- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců Yanfeng Czechia Automotive Interior Systems s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13362
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců Yanfeng Czechia Automotive Interior Systems s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 3. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013916 Podnikové vzdělávání ve společnosti Yanfeng Czechia Automotive Interior Systems - OPZ 97 příjemce: Yanfeng Czechia Automotive Interior Systems s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: Yanfeng Czechia Automotive Interior Systems s.r.o.
Sídlo zadavatele: Průmyslová 1060, Bitozeves-Průmyslová zóna Triangle, 438 01 Bitozeves
- Jméno: Gabriela Jeřábková
- Telefon: +420734791080
- E-mail: gabriela.jerabkova@yfai.com
IČ zadavatele: 28739817
DIČ zadavatele: CZ28739817
- Jméno: Helena Kordová
- Telefon: +420734654404
- E-mail: helena.kordova@econetof.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 4. 2020 11:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky mohou být podávány pouze elektronickou formou prostřednictvím elektronického nástroje X–EN.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování služeb školení pro zaměstnance.
Kurzy budou realizovány na základě rámcových dohod uzavřených pouze s jedním vítězným dodavatelem na každou dílčí část veřejné zakázky.
Veřejná zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena do 5 částí. Účastníci zadávacího řízení mohou ve smyslu § 101 odst. 2 ZZVZ podávat nabídky na jednu, několik nebo na všechny části veřejné zakázky.
Na každou jednotlivou dílčí část veřejné zakázky se podává samostatná nabídka.
Informace uvedené v zadávací dokumentaci se týkají všech částí veřejné zakázky, pokud není v zadávací dokumentaci uvedeno jinak.
Jednotlivé části veřejné zakázky
Část – Obecné IT
Část – Specializované IT
Část – Měkké a manažerské dovednosti
Část – Účetní, ekonomické a právní kurzy
Část – Vstřikování plastů
blíže viz ZD
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4183100,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.01.2022
Místo dodání / převzetí plnění: viz ZD
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Celková nabídková cena za všechna školení/kurzy dle předpokladu v Kč bez DPH pro danou část veřejné zakázky - 50 %
Kvalita realizačního týmu pro danou část veřejné zakázky - 50 %
blíže viz ZD
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- viz ZD
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz ZD
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz ZD
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: viz ZD
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz ZD
Další požadavky na zpracování nabídky: viz ZD
Zadávací řízení se řídí: viz ZD
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - vzor - Krycí list.docx (11. 3. 2020 15:47)
- Příloha č. 2 - vzor - Čestné prohlášení k základní způsobilosti.docx (11. 3. 2020 15:47)
- Příloha č. 3a -Rámcová dohoda o poskytování služeb školení.docx (11. 3. 2020 15:47)
- Příloha č. 3b -Rámcová dohoda o poskytování služeb školení.docx (11. 3. 2020 15:47)
- Příloha č. 4 -Cenová tabulka.xlsx (11. 3. 2020 15:47)
- Příloha č. 5 -Specifikace předmětu plnění.xlsx (11. 3. 2020 15:47)
- Příloha č. 6 - vzor - Seznam poddodavatelů.docx (11. 3. 2020 15:47)
- Příloha č. 7 - vzor - Seznam významných zakázek.docx (11. 3. 2020 15:47)
- Příloha č. 8 - vzor - Seznam členů odborného týmu.docx (11. 3. 2020 15:47)
- ZD_final.pdf (16. 3. 2020 12:53)
- Doplňující informace č. 1.pdf (23. 3. 2020 09:22)
- Příloha č. 1 - Rámcová dohoda o poskytování služeb školení (Příloha č. 3b ZD).docx (23. 3. 2020 09:22)
- Doplňující informace č. 2.pdf (25. 3. 2020 12:53)
- Doplňující informace č. 3.pdf (30. 3. 2020 11:48)
- Doplňující informace č. 4.pdf (30. 3. 2020 13:16)
- Doplňující informace č. 5.pdf (30. 3. 2020 14:26)
- Doplňující informace č. 6.pdf (1. 4. 2020 12:27)
- Rozhodnutí o zrušení_část Spec. IT.pdf (9. 4. 2020 04:59)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_1.VOX.pdf (23. 4. 2020 09:24)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_AbecedaPC.pdf (23. 4. 2020 09:24)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_Datron.pdf-1 (23. 4. 2020 09:24)
- Rozhodnutí o vyloučení uchazeče_Libeos.pdf-1 (23. 4. 2020 09:24)
- Rozhodnutí o zrušení_5_část Vstřikování plastů.pdf (13. 5. 2020 09:29)
- Rozhodnutí o zrušení_4. část Účetní, ek. a právní kurzy.pdf (29. 5. 2020 10:33)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - Yanfeng - část 1 Obecné IT.pdf (7. 7. 2020 12:05)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - Yanfeng - část 3 MMD.pdf (7. 7. 2020 12:05)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (20. 11. 2020 09:06)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf-1 (20. 11. 2020 09:06)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 3015000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1 - Obecné IT: Educio s.r.o., Čs. armády 1181, 562 01 Ústí nad Orlicí, IČ: 04105311
Datum podpisu smlouvy: 27. 7. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 3 - Human Solutions Institute, s.r.o., Korunní 2569/108, Vinohrady, 101 00 Praha 10, IČ: 06930573
Datum podpisu smlouvy: 5. 8. 2020
Zrušené části zakázky: Část 2 - Spec. IT Část 4 - Účetní, ek. a právní kurzyČást 5 - Vstřikování plastů
Datum ukončení: 5. 8. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.