- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Realizace procesního auditu organizace, návrh a implementace navržených změn
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13581
Název zakázky: Realizace procesního auditu organizace, návrh a implementace navržených změn
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 8. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/19_099/0015292 Zvýšení dostupnosti a kvality služeb pro děti s postižením příjemce: Hornomlýnská, o.p.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Hornomlýnská, o.p.s.
Sídlo zadavatele: Filipova 2013/1, 148 00 Praha
- Jméno: Ing. Roman Mucha
- Telefon: +420733553105
- E-mail: info@hornomlynska.cz
IČ zadavatele: 01615939
DIČ zadavatele: CZ01615939
- Jméno: David Frolík
- Telefon: +420733643822
- E-mail: frolik@navigaassistance.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 9. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka, resp. obálka s nabídkou bude podána na adresu sídla zadavatele: Hornomlýnská, o.p.s, Filipova 2013/1, 148 00 Praha, k rukám Ing. Roman Mucha. Obálka nabídky musí být zabezpečena pro otevření. Na obálce musí být označení „neotevírat“ a název veřejné zakázky.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je provedení následujících služeb pro organizaci zadavatele
(děleno dle částí):
A) Provedení procesního auditu a analýzy stávajících činností organizace,
B) Analýza systému evidence a monitoringu sociální práce poskytované v rámci sociálních služeb
a navržení zadání pro nový systém využívaný v budoucnu,
C) Návrh změn, rozšíření a supervize při implementaci - pilotní ověření, supervize, rozvoj zaměstnanců.
Podrobnosti zadávací dokumentace
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 900000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1) Plnění zakázky bude dokončeno do 140 dnů od podpisu smlouvy. 2) Plnění bude zahájeno dnem, kdy nabude účinnosti smlouva o dílo uzavřená na základě této veřejné zakázky.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění, tj. místo dodání, je sídlo zadavatele Filipova 2013/1, 148 00 Praha.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny dle jejich ekonomické výhodnosti, která bude stanovena na základě těchto
dílčích kritérií a jím přisuzované váze:
Dílčí hodnoticí kritérium č. 1: Celková nabídková cena v Kč bez DPH ………………….. 60 %
Dílčí hodnoticí kritérium č. 2: Kvalita navrženého postupu realizace zakázky …….. 40 %
Podrobnosti stanoví čl. 6 Výzvy a zadávacích podmínek
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který prokáže splnění:
a) základní způsobilosti dle čl. 5.1. výzvy a zadávacích podmínek;
b) profesní způsobilosti dle čl. 5.2. výzvy a zadávacích podmínek;
c) technické kvalifikace dle čl. 5.3. výzvy a zadávacích podmínek;
Podrobnosti stanoví čl. 5 Výzvy a zadávacích podmínek
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Podrobnosti stanoví čl. 3 Výzvy a zadávacích podmínek.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Podrobnosti stanoví čl. 4 Výzvy a zadávacích podmínek
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka, resp. obálka s nabídkou bude podána na adresu sídla zadavatele: Hornomlýnská, o.p.s,Filipova 2013/1, 148 00 Praha, k rukám Ing. Roman Mucha. Obálka nabídky musí být zabezpečenapro otevření. Na obálce musí být označení „neotevírat“ a název veřejné zakázky. Podrobnosti stanoví Výzva a zadávací podmínky.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatelé jsou oprávněni po zadavateli požadovat písemné vysvětlení zadávacích podmínek, přičemžžádost musí být zadavateli doručena pověřené osobě písemně (viz čl. 1.2.) a to nejpozději 4 pracovní dnypřed uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout ibez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně souvisejícídokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti.
Zadávací řízení se řídí: V souladu s ust. § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění(dále jen „zákon“), mimo režim zákona za současného dodržení zásad dle ust. § 6 zákona a pravidel prožadatele a příjemce v rámci Operačního programu zaměstnanost,
Soubory ke stažení:
- Výzva a zadávací podmínky-podepsaný .pdf (18. 8. 2020 23:51)
- Příloha č. 1, Obchodní podmínky.doc (18. 8. 2020 23:51)
- Příloha č. 2, Vzor čestného prohlášení.docx (18. 8. 2020 23:51)
- Příloha č. 3, Krycí list nabídky.docx (18. 8. 2020 23:51)
- Příloha č. 5, Postup realizace plnění zakázky.docx (18. 8. 2020 23:52)
- Příloha č. 4a, Cenový rozpad (DI1).xlsx (28. 8. 2020 22:27)
- DI 1.pdf (28. 8. 2020 22:27)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf-1 (18. 9. 2020 16:15)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 562500.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): UnitX s.r.o., sídlem Klimentská 1216/46, 1100 00 Praha, IČO: 07850646
Datum podpisu smlouvy: 5. 1. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.