„Rozvoj kompetencí zaměstnanců“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8774
Název zakázky: „Rozvoj kompetencí zaměstnanců“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 6. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Lázně Teplice nad Bečvou a.s.
Sídlo zadavatele: Teplice nad Bečvou č. p. 63, Teplice nad Bečvou 753 51
- Jméno: Ing. Irena Vašicová +420 581 687 009 i.vasicova@ltnb.cz
IČ zadavatele: 45192570
DIČ zadavatele: CZ45192570
- Jméno: Marie Hošáková
- Telefon: +420 581 686 293
- E-mail: m.hosakova@ltnb.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 7. 2013 14:00
Místo pro podání nabídek: Teplice nad Bečvou č. p. 63 Teplice nad Bečvou 753 51
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmět zakázky je zaměřen na vzdělávání zaměstnanců napříč organizační strukturou naší společnosti tak, aby byli schopni zajišťovat její efektivní fungování a dále rozvíjet a zkvalitňovat poskytované služby. To povede ke zvýšení konkurenceschopnosti našich lázní, které mají dlouholetou tradici a v oboru kardiorehabilitace disponují jediným zařízením svého druhu v ČR (Odborný léčebný ústav).
Detailní specifikace předmětu zakázky tohoto výběrového řízení je uvedena na straně č. 2 – 4 Zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 586702,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: červenec 2013 až březen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávání bude probíhat v Teplicích nad Bečvou
Pravidla pro hodnocení nabídek: • Nabídková cena, číselné kritérium s váhou 40 % Dle tohoto kritéria bude hodnocena jako nejvhodnější nabídka ta, která nabídne pro dané kritérium nejnižší hodnotu. Posuzována bude celková nabídková cena s DPH. Cena musí minimálně zahrnovat přípravu a realizaci výuky, školící materiály pro účastníky, osvědčení o absolvování kurzu, výstupy a zpětnou vazbu pro zadavatele. • Návrh obsahu školení a ukázková skripta, nečíselné kritérium s váhou 30 % Bude hodnocen návrh obsahu a struktury kurzů, návrh metod a forem výuky, návrh použitých materiálů a učebních pomůcek, popis metod ověřování a vyhodnocování výsledků a přínosů kurzů. Současně budou v rámci tohoto kritéria hodnocena ukázková skripta (1 ks max. rozsah 20 stran) pro školení výše uvedených cílových skupin. • Organizační zajištění kurzů a flexibilita k požadavkům zadavatele, nečíselné kritérium s váhou 30 % Bude hodnocena efektivita navržené organizace vzdělávacích aktivit, zastupitelnost lektorů, možné změny termínů, flexibilita v souvislosti s organizací kurzů. Vzorce, které budou složit při vyhodnocování došlých nabídek, jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci na straně č. 7.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky na prokázání kvalifikace uchazeče • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti • čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby). Další kvalifikační předpoklady Další kvalifikační předpoklady splní uchazeč, který předloží následující dokumenty v prosté kopii: • seznam členů lektorského týmu a jejich osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci; podmínkou je praxe lektorů min. 3 roky ve vzdělávání dospělých, • seznam významných dodávek služeb poskytnutých uchazečem, realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění; přílohou tohoto seznamu musí být osvědčení objednatelů o řádném plnění těchto významných dodávek služeb.
Požadavek na písemnou formu nabídky: • Nabídka musí být doručena v uzavřené obálce s názvem zakázky a nápisem „Neotvírat - Rozvoj kompetencí zaměstnanců“. Dále musí obsahovat adresy zadavatele i uchazeče. • Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a předložena v písemném vyhotovení v tištěné formě v jednom originále a jedné kopii. Krycí list nabídky musí obsahovat nápis Originál/Kopie, dále název projektu, celý název a adresu uchazeče. • Všechny listy nabídky musí být spojeny tak, aby je nebylo možné vyjmout bez poškození spojení. • Originál nabídky musí být podepsán oprávněnou osobou, jejíž oprávněnost k podpisu musí být v nabídce doložena. • Nabídka musí obsahovat identifikaci uchazeče – název firmy, sídlo, IČ, DIČ, telefon, kontaktní osoba – jméno, příjmení, telefon, kontaktní a emailovou adresu. • Součástí nabídky musí být i písemný návrh smlouvy na předmět plnění v celém jeho rozsahu závazně podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Návrh smlouvy musí obsahovat obchodní podmínky stanovené níže v části Závěrečná ustanovení. Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). • Nabídku je nutné podat na celý předmět zakázky. • Zadavatel umožňuje dodání předmětu zakázky formou subdodavatele. • Každý uchazeč může předložit pouze jedinou nabídku. Odevzdání více než jedné nabídky či účast na více než jedné z podaných nabídek je nepřípustná. • Povinné části nabídky budou řazeny následujícím způsobem: krycí list nabídky, doklady o prokázání kvalifikace, kompletní specifikace nabízené realizace zakázky, nabízená cena dodávky, písemný návrh smlouvy, který musí být uchazečem podepsán, případné další dokumenty.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7 na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Vzhledem ke skutečnosti, že cena bez DPH je 586 702,48 uvedena v zadávací dokumentaci a v příloze Výzva k podání nabídek, je tato cena konečná a platná. Cena 586 702,-- uvedená viz. výše je bez desetinného rozvoje a to z důvodu nedovolení systému uvést kompletní hodnotu.
Soubory ke stažení:
- dotaz-c.-4.docx (1. 5. 2016 01:44)
- dotaz-c.-4_1.pdf (1. 5. 2016 01:45)
- dotaz-c.1-2.docx (1. 5. 2016 01:45)
- dotaz-c.1-2.pdf (1. 5. 2016 01:45)
- dotaz-c.3_1.docx (1. 5. 2016 01:45)
- dotaz-c.3_1_2.pdf (1. 5. 2016 01:45)
- oprava-ceny.pdf (1. 5. 2016 01:45)
- vyzva-k-podani-nabidek_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39_40_41_42_43_44_45_46.pdf (1. 5. 2016 01:45)
- zadavaci-dokumentace_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39_40_41_42_43_44_45_46_47_48_49_50_51_52_53_54_55_56_57_58_59_60_61_62_63_64_65_66_67_68_69_70_71_72_73_74.pdf (1. 5. 2016 01:45)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název:MEK-IN, s.r.o.
IČ:26797747 - DIČ: CZ26797747
Sídlo: Korunní 595/76, Ostrava 709 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Mrkvica Petr
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: EVERESTA, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa 470 01 - 3. uchazeč
Název: Mgr. Martin Toms
IČ: 73006211
DIČ: -
Sídlo: Herodova 1886/3, Ostrava 702 00 - 4. uchazeč
Název: Centrum Adragogiky, s.r.o.
IČ: 27489698
DIČ: CZ27489698
Sídlo: Ondříčkova 609/27, Praha 130 00 - 5. uchazeč
Název: REVERA s.r.o.
IČ: 28134796
DIČ: CZ28134796
Sídlo: Marešova 643/6, Praha - Černý Most 198 00 - 6. uchazeč
Název: 1. VOX a.s.
IČ: 27204987
DIČ: CZ27204987
Sídlo: Senovážné náměstí 23, Praha 110 00 - 7. uchazeč
Název: MAG CONSULTING s.r.o.
IČ: 62586378
DIČ: CZ62586378
Sídlo: Táboritská 1000/3, Praha 130 00
Datum ukončení: 13. 8. 2013