- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Rozvoj zaměstnanců prostřednictvím vzdělávání II.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13587
Název zakázky: Rozvoj zaměstnanců prostřednictvím vzdělávání II.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 31. 8. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: Heimstaden Czech Services s.r.o.
Sídlo zadavatele: Gregorova 2582/3, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
- Jméno: Martina Foltynová
- Telefon: +420725569973
- E-mail: martina.foltynova@heimstaden.cz
IČ zadavatele: 03440435
DIČ zadavatele: CZ03440435
- Jméno: Dominika Michálková
- Telefon: +420725431533
- E-mail: dominika.michalkova@heimstaden.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 9. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Heimstaden Czech Services s.r.o., Gregorova 2582/3, 702 00 Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v rámci projektu Rozvoj zaměstnanců Residomo Služby, s.r.o. prostřednictvím vzdělávání II., který je určen pouze pro zaměstnance společnosti Heimstaden Czech Services s.r.o.
Náplní školení jsou IT kurzy, kurzy měkkých a manažerských dovedností, kurzy technického a jiného odborného vzdělávání a účetní, ekonomické a právní kurzy a jazykové kurzy.
Zakázka je dělená na 4 části.
- Část 1) Obecné IT, měkké a manažerské dovednosti
- Část 2) Technické a jiné odborné vzdělávání
- Část 3) Účetní, ekonomické a právní kurzy
Část 4) Jazykové kurzy
Výuka bude probíhat formou prezenčních uzavřených školení pro max. 12 účastníků v jedné skupině.
Podrobná specifikace předmětu zakázky je uvedena v přiložené Výzvě k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 772000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: říjen 2020 – březen 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Ostrava, Karviná, Havířov (blíže viz Výzva)
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritériem hodnocení pro všechny části zakázky je nejnižší nabídková cena.
Hodnocena bude celková výše nabídkové ceny v Kč bez DPH stanovená jako cena celková za kompletní realizaci předmětu zakázky definovaného touto Výzvou a podmínkami stanovenými v návrhu smlouvy o zajištění odborného proškolení zaměstnanců. Každá část zakázky bude hodnocena samostatně.
Hodnocení nabídek:
Doručené nabídky budou pro každou část zakázky seřazeny podle výše nabídkové ceny za předmět plnění poskytovaný zadavateli v Kč bez DPH.
Hodnotící komise seřadí hodnocené nabídky podle výše nabídkové ceny, a to vzestupně od nejnižší až po nejvyšší nabídkovou cenu. Nejvhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. Dále viz text Výzvy níže.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele (profesní a základní způsobilost, technická kvalifikace) jsou podrobně uvedeny v textu Výzvy k podání nabídek.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Všechny informace a údaje uvedené ve výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat.
Pokud účastník nepřijme požadavky stanovené výzvou a přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek a účastník bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.
Nabídka musí být řádně čitelná a bez škrtů a přepisování a musí plně respektovat podmínky stanovené výzvou.
Každý účastník může podat maximálně jednu nabídku na jednu část Výzvy.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Součástí nabídky bude:
· Krycí list nabídky (Příloha č. 1) – podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.
· Obsah nabídky, který bude obsahovat čísla stránek a názvy jednotlivých kapitol.
· Doklady o prokázání splnění kvalifikace.
· Popis předmětu celého plnění v dostatečném rozsahu, aby bylo možné nabídku posoudit z hlediska splnění všech požadavků zadavatele. Součástí popisu předmětu plnění bude přesný popis vzdělávacích kurzů (Příloha č. 2), jejich zajištění a další služby,
· Nabídková cena bez DPH (pro každou část samostatně).
· Návrh smlouvy dle Přílohy č. 3 podepsaný dodavatelem či osobou oprávněnou k zastupování dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).
· V Příloze č.3. – Návrh smlouvy - na každou část musí být podaná samostatná smlouva. Pokud dodavatel podá nabídku na všechny části, podá 4 návrhy smlouvy, které budou adekvátně vyplněné k daným částem zakázky.
· Příloha č. 4 Čestné prohlášení o neexistenci vlastnictví podílu společnosti vyššího než 25 % veřejným funkcionářem nebo jím ovládanou osobou v obchodní společnosti podepsané oprávněnou osobou k zastupování dodavatele.
· Kompletní nabídka v elektronické podobě na CD/DVD.
