„Terénní programy pro osoby ohrožené sociálním vyloučením - Královéhradecký kraj“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10430
Název zakázky: „Terénní programy pro osoby ohrožené sociálním vyloučením - Královéhradecký kraj“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 2. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.00/05.00087 Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji III příjemce: Královéhradecký kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj
Sídlo zadavatele: Pivovarské náměstí 1245/2, 500 03 Hradec Králové
- Jméno: Bc. Lubomír Franc, hejtman Královéhradeckého kraje telefon: 495 817 222 e-mail: franc@kr-kralovehradecky.cz
IČ zadavatele: 70889546
DIČ zadavatele: CZ70889546
- Jméno: Mgr. Zdeněk Tomáš
- Telefon: +420 734 393 898
- E-mail: zakazky@advokatijelinek.cz
Lhůta pro podání nabídek: 2. 3. 2015 09:00
Místo pro podání nabídek: Podatelna zadavatele na adrese Královéhradecký kraj, Pivovarské náměstí 1245/2, 500 03 Hradec Králové, k rukám Mgr. Roberta Černého
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je závazek veřejné služby spočívající v poskytování služby sociální prevence terénní programy pro osoby ohrožené sociálním vyloučením terénní formou v Královéhradeckém kraji s požadovanou kapacitou 52 klientů.
Závazek dodavatele provozovat službu terénní programy představuje komplexní zajištění služeb k dosažení samostatnosti, nezávislosti a soběstačnosti osob cílové skupiny zaměřené na aktivní vyhledávání potencionálních zájemců o službu v jejich přirozeném prostředí, poskytování základního sociálního poradenství uživatelům služeb programu, mapování potřeb klientů a hledání zdrojů, které je možné využít k řešení situace klienta. Základní činnosti terénního programu jsou zaměřeny na zprostředkování kontaktu se společenským prostředím, poskytování pomoci při obstarávání osobních záležitostí, poskytování pomoci při uplatňování práv a oprávněných zájmů, objasňování práv uživatelů a způsobů jejich uplatnění, pomoc při obnovení, nebo upevnění kontaktu s rodinou a pomoc při dalších aktivitách podporujících sociální začleňování osob, sociálně terapeutické činnosti, které vedou k rozvoji, nebo udržení osobních sociálních schopností.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2465286,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: od 1. dne měsíce následujícího po ukončení tohoto zadávacího řízení a zadání této veřejné zakázky do 30.9.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Královéhradecký kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: I. Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů uchazeče v rozsahu ustanovení § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. II. Zadavatel požaduje prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů uchazeče v rozsahu ustanovení § 54 písm. a) a d) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (tj. a) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; d) Doklady osvědčující odbornou způsobilost dodavatele (Rozhodnutí o registraci sociální služby vydané v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, přičemž druh poskytované sociální služby uvedené v registraci musí odpovídat předmětu veřejné zakázky). III. Zadavatel požaduje prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů uchazeče v rozsahu ustanovení § 56 odst. 2 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách: Seznam odborných pracovníků, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, a to odborných pracovníků, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo osoby v jiném vztahu k dodavateli (tj. Realizační tým s min. 3 osobami - specializovanými odbornými pracovníky, kdy každý má min. 2letou praxi v oboru terénních programů zaměřených na služby sociální prevence dle § 69 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, a zároveň zkušenost s prací s cílovou skupinou, kterou jsou osoby, ohrožené sociálním vyloučením - etnické menšiny a osoby z jiného sociokulturního prostředí) Bližší požadavky zadavatele na technické kvalifikační předpoklady jsou specifikovány v kvalifikační a zadávací dokumentaci k této veřejné zakázce.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ (D9) ve verzi 1.10
Další podmínky: Tato veřejná zakázka je zadávána v jednacím řízení s uveřejněním (JŘSU) dle ustanovení § 22 odst. 5 zákona, neboť sociální služby jsou zařazeny mezi služby uvedené v příloze č. 2 zákona. Příloha č. 2 k zákonu je „Seznam služeb nepodléhajících uveřejnění v Úředním věstníku Evropské unie“. Mezi tyto služby se řadí taktéž zdravotní a sociální služby (od CPV kodů 85000000-9 do 85323000-9 (kromě 85321000-5 a 85322000-2). Bližší odůvodnění použití JŘBU je uvedeno v příslušné Zadávací dokumentaci. Tato veřejná zakázka probíhá ve dvou fázích:První fází je podání tzv. žádostí o účast (do 27.11.2014 do 12:00), v rámci kterých uchazeči doloží splnění požadované kvalifikace (v požadovaném rozsahu a specifikaci dle příslušné Kvalifikační dokumentace) a Druhou fází, která bude uskutečněna až po vyhodnocení splnění příslušných kvalifikační předpokladů ze strany zájemců, kteří řádně podali žádost o účast, a jednání s těmito uchazeči v rámci JŘSU, kdy budou příslušní dotčení uchazeči vyzvání k podání nabídky ve lhůtě a za podmínek dle příslušné Zadávací dokumentace (vyhotovené pro tuto druhou fázi).
