Dobrý den, tuto problematiku řeší D5 Metodika způsobilých výdajů v bodě 2.6 Přímá podpora v pozn 38 cit.
[38] Mzdové příspěvky se poskytují na:
vytvoření pracovních míst
udržení pracovních míst
zavádění pružných forem organizace práce
[38] Mzdové příspěvky se poskytují na:
vytvoření pracovních míst
udržení pracovních míst
zavádění pružných forem organizace práce
na náhradu mzdy zaměstnavateli pro pracovníka po dobu jeho účasti v dalším vzdělávání. Tj. tato náhrada se vyplácí zaměstnavateli pouze za dobu (v hodinách), kdy se školené osoby skutečně účastnily školení.
|
Dobrý den,
řeším vyúčtování mzdových nákladů cílových skupin. Naši zaměstnanci jeli na školení do Německa. Vyjížděli 10.6. a vraceli se 14.6. - školení trvalo 4 dny po 7 hod. + 1 hod. počítám na oběd.
Můžeme si uplatit pouze těch 28 hodin školení nebo i nějaké na cestu?
Děkuji za odpověď.
|
Dobrý den, jak je to s publicitou u manuálu pro účastníky školení - stačí, když budou loga dle manuálu pro publicitu na první stránce a na poslední?
Nebo musí být na každé stránce?
Děkuji
|
Dobrý den,
doporučuji zaokrouhlovat dle exelovské tab. "ROZPIS MZDOVÝCH NÁKLADŮ REALIZAČNÍHO TÝMU PROJEKTU" což ve vámi uvedeném případě bude v této tab. uvedeno po po zaokroulení automaticky 5,18. Ke konci realizace projektu je ovšem nutno hlídat celkové nepřekročení nákladů u každého člena projektového týmu a počet odpracovaných hodnu podle toho upravit.
|
Dobrý den,
Je nějaké pravidlo pro zaokrouhlování počtu hodin odpracovaných na projektu, případně hodin dovolené/pracovní neschopnosti odpovídající zapojení do projektu? Zejména u malých úvazků typu 0,03 nám vycházejí hodnoty typu 5,175 odpracovaných hodin v měsíci.
Děkuji Vám za Vaši odpověď.
|
Dobrý den,
logo dodavatele by se na materiálech ze školení nemělo objevit.
Pokud je logo např. již na dříve vytištěných materiálech, které dodavatel použije pro školení apod., je nutné takové logo "skrýt" například přelepením.
|
Dobrý den,
reaguji na Vaši zprávu.
Píšu ohledně obecného vzdělávání, ale OP LZZ je jeden program.
PM mi odpověděl, že loga dodavatele být na certifikátu mohou..
Tak která odpověď má větší váhu?
Děkuji
|
Dobrý den, sankce za porušení Rozhodnutí je uvedena v Části IV bodě 2.2. Vzhledem k tomu, že by se jednalo o dílčí porušení stanovené publicity, bylo věcí kontroního ogánu, jak by toto dílčí pochybení posoudil a zda by stanovil případnou sankci.
|
Dobrý den,
dle příručky D4 Manuál pro publicitu OP LZZ čl. 2.2 PŘÍJEMCI A PUBLICITA
Finanční spoluúčast EU a státního rozpočtu ČR musí být zdůrazněna během všech fází
realizace projektu, při jeho zahájení, v průběhu realizace, především v místě jeho realizace, při prezentaci v médiích, na internetu, ve výročních zprávách o realizaci projektu, během konferencí a seminářů apod.
v čl. 4.2 Manuálu pro publicitu jsou specifikovány TIŠTĚNÉ MATERIÁLY projektu
• např. brožury, informační letáky a plakáty, comicsy, pohlednice
• např. publikace, školící a informační materiály (vydávané jak za účelem informování o projektu, tak v rámci projektu pro cílovou skupinu/klienty)
• např. titulní strany sylabů přednášek a kurzů, osvědčení o absolvování kurzu
• např. běžně používané tiskoviny: dopisní papír, obálky, desky na dokumenty, interní tištěné dokumenty, prezenční listiny, smlouvy…
Dále Manuál vizuální identity (str.)uvádí že:
Všechny informační a propagační aktivity financované z Evropského sociálního fondu (ESF) v období 2007 – 13 prostřednictvím OP LZZ musí být prezentovány v souladu s Manuálemvizuální identity OP LZZ – musí splňovat tzv. povinné minimum publicity OP LZZ.
