Zpět

Katalog služeb a procesů města Sokolov

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9074

Název zakázky: Katalog služeb a procesů města Sokolov

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 9. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Město Sokolov

Sídlo zadavatele: Rokycanova 1929

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petra Staroszková petra.staroszkova@mu-sokolov.cz, 359808319 Ing. Lenka Trčková lenka.trckova@mu-sokolov.cz, 359808340

IČ zadavatele: 00259586

DIČ zadavatele: CZ 00259586

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petra Staroszková
  • Telefon: 359808319
  • E-mail: petra.staroszkova@mu-sokolov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 10. 2013 14:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky Zadavatel požaduje podat elektronicky pomocí elektronického nástroje E-ZAK dostupného na https://ezak.sokolov.cz/ v souladu s § 44 odst. 3 písm. i) Zákona.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je vytvoření a zavedení Katalogu služeb a procesů města Sokolov do běžné praxe úřadu.

Bližší popis předmětu veřejné zakázky je uveden příloze č. 1.1 zadávací dokumentace.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 780992,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
začátek plnění předmětu VZ je 11/2013 a doba ukončení předmětu VZ je 31.12.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
město Sokolov

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz bod č. 9 a 10 Zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracovaná v českém nebo slovenském jazyce

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů. Zhotovitel je povinen archivovat originální vyhotovení smlouvy včetně jejích dodatků, originály účetních dokladů a dalších dokladů vztahujících se k realizaci předmětu této smlouvy po dobu 10 let od zániku této smlouvy, minimálně však do roku 2024. Po tuto dobu je zhotovitel povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektů provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním této smlouvy.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Neit Consulting s.r.o.
    IČ: 27369871
    DIČ: CZ27369871
    Sídlo: Václavské náměstí 808/66 Praha 1
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radek Vojta
    Poznámka k dodavateli: kontaktní osoba: Ing. Tomáš Niederle

  • 2. uchazeč
    Název: AutoCont CZ a.s.
    IČ: 47676795
    DIČ: CZ47676795
    Sídlo: Hornopolní 3322/34 Ostrava

  • 3. uchazeč
    Název: M.C. TRITON, spol. s.r.o.
    IČ: 49622005
    DIČ: CZ49622005
    Sídlo: Evropská 746/176a Praha 6

Datum ukončení: 13. 12. 2013


 
Uveřejněno: 26. 9. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016