v prosté kopii - výpis ze živnostenského nebo obchodního rejstříku
Zadavatel požaduje předmět podnikání: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Prokázání základní způsobilosti dle §74 ZZVZ. Uchazeč použije čestné prohlášení - příloha č. 1 této výzvy.
Prokázání technické kvalifikace dle §79 ZZVZ . Zadavatel požaduje minimálně 5 lektorů s vysokoškolským vzděláním souvisejícím s předmětem veřejné zakázky a minimálně pět let praxe jako lektor/školitel u každého z výše uvedených lektorů.Uchazeč doloží diplomy lektora spolu s podepsaným strukturovaným životopisem za každého z lektorů, který se bude podílet na předmětné veřejné zakázce s uvedením, kterou oblast z výše uvedených kurzů bude daný lektor školit
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat –Měkké manažerské dovednosti“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Dodavatel je povinen předložit návrh smlouvy – Příloha č. 2 této výzvy
Dodavatel je povinen předložit čestné prohlášení - Příloha č. 1 této výzvy
Dodavatel je povinen předložit krycí list nabídky
Dodavatel je povinen předložit dokumentaci související s hodnotícími kritérii
Návrh smlouvy musí být podepsán dodavatelem či osobou jednající na základě plné moci od statutárního orgánu.
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel neumožňuje dílčí plnění
Zadavatel neumožňuje variantní řešení
Nabídky musí být předloženy písemně v listinné podobě (1 originál) + elektronicky na CD, DVD, nebo USB disku
Celá nabídka bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty v cizím jazyce budou opatřeny překladem do českého jazyka vyjma případného diplomu.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č 1 - čestné prohlášení o spnění základní způsobilosti.docx (5. 6. 2020 15:35)
- IPH servis_Výzva k podání nabídek_finální_podepsaná.pdf (5. 6. 2020 15:35)
- Krycí list nabídky.docx (5. 6. 2020 15:35)
- Příloha č 2 Obchodní podmínky návrh smlouvy o poskytování služeb.docx (5. 6. 2020 15:35)
- Vysvětlení zadávacích podmínek.pdf (11. 6. 2020 17:05)
- Vysvětlení zadávacích podmínek 2.pdf (14. 6. 2020 15:01)
- Vysvětlení zadávacích podmínek 3.pdf (16. 6. 2020 10:30)
- Oznámení o zrušení VZ.pdf (2. 7. 2020 15:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: V průběhu otevírání nabídek jejich hodnocení a posouzení hodnotící komisí komise dospěla k závěru, že jednotlivé nabídky nejsou hodnotitelné a porovnatelné s ohledem na nevhodně nastavená hodnotící kritéria. Hodnotící komise nedokáže objektivně vyhodnotit kritérium „Metodika a kvalita organizace kurzů“ které má váhu 40%. Názory jednotlivých členů hodnotící komise ze zásadně liší a neexistuje přezkoumatelnost přidělených bodů, jelikož jsou subjektivní.Nad rámec výše uvedeného dále zadavatel do zadávací dokumentace / výzvy k podání nabídek neuvedl ustanovení o mimořádně nízké nabídkové ceně a s ohledem na ceny jednotlivých uchazečů vnímá jejich ceny s ohledem na rozsah veřejné zakázky jako mimořádně nízké. Případné výzvy k doložení a vysvětlení MNNC a případné vyřazení uchazeče na základě MNNC by bylo v rozporu se zadávací dokumentací, jelikož pro takový krok není v zadávací dokumentaci opora.Předpokládaná hodnota veřejné zakázky byla stanovena průzkumem trhu na 504 000 Kč bez DPH a s ohledem na nabídkové ceny jednotlivých uchazečů zadavatel vnímá ceny jako mimořádně nízké a pokračování v zadání veřejné zakázky by bylo por zadavatele značným rizikem Z výše uvedených důvodů zadavatel předmětnou veřejnou zakázku zrušil na základě vážných nesrovnalostí a chyb ve výzvě k podání nabídek zveřejněných na webu esfcr.cz
Datum ukončení: 2. 7. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.