Na str. 37 a 38 je typem písma splňujícím manuál VI písmo Myriad Pro a Arial.
|
Dobrrý den, odkud prosím máte tuto infoprmaci.
|
Prosím o zodpovězení ještě jednoho dotazu. Je nutné zpětně opravovat veškeré dokumenty k již běžícímu projektu z důvodu nepoužití fontu písem Arial a Myriad Pro? Veškeré dokumenty jsme doposud upravovali dle standardů a písemných zvyklostí společnosti. Probíhá výběrové řízení, které není převedeno do požadovaného fontu. Pokud již nebude možné dokumenty opravit, hrozí nám za nedodržení typu písma nějaký postih?
|
Dobrý den, podmínkou uplatnění odměn je cit "odměny pracovníků jsou způsobilým výdajem za podmínky, že vyplacené odměny pracovníkům pracujícím na projektu jsou odměnou za splnění mimořádného nebo zvlášť významného úkolu apod." Další podmínky vyplacení odměn je následně uvedeno v téže kapitole D5.
Nárokování mezd včetně odměn je tedy tímto omezeno respektive umožněno za daných podmínek. Standardní osobní ohodnocení je v kontextu bodu 2.1 D5 uznatelným nákladem.
|
Dobrý den, v metodice způsobilých výdajů kap. 2.1 je uvedeno, že výdaje musí odpovídat nominálním mzdám což je níže uvedeno jako všechny pracovní příjmy zaměstnance vč. odměn. Na st. 11 metodiky je ale jako nezpůsobilý výdaj uvedena běžná pravidelná odměna zaměstnance. Ve společnosti máme standardně základní mzdu doplněnou o měsíčně vyplácenou odměnu formou osobního ohodnocení případně prémií. S nástupem se část úvazku dle účasti v projektu dodatkem k pracovní smlouvě přeúčtuje na středisko projektu, ale podle směrnic bude zůstane mzda rozdělena na základní mzdu a pravidelnou odměnu . Budeme tuto odměnu moci nárokovat z rozpočtu projektu jako způsobilý výdaj projektu?
|
Dobrý den, ve své odpovědi nebudu reagovat na Výzvu č. 94, ale výhradně na dotaz k Výzvě č. 92.
Text výzvy 92 neukládá povinnost předkládat Zprávu o zahájení projektu. Monitorovací období je standardně 6 měsíců, tuto informaci a další informace k MZ naleznete v D2 - Příručka pro příjemce v kap. 14 - Monitorovací zprávy.
|
Dobrý den, kdy je nutné podat první monitorovací zprávu? Je u výzvy č. 92 povinost předkládat Zprávu o zahájení realizace projektu, nebo se postupuje stejně jako u výzvy č. 94 a bude se podávat rovnou průběžná monitorovací zpráva po třech měsích od počátku realizace projektu? Děkuji Vám za odpověď.
|
Dobrý den, protože neznám bližší souvislosti (č. projektové žádosti) doporučoval bych vypsat výběrové řízení s možností dílčích plnění na SW a školení.
|
Dobrý den,
mám konkrétní dotaz k našemu projektu:
Máme v projektu plánované VŘ na školení softwaru v hodnoté 570 000 Kč. Dále je v rámci stejné klíčové aktivity plánováno pořízení tohoto softwaru v hodnotě 59 500 Kč.
K výběrovému řízení na školení musíme připojit i dodávku software a udělat jedno VŘ s dvěma dílčími plněními nebo dodávku software můžeme realizovat samostatně bez VŘ a na školení vypsat samostatné VŘ?
Děkuji za odpověď.
|
Dobrý den,
máme poznatky, že příjemci dotací mají špatné zkušenosti s kontrolami ze správ sociálního zabezpečení, kde jim činnosti popsané pro realizační tým v náplních na DPP neuznávají. Jde jednoznačně o pravidelně se opakující činnosti a ne o jednoduše posaný a splnitelný úkol, který se dle jejich názoru musí uvádět jako DPČ.
