Katalog služeb a procesů města Sokolov
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9074
Název zakázky: Katalog služeb a procesů města Sokolov
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 9. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Město Sokolov
Sídlo zadavatele: Rokycanova 1929
- Jméno: Petra Staroszková petra.staroszkova@mu-sokolov.cz, 359808319 Ing. Lenka Trčková lenka.trckova@mu-sokolov.cz, 359808340
IČ zadavatele: 00259586
DIČ zadavatele: CZ 00259586
- Jméno: Petra Staroszková
- Telefon: 359808319
- E-mail: petra.staroszkova@mu-sokolov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 10. 2013 14:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky Zadavatel požaduje podat elektronicky pomocí elektronického nástroje E-ZAK dostupného na https://ezak.sokolov.cz/ v souladu s § 44 odst. 3 písm. i) Zákona.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je vytvoření a zavedení Katalogu služeb a procesů města Sokolov do běžné praxe úřadu.
Bližší popis předmětu veřejné zakázky je uveden příloze č. 1.1 zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 780992,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: začátek plnění předmětu VZ je 11/2013 a doba ukončení předmětu VZ je 31.12.2014
Místo dodání / převzetí plnění: město Sokolov
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz bod č. 9 a 10 Zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracovaná v českém nebo slovenském jazyce
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů. Zhotovitel je povinen archivovat originální vyhotovení smlouvy včetně jejích dodatků, originály účetních dokladů a dalších dokladů vztahujících se k realizaci předmětu této smlouvy po dobu 10 let od zániku této smlouvy, minimálně však do roku 2024. Po tuto dobu je zhotovitel povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektů provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním této smlouvy.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.
Soubory ke stažení:
- dodatecna-informace-c-1_1.pdf (1. 5. 2016 03:29)
- priloha-c.-1.1-popis-predmetu-plneni-technicka-specifikace.pdf (1. 5. 2016 03:29)
- priloha-c.-2.1-tabulka-pro-zadani-cen.xlsx (1. 5. 2016 03:29)
- priloha-c.-3.1-obchodni-podminky-navrh-smlouvy-o-dilo.doc (1. 5. 2016 03:29)
- priloha-c.-4-formulare-pro-podani-nabidky-a-prokazani-kvalifikace.docx (1. 5. 2016 03:29)
- vyzva-katalog-slubez-a-procesu-mesta-sokolov-final-1.pdf (1. 5. 2016 03:29)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Neit Consulting s.r.o.
IČ: 27369871
DIČ: CZ27369871
Sídlo: Václavské náměstí 808/66 Praha 1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radek Vojta
Poznámka k dodavateli: kontaktní osoba: Ing. Tomáš Niederle - 2. uchazeč
Název: AutoCont CZ a.s.
IČ: 47676795
DIČ: CZ47676795
Sídlo: Hornopolní 3322/34 Ostrava - 3. uchazeč
Název: M.C. TRITON, spol. s.r.o.
IČ: 49622005
DIČ: CZ49622005
Sídlo: Evropská 746/176a Praha 6
Datum ukončení: 13. 12. 2013