Název zakázky: „Zvýšení kvality řízení a správy Městského úřadu Vamberk“ První dílčí část: Procesní a bezpečnostní audit Druhá dílčí část: Strategický plán Třetí dílčí část: Plán finanční řízení v období krize
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8787
Název zakázky: Název zakázky: „Zvýšení kvality řízení a správy Městského úřadu Vamberk“ První dílčí část: Procesní a bezpečnostní audit Druhá dílčí část: Strategický plán Třetí dílčí část: Plán finanční řízení v období krize
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 7. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.01/89.00038 Zvýšení kvality řízení a správy Městského úřadu Vamberk příjemce: Město Vamberk
Název/obchodní firma zadavatele: Město Vamberk
Sídlo zadavatele: Husovo nám. 1, 517 54 Vamberk
- Jméno: Centrum evropského projektování a.s.; sídlo: Československé armády 954;500 03 Hradec Králové; IČ: 275 29 576; pověřená osoba: Mgr. Petr Brejl, email: brejl@cep-rra.cz; tel: +420 602 379 287
IČ zadavatele: 00275492
DIČ zadavatele: CZ00275492
- Jméno: Ing. Josef Šlechta
- Telefon: +420 494 548 112
- E-mail: slechta@vamberk-city.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 7. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zástupce zadavatele: Centrum evropského projektování a.s.; Československé armády 954;500 03 Hradec Králové;k rukám Mgr. Petra Brejla.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je služba. Zakázka je rozdělena na tři dílčí části:
1. Dílčí část: Procesní a bezpečnostní audit (dále i jen jako „První dílčí část“)
Předmětem je provedení procesního a bezpečnostního auditu města Vamberk. Podrobnosti stanoví příloha č. 3a.
2. Dílčí část: Strategický plán (dále i jen jako „Druhá dílčí část“)
Předmětem je zpracování strategického plánu rozvoje města Vamberk. Podrobnosti stanoví příloha č. 3b.
3. Dílčí část: Plán finanční řízení v období krize (dále i jen jako „Třetí dílčí část“)
Předmětem je vytvoření zásad finančního řízení města Vamberk v období krize. Podrobnosti stanoví příloha č. 3c.
CPV kódy:
1. Dílčí část: 79212200-5 - Provádění interních auditů
2. Dílčí část: 79000000-4 - Obchodní služby: právní, marketingové, poradenské služby, nábor zaměstnanců, tiskařské a bezpečnostní služby
3. Dílčí část: 79000000-4 - Obchodní služby: právní, marketingové, poradenské služby, nábor zaměstnanců, tiskařské a bezpečnostní služby
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1047499,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1. Dílčí část Předpokládaný termín zahájení prací: ihned po podpisu smlouvy / 2013 Nejzazší termín dokončení prací: červenec / 2014 2. Dílčí část Předpokládaný termín zahájení prací:ihned po podpisu smlouvy / 2013 Nejzazší termín dokončení prací:prosinec / 2014 3. Dílčí část Předpokládaný termín zahájení prací: ihned po podpisu smlouvy / 2013 Nejzazší termín dokončení prací: leden / 2015 Zadávací lhůta běží do 30.09.2013.
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele: Husovo nám. 1, 517 54 Vamberk
Pravidla pro hodnocení nabídek: Hodnoticí kritéria jsou pro všechny dílčí části shodná. Navrhovaný způsob řešení však uchazeč do nabídky vytváří s ohledem na konkrétní předmět každé dílčí části veřejné zakázky samostatně. Hodnocení každé dílčí části bude probíhat samostatně s ohledem na stanovený předmět plnění. Základním hodnotícím kritériem pro zadání každé části veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky, přičemž jednotlivá dílčí kritéria pro hodnocení ekonomické výhodnosti stanovuje Zadavatel takto: Dílčí hodnotící kritéria: - Výše nabídkové ceny 60 % - Kvalita návrhu řešení 40 % Při hodnocení dílčího hodnotícího kritéria výše nabídkové ceny je rozhodná její celková výše v Kč bez DPH. Nejvýhodnější nabídka je nabídka s nejnižší cenou bez DPH. Hodnotí se celková nabídková cena v Kč bez DPH. Nejlépe bude hodnocena nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH. b) Při hodnocení dílčího hodnotícího kritéria kvalita návrhu řešení, budou hodnoceny jednotlivé ukazatele (definované níže) dle návrhu způsobu řešení vyhotoveného každým z uchazečů. Nejvýhodnější nabídka je nabídka s nejkvalitnějším návrhem řešení. Uchazeč navržený způsob řešení z formálního pohledu jednoznačně a zřetelně vyčlení od zbývajících částí nabídky. Zadavatel tak doporučuje navržený způsob řešení doplnit na závěr nabídky za smlouvu (viz bod 10). Obsahové požadavky na navrhovaný způsob řešení: Uchazeč předloží do nabídky popis realizace příslušné dílčí části veřejné zakázky, tedy navrhovaný způsob řešení (dokument) s následujícími obsahovými náležitostmi: popis