· Další relevantní dokumenty dle zvážení dodavatele (např. ukázka vzdělávacího materiálu, hodnotící dotazník apod.).
· Plná moc
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena bude uvedena v krycím listu nabídky (Příloha č. 1) bez DPH pro každou část zakázky, na níž je nabídka podána, samostatně.
Nabídková cena bude dále uvedena v kapitole Nabídková cena bez DPH, kde bude rozdělena na cenu bez DPH za jednotlivé kurzy a celkovou cenu bez DPH.
Další případné členění a rozbor ceny dle zvážení dodavatele.
Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné k zajištění školení, zejména náklady za lektora, výukové materiály apod.
Navýšení nabídkové ceny při samotném průběhu projektu není možné.Požadavek na písemnou formu nabídky: •Nabídka musí být podána v listinné podobě v českém jazyce.•Elektronické podání nabídky není možné. Nabídky se nepodávají prostřednictvím datových schránek nebo zasláním do elektronické pošty zadavatele.•Nabídka musí být svázána a zajištěna proti jakékoliv manipulaci cizí osobou.•Nabídka bude doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele, a to buď poštou, nebo osobně proti předávacímu protokolu.Osobní podání je možné na adrese sídla zadavatele, a to do dne a hodiny uvedeného v záhlaví Výzvy.•Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).•Do nabídky je zakázáno vpisovat jakékoliv dodatečné informace rukou.•Nabídka bude zpracována v jednom tištěném originále a jedné kopii na CD/DVD v PDF formátu.•Součástí nabídky budou i všechny přílohy uvedené v této výzvě a v návrhu smlouvy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může být doručeno poštou na adresu sídla zadavatele k rukám paní Dominiky Michálkové (kontaktní osoby zadavatele), nebo elektronicky e-mailem na adresu dominika.michalkova@heimstaden.cz. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek nejpozději do 2 pracovních dní po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel může vysvětlení zadávacích podmínek poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel zaslat k uveřejnění i na portál www.esfcr.cz
Další požadavky na zpracování nabídky: Další požadavky na zpracování nabídky jsou podrobně popsány v textu Výzvy k podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12 s účinností od 1.5.2020), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Heimstaden Services - Příloha č. 1 Krycí list.docx (26. 8. 2020 12:36)
- Heimstaden Services -Příloha č. 2 Specifikace kurzů.docx (26. 8. 2020 12:36)
- Heimstaden Services - Příloha č. 3 - Návrh smlouvy.docx (26. 8. 2020 12:36)
- Heimstaden Sevices - Příloha č. 4 - Čestné prohlášení o neexistenci vlastnictví podílu společnosti.docx (26. 8. 2020 12:36)
- Heimstaden Services - Příloha č. 5 - Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti.docx (26. 8. 2020 12:36)
- Heimstaden Servces - Příloha č. 6 - Seznam významných služeb.doc (26. 8. 2020 12:36)
- Heimstaden Services_Výzva k podání nabídek_podpis.pdf (26. 8. 2020 14:01)
- Vysvětlení Zadávacích podmínek_dotaz č. 1_3.9.pdf (4. 9. 2020 13:22)
- vysvětlení ZD_dotaz č.2_4.9.pdf (7. 9. 2020 15:23)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (17. 9. 2020 15:12)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem č. 1.pdf (16. 10. 2020 14:11)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem č. 2.pdf (16. 10. 2020 14:11)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem č. 3.pdf (16. 10. 2020 14:11)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem č. 4.pdf (16. 10. 2020 14:11)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 626240.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AgeTree, s.r.o., Jiřího Mahena 3366, Frýdek, 738 01 Frýdek-Místek, IČ:08494541
Datum podpisu smlouvy: 5. 10. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AgeTree, s.r.o., Jiřího Mahena 3366, Frýdek, 738 01 Frýdek-Místek, IČ:08494541
Datum podpisu smlouvy: 5. 10. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AgeTree, s.r.o., Jiřího Mahena 3366, Frýdek, 738 01 Frýdek-Místek, IČ:08494541
Datum podpisu smlouvy: 5. 10. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AgeTree, s.r.o., Jiřího Mahena 3366, Frýdek, 738 01 Frýdek-Místek, IČ:08494541
Datum podpisu smlouvy: 5. 10. 2020
Zrušené části zakázky: nerelevantní
Datum ukončení: 5. 10. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.