Zpět

Dodání služeb vzdělávacích kurzů pro zaměstnance Domova Sluníčko

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9437

Název zakázky: Dodání služeb vzdělávacích kurzů pro zaměstnance Domova Sluníčko

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 30. 12. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Domov Sluníčko, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Syllabova 2886/19, Ostrava-Vítkovice 70300

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Hana Ježková tel.: 603154267, jezkova@dssyllabova.ovanet.cz

IČ zadavatele: 70631832

DIČ zadavatele: CZ70631832

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Andrea Kožuchová
  • Telefon: 777 263 731
  • E-mail: andrea.kozuchova@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 13. 1. 2014 13:00

Místo pro podání nabídek:
1.1 Uchazeči nabídky podávají na adrese sídla zadavatele: Syllabova 2886/19, Ostrava-Vítkovice PSČ 70300.. 1.2 Nabídku v uzavřené obálce je možné podat osobně k rukám kontaktní osoby do sídla zadavatele, a to po předchozí telefonické dohodě s kontaktní osobou, popřípadě prostřednictvím emailu kontaktní osoby zadavatele. Uchazeč může také nabídku zaslat prostřednictvím držitele poštovní licence nebo kurýrní službou. Za rozhodující okamžik pro posouzení, zda byla nabídka doručena včas, je vždy okamžik převzetí nabídky zadavatelem.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

1.1 Předmětem plnění zakázky je dodání celkem 18 akreditovaných vzdělávacích kurzů pro pracovníky zadavatele. Kurzů se zúčastní celkem 91 fyzických osob, které se v rozmezí od února 2014 až květen 2015 zúčastní konkrétních kurzů v počtu specifikovaném v Příloze č. 1 - Specifikace a rozsah předmětu plnění. 

1.2 Vzhledem k tomu, že podmínkou výkonu činnosti pracovníka v sociálních službách (výkon činností pracovníka v sociálních službách je uveden v ust. § 116 odst. 1 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) je kromě způsobilosti k právním úkonům, bezúhonnosti, zdravotní způsobilosti také odborná způsobilost podle tohoto zákona, dodavatel zajistí dodání vzdělávacích kurzů, které budou splňovat podmínky stanovené pro:

1.2.1 další (odborné) vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách:

- akreditované vzdělávací kurzy pro další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách dle §111 odst. 2 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů – akreditace od Ministerstva práce a sociálních věcí,

- odborné stáže v registrovaných sociálních službách v rámci dalšího vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách v kontextu §111 odst. 2 písm. c) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

1.2.2 kvalifikační vzdělávání pracovníků v sociálních službách: Akreditované kvalifikační kurzy pro pracovníky v sociálních službách dle §116 odst. 5 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů – akreditace od Ministerstva práce a sociálních věcí.

1.2.3 Odborné vzdělávání vedoucích pracovníků: Akreditované kurzy pro vedoucí pracovníky v sociálních službách dle §117a zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů – akreditace od Ministerstva práce a sociálních věcí.

1.3 Dodavatel v rámci plnění předmětu této zakázky zajistí:

1.3.1 vhodný kurz splňující obsahovou náplň pospanou v příloze č. 1 Specifikace a rozsah předmětu plnění;

1.3.2 komunikaci s poskytovatelem školení (je-li jím subdodavatel) a jeho lektory;

1.3.3 komunikaci se zadavatelem; zprostředkování komunikace mezi zadavatelem a lektory; 

1.3.4 veškeré finanční závazky vzniklé mezi dodavatelem a školicím střediskem/lektory/jiným poskytovatelem vlastního školení, zejména platbu za realizované školení

1.3.5 dodavatel se zavazuje dodat veškerá školení, která jsou požadována v zadávací dokumentaci této veřejné zakázky, a která jsou popsána v příloze č. 1. 