metodologie řešení jednotlivých aktivit, návrh postupu realizace zakázky z obsahového a časového hlediska pro zajištění definovaných výstupů, V navrhovaném způsobu řešení bude komise jako celek posuzovat 5 níže uvedených oblastí, v každé oblasti dle naplnění kritéria přidělí 1-20 bodů. Uchazeč může získat maximálně 100 bodů. - Vhodnost použitých metod (1-20 bodů) Hodnotící komise bude posuzovat, zda jsou použité metody vhodné pro požadované plnění. Zadavatel upřednostňuje jednoduché a jasně srozumitelné stanovené metody. - Komplexnost metodologie zpracování (1-20 bodů) Hodnotící komise bude posuzovat, zda uchazečem předložená metodologie zpracování zahrnuje všechny aspekty týkající se předmětu zakázky. Zadavatel upřednostňuje komplexní pojetí a jednoduchou a srozumitelnou formulaci. - Návrh postupu realizace z obsahového a časového hlediska (1-20 bodů) Hodnotící komise bude posuzovat obsah návrhu postupu realizace a časové zpracování tohoto postupu. Zadavatel upřednostňuje podrobný postup s jednoduchými popisy a grafickým znázorněním. - Vzájemná provázanost a návaznost jednotlivých aktivit (1-20 bodů) - Hodnotící komise bude posuzovat, zda uchazečem navržená metodologie zpracování nabízí propojení jednotlivých aktivit. Zadavatel upřednostňuje vzájemnou provázanost jednotlivých aktivit a jejich logickou návaznost. - Řádné splnění zakázky (1-20 bodů) Hodnoticí komise bude posuzovat, zda lze z obsahu a kontextu dovodit, že předmět zakázky bude plněn řádně a včas dle podmínek ZD.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: 8. Kvalifikace uchazečů Kvalifikaci musí uchazeč prokázat v každé nabídce samostatně. 8.1 Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 ZVZ (stanoveny pro všechny dílčí části shodně) Základní kvalifikační předpoklady pro plnění zakázky splňuje uchazeč, který: a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, c) který v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu, d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů, e) který není v likvidaci, f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, včetně nedoplatků na spotřební dani, g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, i) který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů, je-li podle § 54 písm. d) požadováno prokázání odborné způsobilosti podle zvláštních právních předpisů; pokud dodavatel vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby, j) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek a k) kterému nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu. l) na zpracování jehož nabídky se nepodílel zaměstnanec zadavatele či člen realizačního týmu projektu zadavatele či osoba, která se na základě smluvního vztahu se zadavatelem (nebo jako subdodavatel zadavatele) podílela na přípravě nebo zadání předmětného výběrového řízení, pokud nabídku podává sdružení uchazečů, výše uvedené podmínky se vztahují na všechny členy sdružení a subdodavatele uchazeče. Pro účely podání nabídky uchazeč prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů pouze prostřednictvím čestného prohlášení uvedeném v příloze č. 2. Povinnosti vítězného uchazeče před podpisem smlouvy: Pouze vítězný uchazeč je v souladu s ustanovení § 62 odst. 3 ZVZ povinen prokázat splnění výše uvedených požadavků před podpisem smlouvy předložením následujících dokumentů, a to v originálním znění nebo v úředně ověřené kopii: a) výpisu z evidence Rejstříku trestů pro písm. a) a b), b) potvrzení příslušného finančního úřadu vyjma prohlášení ke spotřební dani pro písm. f), c) potvrzení příslušného orgánu či instituce pro písm. h). Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. 8.2 Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 ZVZ (stanoveny pro všechny dílčí části shodně) Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který předloží: • výpis z obchodního rejstříku, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v něm / ní zapsán • doklad prokazující oprávnění k podnikání pro předmět příslušné dílčí části veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Pro účely podání nabídky uchazeč prokazuje splnění profesních kvalifikačních předpokladů pouze prostřednictvím čestného prohlášení uvedeném v příloze č. 2. Povinnosti vítězného uchazeče před podpisem smlouvy: Pouze vítězný uchazeč je v souladu s ustanovení § 62 odst. 3 ZVZ povinen prokázat splnění výše uvedených požadavků před podpisem smlouvy předložením dokumentů uvedených pod písm. a) a/anebo b), a to v originálním znění nebo v úředně ověřené kopii. Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle písm. a) nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. 