Můžete se nám k tomu vyjádřit - např. ve Vašem programu EDUCA je doporučení psát tyto činnosti na DPP...
|
Dobrý den, termín konání semináře pro příjemce nebyl stanoven. O termínu konání semináře budete včas informováni. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, máte už bližší informace o termínu konání slibovaného semináře pro příjemce této dotace? Děkuji. Autor: SCERBANICOVA_I
|
Dobrý den, bude zodpovězeno ve Výzvě č. B3. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, lze hradit odměnu pro poradenskou společnost, kterého pomáhala při zpracování dotace, z nepřímých nákladů projektu? A lze rovněž hradit pomoc s řízením dotace při realizaci projektu (pomoc ze pracováním monit. zpráv, ŽoPl, apod.) také z nepřímých nákladů? Desatero se o tomto přímo nezmiňuje, někdo říká, že ano, jiné, že ne, takže by nás zajímalo jasné řešení.Děkuji za vyjádření. Autor: MLYNEK_D
|
Dobrý den, zvláštní účet pro projekt EDUCA není vyžadován. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, je nutné mít samostatný bankovní účet k projektu EDUCA, nebo je možné využívat i provozní účet organizace? Děkuji. Autor: LOMNICKA_M
|
Změnu kontaktní osoby nahlašte nyní PM CzechInvestu a změny v projektovém týmu je není možné provádět nyní, ale až po vydání Rozhodnutí standardním způsobem. Autor: KOHOUT_M
|
Můžeme změnit kontaktní osobu a typ úvazku členů realizačního týmu (DPČ na DPP)? I když to nebylo navrženo hodnotící komisí?Děkuji za odpověď. Autor: SCERBANICOVA_I
|
Vzhledem k tomu, že délka přípravy Rozhodnutí bude záviset i na rychlosti s jakou žadatel předloží vyžádané dokumenty, nelze dobu přípavy predikovat. Naší snahou bude vydávat Rozhodnutí co nejrychleji. Autor: KOHOUT_M
|
Prosím o vyjádření k délce schvalování dodaných opravných podkladů a příloh k Rozhodnutí.. jak dlouho bude trvat schválení, posouzení a následný podpis Dohody? Kdy si můžeme být jisti začátkem projektu? Děkuji. Autor: SCERBANICOVA_I
|
Balíček pro příjemce naleznete zde: http://www.czechinvest.org/data/files/balicek-pro-prijemce-3664-cz.zip Autor: ULLRICHOVA_I
|
Dobrý den, Ze Statutu Výběrové komise vyplývá, že zasedání VK jsou neveřejná a VK má pravomoc nedoporučit k podpoře z OP LZZ projekty, které prošly věcným hodnocením. VK je složena z expertů na danou oblast podpory (sociální partneři, NNO, nezávislí odborníci, zástupci regionálních orgánů, odborné útvary resortů, komor apod.) a je zřízena Vyhlašovatelem. Zástupci vyhlašovatele GG nesmí ve VK tvořit více než jednu třetinu členů Důvody nedoporučení projektu k podpoře jsou všem neúspěšným žadatelům oznámeny. Proti rozhodnutí Výběrové komise neexistuje opravný prostředek." Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, s pořádáním seminářů pro příjemce dotace Výzvy č. 92 počítáme v průběhu června 2013. Semináře pro příjemce budou organizovány po menších skupinách a pozvánky budou rozesílány v dostatečném časové předstihu. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, ve vyrozumnění o schválení žádosti je uvedeno: Níže uvedené přílohy naleznete zde http://www.czechinvest.org/educa-vyzva-iv v Připojených souborech pod názvem „Balíček pro příjemce“ Pod tímto odkazem ale žádný balíček pro příjemce není. Můžete ho prosím uveřejnit? Děkuji a přeji příjemný den Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, bude uskutečněn nějaký seminář/školení pro příjemce dotace?Děkuji. Autor: SCERBANICOVA_I
|
