Zpět

Nákup IT komodit pro potřeby individuálních projektů OP LZZ

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9451

Název zakázky: Nákup IT komodit pro potřeby individuálních projektů OP LZZ

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 12. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Radek Rinn, ředitel odboru řízení projektů, +420 602 298 240, radek.rinn@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: 00000000

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Veronika Mesarčová
  • Telefon: +420 221 922 130
  • E-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 3. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávka notebooků, dokovacích stanic, dataprojektorů, mobilů, tabletů a dalšího spotřební zboží pro výpočetní techniku a případné příslušenství zboží dle požadavků zadavatele. Seznam poptávaných komodit je uveden v Příloze č. 3 přiložené zadávací dokumentace - Specifikace předmětu plnění.

 

Zadavatel požaduje dodávku zboží nového (tj. nepoužitého) a originálního, schváleného výrobcem příslušné techniky, pro kterou je dané zboží určeno. Zadavatel nepřipouští dodávku zboží recyklovaného (renovovaného) a použitého.

Zadavatel má v úmyslu uzavřít rámcovou smlouvu s jedním uchazečem, a to na dobu určitou, do 30. 6. 2015.

K uzavírání jednotlivých dílčích objednávek bude docházet způsobem uvedeným v ustanovení § 92 odst. 1 písm. a) zákona, tj. na základě písemné výzvy k poskytnutí plnění ze strany zadavatele a písemného potvrzení této výzvy vítězným uchazečem.

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1012000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele a dále místa, na nichž budou prováděny jednotlivé dodávky zboží dle specifikace zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Požadovaný jazyk nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8

Další podmínky:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V rámci posouzení nabídek byli v souladu s § 76 odst. 6 zákona z účasti v zadávacím řízení vyloučeni všichni dodavatelé, kteří podali nabídku ve lhůtě pro podání nabídek. Vzhledem k výše uvedenému zadavatel v souladu s § 84 odst. 1 písm. b) zákona rozhoduje o zrušení zadávacího řízení.

Datum ukončení: 24. 4. 2014


 
Uveřejněno: 23. 12. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016