8.3 Technické kvalifikační předpoklady dle § 56 (stanoveny pro každou dílčí část odlišně) Technické kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který předloží: 8.3.1 První dílčí část Zadavatel požaduje k této dílčí části předložit seznam alespoň dvou dodávek obdobného charakteru, realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech v hodnotě každé 200.000,- Kč bez DPH. V seznamu bude uveden popis předmětu zakázky, hodnota zakázky v Kč bez DPH, doba realizace od – do s přesností na měsíce, jméno kontaktní osoby objednatele, kontaktní údaj, a to telefon nebo email. Obdobnými dodávkami se pro tyto účely považuje Provedení bezpečnostního a procesní auditu pro právnické osoby / veřejné instituce. Přílohou tohoto seznamu musí být 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně, Na osvědčení a seznamu musí být uvedeno jméno osoby, která seznam anebo osvědčení vyhotovila a datum. Pro účely podání nabídky uchazeč prokazuje splnění profesních kvalifikačních předpokladů pouze prostřednictvím čestného prohlášení uvedeném v příloze č. 2. Jiné doklady uchazeč do nabídky nevkládá. Povinnosti vítězného uchazeče před podpisem smlouvy: Pouze vítězný uchazeč je v souladu s ustanovení § 62 odst. 3 ZVZ povinen prokázat splnění výše uvedených požadavků před podpisem smlouvy předložením seznamu a osvědčení, resp. smlouvy a potvrzení o uskutečnění plnění, a to v originálním znění nebo v úředně ověřené kopii. 8.3.2 Druhá dílčí část Zadavatel požaduje k této dílčí části předložit seznam alespoň dvou dodávek obdobného charakteru, realizovaných dodavatelem v posledních 3 v hodnotě každé 200.000,- Kč bez DPH. V seznamu bude uveden popis předmětu zakázky, hodnota zakázky v Kč bez DPH, doba realizace od – do s přesností na měsíce, jméno kontaktní osoby objednatele, kontaktní údaj, a to telefon nebo email. Obdobnými dodávkami se pro tyto účely považuje Vypracování strategického plánu rozvoje kraje nebo města či obce s min. 3.000 obyvateli. Přílohou tohoto seznamu musí být 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně, Na osvědčení a seznamu musí být uvedeno jméno osoby, která seznam anebo osvědčení vyhotovila a datum. Pro účely podání nabídky uchazeč prokazuje splnění profesních kvalifikačních předpokladů pouze prostřednictvím čestného prohlášení uvedeném v příloze č. 2. Jiné doklady uchazeč do nabídky nevkládá. Povinnosti vítězného uchazeče před podpisem smlouvy: Pouze vítězný uchazeč je v souladu s ustanovení § 62 odst. 3 ZVZ povinen prokázat splnění výše uvedených požadavků před podpisem smlouvy předložením seznamu a osvědčení, resp. smlouvy a potvrzení o uskutečnění plnění, a to v originálním znění nebo v úředně ověřené kopii. 8.3.2 Třetí dílčí část Zadavatel požaduje k této dílčí části předložit seznam alespoň dvou dodávek obdobného charakteru, realizovaných dodavatelem v posledních 3 v hodnotě každé 200.000,- Kč bez DPH. V seznamu bude uveden popis předmětu zakázky, hodnota zakázky v Kč bez DPH, doba realizace od – do s přesností na měsíce, jméno kontaktní osoby objednatele, kontaktní údaj, a to telefon nebo email. Obdobnými dodávkami se pro tyto účely považuje Vytvoření finančního řízení kraje nebo města s min. 3.000 obyvateli. Přílohou tohoto seznamu musí být 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně, Na osvědčení a seznamu musí být uvedeno jméno osoby, která seznam anebo osvědčení vyhotovila a datum. Pro účely podání nabídky uchazeč prokazuje splnění profesních kvalifikačních předpokladů pouze prostřednictvím čestného prohlášení uvedeném v příloze č. 2. Jiné doklady uchazeč do nabídky nevkládá. Povinnosti vítězného uchazeče před podpisem smlouvy: Pouze vítězný uchazeč je v souladu s ustanovení § 62 odst. 3 ZVZ povinen prokázat splnění výše uvedených požadavků před podpisem smlouvy předložením seznamu a osvědčení, resp. smlouvy a potvrzení o uskutečnění plnění, a to v originálním znění nebo v úředně ověřené kopii.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český hazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.
Další podmínky: Stanoví zadávací dokumentace a její jednotlivé přílohy. Doplnění, resp. upřesnění k variantám nabídky výše: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli do každé dílčí části pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek v dané dílčí části hodnocena. Zadavatel upozorňuje, že byla k zakázce uveřejněna Dodatečná informace I, kterou se mění termín pro podání nabídek a tedy i termín pro otevírání obálek. Dodatečná informace upřesňuje další požadavky zadavatele.