1.4 Bližší vymezení předmětu veřejné zakázky je uvedeno v příloze č. 1 Specifikace a rozsah předmětu plnění. 

1.5 Dodavatel je povinen zajistit, aby veškeré kurzy dle přílohy č. 1 Specifikace a rozsah předmětu plnění byly akreditovány v době, kdy se ho reálně účastní zaměstnanci zadavatele.  Dodavatel je povinen doložit úředně ověřenou kopii rozhodnutí o akreditaci vzdělávacích kurzů, které jako předmět plnění veřejné zakázky dodává, a to před uzavřením smlouvy se zadavatelem. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 867603,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.1 Předpokládaná lhůta zahájení plnění veřejné zakázky je: 1. 2. 2014 1.2 Nejzazší termín ukončení plnění veřejné zakázky: 31. 5. 2015 1.3 Lhůty plnění jednotlivých kurzů budou stanoveny v souladu přílohou č. 1 (Specifikace a rozsah předmětu plnění) a přílohou č. 2 (Návrh smlouvy) této výzvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
1.1 Místem plnění je sídlo objednatele, ledaže je v příloze Specifikace a rozsah předmětu plnění zakázky pro jednotlivý kurz uvedeno, že se jedná o výjezdní kurz, v takovém případě, je místem plnění prostory zajištěné dodavatelem, a to v rámci Moravskoslezského kraje. 1.2 Náklady na zajištění prostor nese dodavatel a jsou zahrnuty v nabídkové ceně uchazeče. 1.3 Pro plnění zakázky mohou být na základě dohody se zadavatelem vždy použity prostory zadavatele na adrese Syllabova 2886/19, Ostrava-Vítkovice 70300, není-li dohody platí bod 1.1. této zadávací dokumentace.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1.1 Zadavatel stanovil základní hodnotící kritérium, kterým je ekonomická výhodnost nabídky ve smyslu ust. § 78 odst. 1 písm. a) zákona. 1.2 Pro hodnotící kritérium ekonomické výhodnosti nabídky stanovil zadavatel tato dílčí hodnotící kritéria a jejich váhy: Číslo Název kritéria Váha v % 1. Nabídková cena v Kč bez DPH 80 2. Kvalita metodiky realizace kurzů 20 1.3 V rámci dílčího hodnotícího kritéria č. 1 – Nabídková cena bez DPH, bude hodnocena celková nabídková cena uchazeče za celý předmět plnění v Kč bez DPH. 1.4 V rámci dílčího hodnotícího kritéria č. 2 - kvalita metodiky realizace kurzů, se dle předložené nabídky uchazeče s popisem metodiky realizace kurzů (dále také jen „metodika“) bude hodnotit kvalita a komplexnost metodiky pro realizaci kurzů. Uchazeč v nabídce předloží metodiku, jejímiž minimálními náležitostmi bude • navrhovaný způsob přípravy a organizace kurzů, • navrhovanou návaznost jednotlivých dílčích kurzů, • navrhované výukové metody a formy, • navrhované školící pomůcky a podklady a studijní materiály, • navrhovaný způsob komunikace s účastníky kurzů, s popisem případných odchylek u jednotlivých dílčích kurzů. V tomto dílčím kritériu bude nejlépe hodnocena nabídka, která ve svém celku má metodiku logicky a komplexně nastavenou a navazující na předmět zakázky, a zároveň je srozumitelná a přehledná, přičemž lépe bude hodnocena metodika, v níž navrhovaný způsob přípravy a organizace kurzů je komplexní a co nejméně zatěžuje zadavatele před realizací samotných kurzů, jednotlivé kurzy má logicky provázány (tak, že jednotlivé kurzy na sebe logicky navazují podle předpokládané úrovně znalostí účastníka, od nejméně po nejvíce náročné kurzy), navrhuje pestré a interaktivní metody a formy výuky, jejíž navrhované výukové metody jsou motivační a flexibilní ve vztahu k potřebám účastníkům kurzů, navrhuje pestré a interaktivní školicí pomůcky a podklady a studijní materiály, má nastavené dostatečné, avšak technicky nenáročné komunikační kanály s účastníky kurzů. 1.5 Způsob hodnocení: 1.5.1 Pro hodnocení nabídek bude použita bodovací stupnice v rozsahu 1 až 100 bodů pro každé dílčí kritérium. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria 1.5.2 Pro číselně vyjádřitelná dílčí kritéria (hodnotící kritérium č. 1 – Nabídková cena bez DPH), pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky. 100 x nejvhodnější nabídka (tzn. nejnižší cena) x váha vyjádřená v procentech nabídková cena hodnocené nabídky 1.5.3 Pro dílčí kritéria, která nelze vyjádřit číselně (hodnotícího kritérium č. 2 - kvalita metodiky realizace kurzů) sestaví hodnotící komise pořadí nabídek od nejvhodnější k nejméně vhodné a přiřadí nejvhodnější nabídce 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech 1.5.4 Hodnocení podle bodovací metody bude provedeno tak, že bodové hodnoty přiřazené v rámci jednotlivých kritérií budou násobeny příslušnou váhou. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek bude sestaveno konečné pořadí úspěšnosti nabídek, přičemž jako nejvýhodnější bude vyhodnocena nabídka s nejvyšším součtem bodů.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1.1 Uchazeč je povinen v nabídce předložit dokumenty k prokázání splnění kvalifikace uchazeče: - výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, - doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) ve vztahu k předmětu zakázky, - čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti - čestné prohlášení o tom, že jeho nabídka není nezpůsobilá ve smyslu čl. 6.1 a 6.2 této výzvy. 1.2 Je postačující, aby výše uvedené doklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií. Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona). 1.3 Zadavatel akceptuje k prokázání kvalifikace i doklady z jiných členských států prokazující kvalifikaci rovnocennou kvalifikaci, jejíž splnění v rámci zadávacího řízení požaduje. Doklady vyhotovené v cizím jazyce musí být přeloženy do českého jazyka. 1.4 Nabídka uchazeče, který neprokáže splnění kvalifikace, bude vyřazena.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě.. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel sděluje v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ v platném znění zrušení výběrového řízení k výše uvedené zakázce malého rozsahu, které bylo vyhlášeno dne 30. 12. 2013. Výběrové řízení k výše uvedené veřejné zakázce malého rozsahu se ruší dle bodu 2.6.1 Metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ, v platném znění, neboť byla podána jen jedna neúplná nabídka.

Datum ukončení: 20. 1. 2014


 
Uveřejněno: 30. 12. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016