Nákup IT komodit pro potřeby individuálních projektů OP LZZ
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9451
Název zakázky: Nákup IT komodit pro potřeby individuálních projektů OP LZZ
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 12. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
- Jméno: Ing. Radek Rinn, ředitel odboru řízení projektů, +420 602 298 240, radek.rinn@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: 00000000
- Jméno: Mgr. Veronika Mesarčová
- Telefon: +420 221 922 130
- E-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 3. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je dodávka notebooků, dokovacích stanic, dataprojektorů, mobilů, tabletů a dalšího spotřební zboží pro výpočetní techniku a případné příslušenství zboží dle požadavků zadavatele. Seznam poptávaných komodit je uveden v Příloze č. 3 přiložené zadávací dokumentace - Specifikace předmětu plnění.
Zadavatel požaduje dodávku zboží nového (tj. nepoužitého) a originálního, schváleného výrobcem příslušné techniky, pro kterou je dané zboží určeno. Zadavatel nepřipouští dodávku zboží recyklovaného (renovovaného) a použitého.
Zadavatel má v úmyslu uzavřít rámcovou smlouvu s jedním uchazečem, a to na dobu určitou, do 30. 6. 2015.
K uzavírání jednotlivých dílčích objednávek bude docházet způsobem uvedeným v ustanovení § 92 odst. 1 písm. a) zákona, tj. na základě písemné výzvy k poskytnutí plnění ze strany zadavatele a písemného potvrzení této výzvy vítězným uchazečem.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1012000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele a dále místa, na nichž budou prováděny jednotlivé dodávky zboží dle specifikace zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Požadovaný jazyk nabídky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8
Další podmínky: viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh
Soubory ke stažení:
- 20131218-priloha-zd-c-1-navrh-ramcove-smlouvy.docx (2. 5. 2016 11:16)
- 20131218-priloha-zd-c-2-kvalifikacni-dokumentace.doc (2. 5. 2016 11:16)
- 20131218-priloha-zd-c-3-specifikace-predmetu-plneni.docx (2. 5. 2016 11:16)
- 20131218-priloha-zd-c-4-polozkovy-rozpocet.doc (2. 5. 2016 11:16)
- 20131218-priloha-zd-c-5-kryci-list-nabidky-vzor-.doc (2. 5. 2016 11:16)
- 20131218-priloha-zd-c-6-seznam-subdodavatelu-vzor-.docx (2. 5. 2016 11:16)
- 20131218-priloha-zd-c-7-cestne-prohlaseni-dle-68-zvz.doc (2. 5. 2016 11:16)
- 20131218-zadavaci-dokumentace.docx (2. 5. 2016 11:16)
- dodatecne-informace-k-zd-i_1_2_3_4_5_6_7_8_9.pdf (2. 5. 2016 11:16)
- dodatecne-informace-k-zd-ii_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10.pdf (2. 5. 2016 11:16)
- dodatecne-informace-k-zd-iii_1_2_3_4_5_6_7.pdf (2. 5. 2016 11:16)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: V rámci posouzení nabídek byli v souladu s § 76 odst. 6 zákona z účasti v zadávacím řízení vyloučeni všichni dodavatelé, kteří podali nabídku ve lhůtě pro podání nabídek. Vzhledem k výše uvedenému zadavatel v souladu s § 84 odst. 1 písm. b) zákona rozhoduje o zrušení zadávacího řízení.
Datum ukončení: 24. 4. 2014