Dobrý den, mohla bych Vás přeci jenom poprosit o obecné vyjádření, jak je možné, že projekty s vyšším počtem bodů (dle zprávy z VŘ jich není zrovna málo..) výběrová komise nakonec tyto projekty nedoporučí? Jakým způsobem jsou reflektována hodnocení externích hodnotitelů? Děkuji za odpověď. Autor: DUBSKA_I
|
Dobrý den, omlouvám se všem, kteří napsali nebo budou psát na toto fórum připomínky k hodnocení Výběrové komise. Rozhodnutí Výběrové komise je konečné a každý žadatel (úspěšný i neúspěšný) bude s konkrétními závěry Výběrové komise v následujících dnech seznámen prostřednictvím BENEFIT 7+. Autor: KOHOUT_M
|
Dovoluji se připojit k dotazu - kde je transparentnost ! Dnes je pro VŘ stanoveno jediné kritérium - cena. Proč se tudíž nehodnotí projekty podle hodnocení hodnotitelů? Jejich práce je tak prakticky zbytečná, doba hodnocení neúměrně dlouhá a zbytečně narůstá, komise rozhoduje podle subjektivních hledisek a pod tlakem ... pak se divíme, že jsou problémy s posuzováním efektivnosti vynaložení prostředků EU a při hodnocení komisí EU. Autor: BERAN_R
|
Dobrý den. Reaguji na zprávu o výsledcích výběrového procesu EDUCA III. Náš projekt nebyl vybrán k podpoře, přestože získal v hodnocení 85,475 bodů. Poslední vybraný projekt získal 65,140 bodů, což je výrazně méně... Můžete mi prosím objasnit, z jakého důvodu není náš projekt na seznamu podpořených projektů? Děkuji za pochopení. Autor: KOMONOVA_E
|
Dobrý den, v záložce Soubory naleznete : Zpráva o výsledcích výběrového procesu GP Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den. K Vašemu vyjádření se plně připojuji. Doplním ještě další přístup k žadatelům, kteří ze svých daní platí státní aparát. Žádosti se schvalují celý rok a poté co žadatele šťastnou shodou okolností vyberou (rozptyl v hodnocení 15-20% je zdá se normální) je požadována reakce v řádu dnů (oprava žádosti při schvalování podmínek). Tento přístup mi připadá, ne jako služba, ale nepochopení pozice státního aparátu jako služby občanům (podnikatelům). Autor: SRAMEK
|
Děkuji za odpověď,nicméně rychlost, s jakou Řídicí orgán postupuje je opravdu fascinujícící - komise zasedla na konci února, výsledky měly být prvně v 1/2 března, teď říkáte půlka dubna, což je posunutí o měsíc. Když vezmu v potaz, že případný žadatel musí ještě počkat na výsledky předchozí výzvy, než bude moci podávat další žádost, tak to věru Řídící orgán žadatelům neulehčuje. Pracovat někdo s takovouto časovou efektivitou v soukromé sféře, tak už rozšiřuje řady registrovaných na ÚP ... Autor: MLYNEK_D
|
Dobrý den, výsledku mohou být zveřejněny po té, co bude odsouhlaseny závěrečné dokumenty Řídícím orgánem. Odhadovaný termín: 2. týden v dubnu 2013. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, pokud máte na mysli verzi 1.7 D9 je tam skutečně napsáno cit: Otevírání obálek, posouzení úplnosti a hodnocení nabídek provádí minimálně tříčlenná komise, kterou jmenuje zadavatel. Pravidla pro jmenování komise, požadavky na nestrannost komise aj. jsou přesněji upravena v kap. 2.3 Metodického pokynu.[1] Postup pro otevírání obálek a posouzení a hodnocení nabídek je dále specifikován v kap. 2.4 Metodického pokynu. [1] Zadavatel může pro každý úkol během zadávání jmenovat více komisí (např. komisi pro otevírání nabídek a komisi pro posouzení a hodnocení nabídek). Každá z takto jmenovaných komisí musí ovšem pro každou komisi dodržet minimální počet 3 členů a 1 náhradníka." Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, jestli dobře chápu D9, tak - 3 členná komise je stanovena v případě zakázek až do výše předpokl. hodnoty 3,256 mil. Kč?