Soubory ke stažení:
- kvalifikacni-dokumentace-vz34-khk.pdf (3. 5. 2016 12:16)
- priloha-c.1-kryci-list-vz34-khk_1.docx (3. 5. 2016 12:16)
- priloha-c.1-kryci-list_32.docx (3. 5. 2016 12:16)
- priloha-c.2-cestne-prohlaseni-seznam-statutarnich-organu_30.docx (3. 5. 2016 12:16)
- priloha-c.2-cestne-prohlaseni-realizacni-tym-vz34-khk_1.doc (3. 5. 2016 12:16)
- priloha-c.3-cestne-prohlaseni-seznam-akcionaru_30.docx (3. 5. 2016 12:16)
- priloha-c.3-vzor-zivotopisu-clena-realizacniho-tymu-vz34-khk_1.doc (3. 5. 2016 12:16)
- priloha-c.4-cestne-prohlaseni-neuzavreni-zakazanych-dohod_30.docx (3. 5. 2016 12:16)
- priloha-c.5-smlouva-o-zajisteni-socialni-sluzby-khk.docx (3. 5. 2016 12:16)
- priloha-c.7-kalkulace-nabidkove-ceny.xlsx (3. 5. 2016 12:16)
- priloha-c.6-udaje-o-subdodavatelich_27.docx (3. 5. 2016 12:16)
- vz34-dodatecne-informace-c.1.pdf (3. 5. 2016 12:17)
- vz34-kvalifikacni-dokumentace-nova.pdf (3. 5. 2016 12:17)
- vz34-pisemna-zprava-zadavatele.pdf (3. 5. 2016 12:17)
- vz34-priloha-c.4-cestne-prohlaseni-o-splneni-zkp-nove.doc (3. 5. 2016 12:17)
- vz34-rozhodnuti-o-zruseni-zadavaciho-rizeni.pdf (3. 5. 2016 12:17)
- vz34-vyzva-k-podani-nabidek-a-zadavaci-dokumentace.pdf (3. 5. 2016 12:17)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel se tímto rozhodl postupovat v souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona a rozhodl o zrušení výše uvedeného zadávacího řízení z následujících níže uvedených důvodů. V souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona nastaly u zadavatele natolik závažné okolnosti spojené se zadávacím řízením této veřejné zakázky, kdy v rámci tohoto zadávacího řízení zadavateli po posouzení nabídek zbyla k hodnocení pouze jedna nabídka. Zadavatel uvádí, že v tomto zadávacím řízení nebyla vybrána nejvhodnější (vítězná) nabídka a to z důvodů shora citovaného ustanovení § 84 odst. 1 písm. e) zákona, tj. zadavateli po posouzení nabídek zbyla k hodnocení pouze jedna nabídka. V rámci tohoto zadávacího řízení byly ve lhůtě pro podání nabídek doručeny dvě nabídky uchazečů. Pouze jedna nabídka uchazeče Šepahope z.s. splnila v rámci procesu otevírání obálek náležitosti z hlediska zákona, tj. náležitosti ustanovení § 71 odst. 8 zákona. Druhá nabídka uchazeče Aufori o.p.s. nesplnila podmínku dle ustanovení § 71 odst. 8 písm. b) zákona, tj. návrh příslušné smlouvy na plnění veřejné zakázky nebyl podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka uchazeče Aufori o.p.s., tudíž byla příslušnou komisí pro otevírání obálek vyřazena z dalšího posouzení a hodnocení a nebyla dále postoupena k dalšímu posouzení a hodnocení z hlediska splnění dalších zákonných podmínek či podmínek příslušné Zadávací dokumentace. Dle ustanovení § 71 odst. 10 zákona platí, že pokud nabídka uchazeče nevyhoví požadavkům podle ustanovení § 71 odst. 8 zákona (a to kterémukoliv z těchto požadavků), příslušná komise nabídku vyřadí. Dále ustanovení § 71 odst. 10 zákona ukládá zadavateli povinnost bezodkladně vyloučit takového uchazeče, jehož nabídka byla příslušnou komisí vyřazena z účasti v zadávacím řízení z důvodu nesplnění požadavků dle ustanovení § 71 odst. 8 zákona. Z důvodu absence citovaného zákonného požadavku dle ustanovení § 71 odst. 8 písm. b) zákona byla tedy nabídka uchazeče Aufori o.p.s. platně a řádně vyhodnocena příslušnou komisí jako nepřijatelná k dalšímu posouzení a hodnocení a zadavatel se s tímto posouzení příslušné komise ztotožnil a rozhodl o vyloučení nabídky uchazeče Aufori o.p.s. z další účasti v tomto zadávacím řízení na základě shora uvedených důvodů.
Datum ukončení: 10. 4. 2015