Soubory ke stažení:
- dodatecna-informace-i.-signed.pdf (1. 5. 2016 01:51)
- priloha-c.-1-kryci-list-spolecny-f_1.docx (1. 5. 2016 01:51)
- priloha-c.-2-souhrnny-dokument-f.docx (1. 5. 2016 01:51)
- priloha-c.-3-specifikace-predmetu-plneni-f.doc (1. 5. 2016 01:51)
- priloha-c.-4a-procesni-a-bezpecnostni-audit-f.doc (1. 5. 2016 01:51)
- priloha-c.-4b-strategicky-plan-rozvoje-mesta-f.doc (1. 5. 2016 01:51)
- priloha-c.-4c-financi-rizeni-v-dobe-krize-f.doc (1. 5. 2016 01:51)
- vyzva-a-zadavaci-dokumentace-signed.pdf (1. 5. 2016 01:51)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
1. dílčí část
- Vítězný dodavatel
Název: MANA Consulting s.r.o.
IČ: 274 60 941
DIČ: CZ274 60 941
Sídlo: U Daliborky 1177, 564 01 Žamberk
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jaromír Novotný
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Equica, a.s.
IČ: 264 90 951
DIČ: CZ 264 90 951
Sídlo: Rubeška 1/215, 190 00 Praha 9 - 3. uchazeč
Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.
IČ: 496 22 005
DIČ: CZ496 22 005
Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00 Praha
- 4. uchazeč
Název: DYNATECH s.r.o.
IČ: 255 01 003
DIČ: CZ255 01 003
Sídlo: Mlýnská 13, 62 00 Brno - 5. - 6 uchazeč
Název: BNV Consulting, s.r.o.
IČ: 271 70 241
DIČ: CZ271 70 241
Sídlo: Melantrichova 17b, 110 00 Praha 1
- 5. - 6 uchazeč
Název: RELSIE spol. s r.o.
IČ: 62417339
DIČ: CZ62417339
Sídlo: Praha 5, Na Stárce 1201/12, PSČ 150 00
2. dílčí část
- Vítězný dodavatel
Název: Equica, a.s.
IČ: 264 90 951
DIČ: CZ264 90 951
Sídlo: Rubeška 1/215, 190 00 Praha 9
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Jaromír Horák
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: PPF Financial Consulting s.r.o.
IČ: 242 25 657
DIČ: CZ242 25 657
Sídlo: Evropská 2690/17, 160 00 Praha 6 - 3. uchazeč
Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.
IČ: 496 22 005
DIČ: CZ 496 22 005
Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00 Praha
- 4. uchazeč
Název: PROCES - Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o.
IČ: 285 76 217
DIČ: CZ285 76 217
Sídlo: Švabinského 1749/19, 702 00 Ostrava - 5. uchazeč
Název: HaskoningDHV Czech Republic, spol. s r.o.
IČ: 457 97 170
DIČ: CZ 457 97 170
Sídlo:Sokolovská 100/94, 186 00 Praha 8
- 6. uchazeč
Název: EVS Consulting s.r.o.
IČ: 293 84 125
DIČ: CZ293 84 125
Sídlo:Český Těšín - Mosty, Rybářská 129, PSČ 735 62
- 7. uchazeč
Název: RegioPartner, s.r.o.
IČ: 251 33 161
DIČ: CZ251 33 161
Sídlo:Praha 9 - Prosek, Prosecká 412/74, PSČ 190 00
- 8. uchazeč
Název: AQE advisors, a.s.
IČ: 269 54 770
DIČ: cz 269 54 770
Sídlo:Brno, třída Kpt. Jaroše 1944/31, PSČ 602 00
3. dílčí část
- Vítězný dodavatel
Název: M.C.TRITON, spol. s r.o.
IČ: 496 22 005
DIČ: CZ 496 22 005
Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00 Praha
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Luděk Pfeifer
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: DYNATECH s.r.o.
IČ: 255 01 003
DIČ: CZ255 01 003
Sídlo: Mlýnská 13, 62 00 Brno - 3. uchazeč
Název: PROCES - Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o.
IČ: 285 76 217
DIČ: CZ285 76 217
Sídlo:Švabinského 1749/19, 702 00 Ostrava
- 4. uchazeč
Název: ORTEX spol. s r.o.
IČ: 005 29 745
DIČ: CZ/ 005 29 745
Sídlo: Hradec Králové, Resslova 935/3, PSČ 500 02 - 5. uchazeč
Název: AQE advisors, a.s.
IČ: 269 54 770
DIČ: CZ269 54 770
Sídlo:Brno, třída Kpt. Jaroše 1944/31, PSČ 602 00
Datum ukončení: 18. 11. 2013