Děkuji Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, máte už jasné datum, kdy budou známy výsledky? Od včera je vyhlášena další výzva B3 EDUCA IV, chtělo by to konečně znát výsledky, když výběrová komise zasedala koncem února. Díky za informace.Mlynek Autor: MLYNEK_D
|
Dobrý den, výsledky výběrového procesu je možné oznámit až po odsouhlasení "Zprávy o výsledcích výběrového procesu GP" a předpoklad je, že tato zpráva bude odsouhlasena ŘO až ke konci příštího týdne. Teprve po té budeme moci všem žadatelům postupně rozesílat zprávu o výsledcích výběrového procesu. Tímto se všem, kteří netrpělivě čekají na výsledky omlouváme a zároveň ji sdělujeme, že začátek realizace projektů si budou moci nastavit tak, aby mohli úspěšně realizovat celý projekt. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, uvedl jste (viz. odpověď níže), že zveřejnění zveřejnění výsledku výběrového procesu je plánováno na 1. polovinu března 2013. Dnes je již 18.3. a výsledky stále nejsou známy. Prosím je možné zjistit v jaké je to fázi? Kdy výsledky zveřejníte? Předem děkuji za odpověď. Přeji pěkný den. Autor: ZDENKOVA_H
|
Děkuji za adresování na další informace. Je pravdou, že do této záložky se pravidelně nedívám, takže jsem ji nezaregistroval. Domnívám se, že tato informace je použitelná i pro ostatní diskutující. Přeji hezký den. Autor: BERAN_R
|
Dobrý den, v záložce "Soubory" naleznete průběžnou zprávu: "Informace o stavu administrace projektových žádostí ve výzvě č. 92 EDUCA III". Po dokončení hodnotícího procesu bude tato zpráva postupně doplňována. Zveřejnění dalších informací po ukončení jednání výběrové komise bude na stránkách esf. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat, zda neuvažujete o zvýšení transparentnosti práce s projekty, případně o zvýšení informovanosti zájemců o dotace (ale i široké veřejnosti). Domnívám se, že zveřejnění informací o tom kolik bylo celkem žádostí, v jakém finančním rozsahu, kolik žádostí prošlo věcným hodnocením (a zase v jakém rozsahu), by značně přispělo k posílení kreditu poskytovatele ale i externího hodnotitele. Jsem přesvědčen, že by informovanost veřejnosti měla být daleko častější. Určitě by bylo pozitivně hodnoceno, pokud by se veřejnost dozvěděla o tom, jestli budou vypsána pokračování výzev, jestli dochází k přesunům financí mezi programy a výzvami, případně jestli budou navyšovány alokace. Cílem je přeci transparentnost při poskytování dotací a jejich optimální (úplné) vyčerpání... (v roce 2013 by vypsání dalších výzev bylo neuvážlivé - rozhodně vhodnějším řešením je navyšování alokací a podpora vyššího počtu projektů). Přeji hezký den Autor: BERAN_R
|
Dobrý den, zveřejnění výsledku výběrového procesu je plánováno na 1. polovinu března 2013 Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kdy bude zveřejněn seznam projektů doporučených k financování na základě rozhodnutí Výběrové komise. Děkuji za odpovéď. Autor: LOMNICKA_M
|
Dobrý den, zasedání výběrové komise je naplánováno na 5. týden 2013 a v průběhu února až března 2013 je plánováno postupné vydávání Rozhodnutí. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chci se zeptat, kdy bude zasedat Výběrová komise pro hodnocení projektů, které prošly věcným hodnocením a kdy můžeme očekávat finální výsledek hodnocení žádostí. Děkuji. Autor: VESELA_J
|
Dobrý den, samozřejmě před vydáním Rozhodnutí, kdy budete vyzvýni k předání podkladů pro Rozhodnutí, bude možno upravit začátek a konec realizace projektu tak, aby začátek příslušného projektu byl reálný. Délka projektu zůstane stejná, případně může být změněna rozhodnutím Výběrové komise. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, poměrně významně se posunuje termín vyhlášení výsledků, proto bych se chtěla zeptat, jaký bude postup v případě, kdy jsme plánovali zahájení projektu od 1. 2. 2013, ale zjevně nebudeme mít možná ani výsledek, natož Rozhodnutí. Bude možnost harmonogram projektu upravit před podpisem Rozhodnutí? Děkuji. Autor: SIMBEROVA_Z
|
Dobrý den, předpokládané ukončení věcného hodnocení projektů výzvy č. 92 je polovina ledna 2013. Přeji příjemný den Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, kdy je předpokládané ukončení věcného hodnocení projektů? Děkuji Autor: DOSKOCILOVA_G
