- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Služby pro JMI2
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13449
Název zakázky: Služby pro JMI2
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 6. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0012725 Rozvoj firmy Jednota s.d. v Mikulově příjemce: Jednota, spotřební družstvo v Mikulově
Název/obchodní firma zadavatele: Jednota, spotřební družstvo v Mikulově
Sídlo zadavatele: Kostelní nám. 157/9, 692 01 Mikulov
- Jméno: Kateřina Kristoňová, MBA
- Telefon: +420519512820
- E-mail: jednota@jednota.cz
IČ zadavatele: 00032247
DIČ zadavatele: CZ00032247
- Jméno: Ing. Alena Gruberová
- Telefon: +420724653020
- E-mail: alena.gruberova@jednota.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 6. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Výhradně doporučeně Českou poštou do sídla zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Viz kapitoly 2 a 3 a Příloha 3 Výzvy – Soupis kurzů s obsahy JMI2
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 985000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1. 7. 2020 až 30. 9. 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele a další dle potřeb zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
V částech A, B a D je jediné hodnotící kritérium Celková nabídková cena bez DPH (váha 100 %). Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou bez DPH
V části C se budou nabídky hodnotit podle dvou kritérií: Celková nabídková cena s váhou 70 % (ekonomická výhodnost nabídky) a Zkušenost lektorského týmu s váhou 30 % (kvalita lektorského týmu)
Další informace jsou uvedeny v kapitole 3.4 Výzvy
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Základní způsobilost prokazuje uchazeč Čestným prohlášením o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti atd.
- Profesní způsobilost prokazuje uchazeč předložím oprávnění k podnikání dle předmětu plnění, předložením čestných prohlášení lektorů dle příloh 5.1 až 5.4 Výzvy a předložením příkladu vyplněné prezenční listiny, příkladu Dokumentace k obsahu kurzu a příkladu Potvrzení o absolvování pro účastníka kurzu
- Další infornace viz kapitola 2 Výzvy
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Viz kapitola 3 Výzvy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Uchazeč stanoví jednotkovou nabídkovou cenu bez DPH za jeden školicí den dle podmínek uvedených ve Výzvě, za kompletní realizaci včetně všech svých rizik a interních nákladů. Celková nabídková cena bez DPH pak vznikne pronásobením počtu školicích dní a jednotkové nabídkové ceny. Celková nabídková cena je konečná a nelze ji v průběhu realizace navyšovat. Uchazeč ji předloží zapsáním do Nabídkového listu (přílohy 1.1 až 1.4) a do návrhů smlouvy (příloha 2.1 až 2.4).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Další požadavky viz kapitola 3 Výzvy
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku nebo se podílet pouze na jediné nabídce.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz kapitola 3 Výzvy
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Priloha 1.1 - Nabidkovy list VR JMI2 - cast A.docx (2. 6. 2020 02:32)
- Priloha 1.2 - Nabidkovy list VR JMI2 - cast B.docx (2. 6. 2020 02:32)
- Priloha 1.3 - Nabidkovy list VR JMI2 - cast C.docx (2. 6. 2020 02:32)
- Priloha 1.4 - Nabidkovy list VR JMI2 - cast D.docx (2. 6. 2020 02:32)
- Priloha 2.1 - Navrh Smlouvy JMI2 - cast A.docx (2. 6. 2020 02:32)
- Priloha 2.2 - Navrh Smlouvy JMI2 - cast B.docx (2. 6. 2020 02:32)
- Priloha 2.3 - Navrh Smlouvy JMI2 - cast C.docx (2. 6. 2020 02:32)
- Priloha 2.4 - Navrh Smlouvy JMI2 - cast D.docx (2. 6. 2020 02:32)
- Priloha 3 - Soupis kurzu s obsahy JMI2.docx (2. 6. 2020 02:32)
- Priloha 4 - Čestné prohlášení - ZZ JMI2.docx (2. 6. 2020 02:33)
- Priloha 5.1 - Čestné prohlášení lektora JMI2 část A.docx (2. 6. 2020 02:33)
- Priloha 5.2 - Čestné prohlášení lektora JMI2 část B.docx (2. 6. 2020 02:33)
- Priloha 5.3 - Čestné prohlášení lektora JMI2 část C.docx (2. 6. 2020 02:33)
- Priloha 5.4 - Čestné prohlášení lektora JMI2 část D.docx (2. 6. 2020 02:33)
- Výzva k podání nabídky - Služby pro JMI2.pdf-1 (2. 6. 2020 22:27)
- Vysvětlení č. 1 zadávacích podmínek JMI2.pdf (5. 6. 2020 12:40)
- Oznámení o výsledku výzvy - vyloučení nabídek - JMI2.pdf (24. 6. 2020 10:39)
- Oznámení o výsledku výzvy - hodnocení nabídek - JMI2.pdf (24. 6. 2020 10:39)
- Oznámení o výsledku výzvy - podpis smlouvy - JMI2.pdf (24. 6. 2020 10:39)
- Oznámení o výsledku výzvy - vyloučení nabídek - JMI2.pdf-1 (24. 6. 2020 21:08)
- Výsledek výzvy JMI2 Část A - oznámení o výsledku hodnocení.pdf (24. 6. 2020 21:08)
- Výsledek výzvy JMI2 Část B - oznámení o výsledku hodnocení.pdf (24. 6. 2020 21:08)
- Výsledek výzvy JMI2 Část C - oznámení o výsledku hodnocení.pdf (24. 6. 2020 21:08)
- Výsledek výzvy JMI2 Část D - oznámení o výsledku hodnocení.pdf (24. 6. 2020 21:08)
- Oznámení o výsledku výzvy - podpis smlouvy - JMI2.pdf-1 (24. 6. 2020 21:08)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 667820.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část A - Paul Advisory s.r.o., Brno-Černovice, Klíčova 1261/2d, IČ: 05266521
Datum podpisu smlouvy: 23. 6. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část B - MARLIN, s.r.o., Uherské Hradiště, Města Mayen 1536, IČ: 60733306
Datum podpisu smlouvy: 23. 6. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část C - Ing. Tomáš Roblík, Brno-Židenice, Bělohorská 3053/117, IČ: 71796479
Datum podpisu smlouvy: 23. 6. 2020
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část D - NetWings, s.r.o., Brno-Žabovřesky, Navrátilova 224/1, IČ: 28341643
Datum podpisu smlouvy: 23. 6. 2020
Zrušené části zakázky: nejsou
Datum ukončení: 23. 6. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.