|
Dobrý den, budeme postupovat podle pokynu řídícího orgánu OP LZZ. Podle dostupných informací se příslušný pokyn připravuje ve spolupráci s MF. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, můžete prosím sdělit, k jakému okamžiku budou uveřejňovány žádosti na stránkách MF a zda se u výzvy 92 počítá s uveřejněním všech, tedy i nedoporučených žádostí? Děkuji za odpověď a přeji příjemný den Autor: PALANOVA
|
Dnes byla ve složce Soubory umístěna informace o postupu výběrového procesu Výzvy č. 92 EDUCA III. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, zasedání Výběrových komisí jsou neveřejná a termíny zasedání těchto komisí jsou sdělována dle jednacího řádu pouze členům, případně náhradníkům Výběrové komise. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, můžete prosím uveřejnit termíny zasedání výběrových komisí? Děkuji a přeji příjemný den Autor: PALANOVA
|
Omlouvám se za své kverulantství, ale způsob informovanosti žadatelů veřejnosti. mi "zavání" alibismem, netransparentností, spekulativností ... Kdyby jste zveřejnili počet přijatých žádostí a celkový objem požadovaných prostředků - po přijetí žádostí, potom po formálním hodnocení, po věcném hodnocení ... tak by žadatelé Vaši činnost chválili a předcházeli byste spekulacím o způsobech hodnocení. Zkuste se nad tím zamyslet ... Proč něco takového jde ve výzvě 94 a nejde v Educe?? Autor: BERAN_R
|
Dobrý den, požadované informace budou zveřejněny po ukončení procesu formálního hodnocení a hodnocení přijatelnosti. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, o celkovém počtu a objemu žádostí došlých do programu EDUCA včetně těch, kteří prošli formálním hodnocením a hodnocením přijatelnosti bude zveřejněn po ukončení procesu form. hodnocení a hodnoc. přijatelnosti. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, o celkovém počtu a objemu žádostí došlých do programu EDUCA včetně těch, kteří prošli formálním hodnocením a hodnocením přijatelnosti bude zveřejněn po ukončení procesu form. hodnocení a hodnoc. přijatelnosti. Autor: KOHOUT_M
|
Dobrý den, prosím o informaci kolik bylo podaných žádosti a s jakým objemem Kč (popř. kolik prošlo formálkami a přijatelností). Děkuji Autor: HOLUB_T
|
Dobrý den, zajímalo by mne, kdy se v Benefitu objeví, že projekt splnil/nesplnil formálky a přijatelnost. Děkuji Autor: HOLUB_T
|
To je samozřejmě možné...bylo by dobré, aby se vyjádřil admin OPLZZ pro EDUCU. Díky Autor: HOLUB_T
|
To není tak zcela pravda ... Autor: CERVIK_J
|
Dobrý den, pokud se nemýlím, tak u žádostí o dotaci do EDUCA musel žadatel procentuální výši nepřímých nákladů stanovit sám, takto je to psáno ve výzvě a je to jednou z podmínek přijatelnosti. Autor: HOLUB_T
|
Přeji hezký den. Vím přesně o čem mluvíte. Stalo se mi, že jsem žádost dokončil 2.9. a chtěl jsem ji zfinalizovat 3.9. - dnem příjmu žádostí. Finalizace byla možná asi až kolem 20:30hod. Po zfinalizování a odeslání jsem s hrůzou zjistil, že se ztratila data o plánovaném VŘ. Po okamžité konzultaci s lidmi od benefitu mi bylo doporučeno zachovat klid a na jejich zásah mne kontaktoval EA - ten přijal mou argumentaci a novou finalizaci jsem dělat nemusel. Ale nová verze je opravdu pro zlost :-( No a výsledek hodnocení splnění formálních náležitostí samozřejmě taky ještě nemám ... (Doufám, že jsem si tímto nezavařil :-) Autor: BERAN_R
|
Dobrý den, v průběhu zpracování žádosti došlo ze strany provozovatele systému k mnoha aktualizacím a systém stále vykazoval ať v nové či staré verzi podstatné chyby nebo nefunkčnost. V tomto případě špatně přepočítal nebo vůbec nevypočítal nepřímé náklady (procentuálně) ač to měl automaticky udělat. Z tohoto důvodu byla naše žádost vyřazena. Nemusím zdůrazňovat, že byla podána a přijata v řádném termínu. Otázka zní "co s tím" Děkuji J. Červík Autor: CERVIK_J
|
Přeji hezký den. Dovoluji si poznamenat že je to už měsíc, co byl ukončen příjem žádostí a dosud nejsou žádné informace. Proč? V dnešní době přeci nemůže být problém z Monit 7 (Benefitu) vytáhnout počet žádostí a objem peněz hned další den po uzavření ??? Tyto informace pak samozřejmě nemusí mít přesné vypovídací hodnoty, ale to všichni vědí - proč to nejde rychleji ??? Autor: BERAN_R
|
|